"Oh heb ik iets doms gezegd? Weggehaald hoor xd xd"quote:
Die Prof. drs.quote:
Al zijn voorspellingen zijn niet uitgekomen en @Scrummie2.1 had er zoveel vertrouwen inquote:
Dat boeit blijkbaar niet als je er later op terugkomt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al zijn voorspellingen zijn niet uitgekomen en @:scrummie2.1 had er zoveel vertrouwen in
Daarom #TEAMJAAP @:Jancees @:caland
Lieg niet, goor varken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al zijn voorspellingen zijn niet uitgekomen en @:scrummie2.1 had er zoveel vertrouwen in
Al aantal keer naar de Italie lijn gevraagd, maar die is spontaan verdwenenquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boeit blijkbaar niet als je er later op terugkomt.
Volgens @El-Stinho is het uitermate belangrijk en prijzenswaardig als je je fouten kan erkennen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boeit blijkbaar niet als je er later op terugkomt.
Als je ervan leert en herpakt is dat zeer te prijzenquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens @:El-Stinho is het uitermate belangrijk en prijzenswaardig als je je fouten kan erkennen.
Waar zit ik dan precies naast? Ik ken die hele gast verder niet en zijn berekeningen heb ik ook een keer voorbij zien komen maar dat was het dan ook welquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat hij (en jij dus ook) er compleet naast zaten.
Ja hij kwam voor dat weekend dat het een beetje penibel werd dagelijks met bierviltjesberekeningen waarom de IC's overspoeld gingen worden. Raar dat Dummie zoveel vertrouwen heeft in zo'n gast.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk komt je laatste pakketje vandaag NIET.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hij kwam voor dat weekend dat het een beetje penibel werd dagelijks met bierviltjesberekeningen waarom de IC's overspoeld gingen worden. Raar dat Dummie zoveel vertrouwen heeft in zo'n gast.
Laat Jaapgod maar schuiven
Mooie foto vandaag ook weer in het grote Jaaptopic, de grootsheid straalt gewoon van die man af.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GENOTquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dikke G klasse van defensie op de achtergrond om zijn enorme persoonlijkheid te complimenteren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooie foto vandaag ook weer in het grote Jaaptopic, de grootsheid straalt gewoon van die man af.
Erg onzeker van onze Lennyquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol probeer je nu steun te zoeken bij die rare kwibus
Ga voor interval sprintsquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook maar eens ga proberen te hardlopen. Benieuwd hoe dat gaat.
Ik moet zeggen dat ik er pas plezier in begon te krijgen sinds strava. Wellicht een idee.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook maar eens ga proberen te hardlopen. Benieuwd hoe dat gaat.
Jouw probleem.quote:
BLIJF BINNEN!!!1quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
waarschijnlijk niet zo hardquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Strava ja? Vanwege het competitieve? Ik heb een matige basisconditie dus zal eerst stevig moeten gaan opbouwen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er pas plezier in begon te krijgen sinds strava. Wellicht een idee.
Ja en vanwege kekke grafiekjes natuurlijk. Dan moet je juist strava gaan gebruiken. Als je het een beetje regelmatig doet merk je instant verbetering, aldus een beginner.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Strava ja? Vanwege het competitieve? Ik heb een matige basisconditie dus zal eerst stevig moeten gaan opbouwen.
Dit zijn tips waar ik wat aan heb. Van @Tarado krijg ik bijvoorbeeld alleen: "waarschijnlijk langzaam".quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en vanwege kekke grafiekjes natuurlijk. Dan moet je juist strava gaan gebruiken. Als je het een beetje regelmatig doet merk je instant verbetering, aldus een beginner.
Je moet alleen wel een kort broekje hebben met rits. Want zonder een telefoon heb je niet veel aan die app, of je moet zo'n fitwatch hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit zijn tips waar ik wat aan heb. Van @:tarado krijg ik bijvoorbeeld alleen: "waarschijnlijk langzaam".
Ik heb een broekje met rits. Kekke renschoenen heb ik ook.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet alleen wel een kort broekje hebben met rits. Want zonder een telefoon heb je niet veel aan die app, of je moet zo'n fitwatch hebben.
natuurlijk heeft hij een kort broekje met ritsquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet alleen wel een kort broekje hebben met rits. Want zonder een telefoon heb je niet veel aan die app, of je moet zo'n fitwatch hebben.
Loopt dat niet bijzonder kut danquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
stravagodenquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er pas plezier in begon te krijgen sinds strava. Wellicht een idee.
Ik had van 15 korte broekjes maar 1 met rits. Alleen maar voetbalbroekjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een broekje met rits. Kekke renschoenen heb ik ook.
Valt wel mee, al heb ik nu wel zo'n band gekocht (die zat in één van de pakketjes vandaagquote:
picsquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee, al heb ik nu wel zo'n band gekocht (die zat in één van de pakketjes vandaag)
Zo'n flipbeltquote:
Oh dat lijkt mij ook wel wat, gebruik nu als ik hardloop altijd nog zo'n oude mini ipod.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n flipbelt
Je ziet het niet in ieder geval, vanavond eens kijken of dat een beetje comfortabel loopt.
Ja zie ook regelmatig lui met van die aanvoerdersbanden maar dat lijkt me helemaal niks. Mocht ik het nou echt leuk vinden ga ik wel kijken naar zo'n horloge. Voor nu is het een leuk alternatief voor de sportschool/voetbal.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij ook wel wat, gebruik nu als ik hardloop altijd nog zo'n oude mini ipod.
Dat vind ik ook niks nee, ik loop ook niet vaak hard hoor dus heb eigenlijk nooit zin om er in te investeren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zie ook regelmatig lui met van die aanvoerdersbanden maar dat lijkt me helemaal niks. Mocht ik het nou echt leuk vinden ga ik wel kijken naar zo'n horloge. Voor nu is het een leuk alternatief voor de sportschool/voetbal.
Ik vind vooral die statistiekjes wel geinig, je kan een beetje zien of je een regelmatig tempo loopt, de afstand/je route uiteraard en ook hoe sommige delen van je route in verhouding staan tot anderen die ook de app gebruiken als je wil.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niks nee, ik loop ook niet vaak hard hoor dus heb eigenlijk nooit zin om er in te investeren.
kan je net zo goed kaalquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:jancees, ga denk ik 2 mm doen ipv 4.
naja 2 millimeter hequote:Op dinsdag 21 april 2020 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja verschil van niks natuurlijk.
Graag gedaan maat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:23 schreef GGMM het volgende:
Bedankt @:lenny_leonard
Je weet wel waarvoor..
Ik hoop dat je kat een beter baasje gaat vinden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:32 schreef GGMM het volgende:
Wel lullig voor JanCees dat niemand hem vrij wenst.
Toevallig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kat een beter baasje gaat vinden.
Oh, had je dat niet gezien? Ik had direct wat reports gepost waar dus snel naar gehandeld isquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:32 schreef GGMM het volgende:
Wel lullig voor JanCees dat niemand hem vrij wenst.
Heb je dat uitgemergelde beest weleens gezien, dit lijkt me niet echt moeilijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kat een beter baasje gaat vinden.
Raadslid van Eindhoven is een beetje madtwitter:TjerkLangman twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 18:41:56@Double_Pain @LonnekeEngel Check het aantal volgers van Lonneke eens. Dat zijn er net iets meer dan die 67 volgers die jij hebt. Dus blijkbaar heeft zij wél wat interessants te vertellen. reageer retweet
Hier omquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schaam mij een beetje dat ik hier om moest lachen.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Srummie misschien een nieuwe kast gaat kopen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier om
Hahahaha
@:ggmm check deze gast
Krijg je ervan als je iedereen zomaar blokkeert.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik wist trouwens niet dat ik al 67 volgers heb, het waren er eerst 62
regionale spreektaal debielquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier om
Hahahaha
@:ggmm check deze gast
Gereageerdquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Raadslid van Eindhoven is een beetje madtwitter:TjerkLangman twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 18:41:56@:Double_Pain @:LonnekeEngel Check het aantal volgers van Lonneke eens. Dat zijn er net iets meer dan die 67 volgers die jij hebt. Dus blijkbaar heeft zij wél wat interessants te vertellen. reageer retweet
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Srummie misschien een nieuwe kast gaat kopen.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Raadslid van Eindhoven is een beetje madtwitter:TjerkLangman twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 18:41:56@:Double_Pain @:LonnekeEngel Check het aantal volgers van Lonneke eens. Dat zijn er net iets meer dan die 67 volgers die jij hebt. Dus blijkbaar heeft zij wél wat interessants te vertellen. reageer retweet
Oh en Srummie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Srummie misschien een nieuwe kast gaat kopen.
erg interessantquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:47 schreef Caland het volgende:
Zowaar nog een sale op de valreep rond gekregen van 130K
Dit was een productieve dag
Hoeveel krijg jij ervan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:47 schreef Caland het volgende:
Zowaar nog een sale op de valreep rond gekregen van 130K
Dit was een productieve dag
Geen probleem makker. Wil je weten wat het was? Een melkrobot!quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
erg interessant
Bedankt voor het delen!
Vrijdag om precies te zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Najah komende of volgende week wel je salaris, zolang je je Coronageld maar krijgt
hucows.com genotquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen probleem makker. Wil je weten wat het was? Een melkrobot!
Die flapdrol Jor_Dii is volgens mij ook al een eeuw aan het paniekzaaien in COR.quote:
Ja dat topic wordt steeds minder leuk, zelfs om te trollen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die flapdrol Jor_Dii is volgens mij ook al een eeuw aan het paniekzaaien in COR.
Ik kijk er heel af en toe nog. Het was alleen in de beginfase leuk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat topic wordt steeds minder leuk, zelfs om te trollen.
Toen ze elk discussie draaide in hoeveel IC bedden er nog waren, en hoeveel mensen ze samen buiten zagenquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk er heel af en toe nog. Het was alleen in de beginfase leuk.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ze elk discussie draaide in hoeveel IC bedden er nog waren, en hoeveel mensen ze samen buiten zagen
Mooie tijd, ga het wel missen
Ja de kyrannetjes van deze wereld zijn toch wat ingedamdquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ze elk discussie draaide in hoeveel IC bedden er nog waren, en hoeveel mensen ze samen buiten zagen
Mooie tijd, ga het wel missen
quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de kyrannetjes van deze wereld zijn toch wat ingedamd
Raar dat scrummie nog steeds aan het janken is
quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van de schamele hoogtepuntjes.
Gereageerd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Ja Scrummie is er nog niet overheen dat de RIVM gewoon keihard aan het beesten isquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de kyrannetjes van deze wereld zijn toch wat ingedamd
Raar dat scrummie nog steeds aan het janken is
Bedankt maat, maar kans is groot dat ie Jensen volgt, het is een ex PVVerquote:
Tegen die tijd zit Jaapgod op de Bahama's flappen te tellenquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga mijn gelijk wel halen als de parlementaire enquete al mijn kritiek gaat bevestigen.
Af en toe lijkt het er wel op dat die knakker er gewoon op hoopt dat er stapels lijken naast ieder ziekenhuis liggen, omdat hij dan maar gelijk krijgt met al zijn doemscenario's.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van de schamele hoogtepuntjes.
Kunnen ze hier een boete voor geven? Echt samenscholing is het niet toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
@:lenny_leonard en ik zijn WOEST dat de tennisbanen gesloten blijven
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen ze hier een boete voor geven?
Altrecht en omgeving?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb lekker gefietst. Goeiste wind.
Daarna pushmeldingen.
Ik vind het vooral apart dat kinderen weer mogen trainen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben echt woedend.
DE OVERHEID DOET NIETS
@:maxi-mus
Is Jack een golfertwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 19:41:19Is er iets gezegd over golf of andere takken van sport waarbij de 1.5 meter makkelijk kan worden aangehouden? reageer retweet
Jack is wel een drinkerquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
Is Jack een golfertwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 19:41:19Is er iets gezegd over golf of andere takken van sport waarbij de 1.5 meter makkelijk kan worden aangehouden? reageer retweet
Dat ie een TR ging zetten op je post die al verdwenen was.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:caland ik kreeg een mention van je in COR maar je post was weg.
Gedraag je eens man.
Wat stond er?
Ik heb je post geTR’dquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:caland ik kreeg een mention van je in COR maar je post was weg.
Gedraag je eens man.
Wat stond er?
Dat doe ik zelden makkerquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wow, een like van @:Caland op Twitter. Wat een fantastische dag is dit.
Oh, het ligt niet aan de kwaliteit van mijn tweets dus.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe ik zelden makker
Geniet ervan
Daarom, ik schat deze like op waarde in! Bedankt!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe ik zelden makker
Geniet ervan
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef Zipportal het volgende:
ONZ / VBL leedvermaak
HSG-Bomber pakt Nikonlover aan.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef Plompzakker het volgende:
Ze mogen juist wel weer voetballen toch? Of denk je soms dat ze van de basisschool af zijn?
De massale burgerlijke ongehoorzaamheid begint dit weekendquote:
Dat verwacht ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De massale burgerlijke ongehoorzaamheid begint dit weekend
Zal wel meevalleen denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Keihard optreden met de politiequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Mention dat varken nou niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Hoeven we ook geen FOX Sports meer aan te schaffen.![]()
Kijk hoe woest ik ben dat het voetbal niet doorgaat. @:nikonlover
Ze?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zeur niet. Ze zit toch in lurk modus.
Ik heb een piemolquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zeur niet. Ze zit toch in lurk modus.
URLquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
10 likes inmiddels. Wat een dag jongens
quote:
twitter:ScrummieNMS twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 19:36:55@bosalbert He Albert, je stelt mokerdomme vragen. Terug naar school! (Zijn nog wel dicht! Zeg het maar even, misschien heb je dat gemist, je mist nog wel vaker wat namelijk). reageer retweet
Dit gaat een topavond worden. Alweer een like erbij!quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso maat, mijn 67(-1) volgers gaan je vast aan meer likes helpen
Hem ook even aanvallen aub. Ik heb het al gedaan. Fuck NOS.twitter:Sid91 twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 19:53:40Valt me op dat veel mensen, en zelfs journalisten, kennelijk niet weten dat een vragenronde ook gebruikt wordt om hapklare quotes te krijgen? Wat een boosheid zeg 🙄 reageer retweet
Thanks maat, hopelijk win ik eensquote:
Ik heb er heel boos op gereageerdquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Hem ook even aanvallen aub. Ik heb het al gedaan. Fuck NOS.twitter:Sid91 twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 19:53:40Valt me op dat veel mensen, en zelfs journalisten, kennelijk niet weten dat een vragenronde ook gebruikt wordt om hapklare quotes te krijgen? Wat een boosheid zeg 🙄 reageer retweet
Braad trapte er ook in xDquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kijkt gewoon mee.
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 19:44:19Ik ben woest dat er tot 1 september geen profvoetbal is in Nederland. Door dit idiote besluit kan het prachtige Almere City dit jaar niet promoveren terwijl ik zeker wist dat Almere City dit jaar via de nacompetitie zou gaan promoveren reageer retweet
Ben je een complotdenker?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Schitterend hoe dat pleuris volk van de NOS dit aan het goedpraten is. Wat een volk joh.
GODVERDOMME KLOOTZAKquote:
Ik zeg maar niets want kreeg laatst een note toen ik iets zei over immigrantenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte doodsteken fietser in Oss is vluchteling
https://www.telegraaf.nl/(...)n-oss-is-vluchteling
Gewoon de oven in zoals ik al zei. @:lavenderr
@Lavenderr is meer voor sadistische middeleeuwse straffen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte doodsteken fietser in Oss is vluchteling
https://www.telegraaf.nl/(...)n-oss-is-vluchteling
Gewoon de oven in zoals ik al zei. @:lavenderr
Hey Harriequote:
@JanCees kwam al in de problemen omdat hij iets tegen smerige gele apen heeft.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets want kreeg laatst een note toen ik iets zei over immigranten
Gelukkig maar, ik schrok al. Ik heb wel je tweet geliked.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wow, kalm![]()
Het gaat natuurlijk over een andere Niels.
Dan mag je met de userpolicy zwaaien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets want kreeg laatst een note toen ik iets zei over immigranten
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)quote:Doodsverwensingen / geweld
zijn vrijwel nooit toegestaan, hoewel in sommige gevallen waarbij emotie een rol speelt hierop een uitzondering kan worden gemaakt. Het goedpraten van zinloos geweld wordt niet getolereerd.
Baas.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik schrok al. Ik heb wel je tweet geliked.
Daar komt @Lavenderr goed weg!quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mag je met de userpolicy zwaaien.
[..]
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Tijd voor wat positieve notes dan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel wat onterechte notes staan. Zoals met die Tramschutter.
Nu ik dit lees zekerquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Lavenderr is meer voor sadistische middeleeuwse straffen.
NWS / Verdachte vermissing Rotterdams meisje is 49-jarige James B.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijd voor wat positieve notes dan.
@:ggmm
Het is maar goed dat ik geen grapjes meer maak over de policy. Dat kostte me eens een half jaarquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mag je met de userpolicy zwaaien.
[..]
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
LEGI OENEDquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
@:de_kraam heeft heel die Feyenoord shop leeg gekocht.
FEYENOORDED
Waaromquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik moet hier een TR voor meepakken.
Raak je niet overwerkt van al dat geban?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:14 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:jojoortje @:caland
Heb jij gepost in COR vandaag?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De PM's stromen binnen. Het is een slachtveld.
HIER DOE JIJ EEN AANNAME!quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Raak je niet overwerkt van al dat geban?
Graag niet roddelen. Namen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De IC-opname was eerst één dag nu drie dagen.
COR mods worden lichtelijk mad.
Je kijkt toe vanaf de zijkant met een bak popcorn?quote:
Ik wilde proost zeggen, gelukkig zag ik net op tijd dat het een kaarsje was in plaats van een blikje frisdrank.quote:
Hee Stijn, vond je de podcast leuk?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kijkt toe vanaf de zijkant met een bak popcorn?
Gaat je niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kijkt toe vanaf de zijkant met een bak popcorn?
VBL wordt wel saai zoquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat je niet zoveel aan.
Ik wilde alleen even benadrukken dat het gelijk schreeuwen en vingertje wijzen je niet siert
Wat een giftige reactie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat je niet zoveel aan.
Ik wilde alleen even benadrukken dat het gelijk schreeuwen en vingertje wijzen je niet siert
ik heb jou geen 2k toegewenst volgens mij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
Al zie ik scrummie ook nog wel een paar dagen verdwijnen na zijn nare verwensing richting mij
De grote K wens je niemand toe
Wat reageer je geïrriteerdquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat je niet zoveel aan.
GGMM zat hier natuurlijk niet achter, die laat zijn eigen maten niet verbannen. Ik verdenk die murp ofzo .quote:
Je kunt in het strafrecht ook vervolgd worden als je lid was van de groep en toekeek bij het geweld, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM zat hier natuurlijk niet achter, die laat zijn eigen maten niet verbannen. Ik verdenk die murp ofzo .
Uh, goede vergelijking.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt in het strafrecht ook vervolgd worden als je lid was van de groep en toekeek bij het geweld, toch?
Ik had eigenlijk 'Nee hoor, GGMM geeft mij ook wel een ban als het moet' willen posten maar nu besef ik mij wat dat betekent.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM zat hier natuurlijk niet achter, die laat zijn eigen maten niet verbannen. Ik verdenk die murp ofzo .
Schijnheilquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Uiteindelijk heeft iedereen de ban aan het eigen gedrag te wijten
quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk 'Nee hoor, GGMM geeft mij ook wel een ban als het moet' willen posten maar nu besef ik mij wat dat betekent.
Als er bewijs is dat ik een TR heb aangemaakt vandaag dan log ik nooit meer inquote:
Die acts zijn één, maar de nsbeer uithangen is gewoon zieligquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
@:kingroland je eigen maten verlinken. Triest.
Breng ggmm nu niet in de verleidingquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als er bewijs is dat ik een TR heb aangemaakt vandaag dan log ik nooit meer in
SUPERSPREADER.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Genoeg mensen achter de schermen die dat kunnen uitzoeken dus ik wacht
Als FOK! influencer zou ik dat kunnen doen ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit moet voor jou wel te doen zijn toch om dat uit te zoeken
Niels een ban? lol Niels doet geen vlieg kwijt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel erg raar dat iedereen net zo lang krijgt. Kwaliteitsusers als afcniels ook meteen 3 dagen. Dat is toch tegen de Fok policy?
Hoe zit dat @:ggmm ?
WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |