abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190646226
Ok als eerst wist niet of ik dit hier nu moest posten.
Geen idee nl, er is geen oplichting ofzo nu nog.\

Lang verhaal kort kom dus in contact met iemand uit Hong Kong (althans dat is het verhaal)
Nu ging Alles een beetje te gemakkelijk. Ok heb een nr en dat lijkt iig wel te kloppen. Euhm om privé redenen post ik die nog even niet. Want nog niet zeker nu. Mag via DM evt. Maar op zijn minar is her wel opmerkelijk. Ik weet niet zeker of het wel te vertrouwen is nl
Do what you love, love what you do!
pi_190646278
???
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_190646292
Goed verhaal, lekker duidelijk.
pi_190646293
Waarom heb je zijn nummer en wat ben je van plan?

Nogal onduidelijk dit.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_190646343
Ok moet iets duidelijker zijn met meer achtergrond denk ik.

Ik kom aan haar nr via antiland chat, (Voor wie het niet kent is een app internationale chatbox dingen)

Dus blablablabla en. Zo verder uiteindelijk nrs maar uitwisselen. Nou ben ik echt niet de meest handige met meiden versieren. Dus was al soort van verbaasd. Maar mis een soort van details die ze handig aan het ontwijken is. Dus okeeeeeee hmmmms not sure. Hoe kom ik er nu achter of het eerlijk is of niet?
  woensdag 25 december 2019 @ 14:48:55 #6
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190646356
Lekker verward weer. Heeft die zelf niet eens in de gaten volgends mij.
pi_190646362
Kree topic :')
pi_190646382
Laat ik het maar anders vragen dan, wat is niet duidelijk en wat willen jullie weten? Ik ben er goed in ja warrige verhalen
pi_190646390
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef kree het volgende:
Ok moet iets duidelijker zijn met meer achtergrond denk ik.

Ik kom aan haar nr via antiland chat, (Voor wie het niet kent is een app internationale chatbox dingen)

Dus blablablabla en. Zo verder uiteindelijk nrs maar uitwisselen. Nou ben ik echt niet de meest handige met meiden versieren. Dus was al soort van verbaasd. Maar mis een soort van details die ze handig aan het ontwijken is. Dus okeeeeeee hmmmms not sure. Hoe kom ik er nu achter of het eerlijk is of niet?
Ik zou er maar van uitgaan dat het geen zuivere koffie is. Als men details gaat ontwijken is dat al een teken.
pi_190646522
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 14:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zou er maar van uitgaan dat het geen zuivere koffie is. Als men details gaat ontwijken is dat al een teken.
Klopt dat is precies wat ik ook doe nu.; Maar vraag gewoon even door, vroeger of later komt er wel een fout. Maarja voor hetzelfde ga ik nu iemand beschuldigen terwijl het niet zo is.

Maar ok gaat alleen met appjes. Dus kost me niks ofzo.
Punt 1 is wel dat het nr klopt met de locatie.

Dus ok pluspunt. Het is niet slim om iemand gelijk te beschuldigen want het kan ook best wel echt zijn. Maar ik weet dat dus niet.

Maar hou jullie wel even up to date in dit topic
pi_190646540
Zee heeft een hotel daar stuurde ze
pi_190646588
Kreeg een foto van Hong Kong in de nacht. Sure haast dat die van Google komt ofzo. Maar ik klets even door nog. Het zou daar btw een uur of 8 eerder moeten zijn en nog online ook verdacht alweer..a
pi_190646599
Het is een catfish.
pi_190646646
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Het is een catfish.
Zit het me af te vragen echt. Heb tot nu toe nog niet echt een foutje kunnen ontdekken nl in het verhaal?

Maargoed ben ook niet dom en stap echt niet morgen op het vliegtuig ofzo. Of sowieso zit eigenlijk beetje te vissen naar of ze nou geld gaat vragen oid, Maar ook dat nog niet. Wellicht is het gewoon wel oprecht?
pi_190646664
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:07 schreef kree het volgende:

[..]

Zit het me af te vragen echt. Heb tot nu toe nog niet echt een foutje kunnen ontdekken nl in het verhaal?

Maargoed ben ook niet dom en stap echt niet morgen op het vliegtuig ofzo. Of sowieso zit eigenlijk beetje te vissen naar of ze nou geld gaat vragen oid, Maar ook dat nog niet. Wellicht is het gewoon wel oprecht?
Het is een catfish.
pi_190646700
+85 2

Begin nr, dat klopt wel met daar toch?
pi_190646705
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 14:50 schreef kree het volgende:
Laat ik het maar anders vragen dan, wat is niet duidelijk en wat willen jullie weten? Ik ben er goed in ja warrige verhalen
Nou weet je wat onduidelijk is dat oke hms not sure.
Snap je? Vast wel dan twee ups en gaan. Ok doen?
pi_190646735
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou weet je wat onduidelijk is dat oke hms not sure.
Snap je? Vast wel dan twee ups en gaan. Ok doen?
Daarom is het gelukkig een forum en mag iedereen gewoon vragen als er iets niet duidelijk is.

Ik lig er niet meer wakker van zo vaak gehoord van kree is niet duidelijk of warrig. /not care gewoon. Dan vragen jullie maar en leg ik het wel uit.
pi_190646756
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:11 schreef kree het volgende:
+85 2

Begin nr, dat klopt wel met daar toch?
Een vriend van mij woont in HK en zijn nummer begint met +852.
Maar ik weet niet of dat per se iets zegt.

Een reisje HK kan ik je zeker aanraden. :Y Straks, een keer.
pi_190646795
Wat moet je daar nou weer mee? Hossel gewoon iemand hier, kan je er ook meteen op.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_190646797
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Een vriend van mij woont in HK en zijn nummer begint met +852.
Maar ik weet niet of dat per se iets zegt.

Een reisje HK kan ik je zeker aanraden. :Y Straks, een keer.
Haha nou nee nr zegt niet echt alles nee, want kan ook vanuit een ander land zijn met een sim van daar. Maar daarom zit ik nu ook echt te vissen beetje zonder het gesprekje gelijk te bederven want ben er niet zeker over.

Wat zou handig zijn om te vragen denken jullie?
pi_190646827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:18 schreef TTSS het volgende:
Wat moet je daar nou weer mee? Hossel gewoon iemand hier, kan je er ook meteen op.
Ik veroordeel niet gelijk, tot nu toe is het gesprek best leuk. Kreeg alleen beetje twijfels erover. Nou ok zodra duidelijk is dat het fake is dan ga ik het hier posten letterlijk, Maar weet het nog niet
pi_190646841
Moet ff een testvraag verzinnen met jullie, tot nu toe heb ik nl geen fouten ontdekt in het verhaal etc
pi_190646854
Gewoon blijven opletten, zeker zodra het maar iets met geld, papieren, id bewijzen oid te maken heeft?

Kan ook dat ze iemand zoekt om wit te wassen ofzo. Je wordt niet gelijk arm, maar opeens staat de fiod op de stoep.
.
  woensdag 25 december 2019 @ 15:23:53 #25
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190646863
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 14:58 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt dat is precies wat ik ook doe nu.; Maar vraag gewoon even door, vroeger of later komt er wel een fout. Maarja voor hetzelfde ga ik nu iemand beschuldigen terwijl het niet zo is.

Maar ok gaat alleen met appjes. Dus kost me niks ofzo.
Punt 1 is wel dat het nr klopt met de locatie.

Dus ok pluspunt. Het is niet slim om iemand gelijk te beschuldigen want het kan ook best wel echt zijn. Maar ik weet dat dus niet.

Maar hou jullie wel even up to date in dit topic
Wat ik niet snap:
Je weet zelf ergens al dat het geen zuivere koffie is toch?
Dat zegt Lavenderr net zelfs ook nog een keer tegen je in haar reactie,
En dan kom je eigenlijk al met een (ja)maar ...
(waarmee je eigenlijk zegt ''Nee want'

Je legt hier je 'probleem' neer ,verwacht / hoopt
op reacties/tips/advies? van anderen,
Vervolgens kom je met allerlei argumenten/smoezen waaruit al duidelijk is dat dit hele topic eigenlijk bullshit is.
Ik kan er bijna geen touw aan vastknopen
Maar eigenlijk komt het er vooral op neer :
jij loopt liever met een bord voor je hoofd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')