Ja naar dan ken je dus niet de rest van het verhaal. Niemand ooit kan mijn nr wetenquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:12 schreef KennyPowers het volgende:
Als je niet lastig gevallen wil worden door vreemden moet je niet je nummer geven op een openbare chat
Neee.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:21 schreef Ezio het volgende:
Slotje.
@:haags_kwartiertje jij bent sowieso de eerste mod die wakker is.
Het is een waar verhaal hoor en kan dat ondersteunen met nrs en foto. Gelijk het afschieten is sowieso niet jou taak? Kijk even verder hier anders wat allemaal weg kan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:42 schreef IxCalypso het volgende:
Ow echt kree, hou eens op, ik ben best geduldig met je, maar dit doe je toch echt zelf.
Voor alsnog lijkt het mij een haast eerlijk verhaal en perongeluk op mijn nr komen enzo,,,??quote:
Nee, je moet echt een keer ophouden. Het is nu echt diep triest geworden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
Neee.
Het is klacht waardig en ok waar is fok om dat allemaal even op te sporen wie mij nu lastig valt?
Euh nee en he zal me een zorg zijn, maar elk willekeurig ander had wel gekunt hierover ja of nee>?quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, je moet echt een keer ophouden. Het is nu echt diep triest geworden.
Nee.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
Euh nee en he zal me een zorg zijn, maar elk willekeurig ander had wel gekunt hierover ja of nee>?
Hmms denk iig niet maaargoed just ben big steeds on topic hoor en als je denkt is bs allemaal dan moet je zelf maar weg wezen denk ik?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms denk iig niet maaargoed juist ben jij nog steeds on topic hoor en als je denkt is bs allemaal dan moet je zelf maar weg wezen denk ik?
Jij bent nu offtopic nl.
Je maakt een zeiktopic omdat je andere topic gesloten werd. 'ontopic' bestaat niet dusquote:Op zaterdag 25 april 2020 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms denk iig niet maaargoed just ben big steeds on topic hoor en als je denkt is bs allemaal dan moet je zelf maar weg wezen denk ik?
Jij bent nu offtopic nl.
Daarom had ie ook niet gesloten hoeven te worden, maar ik heb het maar even anders verwoord zodat het voor de mods ook dan duidelijk was.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je maakt een zeiktopic omdat je andere topic gesloten werd. 'ontopic' bestaat niet dus
Dat maak jij niet uit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:29 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom had ie ook niet gesloten hoeven te worden, maar ik heb het maar even anders verwoord zodat het voor de mods ook dan duidelijk was.
KLB topic het is nu. En het is nog steeds ontopic enige die offtopic gaan zijn jullie
Nou het is heel simpel hoor, zie de TT alles wat daar niet mee te maken heeft is offtopic en zolang ik niet de policy over ga sta ik hier in mijn recht en jij niet zelfs al niet eens met deze post.quote:
Gast, je snapt het echt niet hèquote:Op zaterdag 25 april 2020 05:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is heel simpel hoor, zie de TT alles wat daar niet mee te maken heeft is offtopic en zolang ik niet de policy over ga sta ik hier in mijn recht en jij niet zelfs al niet eens met deze post.
Je zou gewoon even kunnen wachten en zien hoe het loopt ipv nu al brand te roepen van slotje dit en dat en etc. ?
Zou zeggen, maak er een klb topic over ofzo![]()
Of je kunt even meedenken met mij over hoe en wat en hoe je zo iemand in de val lokte als het al waar is want krijg nog reactie dus ook nog niet eens zeker, maargoed. Dat is internet he. Beetje te toeval allemaal en leuke meiden plaatjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |