"Oh heb ik iets doms gezegd? Weggehaald hoor xd xd"quote:
Die Prof. drs.quote:
Al zijn voorspellingen zijn niet uitgekomen en @Scrummie2.1 had er zoveel vertrouwen inquote:
Dat boeit blijkbaar niet als je er later op terugkomt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al zijn voorspellingen zijn niet uitgekomen en @:scrummie2.1 had er zoveel vertrouwen in
Daarom #TEAMJAAP @:Jancees @:caland
Lieg niet, goor varken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al zijn voorspellingen zijn niet uitgekomen en @:scrummie2.1 had er zoveel vertrouwen in
Al aantal keer naar de Italie lijn gevraagd, maar die is spontaan verdwenenquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boeit blijkbaar niet als je er later op terugkomt.
Volgens @El-Stinho is het uitermate belangrijk en prijzenswaardig als je je fouten kan erkennen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boeit blijkbaar niet als je er later op terugkomt.
Als je ervan leert en herpakt is dat zeer te prijzenquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens @:El-Stinho is het uitermate belangrijk en prijzenswaardig als je je fouten kan erkennen.
Waar zit ik dan precies naast? Ik ken die hele gast verder niet en zijn berekeningen heb ik ook een keer voorbij zien komen maar dat was het dan ook welquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat hij (en jij dus ook) er compleet naast zaten.
Ja hij kwam voor dat weekend dat het een beetje penibel werd dagelijks met bierviltjesberekeningen waarom de IC's overspoeld gingen worden. Raar dat Dummie zoveel vertrouwen heeft in zo'n gast.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk komt je laatste pakketje vandaag NIET.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hij kwam voor dat weekend dat het een beetje penibel werd dagelijks met bierviltjesberekeningen waarom de IC's overspoeld gingen worden. Raar dat Dummie zoveel vertrouwen heeft in zo'n gast.
Laat Jaapgod maar schuiven
Mooie foto vandaag ook weer in het grote Jaaptopic, de grootsheid straalt gewoon van die man af.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GENOTquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dikke G klasse van defensie op de achtergrond om zijn enorme persoonlijkheid te complimenteren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooie foto vandaag ook weer in het grote Jaaptopic, de grootsheid straalt gewoon van die man af.
Erg onzeker van onze Lennyquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol probeer je nu steun te zoeken bij die rare kwibus
Ga voor interval sprintsquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook maar eens ga proberen te hardlopen. Benieuwd hoe dat gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |