abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192793340
Hier heb je je klacht dan mod als ik het duidelijker uit moet typen, kap is met alles van mij gelijk dicht te gooien, ga je ff richten op de rest.

Ok waar waren we ook alweer?
Do what you love, love what you do!
pi_192793376
Ik wil het helemaal niet, en nu was er plot twist ermee lijkt het, maar dan nog best vaag verhaal en ik verzin die dingen niet. Ik krijg dus een appje gewoon.

En ze reageren nog terug ook.
pi_192793390
Als je niet lastig gevallen wil worden door vreemden moet je niet je nummer geven op een openbare chat
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_192793400
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 02:12 schreef KennyPowers het volgende:
Als je niet lastig gevallen wil worden door vreemden moet je niet je nummer geven op een openbare chat
Ja naar dan ken je dus niet de rest van het verhaal. Niemand ooit kan mijn nr weten
pi_192793411
Ben niet zo retard nl ook, maar ok ik kreeg dus appje. En ik heb er me twijfels over, nr uit china
pi_192793422
Maar dat was eerste verhaal, geprobeerd nog te bellen ff voor de grap. Maargoed zal wel weet ik veel hoeveel uur later daar zijn. Maar ze reageerde dus wel terug

Nu denk ik vis het even uit enzo. luive vd spek dit want die foto is al weinig te vertrouwen

Zal die foto is door google gooien nog.
pi_192793475
Slotje.

@haags_kwartiertje jij bent sowieso de eerste mod die wakker is.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_192793516
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 02:21 schreef Ezio het volgende:
Slotje.

@:haags_kwartiertje jij bent sowieso de eerste mod die wakker is.
Neee.

Het is klacht waardig en ok waar is fok om dat allemaal even op te sporen wie mij nu lastig valt?
pi_192793569
Normaal zou ik het laten gaan trouwens maar dit is net teveel scam achtig. Nu ben ik niet dom maar ok ff kijken in hoeverre het uit te lokken is.

Die profiel pic is ook net weer te mooie meid mooie is ze reageerd ook nog gewoon..... en zeg het uit willekeur mijn nr dan ineens van iemand uit china enzo,.... doen dat klopt al niet,.
pi_192793633
Ow echt kree, hou eens op, ik ben best geduldig met je, maar dit doe je toch echt zelf.
pi_192793665
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 02:42 schreef IxCalypso het volgende:
Ow echt kree, hou eens op, ik ben best geduldig met je, maar dit doe je toch echt zelf.
Het is een waar verhaal hoor en kan dat ondersteunen met nrs en foto. Gelijk het afschieten is sowieso niet jou taak? Kijk even verder hier anders wat allemaal weg kan.

Ik heb een terechte klacht en ga het nu uitzoeken ook gewoon zover mogelijk.
Je kunt natuurlijk alle fake klachten onderzoeken. Mods doe het anders maar naar ONZ maakt mij het uit.

Maar daar past het iet omdat het dus geen onzin is, ok hoe bewijs ik dat het wel echt waar is zonder de policy gelijk te overschrijden ?
pi_192793723
Vroeger he mocht nu al een pic, maar hou me nog in want u-ge;pad al maar zal maar uit gaan van dat het eerlijk foutje is even.

Maar het is zo twijfelachtig en mooie is ze reageerde ook terug wel, assistent zou reageren en corrigeren,

Nou dit is of een scam of ik heb nu contact met heel leuk chinees meisje en tis beetje te mooie om waar te zijn als ik die foto zie O+

Hoe ze aan mijn nr komen?? Geen idee er zijn er maar een paar die het weten op dit forum en daarbuiten sowieso niet of moet ze persoonlijk gezien hebben enzo, laat staan iemand uit china

Ff kees mailen wel of kunnen we het hier ook traceren?

[ Bericht 10% gewijzigd door kree op 25-04-2020 03:15:24 ]
pi_192794307
Goed verhaal
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192794361
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 04:59 schreef Aiciu het volgende:
Goed verhaal
Voor alsnog lijkt het mij een haast eerlijk verhaal en perongeluk op mijn nr komen enzo,,,??

Waarde het niet dat ik er wel mijn twijfels over heb.

Het is wel serieus bedoelt nl dus.
pi_192794398
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 02:26 schreef kree het volgende:

[..]

Neee.

Het is klacht waardig en ok waar is fok om dat allemaal even op te sporen wie mij nu lastig valt?
Nee, je moet echt een keer ophouden. Het is nu echt diep triest geworden.
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_192794408
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:22 schreef Ezio het volgende:

[..]

Nee, je moet echt een keer ophouden. Het is nu echt diep triest geworden.
Euh nee en he zal me een zorg zijn, maar elk willekeurig ander had wel gekunt hierover ja of nee>?
pi_192794412
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:24 schreef kree het volgende:

[..]

Euh nee en he zal me een zorg zijn, maar elk willekeurig ander had wel gekunt hierover ja of nee>?
Nee.
pi_192794418
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:24 schreef Ezio het volgende:

[..]

Nee.
Hmms denk iig niet maaargoed just ben big steeds on topic hoor en als je denkt is bs allemaal dan moet je zelf maar weg wezen denk ik?

Jij bent nu offtopic nl.
pi_192794423
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:26 schreef kree het volgende:

[..]

Hmms denk iig niet maaargoed juist ben jij nog steeds on topic hoor en als je denkt is bs allemaal dan moet je zelf maar weg wezen denk ik?

Jij bent nu offtopic nl.
pi_192794426
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:26 schreef kree het volgende:

[..]

Hmms denk iig niet maaargoed just ben big steeds on topic hoor en als je denkt is bs allemaal dan moet je zelf maar weg wezen denk ik?

Jij bent nu offtopic nl.
Je maakt een zeiktopic omdat je andere topic gesloten werd. 'ontopic' bestaat niet dus :')
pi_192794428
En als je denkt het is zo vroeg nog blabla. Ok tis beetje zeg maar normaal voor mij of sta vroeger op nog.
pi_192794441
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:27 schreef Ezio het volgende:

[..]

Je maakt een zeiktopic omdat je andere topic gesloten werd. 'ontopic' bestaat niet dus :')
Daarom had ie ook niet gesloten hoeven te worden, maar ik heb het maar even anders verwoord zodat het voor de mods ook dan duidelijk was.

KLB topic het is nu. En het is nog steeds ontopic enige die offtopic gaan zijn jullie
pi_192794445
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:29 schreef kree het volgende:

[..]

Daarom had ie ook niet gesloten hoeven te worden, maar ik heb het maar even anders verwoord zodat het voor de mods ook dan duidelijk was.

KLB topic het is nu. En het is nog steeds ontopic enige die offtopic gaan zijn jullie
Dat maak jij niet uit.
pi_192794450
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:29 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat maak jij niet uit.
Nou het is heel simpel hoor, zie de TT alles wat daar niet mee te maken heeft is offtopic en zolang ik niet de policy over ga sta ik hier in mijn recht en jij niet zelfs al niet eens met deze post.

Je zou gewoon even kunnen wachten en zien hoe het loopt ipv nu al brand te roepen van slotje dit en dat en etc. ?

Zou zeggen, maak er een klb topic over ofzo :')

Of je kunt even meedenken met mij over hoe en wat en hoe je zo iemand in de val lokte als het al waar is want krijg nog reactie dus ook nog niet eens zeker, maargoed. Dat is internet he. Beetje te toeval allemaal en leuke meiden plaatjes enzo.

[ Bericht 15% gewijzigd door kree op 25-04-2020 05:39:42 ]
pi_192794517
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:31 schreef kree het volgende:

[..]

Nou het is heel simpel hoor, zie de TT alles wat daar niet mee te maken heeft is offtopic en zolang ik niet de policy over ga sta ik hier in mijn recht en jij niet zelfs al niet eens met deze post.

Je zou gewoon even kunnen wachten en zien hoe het loopt ipv nu al brand te roepen van slotje dit en dat en etc. ?

Zou zeggen, maak er een klb topic over ofzo :')

Of je kunt even meedenken met mij over hoe en wat en hoe je zo iemand in de val lokte als het al waar is want krijg nog reactie dus ook nog niet eens zeker, maargoed. Dat is internet he. Beetje te toeval allemaal en leuke meiden plaatjes enzo.
Gast, je snapt het echt niet hè :')

Het gaat niet om hoe terecht jij denkt dat je topic was, en het kan me ook geen fuck schelen of het terecht was of niet. De mods gooien het dicht en jij doet weer zielig en maakt een nieuwe open. Begrijp nou eens dat dat gewoon een achterlijke actie is :')
pi_192794520
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:44 schreef Ezio het volgende:

[..]

Gast, je snapt het echt niet hè :')

Het gaat niet om hoe terecht jij denkt dat je topic was, en het kan me ook geen fuck schelen of het terecht was of niet. De mods gooien het dicht en jij doet weer zielig en maakt een nieuwe open. Begrijp nou eens dat dat gewoon een achterlijke actie is :')
Ja dicht gaat het door dit ja, waarom lees je het eigenlijk als het je geen fuck boeit>?
pi_192794523
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:46 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dicht gaat het door dit ja, waarom lees je het eigenlijk als het je geen fuck boeit>?
Ik weet van te voren toch niet wat er in een topic staat _O-
pi_192794535
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:46 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik weet van te voren toch niet wat er in een topic staat _O-
Klopt maar dan staat het je nog vrij om op vorige te klikken of ander topic te lezen.

Trouwens dit verhaal is hier echt wel vaker geweest hoor. Alsof ik de eerste ben die er even een opsporing inzet naar een evt scammer. Jij door je gezeikt maakt het idd dat de mods het gaan sluiten,. Als je nou gewoon je bakkes had gehouden dan was dit topic stuk korter en hoef ik mnd niet OFFTOPIC uit te laten erover.
pi_192794544
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:48 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt maar dan staat het je nog vrij om op vorige te klikken of ander topic te lezen.

Trouwens dit verhaal is hier echt wel vaker geweest hoor. Alsof ik de eerste ben die er even een opsporing inzet naar een evt scammer. Jij door je gezeikt maakt het idd dat de mods het gaan sluiten,. Als je nou gewoon je bakkes had gehouden dan was dit topic stuk korter en hoef ik mnd niet OFFTOPIC uit te laten erover.
En het staat me ook vrij om te zeggen wat ik er van vind. :s)

En de mods gaan het echt niet sluiten door mijn 'gezeik' hoor, als ze dat vinden verwijderen ze mijn posts gewoon. Je probeert je gewoon in te dekken omdat je zelf ook wel weet dat dit soort gedrag gewoon afgestraft gaat worden.
pi_192794556
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:50 schreef Ezio het volgende:

[..]

En het staat me ook vrij om te zeggen wat ik er van vind. :s)

En de mods gaan het echt niet sluiten door mijn 'gezeik' hoor, als ze dat vinden verwijderen ze mijn posts gewoon. Je probeert je gewoon in te dekken omdat je zelf ook wel weet dat dit soort gedrag gewoon afgestraft gaat worden.
Klopt en is ook prima en gelezen, dat is het probleem niet en jah als het gesloten gaat worden dan komt het wel door jou of mss niet alleen jou maar omdat het een gezeik heen en weer topic gaat worden. Dus zeker ben je er schuldig aan.

Eigenlijk zouden ze alle offtopic posts weg moeten halen., maarja. We zullen zien.
Verder mag je best reageren op het onderwerp, maar dat doe je toch niet? Nee je zit te zeuren dat ik moet kappen dat is wel wat anders.
pi_192794559
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:53 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt en is ook prima en gelezen, dat is het probleem niet en jah als het gesloten gaat worden dan komt het wel door jou of mss niet alleen jou maar omdat het een gezeik heen en weer topic gaat worden. Dus zeker ben je er schuldig aan.
Onzin.
quote:
Eigenlijk zouden ze alle offtopic posts weg moeten halen., maarja. We zullen zien.
Verder mag je best reageren op het onderwerp, maar dat doe je toch niet? Nee je zit te zeuren dat ik moet kappen dat is wel wat anders.
Heb al uitgelegd waarom, ik blijf me niet herhalen.
pi_192794569
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:54 schreef Ezio het volgende:

[..]

Onzin.
[..]

Heb al uitgelegd waarom, ik blijf me niet herhalen.
Nou mooi toch ik zie niet echt iets constructiefs van je. Maar dan heb je je mening gegeven dus. Dus ok laat het lekker gaan totdat er weer iets nieuws is waarop je dan weer kunt reageren ontopic.
pi_192794578
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:56 schreef kree het volgende:

[..]

Nou mooi toch ik zie niet echt iets constructiefs van je. Maar dan heb je je mening gegeven dus. Dus ok laat het lekker gaan totdat er weer iets nieuws is waarop je dan weer kunt reageren ontopic.
Tegen die tijd is het topic al gesloten 14.gif
pi_192794587
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 05:57 schreef Ezio het volgende:

[..]

Tegen die tijd is het topic al gesloten 14.gif
Denk het ook ja hoewel dat onwijs niet eerlijk zou zijn, want ik speel het helemaal volgens de regels en er is geen reden om dit dicht te gooien behalve dit gezeik dus waar jij maar mee doorgaat. Je maakt er een zeik topic tegen elkaar van. Ipv bij het onderwerp te houden. En ok zeiken mag iedereen hoor, maar pak dm maar ff daarvoor en ga ik er graag mee door.

Verder staat bij deze nog steeds de TT en alles wat er offtopic is mag weg wmb..
pi_192794714
Natuurlijk wel, er werd je al verteld dat je topc niet op prijs gesteld werd en toch post je hem opnieuw. Ook jij bent niet immuun voor de regels.
pi_192794771
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 06:34 schreef Ezio het volgende:
Natuurlijk wel, er werd je al verteld dat je topc niet op prijs gesteld werd en toch post je hem opnieuw. Ook jij bent niet immuun voor de regels.
Jij ook niet open voor commentaar, lekker makkelijk he eerst mij blokkeren na hele dm dingen en dan alleen nog kunnen reageren naar mij en niet meer antwoorden aanhoren, Gelijk mijn volgende fb topic dit voor de techs hier.
En nou kappen je zoekt alleen de ellende om dit dicht te krijgen zelfs na DM met elkaar,
pi_192794775
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 april 2020 06:45 schreef kree het volgende:

[..]

Jij ook niet open voor commentaar, lekker makkelijk he eerst mij blokkeren na hele dm dingen en dan alleen nog kunnen reageren naar mij en niet meer antwoorden aanhoren, Gelijk mijn volgende fb topic dit voor de techs hier.
En nou kappen je zoekt alleen de ellende om dit dicht te krijgen zelfs na DM met elkaar,
DM openbaar maken mag niet. En bovendien kun je mensen niet DMen als je ze geblokkeerd hebt.

Verder wil ik best met je in discussie maar die eindeloze hoos DMs met steeds hetzelfde argument hoef ik niet te zien.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ezio op 25-04-2020 06:53:59 ]
pi_192794780
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 06:46 schreef Ezio het volgende:

[..]

DM openbaar maken mag niet. En bovendien kun je mensen niet DMen als je ze geblokkeerd hebt.
Nee en doe ik ook niet, maar waarom rot je niet geweoon ff lekker op uit dit topic als het je zo niet aanstaat..... ga ff ergens anders heen ofzo?
pi_192794816
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2020 06:48 schreef kree het volgende:

[..]

Nee en doe ik ook niet, maar waarom rot je niet geweoon ff lekker op uit dit topic als het je zo niet aanstaat..... ga ff ergens anders heen ofzo?
Dit is het enige actieve topic ;(
pi_192794828
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 06:56 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dit is het enige actieve topic ;(
Ja en wat voor eentje, lose bijna m’n cool enzo gvd zeg.

Maargoed ontopic zal ik mijn Chinese vriendinnetje maar eens vragen dan weer?
Ze of althans "ze" heeft wel geregeerd op een appje allemaal onschuldig enzo en misverstand. Maar ok ff beetje doorvragen
Hou me wel ff van de domme
pi_192794837
Kuttopic slotje.
pi_192794840
Ben je weer dronken TS?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2020 07:01:37 ]
pi_192794841
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 07:00 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Kuttopic slotje.
Zie je wel TS?
pi_192794848
Gelukkig heb ik de kwaliteits topics van bovenstaande gelezen enzo. Owh wacht????

Van mij wel een paar hoor, jullie posten alleen bagger. Dat is leuk om te lezen joh. Haha.. :{

Waarom klikken jullie sowieso op dit topic dan als je weet dat ie al van mij is>?
pi_192794850
Je vorige toppa is gesloten en dan denk je van ik open een ander topic over hetzelfde onderwerp want fuck the rules? Dat doen zelfs de meest idiote users niet.
pi_192794853
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 07:03 schreef kree het volgende:
Gelukkig heb ik de kwaliteits topics van bovenstaande gelezen enzo. Owh wacht????

Van mij wel een paar hoor, jullie posten alleen bagger. Dat is leuk om te lezen joh. Haha.. :{
Gaat het mentaal wel goed met je? Een serieuze vraag je wind je nogal snel op over onbenullige dingen op een fucking forum.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2020 07:05:15 ]
pi_192794858
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 07:03 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Je vorige toppa is gesloten en dan denk je van ik open een ander topic over hetzelfde onderwerp want fuck the rules? Dat doen zelfs de meest idiote users niet.
Dit heb ik ook al 50x gezegd maar TS denkt dat hij de regels mag bepalen :')
pi_192794861
Waarom kunnen jullie je niet gewoon ontopic houden ipv op mij te spelen?
pi_192794872
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 07:05 schreef kree het volgende:
Waarom kunnen jullie je niet gewoon ontopic houden ipv op mij te spelen?
Omdat dit topic al spam is voordat we hebben gepost want je vorige topic is namelijk allang gesloten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2020 07:07:47 ]
pi_192794881
Grappig he. Hahaha die8 kree donder toch op flikkers. ~O> Heb het genoeg lief proberen uit te leggen, nu gewoon rot is op ipv mij persoonlijk aan te vallen. De mods zouden jullie allemaal moeten verwijderen. Maargoed weet alweer hoe dit zal gaan.

Makkelijk ook zo met zn allen tegen mij. Maar ik ga dus echt niet toegeven dat jullie gelijk hebben enzo. Dikke lul ermee. En nou opjutten enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')