Thanks maat, hopelijk win ik eensquote:
Ik heb er heel boos op gereageerdquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Hem ook even aanvallen aub. Ik heb het al gedaan. Fuck NOS.twitter:Sid91 twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 19:53:40Valt me op dat veel mensen, en zelfs journalisten, kennelijk niet weten dat een vragenronde ook gebruikt wordt om hapklare quotes te krijgen? Wat een boosheid zeg 🙄 reageer retweet
Braad trapte er ook in xDquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kijkt gewoon mee.
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 19:44:19Ik ben woest dat er tot 1 september geen profvoetbal is in Nederland. Door dit idiote besluit kan het prachtige Almere City dit jaar niet promoveren terwijl ik zeker wist dat Almere City dit jaar via de nacompetitie zou gaan promoveren reageer retweet
Ben je een complotdenker?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Schitterend hoe dat pleuris volk van de NOS dit aan het goedpraten is. Wat een volk joh.
GODVERDOMME KLOOTZAKquote:
Ik zeg maar niets want kreeg laatst een note toen ik iets zei over immigrantenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte doodsteken fietser in Oss is vluchteling
https://www.telegraaf.nl/(...)n-oss-is-vluchteling
Gewoon de oven in zoals ik al zei. @:lavenderr
@Lavenderr is meer voor sadistische middeleeuwse straffen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte doodsteken fietser in Oss is vluchteling
https://www.telegraaf.nl/(...)n-oss-is-vluchteling
Gewoon de oven in zoals ik al zei. @:lavenderr
Hey Harriequote:
@JanCees kwam al in de problemen omdat hij iets tegen smerige gele apen heeft.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets want kreeg laatst een note toen ik iets zei over immigranten
Gelukkig maar, ik schrok al. Ik heb wel je tweet geliked.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wow, kalm![]()
Het gaat natuurlijk over een andere Niels.
Dan mag je met de userpolicy zwaaien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets want kreeg laatst een note toen ik iets zei over immigranten
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)quote:Doodsverwensingen / geweld
zijn vrijwel nooit toegestaan, hoewel in sommige gevallen waarbij emotie een rol speelt hierop een uitzondering kan worden gemaakt. Het goedpraten van zinloos geweld wordt niet getolereerd.
Baas.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik schrok al. Ik heb wel je tweet geliked.
Daar komt @Lavenderr goed weg!quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mag je met de userpolicy zwaaien.
[..]
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Tijd voor wat positieve notes dan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel wat onterechte notes staan. Zoals met die Tramschutter.
Nu ik dit lees zekerquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Lavenderr is meer voor sadistische middeleeuwse straffen.
NWS / Verdachte vermissing Rotterdams meisje is 49-jarige James B.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijd voor wat positieve notes dan.
@:ggmm
Het is maar goed dat ik geen grapjes meer maak over de policy. Dat kostte me eens een half jaarquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mag je met de userpolicy zwaaien.
[..]
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
LEGI OENEDquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
@:de_kraam heeft heel die Feyenoord shop leeg gekocht.
FEYENOORDED
Waaromquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik moet hier een TR voor meepakken.
Raak je niet overwerkt van al dat geban?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:14 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:jojoortje @:caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |