Goh je hebt dan een beter geheugen als mij>? Wat poste ik toen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gaat dit nou nog steeds over dat Chinese mens waar je al eind vorig jaar topics over heb geopend, en waarvan je vanaf het begin door zo'n beetje iedereen gewaarschuwd bent dat het voor 99,99% zeker een scam is?
R&P / Scam etc via whatsapp
Je kan toch in je eigen topic lezen wat je toen postte, bezopen mafkees.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Goh je hebt dan een beter geheugen als mij>? Wat poste ik toen?
Dit is compleet nieuw van zeg maar 2 dagen terug btw het hele verhaal.
Gezien, zie voorgaandequote:Op zaterdag 25 april 2020 09:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je kan toch in je eigen topic lezen wat je toen postte, bezopen mafkees.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Je bent helemaal vergeten dat je daar enige maanden terug vrij intensief mee bezig was?quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kun je leuk smiley doen maar heb ik niks aan?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kun je leuk smiley doen maar heb ik niks aan?
Het linkt me heel sterk allemaal want toen hebben ze 0 niks van nr gekregen ook.
En ok stel al was dat zo dan weet ik dat het fake is. Dus nou mag ik het toch lekker ff uit de tent lokken wel?
Dan hebben ze je nummer toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk er gebeurt natuurlijk nog niks behalve whatsapp dus geen risico voor mij. Maar stel dat hope lok ik ze uit de tent, zonder dat er gelijk een vermoeden is.
Optie twee blijft nog steeds mjah wel geloofwaardig allemaal
Nope.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:21 schreef Ezio het volgende:
Slotje.
@:haags_kwartiertje jij bent sowieso de eerste mod die wakker is.
Ja, en? Als jij eerder je nummer aan een andere scammer hebt gegeven is de kans nogal aanwezig dat die info verder wordt verspreid.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:35 schreef kree het volgende:
Dit is allemaal van 2 dagen terug dus he max?
Ja maar dat heb ik nooit gedaan dusquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, en? Als jij eerder je nummer aan een andere scammer hebt gegeven is de kans nogal aanwezig dat die info verder wordt verspreid.
Ik dacht dit ook, zeker met de gigantische schrijffouten die hij maaktequote:
Minder drinken helptquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nog wel maar jullie helpen me aardig over de zeik wel
Zeur niet ik heb het lang genoeg laten gaan, al jullie geklaag en gezeik was er inmiddels uit wel.quote:
ziedend, viesmad en nog steeds dronkenquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:46 schreef kree het volgende:
[..]
Zeur niet ik heb het lang genoeg laten gaan, al jullie geklaag en gezeik was er inmiddels uit wel.
Nu weer ontopic graag?
Videobellenquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik nooit gedaan dus
Ik hoop dat dit een willekeurige fout is maar, maar twijfel over ook met pic, aan de andere kant het is wel aardig prototype oplichting enzo en ok er gaat geen cent van mij erheen laat dat duidelijk zijn. Maar als dat zo is. Euhm hoe vinden we zoiets uit?
Tja hoe hard ik moet lachen ook weer erom.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:46 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ziedend, viesmad en nog steeds dronken
Man naar mijn hart
Wel, zie #133. Je bent met die vorige scammer aan het whatsappen geweest.quote:
Videobellen, vragen om een specifieke foto, etc. Dezelfde adviezen dus die je ook al in december had gekregen.quote:Ik hoop dat dit een willekeurige fout is maar, maar twijfel over ook met pic, aan de andere kant het is wel aardig prototype oplichting enzo en ok er gaat geen cent van mij erheen laat dat duidelijk zijn. Maar als dat zo is. Euhm hoe vinden we zoiets uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |