Ik drink hem zwart, maar heb familie die wel eens een cappuccino of latte wilt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Melk in je koffie.
@:caland check deze gast
Zal wel weer niet tegen de policy ingaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ongelofelijk debiele TT.
Ongelofelijk debiele TS.
Bewuste trol actie verder, hopelijk onderneemt @:GGMM actie.
Ik heb er een TR voor meegepakt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ongelofelijk debiele TT.
Ongelofelijk debiele TS.
Bewuste trol actie verder, hopelijk onderneemt @:GGMM actie.
Een mongooltje die alleen maar voor TT's huntquote:
misschien leeft hij nogquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
RIP de man die Corona succesvol onder controle hield
Triest figuurquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een mongooltje die alleen maar voor TT's hunt
[ afbeelding ]
@:GGMM daar kregen wij gewoon bans voor als we dat deden
Mooie tijger Joe.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
@:Lenny_Leonard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hunt geen TT'squote:Op dinsdag 21 april 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een mongooltje die alleen maar voor TT's hunt
[ afbeelding ]
@:GGMM daar kregen wij gewoon bans voor als we dat deden
quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie onderbroekquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie Lijger maatquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet die serie nog kijkenquote:
Wat een topplaat is dat zeg.quote:
Later.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:48 schreef Nikonlover het volgende:
Ja sorry ik verveel me gewoon nu met de lockdown. Ik zal jullie niet meer lastigvallen in VBL. Doeg iedereen
Ik ben sinds gisteren klaar. Ik had vooraf een en ander gelezen en de laatste aflevering zou alles bij elkaar komen en dat zou mindblowing zijn. Dus dat viel wel heel erg tegen. Verder wel een topdocu. Zou je dit in een serie verpakken zou het slecht ontvangen worden vanwege de volledig onrealistische, onsamenhangende verhaallijnen.quote:
Ik ben gister begonnen aan 'the last dance', genoten van de eerste 2 afleveringen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren klaar. Ik had vooraf een en ander gelezen en de laatste aflevering zou alles bij elkaar komen en dat zou mindblowing zijn. Dus dat viel wel heel erg tegen. Verder wel een topdocu. Zou je dit in een serie verpakken zou het slecht ontvangen worden vanwege de volledig onrealistische, onsamenhangende verhaallijnen.
Wat betaal je daarvoor?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Ze zijn, as we speak, de laadpaal voor de waggie aan het plaatsen. #paal
1e aflevering vond ik leuk, de afleveringen erna zie je niets nieuws, is gewoon rekken naar een plot, na 3 opgegevenquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben gister begonnen aan 'the last dance', genoten van de eerste 2 afleveringen.
Oh jammer, ik vind het wel echt tof. Maar weet er ook weinig van moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
1e aflevering vond ik leuk, de afleveringen erna zie je niets nieuws, is gewoon rekken naar een plot, na 3 opgegeven
Het is een docu toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
1e aflevering vond ik leuk, de afleveringen erna zie je niets nieuws, is gewoon rekken naar een plot, na 3 opgegeven
Oh zoquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar waarom 7 delen als het waarschijnlijk in 1 groot deel had gekund
Niets direct. Zit in de lease opgenomen hè. Paal kost los iets van 1300 euro. Smartcharger ¤ 350.quote:
wat voor auto zit erbij?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets direct. Zit in de lease opgenomen hè. Paal kost los iets van 1300 euro. Smartcharger ¤ 350.
Ah, geen idee hoe zoiets werkt. Hier zit 40-45 meter verder een tennisclub met open parkeerterrein waar ook 2 van die laadpalen staan. Zie er nooit een auto aan, dacht misschien een leuke kostenbesparing als je als omwonende een elektrische auto hebtquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets direct. Zit in de lease opgenomen hè. Paal kost los iets van 1300 euro. Smartcharger ¤ 350.
Dat durf ik niet te zeggen want dan gaat iedereen mij voor gek houden.quote:
Pics van je auto.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen want dan gaat iedereen mij voor gek houden.
Ja, maar dan zul je alsnog je laadpas erlangs moeten halen. Stel dat ik een collega op bezoek krijg die moet laden dan zal hij dat, bij mij op de oprit, ook met zijn eigen laadpas moeten doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, geen idee hoe zoiets werkt. Hier zit 40-45 meter verder een tennisclub met open parkeerterrein waar ook 2 van die laadpalen staan. Zie er nooit een auto aan, dacht misschien een leuke kostenbesparing als je als omwonende een elektrische auto hebt
Oh wat spannend dit!quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:08 schreef Caland het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:15 en 16:45
Bezorger is onderweg
1 pakket is al onderweg
Over de andere 2 niks bekend
Dit gaat helemaal fout @:ggmm @:scrummie2.1
Ahja, logisch.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar dan zul je alsnog je laadpas erlangs moeten halen. Stel dat ik een collega op bezoek krijg die moet laden dan zal hij dat, bij mij op de oprit, ook met zijn eigen laadpas moeten doen.
Mooie auto man. Alfagodenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(dit is niet mijn auto, maar wel bijna precies dezelfde)
Lans, erg jammer dat je tot 2x toe een mention van me negeert.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lans, erg jammer dat je tot 2x toe een mention van me negeert.
Ik krijg vandaag een pakket binnen van brouwerij de Natte Gijt uit Weert.quote:
Biro?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
voor die Alfa heeft hij geen laadpaal nodigquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom plaatst ie dan een foto van een Alfa?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Voor Scrummie gaat het weer eens te snel allemaal.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
En die gaat dus terug en daarvoor in de plaats krijg ik een elektrische.
Hij zegt net dat ie het niet durft te zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zijn er geen elektrische Alfa's?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Voor Scrummie gaat het weer eens te snel allemaal.
Geen idee, ik ben daar niet zo in thuis. Vast wel zou je zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zijn er geen elektrische Alfa's?
Nou, dan sluit het dus niet uit dat hij nog steeds een Alfa heeft. Ik laat graag alle mogelijkheden open Caland, jij wil direct weer dingen uitsluiten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben daar niet zo in thuis. Vast wel zou je zeggen.
https://www.autoblog.nl/n(...)alfa-romeo-ev-133531quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nou, dan sluit het dus niet uit dat hij nog steeds een Alfa heeft. Ik laat graag alle mogelijkheden open Caland, jij wil direct weer dingen uitsluiten.
Leuk zo'n speelgoedauto.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.autoblog.nl/n(...)alfa-romeo-ev-133531
Ik schat Lans hoog in, maar denk niet dat ie deze voor zijn deur heeft staan
Welke auto zou jij wel corona in willen krijgen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:25 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou er nog geen Corona in willen krijgen. Wat een misbaksel.
Een ziekenauto, Scrummie. Als het dan toch moet, dan het liefst in een ziekenauto.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Welke auto zou jij wel corona in willen krijgen?
Wat ontzettend verstandig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een ziekenauto, Scrummie. Als het dan toch moet, dan het liefst in een ziekenauto.
Met kleine piemeltjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Auto"kenners" zijn altijd ietwat sneue mensen
Ik zou dan toch voor een Prius kiezen aangezien de pijn van een Prius groter is dan Corona en dan merk je dus minder van die virusquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Welke auto zou jij wel corona in willen krijgen?
Ik ben geen autokenner dus heb ook geen mening over een Prius.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor een Prius kiezen aangezien de pijn van een Prius groter is dan Corona en dan merk je dus minder van die virus
Bij mij zat er een jongen die altijd in de roze fiat van zijn vriendin kwam (althans dat claimt hij)quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:29 schreef Buitendam het volgende:
In de sportschool, waar een aantal lieden in dit topic al extreem lang niet meer zijn geweest, zijn auto's ook gespreksonderwerp nummer 1. Ik kap dat heel snel af.
Je waait een beetje met de wind mee, Scrum. Als iedereen hier autofan was had je nu het aantal cilinders van je auto in deze post geplaatst. Valt me tegen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben geen autokenner dus heb ook geen mening over een Prius.
Dan heb je karakter.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij mij zat er een jongen die altijd in de roze fiat van zijn vriendin kwam (althans dat claimt hij)
Dat lijkt me sterk, ik weet écht heel weinig van auto'squote:Op dinsdag 21 april 2020 10:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je waait een beetje met de wind mee, Scrum. Als iedereen hier autofan was had je nu het aantal cilinders van je auto in deze post geplaatst. Valt me tegen.
Dan is arme Lans net te laat voor de goedkope bijtellingquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:31 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
ik gok op deze @:Lange_Lans
bij mijn sportschool toch niet, voetbal, vrouwen, voetbal, vrouwen zo'n beetjequote:Op dinsdag 21 april 2020 10:29 schreef Buitendam het volgende:
In de sportschool, waar een aantal lieden in dit topic al extreem lang niet meer zijn geweest, zijn auto's ook gespreksonderwerp nummer 1. Ik kap dat heel snel af.
Daar hoef je geen autokenner voor te zijn Scrumquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben geen autokenner dus heb ook geen mening over een Prius.
Daar heb ik meer mee.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij mijn sportschool toch niet, voetbal, vrouwen, voetbal, vrouwen zo'n beetje
Toen ik in Overvecht ging sporten (vooral tegen de nacht aan) ging het soms ook over ander onderwerpenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij mijn sportschool toch niet, voetbal, vrouwen, voetbal, vrouwen zo'n beetje
De laatste 2 woorden in deze zin zijn volstrekt overbodig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, ik weet écht heel weinig van auto's.
Shotsquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste 2 woorden in deze zin zijn volstrekt overbodig.
Ja prima wel. Al zijn die gebroeders Nordhausen wel twee enorme anussen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag een pakket binnen van brouwerij de Natte Gijt uit Weert.
Ik steun jouw lokale economie.
Wat vind je daarvan?
Voor een Prius heb je geen laadpaal nodig. Dat is een hybrid, geen full electric.quote:
He, wat grappig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar hoef je geen autokenner voor te zijn Scrum
Bedoel, je hoeft hier maar te zeggen dat je een Golf hebt en de reacties vloeien binnen
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste 2 woorden in deze zin zijn volstrekt overbodig.
Daar heb ik in proefgereden, maar ik was meer onder de indruk van een andere.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:31 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
ik gok op deze @:Lange_Lans
Vertel het ons nou.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar heb ik in proefgereden, maar ik was meer onder de indruk van een andere.
IK HEB TOCH GOFFETOMME GEZEGD DAT IK DAT NIET GA DOEN>quote:
Wow. Rustig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
IK HEB TOCH GOFFETOMME GEZEGD DAT IK DAT NIET GA DOEN>
MELTDOWN
Kijk @Scrummie2.1 , ik ben ook geen autokennerquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor een Prius heb je geen laadpaal nodig. Dat is een hybrid, geen full electric.
Vieze tokkiequote:Op dinsdag 21 april 2020 10:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
He, wat grappig.
Ik heb een golf.
Bek dicht kom Fifa sloop ik je 2kgekquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk @:Scrummie2.1 , ik ben ook geen autkenner
[..]
Vieze tokkie
Oh. Ik heb contact gehad met Marc. Een debiel dus?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja prima wel. Al zijn die gebroeders Nordhausen wel twee enorme anussen.
Uh, dat weet ik niet. Rudi is in ieder geval een anus. Debiel zijn ze zeer zeker niet aangezien ze het erg goed doen en prima birra ( @Coco. ) hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Ik heb contact gehad met Marc. Een debiel dus?
Ik geef mijn geld aan debielen.
Je komt niet eens bij de goal vriendquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bek dicht kom Fifa sloop ik je 2kgek
Graag picsquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PAKKETTEN ZIJN BEZORGD
@:ggmm
@:scrummie2.1
@:caland
@:adames
Lange_lans zit in die fase dat hij zijn eigen taaltje creëert om zo wat aandacht te krijgen.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PAKKETTEN ZIJN BEZORGD
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PAKKETTEN ZIJN BEZORGD
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar heb ik in proefgereden, maar ik was meer onder de indruk van een andere.
"die fase"quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lange_lans zit in die fase dat hij zijn eigen taaltje creëert om zo wat aandacht te krijgen.
Ik zou er niet te lang over nadenken.
[..]
Pics?
Thanks.quote:
Ik dacht echt dat wij vrienden waren...quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, gevoelige snaar?
Was maar een grapje hoor, ik vind het heel stoer!
mooi makkerquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PAKKETTEN ZIJN BEZORGD
Ik vind het een beetje vreemd dat als jij een antwoord krijgt wat je niet zo bevalt altijd de vriendschap ter discussie stelt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat wij vrienden waren...
Is dit de manier waarop je onze vriendschap te grabbel gooit?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd dat als jij een antwoord krijgt wat je niet zo bevalt altijd de vriendschap ter discussie stelt.
Als je het zo gaat spelen wel ja!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit de manier waarop je onze vriendschap te grabbel gooit?
Ja, dit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd dat als jij een antwoord krijgt wat je niet zo bevalt altijd de vriendschap ter discussie stelt.
Hier even een quote van één van mijn favoriete schrijversquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je het zo gaat spelen wel ja!!!!!!!
Niet gelezen!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier even een quote van één van mijn favoriete schrijversDoe ermee wat je wil.
[ afbeelding ]
Waarom bestel je dat als je in een supermarkt gewoon een kratje kan halenquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
@:lange_lans
SUPPORT YOUR LOCALS!~!1!quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom bestel je dat als je in een supermarkt gewoon een kratje kan halen
Speciaalbierquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
SUPPORT YOUR LOCALS!~!1!
En speciaalbier in de supermarkt halen. Nee, dit kan niet.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier even een quote van één van mijn favoriete schrijversDoe ermee wat je wil.
[ afbeelding ]
Lekker larpen.quote:Terry Pratchett was een Engelse schrijver van humoristische fantasy-boeken waarvan vele zich op de Schijfwereld afspelen.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Op voor einde van de week?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En
[ afbeelding ]
@:Caland
@:Scrummie2.1
@:GGMM
@:Adames
@:Lange_Lans
Goed bezig Lenny_!quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig Lenny_!quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En
[ afbeelding ]
Goed bezig Lenny_!quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Discworld. Was vroeger een aardige game.quote:
Toevallig heb ik net een eitje gekookt. Met dubbele dooier!quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zojuist een eitje gebakken en opgegeten. Het was lekker.
Einde verhaal.
Toevallig ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zojuist een eitje gebakken en opgegeten. Het was lekker.
Einde verhaal.
Eigod.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig heb ik net een eitje gekookt. Met dubbele dooier!
Ei wel, bolletje minder toen ik zag dat er een beetje schimmel opzatquote:
ik eet er iedere dag 2quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dubbele dooier? Die kip heeft te dicht bij een 5G mast gestaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een heel doosje vol met eieren met dubbele dooier.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dubbele dooier? Die kip heeft te dicht bij een 5G mast gestaan.
Ik heb ook een 5G EI in mijn doosje, mis post ik straks een picca ervan op Twitterquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een heel doosje vol met eieren met dubbele dooier.
5GED
Haha doosquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook een 5G EI in mijn doosje, mis post ik straks een picca ervan op Twitter
Geilquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook een 5G EI in mijn doosje, mis post ik straks een picca ervan op Twitter
vermoeden van drank in het spelquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een heel doosje vol met eieren met dubbele dooier.
5GED
Lekker.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En
[ afbeelding ]
@Braddiequote:Op dinsdag 21 april 2020 13:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bacon.Zeg godverdomme gewoon spek.
neequote:Op dinsdag 21 april 2020 13:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
dat ik eet niet meerquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar een pannenkoek met spek zeg je dan wel weer he?
is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 21 april 2020 13:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
G E K O L O N I S E E R Dquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
het is ook moeilijk om te communiceren als je geen incrowd memes kunt gebruiken om jezelf te uiten, cut him some slackquote:
dat ik eet nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat ik eet niet meer
wel lekker met stroop tho
Briefing voorbij he, nu moeten we daadwerkelijk iets doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef JanCees het volgende:
geen zin meer vandaag
wat jullie @:elan @:drizzt_dourden
Welke app heeft er gewonnen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Briefing voorbij he, nu moeten we daadwerkelijk iets doen.
Geen. Vanavond briefje waarin ze de vervolgstappen gaan vertellen. Wel raar dat ze selectie proces waarschijnlijk niet opnieuw gaan doen, maar verder gaan met de huidige bouwers.quote:
Hebben ze dat gezegd?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen. Vanavond briefje waarin ze de vervolgstappen gaan vertellen. Wel raar dat ze selectie proces waarschijnlijk niet opnieuw gaan doen, maar verder gaan met de huidige bouwers.
Ja dat zei die directeur. Maar ik ben het, misschien begreep ik het compleet verkeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hebben ze dat gezegd?
Voorlopig komt die app er niet iig
Er zijn toch wel meer bouwers, waarom niet gewoon community event van maken ipv dit soort geneuzelquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen. Vanavond briefje waarin ze de vervolgstappen gaan vertellen. Wel raar dat ze selectie proces waarschijnlijk niet opnieuw gaan doen, maar verder gaan met de huidige bouwers.
Met je zelfkennis is niets misquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar ik ben het, misschien begreep ik het compleet verkeerd.
Elk bedrijf kon zich aanmelden he, dat was dat 'er hebben zich 700 bedrijven aangeboden!' verhaal vorige week.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer bouwers, waarom niet gewoon community event van maken ipv dit soort geneuzel
Zijn allemaal kut bedrijven, gewoon kut
En dan zit Capgemini en Accenture nog in de top 7.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Elk bedrijf kon zich aanmelden he, dat was dat 'er hebben zich 700 bedrijven aangeboden!' verhaal vorige week.
Dat is terug gebracht naar 60-70 ofzo, toen hebben verschillende groepen experts dat terug gebracht naar 10, vervolgens naar 8 en 1 bedrijf heeft zichzelf teruggetrokken, waardoor er nu dus 7 over zijn. Maar vind het wel apart, wat ik begreep (@:Caland), is er vorige week een eisenpakket gemaakt waar de apps sowieso aan moesten voldoen (broncode inzichtelijk bijv.) maar niet elk bedrijf voldeed aan die eisen en zijn er ook op afgewezen. Vervolgens was er dit weekend die appathonwaar blijkt dat 1 (of meer, weet niet meer) dat ook niet had gedaan en toen ze het vervolgens wel deden er allerlei privacy gevoelige data in stond. Dan gaat er toch ook wat mis in die selectie procedure.
Maar goed, lang verhaal; niet gelezen.
er waren honderden aanmeldingen maatquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer bouwers, waarom niet gewoon community event van maken ipv dit soort geneuzel
Zijn allemaal kut bedrijven, gewoon kut
Gewoon net als Linux 1 github aanmaken met als titel: NL COR APP, met wat beheerders en laat dat ff paar weekjes lopen en je hebt een appquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Elk bedrijf kon zich aanmelden he, dat was dat 'er hebben zich 700 bedrijven aangeboden!' verhaal vorige week.
Dat is terug gebracht naar 60-70 ofzo, toen hebben verschillende groepen experts dat terug gebracht naar 10, vervolgens naar 8 en 1 bedrijf heeft zichzelf teruggetrokken, waardoor er nu dus 7 over zijn. Maar vind het wel apart, wat ik begreep (@:Caland), is er vorige week een eisenpakket gemaakt waar de apps sowieso aan moesten voldoen (broncode inzichtelijk bijv.) maar niet elk bedrijf voldeed aan die eisen en zijn er ook op afgewezen. Vervolgens was er dit weekend die appathonwaar blijkt dat 1 (of meer, weet niet meer) dat ook niet had gedaan en toen ze het vervolgens wel deden er allerlei privacy gevoelige data in stond. Dan gaat er toch ook wat mis in die selectie procedure.
Maar goed, lang verhaal; niet gelezen.
Capaids jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan zit Capgemini en Accenture nog in de top 7.
OVERHEIDED
Niet echt, weekendeffect hequote:Op dinsdag 21 april 2020 13:54 schreef Zipportal het volgende:
Positief geteste personen
34.134* (+729)
Ziekenhuisopnames
9.897
(+118)
Overleden personen
3.916** (+165)
Stukje piek in doden.
Veel doden dus daling op de ICquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:54 schreef Zipportal het volgende:
34.134* (+729)
Ziekenhuisopnames
9.897
(+118)
Overleden personen
3.916** (+165)
Stukje piek in doden.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:54 schreef Zipportal het volgende:
34.134* (+729)
Ziekenhuisopnames
9.897
(+118)
Overleden personen
3.916** (+165)
Stukje piek in doden.
Scrummie = SCUMquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
Mijn eerste pakketje is binnen!
@:ggmm @:scummie2.1
Lekker maat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
Gewoon werken voor je Coronageld.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef JanCees het volgende:
geen zin meer vandaag
wat jullie @:elan @:drizzt_dourden
Deed deed je met opzetquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
@El-Stinhotwitter:denieuwsbv twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 13:38:09Het aantal complotdenkers neemt toe en zelf begint @mvanroosmalen steeds meer dingen te zien die hij eerst nog niet waar nam. "Ik geloof dat we nu op de bodem zijn", zegt hij op @NPORadio1. https://t.co/fF4RRYypHv reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:24 schreef Zipportal het volgende:
@:el-stinhotwitter:denieuwsbv twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 13:38:09Het aantal complotdenkers neemt toe en zelf begint @:mvanroosmalen steeds meer dingen te zien die hij eerst nog niet waar nam. "Ik geloof dat we nu op de bodem zijn", zegt hij op @:NPORadio1. https://t.co/fF4RRYypHv reageer retweet
Man wat een verhaalquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:59 schreef Caland het volgende:
@:ggmm @:scrummie2.1 @:yvonne check bovenstaand verhaal.
Gewoon teruggeven waar je niet voor hebt betaald schooier.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:59 schreef Caland het volgende:
Jongens ik heb ontzettend goed nieuws
Ik fietste net de straat uit om een visje te halen (broodje haring en een scholfilet voor vanavond) en toen zag ik al een busje rijden met iemand met een oranje polo. Ik voelde de bui natuurlijk al hangen!
Bij terugkomst zat er, jawel, een we hebben u gemist briefje in de brievenbus. De desbetreffende bezorger had het pakketje afgeleverd bij mijn buren. Bij mijn buren aangekomen bleek dat daar al een paar weken een pakketje lag die ik inmiddels alweer heb ontvangen omdat ik bij die winkel had aangegeven nooit iets gekregen te hebben (een sportshirtje).
Ik heb vandaag dus 3 pakketjes gekregen, de vierde volgt nog én een extra shirtje!
Maar echtquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon teruggeven waar je niet voor hebt betaald schooier.
Wat een rare buren, die dan in al die weken het niet even bij jou komen brengen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:59 schreef Caland het volgende:
Jongens ik heb ontzettend goed nieuws
Ik fietste net de straat uit om een visje te halen (broodje haring en een scholfilet voor vanavond) en toen zag ik al een busje rijden met iemand met een oranje polo. Ik voelde de bui natuurlijk al hangen!
Bij terugkomst zat er, jawel, een we hebben u gemist briefje in de brievenbus. De desbetreffende bezorger had het pakketje afgeleverd bij mijn buren. Bij mijn buren aangekomen bleek dat daar al een paar weken een pakketje lag die ik inmiddels alweer heb ontvangen omdat ik bij die winkel had aangegeven nooit iets gekregen te hebben (een sportshirtje).
Ik heb vandaag dus 3 pakketjes gekregen, de vierde volgt nog én een extra shirtje!
Misschien waren ze bang dat hij weer dronken zou zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een rare buren, die dan in al die weken het niet even bij jou komen brengen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een rare buren, die dan in al die weken het niet even bij jou komen brengen.
Klopt, erg raar. Maar heb ze ook niet echt gezien de laatste weken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hou je K2bek.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien waren ze bang dat hij weer dronken zou zijn
Oh mag k2 wel?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, erg raar. Maar heb ze ook niet echt gezien de laatste weken.
[..]
Hou je K2bek.
De buren van Caland ook wel denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de normale mensen in mijn wijk zou ik het pakket meteen afgeven.
rene kijk eens domquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
wacht is k2 omdat je geen 'kanker' durft te zeggen
Wat kansloos
Dat doe ik sowieso nooit, ze bellen maar aan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de normale mensen in mijn wijk zou ik het pakket meteen afgeven.
Mijn buren bestellen ook vaak vrij grote dingen, dat hoef ik niet een paar dagen in de gang. En ik weet hoe blij mensen kunnen worden van pakketjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso nooit, ze bellen maar aan.
TR gezet voor taalgebruik wat we niet waarderen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
Wat kansloos
K2??quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
Wat kansloos
Na een week ga je toch wel denken, wellicht hebben ze vergeten een briefje in de bus te doen bij de buren, met de melding dat het bij ons is afgegeven.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso nooit, ze bellen maar aan.
Ik word eigenlijk alleen maar blij van hele kleine pakketjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn buren bestellen ook vaak vrij grote dingen, dat hoef ik niet een paar dagen in de gang. En ik weet hoe blij mensen kunnen worden van pakketjes.
de wat??quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
De telegraaf is echt ziedend omdat die shirtjesverkiezing via het AD gaat.
bezorgd door kaboutersquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk alleen maar blij van hele kleine pakketjes.
Komt dat even mooi uit als je iedere ochtend voor de spiegel staat in je onderbroekquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk alleen maar blij van hele kleine pakketjes.
User 3rr0r doet een poging!quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit als je iedere ochtend voor de spiegel staat in je onderbroek
Gelukkig is het niet zo'n betweterige moraalridder.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:25 schreef Caland het volgende:
User @:3rr0r heeft qua 'humor' wel moeiteloos de plek van Kapiteintje overgenomen..
snap het welquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=370888
niet gekliktquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh is daar nog een wachtkamer? Dacht dat ze de afspraken goed spreiden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga zometeen even naar het huisartsje om de oren uit te laten spuiten. Als ik geen corona heb gehad krijg ik het vandaag met een wachtkamer vol bejaarden.
Dat doet je moeder ook, en niet alleen afspraken kan ze goed spreiddenquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh is daar nog een wachtkamer? Dacht dat ze de afspraken goed spreidden.
Ik heb geen idee, ouwe reus.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh is daar nog een wachtkamer? Dacht dat ze de afspraken goed spreiden.
Ik word hier zo chagrijnig van hequote:Op dinsdag 21 april 2020 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
kruisjequote:Op dinsdag 21 april 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word hier zo chagrijnig van he
[ afbeelding ]
Dan geven ze alleen de opties 'Ja' en 'Later'
Ik wil gewoon de optie NEEEEEE hebben en pleur op met deze vraag!!!
Voor mij een reden om nooit meer op die aidssite te komen.
Dat doet Buienradar ook met 'Mogen we je locatie gebruiken?'. 'Ja' of 'Misschien later'.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Levensgevaarlijk om op 'ja' te klikken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat doet Buienradar ook met 'Mogen we je locatie gebruiken?'. 'Ja' of 'Misschien later'.
Is van RTL, die site, meen ikquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk om op 'ja' te klikken.
Mimimimimimimiquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol probeer je nu steun te zoeken bij die rare kwibusquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
@:scrummie2.1 check deze gast
Sjek kan het niet loslatentwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:36:32@vkwillemvissers Of Rutte naar je geluisterd heeft weet ik niet maar jouw column van gisteren lijkt naadloos te zijn “overgenomen”. Dus toch juist gezien van je waarbij ik ervan uitga dat Rutte vanavond gaat zeggen wat hier en daar al is uitgelekt over deze onderwerpen. reageer retweet
Al een reactie gegeven.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
Sjek kan het niet loslatentwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:36:32@:vkwillemvissers Of Rutte naar je geluisterd heeft weet ik niet maar jouw column van gisteren lijkt naadloos te zijn “overgenomen”. Dus toch juist gezien van je waarbij ik ervan uitga dat Rutte vanavond gaat zeggen wat hier en daar al is uitgelekt over deze onderwerpen. reageer retweet
@:el-stinho
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol probeer je nu steun te zoeken bij die rare kwibus
Je mag mij ook wel mentionen, Sjek heeft mij ook geblokt op Twitterquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
Sjek kan het niet loslatentwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:36:32@:vkwillemvissers Of Rutte naar je geluisterd heeft weet ik niet maar jouw column van gisteren lijkt naadloos te zijn “overgenomen”. Dus toch juist gezien van je waarbij ik ervan uitga dat Rutte vanavond gaat zeggen wat hier en daar al is uitgelekt over deze onderwerpen. reageer retweet
@:el-stinho
Gelikedquote:
Willemtwitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:43:39@jackvangelder Haha, je bent nog grappiger dan ik al dacht reageer retweet
Jack zit volgens mij de hele dag met een fles drank op de sociale media.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
Willemtwitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:43:39@:jackvangelder Haha, je bent nog grappiger dan ik al dacht reageer retweet
Hij gaat ook weleens live op Instagram las ik. Wat een kerel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jack zit volgens mij de hele dag met een fles drank op de sociale media.
Mag die wel een goeie filter hebben met die kop van hemquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij gaat ook weleens live op Instagram las ik. Wat een kerel.
koekoekquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag die wel een goeie filter hebben met die kop van hem
Zo danquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:skysherrif @:onlogisch dit is toch niet normaal
Nee jouw kop dan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hot potato's overgooien doen zequote:Op dinsdag 21 april 2020 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk jou subtiel het NSB-schap doorgeven aan Mortaxx. Ofja, poging doen dan.
Wel lange levertijd zeg.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Naar verwachting heeft u dit binnen vijf werkdagen in huis.
Nieuw pakketje is uit
@:zipportal
Gommersgodquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Het aantal Nederlandse coronapatiënten op de intensive care is met 71 gedaald. Er liggen nu nog 1087 mensen op de ic
JAAPGOD
Moeten hunnie weten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Het aantal Nederlandse coronapatiënten op de intensive care is met 71 gedaald. Er liggen nu nog 1087 mensen op de ic
JAAPGOD
Beter dan die Disney+ troep.twitter:hbomax twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 14:55:00Where all of HBO meets your favorite shows, movies, and new Max Originals. Streaming May 27.
Sign up for updates: https://t.co/e3U0f0wgAV https://t.co/SbBjZ0smb8 reageer retweet
Weekje dus.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gommersgod
Maar nog zo'n 400 te gaan voor normale bezetting.
Roddelenquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
Heb het gevoel dat ze zich weer rijk rekenen. Ze verwachten ook rond 1 mei 700 patiënten op de IC terwijl er nu ruim 1150 liggen, dus volgende ruime week 450+ minder patiënten.
Hoop dat het uitkomt natuurlijk, maar heb mijn twijfels.
IC -71
[ afbeelding ]
Ja ik mag hem niet taggen Hans.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Roddelen
En hij is er al op terug gekomen. Flauw dit.
Van wie is dit?quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
Heb het gevoel dat ze zich weer rijk rekenen. Ze verwachten ook rond 1 mei 700 patiënten op de IC terwijl er nu ruim 1150 liggen, dus volgende ruime week 450+ minder patiënten.
Hoop dat het uitkomt natuurlijk, maar heb mijn twijfels.
IC -71
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |