Oh is daar nog een wachtkamer? Dacht dat ze de afspraken goed spreiden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga zometeen even naar het huisartsje om de oren uit te laten spuiten. Als ik geen corona heb gehad krijg ik het vandaag met een wachtkamer vol bejaarden.
Dat doet je moeder ook, en niet alleen afspraken kan ze goed spreiddenquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh is daar nog een wachtkamer? Dacht dat ze de afspraken goed spreidden.
Ik heb geen idee, ouwe reus.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh is daar nog een wachtkamer? Dacht dat ze de afspraken goed spreiden.
Ik word hier zo chagrijnig van hequote:Op dinsdag 21 april 2020 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=370888
kruisjequote:Op dinsdag 21 april 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word hier zo chagrijnig van he
[ afbeelding ]
Dan geven ze alleen de opties 'Ja' en 'Later'
Ik wil gewoon de optie NEEEEEE hebben en pleur op met deze vraag!!!
Voor mij een reden om nooit meer op die aidssite te komen.
Dat doet Buienradar ook met 'Mogen we je locatie gebruiken?'. 'Ja' of 'Misschien later'.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Levensgevaarlijk om op 'ja' te klikken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat doet Buienradar ook met 'Mogen we je locatie gebruiken?'. 'Ja' of 'Misschien later'.
Is van RTL, die site, meen ikquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk om op 'ja' te klikken.
Mimimimimimimiquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol probeer je nu steun te zoeken bij die rare kwibusquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
@:scrummie2.1 check deze gast
Sjek kan het niet loslatentwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:36:32@vkwillemvissers Of Rutte naar je geluisterd heeft weet ik niet maar jouw column van gisteren lijkt naadloos te zijn “overgenomen”. Dus toch juist gezien van je waarbij ik ervan uitga dat Rutte vanavond gaat zeggen wat hier en daar al is uitgelekt over deze onderwerpen. reageer retweet
Al een reactie gegeven.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
Sjek kan het niet loslatentwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:36:32@:vkwillemvissers Of Rutte naar je geluisterd heeft weet ik niet maar jouw column van gisteren lijkt naadloos te zijn “overgenomen”. Dus toch juist gezien van je waarbij ik ervan uitga dat Rutte vanavond gaat zeggen wat hier en daar al is uitgelekt over deze onderwerpen. reageer retweet
@:el-stinho
@:caland
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol probeer je nu steun te zoeken bij die rare kwibus
Je mag mij ook wel mentionen, Sjek heeft mij ook geblokt op Twitterquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
Sjek kan het niet loslatentwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:36:32@:vkwillemvissers Of Rutte naar je geluisterd heeft weet ik niet maar jouw column van gisteren lijkt naadloos te zijn “overgenomen”. Dus toch juist gezien van je waarbij ik ervan uitga dat Rutte vanavond gaat zeggen wat hier en daar al is uitgelekt over deze onderwerpen. reageer retweet
@:el-stinho
@:caland
Gelikedquote:
Willemtwitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:43:39@jackvangelder Haha, je bent nog grappiger dan ik al dacht reageer retweet
Jack zit volgens mij de hele dag met een fles drank op de sociale media.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
Willemtwitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:43:39@:jackvangelder Haha, je bent nog grappiger dan ik al dacht reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |