Soms dan moeten we zelf bepalen wat zo is en wat niet zo is. Meemaken om te leren. Misschien is ze het, misschien niet. Het is aan jou om dat uit te zoeken, wij kunnen je daarbij niet helpen op afstand. Dit is iets wat aan jou gericht is Kree, je moet zelf uitzoeken hoe het zit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ze zocht naar ene Jeff althans zo is de aanhef. Toen ik terug reageerde van scam kreeg ik pas nieuw berichtje dat ze opzoek was naar wijnhandel in nl maar haar assistent zou het uitzoeken en juist nr geven. Dat alles dus in engels, maar even de vertaling ervan gelijk en samenvatting.
Ok nog vaag maar is dit wel een scam of een oprechte fout en klets ik nu met een ceo uit china?

ja dan heb ik ook geen zin meer om je te helpenquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nah zo veel zin heb ik er ook niet weer in. Heb wel paar keer geprobeerd te bellen trouwens, maar werd niet opgenomen.

Vraag wat haar favoriete wijn isquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja duh daarom maar daarom twijfel.
Maar hoe kom ik er achter zonder gelijk de shit op te blazen?
Jullie helpen nog niet echt? Wat is een handige vraag nu?

Nou niet helemaal want jullie kunnen helpen het uitvinden, maar zit nog even te denken over een tactische vraag want aangezien ze nog op whatsapp zit voor zover waarmee we zeker krijgen is het scam of niet?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Soms dan moeten we zelf bepalen wat zo is en wat niet zo is. Meemaken om te leren. Misschien is ze het, misschien niet. Het is aan jou om dat uit te zoeken, wij kunnen je daarbij niet helpen op afstand. Dit is iets wat aan jou gericht is Kree, je moet zelf uitzoeken hoe het zit.

succes met zelf bedenkenquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet helemaal want jullie kunnen helpen het uitvinden, maar zit nog even te denken over een tactische vraag want aangezien ze nog op whatsapp zit voor zover waarmee we zeker krijgen is het scam of niet?

Je bedoelt ik moet. Video bellen? Je snapt als ik dat zou doen dat ze dat nooit zou accepteren enzo? Het moet via whatsapp en heel tactisch ook nog om er sowieso achter te komen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ja dan heb ik ook geen zin meer om je te helpen
Moet van twee kanten komen kree

Hoezo een dikke Nigeriaan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:26 schreef kree het volgende:
For sure zit een dikke Nigeriaan achter enzo vast. Maar zover waren we nog niet he

we komen dr nooit achter zoquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:26 schreef kree het volgende:
For sure zit een dikke Nigeriaan achter enzo vast. Maar zover waren we nog niet he

Ow dus je weet het eigenlijk zelf ook wel maar wil er een beetje een showtje van makenquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:26 schreef kree het volgende:

Zie kees vd spek hahaha. Ik weet het niet he ik hou de opties wel open, maar hoe komen we er sowieso achter waar dat berichtje nu echt vandaan komt? Het net nr is china iigquote:

Gewoon gaan video bellen en je weet hetquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Zie kees vd spek hahaha. Ik weet het niet he ik hou de opties wel open, maar hoe komen we er sowieso achter waar dat berichtje nu echt vandaan komt? Het net nr is china iig

Nou dan is het gesprek toch klaar, laat haar lekker met rust dan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:38 schreef kree het volgende:
Jullie kunnen een geintje ervan maken maar ik veroordeel niemand bij voorbaat he en vooralsnog is ze niet schuldig bewezen .
En js video bellen gast hry niet eotfrn gelijk? Voor alsnog kreeg ik eigenlijk gewoon excuses in net engels enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |