Ik zou er maar van uitgaan dat het geen zuivere koffie is. Als men details gaat ontwijken is dat al een teken.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef kree het volgende:
Ok moet iets duidelijker zijn met meer achtergrond denk ik.
Ik kom aan haar nr via antiland chat, (Voor wie het niet kent is een app internationale chatbox dingen)
Dus blablablabla en. Zo verder uiteindelijk nrs maar uitwisselen. Nou ben ik echt niet de meest handige met meiden versieren. Dus was al soort van verbaasd. Maar mis een soort van details die ze handig aan het ontwijken is. Dus okeeeeeee hmmmms not sure. Hoe kom ik er nu achter of het eerlijk is of niet?
Klopt dat is precies wat ik ook doe nu.; Maar vraag gewoon even door, vroeger of later komt er wel een fout. Maarja voor hetzelfde ga ik nu iemand beschuldigen terwijl het niet zo is.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou er maar van uitgaan dat het geen zuivere koffie is. Als men details gaat ontwijken is dat al een teken.
Zit het me af te vragen echt. Heb tot nu toe nog niet echt een foutje kunnen ontdekken nl in het verhaal?quote:
Het is een catfish.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
Zit het me af te vragen echt. Heb tot nu toe nog niet echt een foutje kunnen ontdekken nl in het verhaal?
Maargoed ben ook niet dom en stap echt niet morgen op het vliegtuig ofzo. Of sowieso zit eigenlijk beetje te vissen naar of ze nou geld gaat vragen oid, Maar ook dat nog niet. Wellicht is het gewoon wel oprecht?
Nou weet je wat onduidelijk is dat oke hms not sure.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:50 schreef kree het volgende:
Laat ik het maar anders vragen dan, wat is niet duidelijk en wat willen jullie weten? Ik ben er goed in ja warrige verhalen
Daarom is het gelukkig een forum en mag iedereen gewoon vragen als er iets niet duidelijk is.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou weet je wat onduidelijk is dat oke hms not sure.
Snap je? Vast wel dan twee ups en gaan. Ok doen?
Een vriend van mij woont in HK en zijn nummer begint met +852.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:11 schreef kree het volgende:
+85 2
Begin nr, dat klopt wel met daar toch?
Haha nou nee nr zegt niet echt alles nee, want kan ook vanuit een ander land zijn met een sim van daar. Maar daarom zit ik nu ook echt te vissen beetje zonder het gesprekje gelijk te bederven want ben er niet zeker over.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in HK en zijn nummer begint met +852.
Maar ik weet niet of dat per se iets zegt.
Een reisje HK kan ik je zeker aanraden.Straks, een keer.
Ik veroordeel niet gelijk, tot nu toe is het gesprek best leuk. Kreeg alleen beetje twijfels erover. Nou ok zodra duidelijk is dat het fake is dan ga ik het hier posten letterlijk, Maar weet het nog nietquote:Op woensdag 25 december 2019 15:18 schreef TTSS het volgende:
Wat moet je daar nou weer mee? Hossel gewoon iemand hier, kan je er ook meteen op.
Wat ik niet snap:quote:Op woensdag 25 december 2019 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt dat is precies wat ik ook doe nu.; Maar vraag gewoon even door, vroeger of later komt er wel een fout. Maarja voor hetzelfde ga ik nu iemand beschuldigen terwijl het niet zo is.
Maar ok gaat alleen met appjes. Dus kost me niks ofzo.
Punt 1 is wel dat het nr klopt met de locatie.
Dus ok pluspunt. Het is niet slim om iemand gelijk te beschuldigen want het kan ook best wel echt zijn. Maar ik weet dat dus niet.
Maar hou jullie wel even up to date in dit topic
Uiteraard lol geen cent gaat er weg van mij. Maar het kan best zijn dat ik iemand die wel echt oprecht is weg ga zetten als oplichtster of oplichter. Ik weet niet hoor. Tot nu toe is het verhaaltje nog steeds ok ondanks vragen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:22 schreef Fer het volgende:
Gewoon blijven opletten, zeker zodra het maar iets met geld, papieren, id bewijzen oid te maken heeft?
Kan ook dat ze iemand zoekt om wit te wassen ofzo. Je wordt niet gelijk arm, maar opeens staat de fiod op de stoep.
Klopt ja ik ben nooit duidelijk in uitleggen nooit geweest ook dus deal maar met dat.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik niet snap:
Je weet zelf ergens al dat het geen zuivere koffie is toch?
Dat zegt Lavenderr net zelfs ook nog een keer tegen je in haar reactie,
En dan kom je eigenlijk al met een (ja)maar ...
(waarmee je eigenlijk zegt ''Nee want'
Je legt hier je 'probleem' neer ,verwacht / hoopt
op reacties/tips/advies? van anderen,
Vervolgens kom je met allerlei argumenten/smoezen waaruit al duidelijk is dat dit hele topic eigenlijk bullshit is.
Ik kan er bijna geen touw aan vastknopen
Maar eigenlijk komt het er vooral op neer :
jij loopt liever met een bord voor je hoofd
Je legt die vraag denk ik hier niet voor niets neer: er zijn ergens toch wat vraagtekens lijkt me?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ja ik ben nooit duidelijk in uitleggen nooit geweest ook dus deal maar met dat.
Ok waarom ik het dan vraag omdat er toch een soort van twijfel bij mij is nu. Er is niks verder gebeurt etc. Dus zijn appjes, Had het anders allang wss afgebroken.
Maar ben nu gewoon benieuwd is dit eerlijk wel of gewoon een scam?
En daarom schakel ik jullie even in, Wat is nou een vraag die ik kan stellen zonder gelijk het contact stuk te maken om uit te vinden of het echt is ja/nee ?
Of een andere manier om uit te vinden
Ja dat klopt helemaal er gingen wat red flags bij mij even op. Ok we kletsen pas even nog geen dag dus ok conclusies trekken is te snel. Maar het kan best. Waarom `zou het niet iemand zijn die oprecht geïnteresseerd is? Het kan wel. Het lijkt alleen voor mij best onlogisch. Dus ok ik probeer een paar trick vragen te verzinnen om dat uit te vinden. Tot nu toe klopt alles nog gewoon en voor zover ik het kan nagaan ook wel. Dus daaromquote:Op woensdag 25 december 2019 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je legt die vraag denk ik hier niet voor niets neer: er zijn ergens toch wat vraagtekens lijkt me?
Jij moet doen wat jij voelt , en zoals ik je lees , kan iedereen hier van alles vertellen ,maar jij doet denk ik toch wat jij wil, want je bent benieuwd ,en je wil zo graag geloven dat het ook iets positief kan zijn . Dat begrijp ik.
misschien is er ook helemaal niets aan de hand , geen slechte intenties oid
En misschien kan het een drama worden , word je opgelicht of weet ik wat.
Maar dan is het ook een bewuste keuze van jou om dat risico te nemen . Zeker als mensen je daar dan al wel voor gewaarschuwd hebben.
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:54 schreef NitraatPoep het volgende:
Als je altijd zo tikt als je hier nu in dit topic doet, en zij heeft nog geen twijfels over jou, dan ga er maar vanuit dat ze fake is.
Prima ideequote:Op woensdag 25 december 2019 15:53 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Kan je niet videobellen met haar? Skype / whatsapp / facetime?
Stel het is echt dan zul je toch met haar in het echt praten dus dan kom je er gelijk achter of je niet gecatfished wordt.
Om daaraan toe te voegen: als ze dat niet wil of in een erg donkere kamer zit, camera kapot, noem maar op; dan is het niet echt.quote:
Al deze dingenquote:Op woensdag 25 december 2019 16:12 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Om daaraan toe te voegen: als ze dat niet wil of in een erg donkere kamer zit, camera kapot, noem maar op; dan is het niet echt.
Het is iemand in fucking Hong Kong man wtf broquote:Op woensdag 25 december 2019 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ik veroordeel niet gelijk, tot nu toe is het gesprek best leuk. Kreeg alleen beetje twijfels erover. Nou ok zodra duidelijk is dat het fake is dan ga ik het hier posten letterlijk, Maar weet het nog niet
quote:
quote:
Zuchtquote:Op woensdag 25 december 2019 15:11 schreef kree het volgende:
+85 2
Begin nr, dat klopt wel met daar toch?
Dit !quote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou weet je wat onduidelijk is dat oke hms not sure.
Snap je? Vast wel dan twee ups en gaan. Ok doen?
Ja nou dat kan wel iig technisch maar nog even te snel ervoor. Het is amper een dagje he nog en ben sowieso niet zo fan van videobellen etc. Wellicht laterquote:Op woensdag 25 december 2019 15:53 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Kan je niet videobellen met haar? Skype / whatsapp / facetime?
Stel het is echt dan zul je toch met haar in het echt praten dus dan kom je er gelijk achter of je niet gecatfished wordt.
Nee, mijn tip was de gouden tip, maar je wil het niet inzien. Verder hoop ik van harte dat het waar is, maar ik zie het somber in.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:44 schreef kree het volgende:
Het is grappig alleen al dit om te lezen wel. Ok begrijp me niet verkeerd want bedoel dit echt wel serieus. Dat dat iig duidelijk is?
Ok mag verder best wel over dat ik onduidelijk ben etc, Maar lees het wel en jullie tips. Nou de gouden zit er iig nog niet tussen?
Bijvoorbeeld dat je benieuwd bent hoe ze er uitziet en dat je wel even wilt videochatten. En dan afwachten wat haar reactie daarop is. Dan weet je meteen genoeg.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:47 schreef kree het volgende:
Serieus want ben weer wat verder met kletsen. Wat kan ik vragen zonder gelijk het contact te verbreken maar wel; ff beetje uitvinden? Ik heb al geprobeerd maar kom niks raars tegen wellicht is het gewoon wel eerlijk?
Nou kijk er gebeurt natuurlijk nog niks behalve whatsapp dus geen risico voor mij. Maar stel dat hope lok ik ze uit de tent, zonder dat er gelijk een vermoeden is.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:46 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Nee, mijn tip was de gouden tip, maar je wil het niet inzien. Verder hoop ik van harte dat het waar is, maar ik zie het somber in.
p.s. ik ben vroeger eens gecatfished en mijn fout was dat ik nooit ging videobellen.
Nou zat daar over te denken maar hou daar zelf onwijs niet van. Ok heb paar foto’s gehad maarja weet ik veel kan er zo opgeplakt zijn met photoshop ofzo.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat je benieuwd bent hoe ze er uitziet en dat je wel even wilt videochatten. En dan afwachten wat haar reactie daarop is. Dan weet je meteen genoeg.
Waarom? Je wilt toch graag degene die je zo leuk vindt zien?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zat daar over te denken maar hou daar zelf onwijs niet van. Ok heb paar foto’s gehad maarja weet ik veel kan er zo opgeplakt zijn met photoshop ofzo.
Met video chattenj wil ik nog even wachten. Doel meer hebben jullie een idee qua tekst vraag nog ofzo?
Euhm nou gewoon voel me er ongemakkelijk bij enzo met camera etc. Wellicht is dat een snelle weg wel. Maar ik ken die meid een dag nu nog niet eens haast. Geen zin in gelijk video chat. Daar wil ik iemand eerst wat beter voor kennen en dan nog doe ik zoiets bij uitzondering.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Je wilt toch graag degene die je zo leuk vindt zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |