Graag niet roddelen. Namen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De IC-opname was eerst één dag nu drie dagen.
COR mods worden lichtelijk mad.
Je kijkt toe vanaf de zijkant met een bak popcorn?quote:
Ik wilde proost zeggen, gelukkig zag ik net op tijd dat het een kaarsje was in plaats van een blikje frisdrank.quote:
Hee Stijn, vond je de podcast leuk?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kijkt toe vanaf de zijkant met een bak popcorn?
Gaat je niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kijkt toe vanaf de zijkant met een bak popcorn?
VBL wordt wel saai zoquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat je niet zoveel aan.
Ik wilde alleen even benadrukken dat het gelijk schreeuwen en vingertje wijzen je niet siert
Wat een giftige reactie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat je niet zoveel aan.
Ik wilde alleen even benadrukken dat het gelijk schreeuwen en vingertje wijzen je niet siert
ik heb jou geen 2k toegewenst volgens mij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
Al zie ik scrummie ook nog wel een paar dagen verdwijnen na zijn nare verwensing richting mij
De grote K wens je niemand toe
Wat reageer je geïrriteerdquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat je niet zoveel aan.
GGMM zat hier natuurlijk niet achter, die laat zijn eigen maten niet verbannen. Ik verdenk die murp ofzo .quote:
Je kunt in het strafrecht ook vervolgd worden als je lid was van de groep en toekeek bij het geweld, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM zat hier natuurlijk niet achter, die laat zijn eigen maten niet verbannen. Ik verdenk die murp ofzo .
Uh, goede vergelijking.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt in het strafrecht ook vervolgd worden als je lid was van de groep en toekeek bij het geweld, toch?
Ik had eigenlijk 'Nee hoor, GGMM geeft mij ook wel een ban als het moet' willen posten maar nu besef ik mij wat dat betekent.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM zat hier natuurlijk niet achter, die laat zijn eigen maten niet verbannen. Ik verdenk die murp ofzo .
Schijnheilquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Uiteindelijk heeft iedereen de ban aan het eigen gedrag te wijten
quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk 'Nee hoor, GGMM geeft mij ook wel een ban als het moet' willen posten maar nu besef ik mij wat dat betekent.
Als er bewijs is dat ik een TR heb aangemaakt vandaag dan log ik nooit meer inquote:
Die acts zijn één, maar de nsbeer uithangen is gewoon zieligquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
@:kingroland je eigen maten verlinken. Triest.
Breng ggmm nu niet in de verleidingquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als er bewijs is dat ik een TR heb aangemaakt vandaag dan log ik nooit meer in
SUPERSPREADER.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Genoeg mensen achter de schermen die dat kunnen uitzoeken dus ik wacht
Als FOK! influencer zou ik dat kunnen doen ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit moet voor jou wel te doen zijn toch om dat uit te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |