Ik zou er maar van uitgaan dat het geen zuivere koffie is. Als men details gaat ontwijken is dat al een teken.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef kree het volgende:
Ok moet iets duidelijker zijn met meer achtergrond denk ik.
Ik kom aan haar nr via antiland chat, (Voor wie het niet kent is een app internationale chatbox dingen)
Dus blablablabla en. Zo verder uiteindelijk nrs maar uitwisselen. Nou ben ik echt niet de meest handige met meiden versieren. Dus was al soort van verbaasd. Maar mis een soort van details die ze handig aan het ontwijken is. Dus okeeeeeee hmmmms not sure. Hoe kom ik er nu achter of het eerlijk is of niet?
Klopt dat is precies wat ik ook doe nu.; Maar vraag gewoon even door, vroeger of later komt er wel een fout. Maarja voor hetzelfde ga ik nu iemand beschuldigen terwijl het niet zo is.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou er maar van uitgaan dat het geen zuivere koffie is. Als men details gaat ontwijken is dat al een teken.
Zit het me af te vragen echt. Heb tot nu toe nog niet echt een foutje kunnen ontdekken nl in het verhaal?quote:
Het is een catfish.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
Zit het me af te vragen echt. Heb tot nu toe nog niet echt een foutje kunnen ontdekken nl in het verhaal?
Maargoed ben ook niet dom en stap echt niet morgen op het vliegtuig ofzo. Of sowieso zit eigenlijk beetje te vissen naar of ze nou geld gaat vragen oid, Maar ook dat nog niet. Wellicht is het gewoon wel oprecht?
Nou weet je wat onduidelijk is dat oke hms not sure.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:50 schreef kree het volgende:
Laat ik het maar anders vragen dan, wat is niet duidelijk en wat willen jullie weten? Ik ben er goed in ja warrige verhalen
Daarom is het gelukkig een forum en mag iedereen gewoon vragen als er iets niet duidelijk is.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou weet je wat onduidelijk is dat oke hms not sure.
Snap je? Vast wel dan twee ups en gaan. Ok doen?
Een vriend van mij woont in HK en zijn nummer begint met +852.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:11 schreef kree het volgende:
+85 2
Begin nr, dat klopt wel met daar toch?
Haha nou nee nr zegt niet echt alles nee, want kan ook vanuit een ander land zijn met een sim van daar. Maar daarom zit ik nu ook echt te vissen beetje zonder het gesprekje gelijk te bederven want ben er niet zeker over.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in HK en zijn nummer begint met +852.
Maar ik weet niet of dat per se iets zegt.
Een reisje HK kan ik je zeker aanraden.Straks, een keer.
Ik veroordeel niet gelijk, tot nu toe is het gesprek best leuk. Kreeg alleen beetje twijfels erover. Nou ok zodra duidelijk is dat het fake is dan ga ik het hier posten letterlijk, Maar weet het nog nietquote:Op woensdag 25 december 2019 15:18 schreef TTSS het volgende:
Wat moet je daar nou weer mee? Hossel gewoon iemand hier, kan je er ook meteen op.
Wat ik niet snap:quote:Op woensdag 25 december 2019 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt dat is precies wat ik ook doe nu.; Maar vraag gewoon even door, vroeger of later komt er wel een fout. Maarja voor hetzelfde ga ik nu iemand beschuldigen terwijl het niet zo is.
Maar ok gaat alleen met appjes. Dus kost me niks ofzo.
Punt 1 is wel dat het nr klopt met de locatie.
Dus ok pluspunt. Het is niet slim om iemand gelijk te beschuldigen want het kan ook best wel echt zijn. Maar ik weet dat dus niet.
Maar hou jullie wel even up to date in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |