Leuk toch ditquote:
Mja jij zit de hele tijd trolltopics te openen daar terwijl je voetbal stom vindt. Logisch toch dat je dan wat over je heen krijgt? Ik ga in OUD ook niet posten dat kinderen hinderen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Leuk toch ditZe zitten te kankeren op mij en nu dit. KEIHARDE KARMA!!!!!!
Dus eerst moest dit in VBL worden gepost maar toen daar niemand reageerde omdat jij minder dan het vuil onder mijn voeten bent en omdat iedereen het al aan zag komen open je hier nog maar een topic. Het houdt je wel bezig meid.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:38 schreef Nikonlover het volgende:
Geen voetbal tot 1 september en nu zijn ze allemaal VIESMAD daar... hahaaahahaa!!! xD Lekker voor jullie!!!! HAHAHAAA
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef Plompzakker het volgende:
Ze mogen juist wel weer voetballen toch? Of denk je soms dat ze van de basisschool af zijn?
Ik heb geen topic geopend in VBL. Dus kom niet jankenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus eerst moest dit in VBL worden gepost maar toen daar niemand reageerde omdat jij minder dan het vuil onder mijn voeten bent en omdat iedereen het al aan zag komen open je hier nog maar een topic. Het houdt je wel bezig meid.
JA stom hequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je leven die stil staat omdat miljonairs niet meer tegen een balletje trappen
quote:
Deze opmerking gaat totaal niet in op mijn post. Jij doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb geen topic geopend in VBL. Dus kom niet janken
Ik heb niets gepost over VBL leedvermaak. Jankbalquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze opmerking gaat totaal niet in op mijn post. Jij doet niet meer mee.
De tijd die je niet aan voetbal besteed hebt, heb je ook niet gebruikt om maar enigszins fatsoenlijk Nederlands te leren schrijven zie ik.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je leven die stil staat omdat miljonairs niet meer tegen een balletje trappen
Klopt, mijn Nederlands wordt steeds slechter omdat ik het bijna nooit meer gebruik. Maar nu weer een tijdje terug op FOK! dus ik hoop dat grammar nazi's mij bij zullen staanquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De tijd die je niet aan voetbal besteed hebt, heb je ook niet gebruikt om maar enigszins fatsoenlijk Nederlands te leren schrijven zie ik.
Dit slaat wederom nergens op.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb niets gepost over VBL leedvermaak. Jankbal
Jij slaat nergens opquote:
Ik vind het heerlijk dit. Paar maanden lang zonder al die domheid. Wat dat betreft is 2020 een mooi jaarquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:15 schreef Aiciu het volgende:
Niet dat ik Nederlands voetbal volg, maar niemand verdient het om zo lang zonder voetbal te zijn. Zeker niet wanneer het buurland wel gaat hervatten over 17 dagen.
Dan kun je dat toch kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:15 schreef Aiciu het volgende:
Niet dat ik Nederlands voetbal volg, maar niemand verdient het om zo lang zonder voetbal te zijn. Zeker niet wanneer het buurland wel gaat hervatten over 17 dagen.
De een maakt zeer matige foto’s, de ander houdt van voetbal. Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dit. Paar maanden lang zonder al die domheid. Wat dat betreft is 2020 een mooi jaar
quote:Op woensdag 22 april 2020 01:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De een maakt zeer matige foto’s, de ander houdt van voetbal. Moet kunnen toch?
Je hebt jezelf toch nog?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dit. Paar maanden lang zonder al die domheid. Wat dat betreft is 2020 een mooi jaar
Ow ja, dit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef Plompzakker het volgende:
Ze mogen juist wel weer voetballen toch? Of denk je soms dat ze van de basisschool af zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |