Oh wat spannend dit!quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:08 schreef Caland het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:15 en 16:45
Bezorger is onderweg
1 pakket is al onderweg
Over de andere 2 niks bekend
Dit gaat helemaal fout @:ggmm @:scrummie2.1
Ahja, logisch.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar dan zul je alsnog je laadpas erlangs moeten halen. Stel dat ik een collega op bezoek krijg die moet laden dan zal hij dat, bij mij op de oprit, ook met zijn eigen laadpas moeten doen.
Mooie auto man. Alfagodenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(dit is niet mijn auto, maar wel bijna precies dezelfde)
Lans, erg jammer dat je tot 2x toe een mention van me negeert.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen want dan gaat iedereen mij voor gek houden.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lans, erg jammer dat je tot 2x toe een mention van me negeert.
Ik krijg vandaag een pakket binnen van brouwerij de Natte Gijt uit Weert.quote:
Biro?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen want dan gaat iedereen mij voor gek houden.
voor die Alfa heeft hij geen laadpaal nodigquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom plaatst ie dan een foto van een Alfa?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Voor Scrummie gaat het weer eens te snel allemaal.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
En die gaat dus terug en daarvoor in de plaats krijg ik een elektrische.
Hij zegt net dat ie het niet durft te zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zijn er geen elektrische Alfa's?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Voor Scrummie gaat het weer eens te snel allemaal.
Geen idee, ik ben daar niet zo in thuis. Vast wel zou je zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zijn er geen elektrische Alfa's?
Nou, dan sluit het dus niet uit dat hij nog steeds een Alfa heeft. Ik laat graag alle mogelijkheden open Caland, jij wil direct weer dingen uitsluiten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben daar niet zo in thuis. Vast wel zou je zeggen.
https://www.autoblog.nl/n(...)alfa-romeo-ev-133531quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nou, dan sluit het dus niet uit dat hij nog steeds een Alfa heeft. Ik laat graag alle mogelijkheden open Caland, jij wil direct weer dingen uitsluiten.
Leuk zo'n speelgoedauto.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.autoblog.nl/n(...)alfa-romeo-ev-133531
Ik schat Lans hoog in, maar denk niet dat ie deze voor zijn deur heeft staan
Welke auto zou jij wel corona in willen krijgen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:25 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou er nog geen Corona in willen krijgen. Wat een misbaksel.
Een ziekenauto, Scrummie. Als het dan toch moet, dan het liefst in een ziekenauto.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Welke auto zou jij wel corona in willen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |