Euhm toch wel beetje enzo?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je er geen kwaad in ziet, dan heeft ze dus een verkeerd nummer en heeft ze geen boodschap aan verder contact met jou.
Viespeukquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:04 schreef kree het volgende:
Of het nou fake is of niet die foto is cute
Dat zeg ik niet maar het gesprekje werd niet door haar gelijk afgekapt zonder ff touch wat te vragen?quote:
En dit dames en heren is waarom je als vrouw gewoon arrogant en kut moet zijn soms. Anders is het niet duidelijk genoeg ofzo en wordt er een creepy topic over je gemaakt waarin je voor scammer wordt uitgemaakt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar het gesprekje werd niet door haar gelijk afgekapt zonder ff touch wat te vragen?
Zegt geen kut weet ik ook wel. Maar een gewoon block had ook gekunt of niks vragen. Niet dus...
ZE HAD EEN VERKEERD NUMMER ZE MOET JE NIETquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar het gesprekje werd niet door haar gelijk afgekapt zonder ff touch wat te vragen?
Zegt geen kut weet ik ook wel. Maar een gewoon block had ook gekunt of niks vragen. Niet dus...
Euhm we waren er nog niet eens uit of het scam was of niet.. ik kan jou in het kamp tellen van joh het was oprecht en foutje in een toevallig nl nr enzo?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
ZE HAD EEN VERKEERD NUMMER ZE MOET JE NIET
Stop random mensen die een verkeerd nummer hebben breed uit te lichten op een forum. Hoe teringwanhopig kan een mens zijn. Ronduit pathetisch is het.
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:03 schreef Goudenkomkommer het volgende:
STUUR DEZE KAARS NAAR MINIMAAL 10 MENSEN OM EEN CORONA SLACHTOFFER BETER TE MAKEN
🕯
Je wanhopigheid druipt er vanaf.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm we waren er nog niet eens uit of het scam was of niet.. ik kan jou in het kamp tellen van joh het was oprecht en foutje in een toevallig nl nr enzo?
En je bent wel in voor een leuke scam?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom verwijder je jezelf niet even hier? Wat heb ik aan jou gezeik joh. Ik was nog in fase van is dit nou scam of niet. Jullie denken te ver door,quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je wanhopigheid druipt er vanaf.
Laat het gewoon. Ze is vriendelijk omdat ze waarschijnlijk professioneel is. Je zoekt er dingen achter die er niet zijn.
Het was een foutje. Verkeerd nummer. Ze is niet geinteresseerd in een random gek uit Nederland. Denk eens na.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm we waren er nog niet eens uit of het scam was of niet.. ik kan jou in het kamp tellen van joh het was oprecht en foutje in een toevallig nl nr enzo?
En jij weet dat om?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het was een foutje. Verkeerd nummer. Ze is niet geinteresseerd in een random gek uit Nederland. Denk eens na.
Het is waarschijnlijk geen scam, ze heeft gewoon per ongeluk naar een verkeerd nummer wat gestuurd.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:14 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom verwijder je jezelf niet even hier? Wat heb ik aan jou gezeik joh. Ik was nog in fase van is dit nou scam of niet. Jullie denken te ver door,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |