Je bent van plan om maar een paar weken in het westland te wonen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
Ik krijg over 9 dagen de sleutel van mijn nieuwe woning![]()
Zie er super erg tegen op om te verhuizen en nog weken in zo'n teringbende te wonen
Gefeliciteerd, al wat bestellingen bij IKEA gemaakt?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
Zie er super erg tegen op om te verhuizen en nog weken in zo'n teringbende te wonen
Ik hoop dat iedereen pics post. Dat zou het echt een topdag maken!quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:05 schreef GGMM het volgende:
Dat zijn al 7 pakketjes die vandaag binnenkomen
Spannend.
Gemaakt? Werkt hij bij IKEA?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, al wat bestellingen bij IKEA gemaakt?
@:Elan
@:jancees
Leuk. Waar?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
Proleetquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand weer wat dingen bij IKEA bestellen
Is toch veel gezelliger om langs te gaan zodra de IKEA weer open gaat. Lekker dagje uit van makenquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand weer wat dingen bij IKEA bestellen
quote:
Neuh, alleen voor kleine dingen loop ik erdoorheen, voor grote weet ik het al dus loop meteen naar het magazijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is toch veel gezelliger om langs te gaan zodra de IKEA weer open gaat. Lekker dagje uit van maken
In het Westland, lekker dicht bij zeequote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent van plan om maar een paar weken in het westland te wonen?
Haha, nee. Al wil ik eigenlijk wel zo'n archiefkast halen daar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, al wat bestellingen bij IKEA gemaakt?
@:Elan
@:jancees
Pauper. Hoop dat die kat van je de hele teringbende meteen in elkaar trapt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In het Westland, lekker dicht bij zee
[..]
[..]
Haha, nee. Al wil ik eigenlijk wel zo'n archiefkast halen daar.
Je vriendin zal wel veel kwaliteiten hebben danquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In het Westland, lekker dicht bij zee
gewoon blijven zeiken bedoel je?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Je vriendin zal wel veel kwaliteiten hebben dan
Ze is erg lief, intelligent en mooiquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Je vriendin zal wel veel kwaliteiten hebben dan
quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pauper. Hoop dat die kat van je de hele teringbende meteen in elkaar trapt.
Pics?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze is erg lief, intelligent en mooiEn voor mij maakt het toch niet uit waar ik woon, moet het hele land door voor mijn werk.
[..]![]()
Hij merkt al wel dat er iets gaande is, hij is flink onrustig de laatste dagen.
Melk in je koffie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:26 schreef Gutanoth het volgende:
Koffieapparaat met stoompijpje of melkreservoir?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |