ditquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:52 schreef Questular het volgende:
Laat je nu niet opnaaien en stop er gewoon mee.

Nou dat leek een mooi einde voor het gesprek.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:51 schreef kree het volgende:
[00:17, 4/24/202: Please give me the details thx
[03:06, 4/24/2020]: Sure you got the right number? No idee over this btw
[03:06, 4/24/2020]: 😉
[10:14, 4/24/2020] Scammer: I'm sorry, I just finished the meeting. Aren't you Jeff, the wine merchant?
[11:36, 4/24/2020]: No haha
[11:37, 4/24/2020]: Who are you looking for maybey i can help i'm from netherlands
[11:39, 4/24/2020] Scammer: Oh, I'm sorry, maybe my assistant got the wrong number, haha thank you, you're very kind, but I'll ask my assistant to contact him again
[11:39, 4/24/2020] Scammer: 😊😊🤝
Ging nog even door daarna maar moet per regel mijn naam eruit halen wat sucks. Dus ok begin stukje dus.

Owh maar ik heb haar nog niet veroordeeld hoor? Beetje appart is het wel he zo?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:53 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja als een vrouw zegt dat je erg aardig bent etc. dan ben je wel op de goede weg. Zijn genoeg mensen in Nederland met Chineze vrouwen omdat die extra leuk zijn. Zou in ieder geval niet te snel opgeven als ik jou was maar goed, jouw keus

Het ging niet onwijs veel verder hoor even. Maar heb nog wat vragen gesteld maar nog geen antwoord op open dus en totaal niet als veroordelend.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:53 schreef 00wildchild het volgende:
Ja heb wel meer van dit gesprek nodig.

Ik zou haar scammen.quote:

Hoezo? Maakte mij alleen maar meer benieuwd eigenlijk ? En heb dan ook nog wat doorgevraagdquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nou dat leek een mooi einde voor het gesprek.

Ja zeg dat ze eerst een paar ¤1000.- moet overmaken naar Western Union bank. En dat ze dan een proefbestelling wijn kan krijgen naar keuzequote:Op zaterdag 25 april 2020 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou haar scammen.
Zeg maar dat ze vooruit moet betalen voor de wijnbestelling.

Snap wel dat je geen antwoord meer hebt gekregen. Die zal ook wel denken wat een creep joh.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
Het ging niet onwijs veel verder hoor even. Maar heb nog wat vragen gesteld maar nog geen antwoord op open dus en totaal niet als veroordelend.

TS verveelt zich de tering. Een andere reden kan ik niet plausibel vinden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:58 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij heeft ze echt het verkeerde nummer maar omdat ze er wel appetijtelijk uitziet hoopt ts dat er meer achter zit

Omdat ze een verkeerd nummer had en meestal krijg je dan geen vragen van de andere persoon. Zou het zelf vrij raar vinden als ik je per ongeluk een berichtje stuur en jij dan allemaal vragen op me afvuurt en mijn foto deelt op een forum.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo? Maakte mij alleen maar meer benieuwd eigenlijk ? En heb dan ook nog wat doorgevraagd

Als je er geen kwaad in ziet, dan heeft ze dus een verkeerd nummer en heeft ze geen boodschap aan verder contact met jou.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:00 schreef kree het volgende:
Jullie denken te simpel; en in veroordelen gelijk. Ik zie er niet gelijk kwaad in ofzo? En ok als het het wel is dan komen we er vast nog wel achter

Kort antwoord: Kree.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:00 schreef 00wildchild het volgende:
Hoe kan er een heel topic vol zijn gebaseerd op dit whatsapp gesprek

Geef die gast nou niet hoopquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:53 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja als een vrouw zegt dat je erg aardig bent etc. dan ben je wel op de goede weg. Zijn genoeg mensen in Nederland met Chineze vrouwen omdat die extra leuk zijn. Zou in ieder geval niet te snel opgeven als ik jou was maar goed, jouw keus

De eerste paar pagina’s is zinloze discussie enzo over mij waar het niet om ging en wat wel en niet kan. Maar daar kom ik niet op terugquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:00 schreef 00wildchild het volgende:
Hoe kan er een heel topic vol zijn gebaseerd op dit whatsapp gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |