Ik drink hem zwart, maar heb familie die wel eens een cappuccino of latte wilt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Melk in je koffie.
@:caland check deze gast
Zal wel weer niet tegen de policy ingaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ongelofelijk debiele TT.
Ongelofelijk debiele TS.
Bewuste trol actie verder, hopelijk onderneemt @:GGMM actie.
Ik heb er een TR voor meegepakt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ongelofelijk debiele TT.
Ongelofelijk debiele TS.
Bewuste trol actie verder, hopelijk onderneemt @:GGMM actie.
Een mongooltje die alleen maar voor TT's huntquote:
misschien leeft hij nogquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
RIP de man die Corona succesvol onder controle hield
Triest figuurquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een mongooltje die alleen maar voor TT's hunt
[ afbeelding ]
@:GGMM daar kregen wij gewoon bans voor als we dat deden
Mooie tijger Joe.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
@:Lenny_Leonard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hunt geen TT'squote:Op dinsdag 21 april 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een mongooltje die alleen maar voor TT's hunt
[ afbeelding ]
@:GGMM daar kregen wij gewoon bans voor als we dat deden
quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie onderbroekquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie Lijger maatquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet die serie nog kijkenquote:
Wat een topplaat is dat zeg.quote:
Later.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:48 schreef Nikonlover het volgende:
Ja sorry ik verveel me gewoon nu met de lockdown. Ik zal jullie niet meer lastigvallen in VBL. Doeg iedereen
Ik ben sinds gisteren klaar. Ik had vooraf een en ander gelezen en de laatste aflevering zou alles bij elkaar komen en dat zou mindblowing zijn. Dus dat viel wel heel erg tegen. Verder wel een topdocu. Zou je dit in een serie verpakken zou het slecht ontvangen worden vanwege de volledig onrealistische, onsamenhangende verhaallijnen.quote:
Ik ben gister begonnen aan 'the last dance', genoten van de eerste 2 afleveringen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren klaar. Ik had vooraf een en ander gelezen en de laatste aflevering zou alles bij elkaar komen en dat zou mindblowing zijn. Dus dat viel wel heel erg tegen. Verder wel een topdocu. Zou je dit in een serie verpakken zou het slecht ontvangen worden vanwege de volledig onrealistische, onsamenhangende verhaallijnen.
Wat betaal je daarvoor?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Ze zijn, as we speak, de laadpaal voor de waggie aan het plaatsen. #paal
1e aflevering vond ik leuk, de afleveringen erna zie je niets nieuws, is gewoon rekken naar een plot, na 3 opgegevenquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben gister begonnen aan 'the last dance', genoten van de eerste 2 afleveringen.
Oh jammer, ik vind het wel echt tof. Maar weet er ook weinig van moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
1e aflevering vond ik leuk, de afleveringen erna zie je niets nieuws, is gewoon rekken naar een plot, na 3 opgegeven
Het is een docu toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
1e aflevering vond ik leuk, de afleveringen erna zie je niets nieuws, is gewoon rekken naar een plot, na 3 opgegeven
Oh zoquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar waarom 7 delen als het waarschijnlijk in 1 groot deel had gekund
Niets direct. Zit in de lease opgenomen hè. Paal kost los iets van 1300 euro. Smartcharger ¤ 350.quote:
wat voor auto zit erbij?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets direct. Zit in de lease opgenomen hè. Paal kost los iets van 1300 euro. Smartcharger ¤ 350.
Ah, geen idee hoe zoiets werkt. Hier zit 40-45 meter verder een tennisclub met open parkeerterrein waar ook 2 van die laadpalen staan. Zie er nooit een auto aan, dacht misschien een leuke kostenbesparing als je als omwonende een elektrische auto hebtquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets direct. Zit in de lease opgenomen hè. Paal kost los iets van 1300 euro. Smartcharger ¤ 350.
Dat durf ik niet te zeggen want dan gaat iedereen mij voor gek houden.quote:
Pics van je auto.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen want dan gaat iedereen mij voor gek houden.
Ja, maar dan zul je alsnog je laadpas erlangs moeten halen. Stel dat ik een collega op bezoek krijg die moet laden dan zal hij dat, bij mij op de oprit, ook met zijn eigen laadpas moeten doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, geen idee hoe zoiets werkt. Hier zit 40-45 meter verder een tennisclub met open parkeerterrein waar ook 2 van die laadpalen staan. Zie er nooit een auto aan, dacht misschien een leuke kostenbesparing als je als omwonende een elektrische auto hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |