Oh dat lijkt mij ook wel wat, gebruik nu als ik hardloop altijd nog zo'n oude mini ipod.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n flipbelt
Je ziet het niet in ieder geval, vanavond eens kijken of dat een beetje comfortabel loopt.
Ja zie ook regelmatig lui met van die aanvoerdersbanden maar dat lijkt me helemaal niks. Mocht ik het nou echt leuk vinden ga ik wel kijken naar zo'n horloge. Voor nu is het een leuk alternatief voor de sportschool/voetbal.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij ook wel wat, gebruik nu als ik hardloop altijd nog zo'n oude mini ipod.
Dat vind ik ook niks nee, ik loop ook niet vaak hard hoor dus heb eigenlijk nooit zin om er in te investeren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zie ook regelmatig lui met van die aanvoerdersbanden maar dat lijkt me helemaal niks. Mocht ik het nou echt leuk vinden ga ik wel kijken naar zo'n horloge. Voor nu is het een leuk alternatief voor de sportschool/voetbal.
Ik vind vooral die statistiekjes wel geinig, je kan een beetje zien of je een regelmatig tempo loopt, de afstand/je route uiteraard en ook hoe sommige delen van je route in verhouding staan tot anderen die ook de app gebruiken als je wil.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niks nee, ik loop ook niet vaak hard hoor dus heb eigenlijk nooit zin om er in te investeren.
kan je net zo goed kaalquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:jancees, ga denk ik 2 mm doen ipv 4.
naja 2 millimeter hequote:Op dinsdag 21 april 2020 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja verschil van niks natuurlijk.
Graag gedaan maat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:23 schreef GGMM het volgende:
Bedankt @:lenny_leonard
Je weet wel waarvoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |