Haha doosquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook een 5G EI in mijn doosje, mis post ik straks een picca ervan op Twitter
Geilquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook een 5G EI in mijn doosje, mis post ik straks een picca ervan op Twitter
vermoeden van drank in het spelquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een heel doosje vol met eieren met dubbele dooier.
5GED
Lekker.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En
[ afbeelding ]
@:Caland
@:Scrummie2.1
@:GGMM
@:Adames
@:Lange_Lans
@Braddiequote:Op dinsdag 21 april 2020 13:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bacon.Zeg godverdomme gewoon spek.
neequote:Op dinsdag 21 april 2020 13:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
dat ik eet niet meerquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar een pannenkoek met spek zeg je dan wel weer he?
is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 21 april 2020 13:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
G E K O L O N I S E E R Dquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
het is ook moeilijk om te communiceren als je geen incrowd memes kunt gebruiken om jezelf te uiten, cut him some slackquote:
dat ik eet nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat ik eet niet meer
wel lekker met stroop tho
Briefing voorbij he, nu moeten we daadwerkelijk iets doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef JanCees het volgende:
geen zin meer vandaag
wat jullie @:elan @:drizzt_dourden
Welke app heeft er gewonnen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Briefing voorbij he, nu moeten we daadwerkelijk iets doen.
Geen. Vanavond briefje waarin ze de vervolgstappen gaan vertellen. Wel raar dat ze selectie proces waarschijnlijk niet opnieuw gaan doen, maar verder gaan met de huidige bouwers.quote:
Hebben ze dat gezegd?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen. Vanavond briefje waarin ze de vervolgstappen gaan vertellen. Wel raar dat ze selectie proces waarschijnlijk niet opnieuw gaan doen, maar verder gaan met de huidige bouwers.
Ja dat zei die directeur. Maar ik ben het, misschien begreep ik het compleet verkeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hebben ze dat gezegd?
Voorlopig komt die app er niet iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |