Vertel het ons nou.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar heb ik in proefgereden, maar ik was meer onder de indruk van een andere.
IK HEB TOCH GOFFETOMME GEZEGD DAT IK DAT NIET GA DOEN>quote:
Wow. Rustig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
IK HEB TOCH GOFFETOMME GEZEGD DAT IK DAT NIET GA DOEN>
MELTDOWN
Kijk @Scrummie2.1 , ik ben ook geen autokennerquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor een Prius heb je geen laadpaal nodig. Dat is een hybrid, geen full electric.
Vieze tokkiequote:Op dinsdag 21 april 2020 10:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
He, wat grappig.
Ik heb een golf.
Bek dicht kom Fifa sloop ik je 2kgekquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk @:Scrummie2.1 , ik ben ook geen autkenner
[..]
Vieze tokkie
Oh. Ik heb contact gehad met Marc. Een debiel dus?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja prima wel. Al zijn die gebroeders Nordhausen wel twee enorme anussen.
Uh, dat weet ik niet. Rudi is in ieder geval een anus. Debiel zijn ze zeer zeker niet aangezien ze het erg goed doen en prima birra ( @Coco. ) hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Ik heb contact gehad met Marc. Een debiel dus?
Ik geef mijn geld aan debielen.
Je komt niet eens bij de goal vriendquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bek dicht kom Fifa sloop ik je 2kgek
Graag picsquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PAKKETTEN ZIJN BEZORGD
@:ggmm
@:scrummie2.1
@:caland
@:adames
Lange_lans zit in die fase dat hij zijn eigen taaltje creëert om zo wat aandacht te krijgen.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PAKKETTEN ZIJN BEZORGD
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PAKKETTEN ZIJN BEZORGD
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar heb ik in proefgereden, maar ik was meer onder de indruk van een andere.
"die fase"quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lange_lans zit in die fase dat hij zijn eigen taaltje creëert om zo wat aandacht te krijgen.
Ik zou er niet te lang over nadenken.
[..]
Pics?
Thanks.quote:
Ik dacht echt dat wij vrienden waren...quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, gevoelige snaar?
Was maar een grapje hoor, ik vind het heel stoer!
mooi makkerquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PAKKETTEN ZIJN BEZORGD
Ik vind het een beetje vreemd dat als jij een antwoord krijgt wat je niet zo bevalt altijd de vriendschap ter discussie stelt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat wij vrienden waren...
Is dit de manier waarop je onze vriendschap te grabbel gooit?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd dat als jij een antwoord krijgt wat je niet zo bevalt altijd de vriendschap ter discussie stelt.
Als je het zo gaat spelen wel ja!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit de manier waarop je onze vriendschap te grabbel gooit?
Ja, dit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd dat als jij een antwoord krijgt wat je niet zo bevalt altijd de vriendschap ter discussie stelt.
Hier even een quote van één van mijn favoriete schrijversquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je het zo gaat spelen wel ja!!!!!!!
Niet gelezen!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier even een quote van één van mijn favoriete schrijversDoe ermee wat je wil.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |