/carequote:Op maandag 20 april 2020 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb ook een ban op YouTube van ons Braddie gekregen.
![]()
@:elan @:caland
kipfrikandelquote:Op maandag 20 april 2020 21:46 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik hoop op een nieuwe kookvlog met iets anders dan kipschnitzel
Even forum@fok.nl mailenquote:Op maandag 20 april 2020 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb ook een ban op YouTube van ons Braddie gekregen.
![]()
@:elan @:caland
Hihihiquote:Op maandag 20 april 2020 21:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Haha misschien wel, geen ervaring meeJe maakt me wel nieuwsgierig..
Precies die moet ook eten en drinken. Sponsor ons Braddie voor de foodvlogs.quote:Op maandag 20 april 2020 21:48 schreef phoenyx het volgende:
Leuke OP, wel goed om te beseffen dat het echt om een persoon gaat gewoon van vlees en bloed die ook gewoon leeft
Misschien is er een FOK!ker die bereid is om samen met Braad een kookvlog op te nemen?quote:Op maandag 20 april 2020 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Precies die moet ook eten en drinken. Sponsor ons Braddie voor de foodvlogs.
Ik voel mij al heel lang aangetrokken tot jouquote:Op maandag 20 april 2020 21:50 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Haha jij daar nooit over nagedacht als je mij zag?
Jaaaaa die is leukquote:
Jort Kelder?quote:Op maandag 20 april 2020 21:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
pocahontas beest
wie is man rechts?
Dat is een man die ik tegen kwamquote:Op maandag 20 april 2020 21:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
pocahontas beest
wie is man rechts?
Welk lvl ben je?quote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef phoenyx het volgende:
Ik moet even diablo 3 spelen, straks terug
Absoluut!quote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef phoenyx het volgende:
Braddie, als iemand met adobe premiere pro een leuke video kan maken van jou zou je dat dan leuk vinden?
Nou ja bij de witchdocter paragon 400 ongeveer maar we beginnen nu opnieuw met de seasonal ladder level 40 nu. Speel het trouwens eigenlijk vrij weinig de laatste tijd, 3 uur per week denk ik met mijn beste vriend. zit nu vooral assasins creed oddesey nog te spelen :pquote:
Ik ben daar zo slecht inquote:Op maandag 20 april 2020 21:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja bij de witchdocter paragon 400 ongeveer maar we beginnen nu opnieuw met de seasonal ladder level 40 nu
Geen idee manquote:Op maandag 20 april 2020 21:56 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Braad, wat voor vlogjes zitten er deze week in pijplijn?
Gelukkig wel, vorige topic ging echt nergens over.quote:Op maandag 20 april 2020 22:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Topic lijkt al een stuk liever
(of er ontbreken al tig posts)
per ongeluk te veel beesten lokken en gered moeten wordenquote:Op maandag 20 april 2020 22:12 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik loop altijd maar een beetje verstrooid mee
ja, en die dan veel ste sterk voor je zijn en die andere denderen gewoon door allesquote:Op maandag 20 april 2020 22:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
per ongeluk te veel beesten lokken en gered moeten worden
dat is niet de juiste balans. Je moet 3 kutnoobs hebben die gered moeten worden en 1 degelijke speler die dan de lul isquote:Op maandag 20 april 2020 22:13 schreef murp het volgende:
[..]
ja, en die dan veel ste sterk voor je zijn en die andere denderen gewoon door alles
Ik speel altijd met vaste vrienden met meer tijd dan mijquote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
dat is niet de juiste balans. Je moet 3 kutnoobs hebben die gered moeten worden en 1 degelijke speler die dan de lul is
quote:Op maandag 20 april 2020 22:19 schreef murp het volgende:
[..]
Ik speel altijd met vaste vrienden met meer tijd dan mijDus die zijn echt een hoger level en snappen ook alle gear te combineren ed.
Je heb zon build dat je +200 damage doet ofzo en ik zit dan 21435132 te slaan en hij komt langs en het is dood.quote:
Goeie OP.quote:Op maandag 20 april 2020 21:44 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
BradgeTV is terug! Zowel tijdens als na Corona gaat er vreugde worden gebracht in tal van onnozele / leuke / (misschien) interessante filmpjes over een deel van mijn leven.
[ afbeelding ]
"Natuurlijk werd er wel eens een leugentje verteld om eigen bestwil (onder andere de so you think you can Peugeotpoetsen-stage, en Braad's wraak op de Polo) maar het is inderdaad meestal een tamelijk pretentieloze kijkervaring. Overduidelijk gemaakt enthousiasme waarbij alles amazing en awesome is zie je bij Braad niet, een auto van 1500 euro wordt al beschouwd als duur, het vlees wordt gewoon aangebrand getoond, en vogelnest en touwtjesshirt in volle glorie gedragen. Je ziet een persoon in plaats van een zorgvuldig opgebouwd levend reclamebord."
Geniet.
Ik heb nog nooit een kapsalon gegetenquote:Op maandag 20 april 2020 21:00 schreef Nikonlover het volgende:
Iedereen haalt weleens een kapsalon, gewoon omdat het lekker is. Zit niet zo te janken
Ik ook niet. Maar ik ben sowieso geen patatliefhebber.quote:Op maandag 20 april 2020 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten
Topwagentjequote:Op maandag 20 april 2020 23:09 schreef InverHouse het volgende:
Voor 125 euro toch nog redelijk wat kilometers gereden![]()
Kap eens. Dit is niet je dagboekquote:Op maandag 20 april 2020 23:31 schreef phoenyx het volgende:
Ik ben nu klaar met diablo, maghda verslagen hoera
Gaat zeker lekkerquote:Op maandag 20 april 2020 23:36 schreef junkiexp het volgende:
Lekker streampje weer hoor, trolletje geband, bijna 6 uur gestreamd en nog 1 sub tot de 1,03
Stuk minder leuk!quote:Op maandag 20 april 2020 23:37 schreef MissionPhailed het volgende:
Dan nu van de Braadstream naar de dagelijkse Trumpstream
Shoarmapizza is opgegaan, kapsalon is 40% opgegaan, rest in de kliko.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey bradge ok vroeg me af of je echt al dat eten opeet in je video's. Die shormapizza en kapsalon in een keer??
Geen eten weggooien man, je bewaarde die ochtend snacks toch ook?quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Shoarmapizza is opgegaan, kapsalon is 40% opgegaan, rest in de kliko.
Die kapsalon was echt niet te bikken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen eten weggooien man, je bewaarde die ochtend snacks toch ook?
Die 40% was zeker de sla en tomaatquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Shoarmapizza is opgegaan, kapsalon is 40% opgegaan, rest in de kliko.
Is dit serieusquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:23 schreef Nikonlover het volgende:
Ik sta nu in de rij bij De Admiraal. Een enorme rij. Al lijkt de rij mss groter door de 1,5 meter afstand.
Straks lekker een broodje jos brinkie en broodje bal kopen en eten![]()
![]()
Ja, ik maak zo wel ff piccaquote:
Broodje Jos Brinkie ?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:23 schreef Nikonlover het volgende:
Ik sta nu in de rij bij De Admiraal. Een enorme rij. Al lijkt de rij mss groter door de 1,5 meter afstand.
![]()
Broodje frikandel satesausquote:
Hihi yepquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:23 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
quote:
ik zit klaar!quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:46 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Live over c.a 20 minuten op BradgeTV
Niets.quote:
Hij ging toch even weg of zo om iets te halen (ik ving vaag iets op over een bankstel)quote:
Bankstel is codetaal voor zes kapsalons en twee pizza's.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij ging toch even weg of zo om iets te halen (ik ving vaag iets op over een bankstel)
Hij ging een vriend helpen met verhuizenquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij ging toch even weg of zo om iets te halen (ik ving vaag iets op over een bankstel)
TR gezetquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:22 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/live
LIVE IS LIVE LALAAAAAALALALA
Kan hij mooi live commentaar gevenquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
Live gaan terwijl er dadelijk persconferentie is.
Slim.
Dit is toch ook geen tijd om live te gaanquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
Slim.
De inhoud van de persconferentie is al uitgelekt, de inhoud van de braadstream nog niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
Slim.
Rutte zal dan ook rekening moeten houden met de onvoorzienbare streams van Braad. Als BradgeTV live is heeft hij maar gewoon even te wachten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
Slim.
Waarom zou je posts met live TRren?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:54 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Alle posts met Live erin worden toch geTRt?
Ik dacht, help even
Ik wil een klacht indienen.quote:
Vraag dat aan de Brad! Die inmiddels z'n post daarover heeft aangepastquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou je posts met live TRren?
Mogen we van Bradje niet posten wanneer ie live is? Hij wil toch kijkers? WAT IS DEZEN!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:20 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Vraag dat aan de Brad! Die inmiddels z'n post daarover heeft aangepast
Nee ik wil een klacht indienen...quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar hebben we een ander subforum voor.
quote:
quote:
quote:
Wat stond hier?quote:
Een liposuctie zeker?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:56 schreef Fopje het volgende:
Het is dat ik niet mag zuigen, anders had ik Bradge graag gezogen
Das niet liefquote:
Fopjequote:Op dinsdag 21 april 2020 21:56 schreef Fopje het volgende:
Heeeeeequote:
Fapje gemachtquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:56 schreef Fopje het volgende:
Waarom ‘s avonds snacken als het ook ‘s ochtends kan?quote:Op woensdag 22 april 2020 08:43 schreef bamibij het volgende:
hoe staat het met de crowdfund, vanavond lekker naar de Admiraal Braad?
Als je me dan ff unbanned meteen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zet 27 April maar vast in je "Agenda"___!
Koningsdag Marathon stream. op BradgeTV
Ik heb de Twingo heel lang wel gemist ja, na alle barrels die ik kochtquote:
Wat kost zo'n nieuw model? Of vind je die niet aantrekkelijk?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik heb de Twingo heel lang wel gemist ja, na alle barrels die ik kocht![]()
Maar nu ik de FoFo heb is't Twingo!? Qua verbruik mis ik dat autootje zeker wel, maar verder niet eigenlijk. Al ga ik wel meteen iets bekennenZodra de FoFo uit beeld is, wat voor reden dan ook. Komt er misschien wel weer een Twingo
Daar heb ik in 2016 ooit eens mee proefgereden.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kost zo'n nieuw model? Of vind je die niet aantrekkelijk?
Kan me nog herinneren dat je daar ooit een proefrit in deed en had gevlogd, al zal die video wel weer deleted zijn
Ja, gaat een keer een vlog van komen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:28 schreef Ludwig. het volgende:
Ga je die focus ook een reviewvlog geven?
Jaaa! Al een kleur in je hoofd?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Komt er misschien wel weer een Twingo
Nee, dat absoluut nog niet. Maar wil het liefst een Twingo die qua uitrusting wel in de buurt komt van de FoFo. Zit je aan een initiale geloof ikquote:Op woensdag 22 april 2020 12:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jaaa! Al een kleur in je hoofd?
Als je maar niet weer een matig opgelapte schadeauto op de kop tikt.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Komt er misschien wel weer een Twingo
Die Serdan of hoe heet die gozer had de ruil van de eeuw met die Beemer voor de Twingo.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als je maar niet weer een matig opgelapte schadeauto op de kop tikt.
Prima deal inderdaad, een (toen) vrij goede Twingo voor een terminale BMW. Al dacht Braad op dat moment juist dat hij een koopje aan de Bimmer had.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Serdan of hoe heet die gozer had de ruil van de eeuw met die Beemer voor de Twingo.
Als nephout in een auto-interieur al als luxe wordt ervaren, dan is echt hout alleen voor de elite bereikbaar.quote:
De voormalige eigenaar had dit knutselwerkje bedacht om het raam omhoog te houden, en als rustiek alternatief voor het originele deurpaneel.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:48 schreef diadakan het volgende:
[..]
waar kijk ik naar? had die knakker de bmw opgelapt met wat houten plankjes?
Relax. Enige indicatie hoe laat je gaat beginnen?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zet 27 April maar vast in je "Agenda"___!
Koningsdag Marathon stream. op BradgeTV
Nee, daar ga ik wel op lettenquote:Op woensdag 22 april 2020 13:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als je maar niet weer een matig opgelapte schadeauto op de kop tikt.
11quote:Op woensdag 22 april 2020 13:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Relax. Enige indicatie hoe laat je gaat beginnen?
De Brolo. Mooie tijden gehad. Maar nu ook een prima auto.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, terugdenken aan die roerige tijden in 2017 met Günther en de Brolo
Dit is de meest prima auto die ik tot nu toe heb gehad gelukkigquote:Op woensdag 22 april 2020 15:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
De Brolo. Mooie tijden gehad. Maar nu ook een prima auto.
Hij is nog aan het aftellenquote:
De nieuwe Braddie is uit.quote:
Lekker hoor. Inspelen op de actualiteitquote:
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker hoor. Inspelen op de actualiteit
Ik denk dat die parken gewoon gaan sluiten dan. Er komt wel weer iets nieuws. Of niet.quote:
Als de capaciteit van Slagharen word gehalveerd gaat dat natuurlijk ook de ticketprijs verdubbelen. Of heb jij al andere informatie daaroverquote:
Slagharen werkt sowieso al met dynamische prijzen, maar een verdubbeling van de ticketprijs kan ik mij niet voorstellen. Als ze écht geen andere uitweg weten komt er wel 25-30% op de tickets, maar meer lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als de capaciteit van Slagharen word gehalveerd gaat dat natuurlijk ook de ticketprijs verdubbelen. Of heb jij al andere informatie daarover
Mooi zo.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Slagharen werkt sowieso al met dynamische prijzen, maar een verdubbeling van de ticketprijs kan ik mij niet voorstellen. Als ze écht geen andere uitweg weten komt er wel 25-30% op de tickets, maar meer lijkt mij sterk.
Niet voor mensen die naar dit soort pareltjes luisteren?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:14 schreef Welvaert het volgende:
Slagharen laat me niet lachen man.. Is een beetje het SBS6 onder de 'pretparken', puur en alleen voor tokkies en volk van het kamp.
Als ik in de club ben vibe ik hier best prima op hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 17:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Niet voor mensen die naar dit soort pareltjes luisteren?
Nu heb je jezelf verraden als SBS volk.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:16 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Als ik in de club ben vibe ik hier best prima op hoor
Het is af en toe belangrijk om laag met die chickies te gaanquote:Op woensdag 22 april 2020 17:17 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Nu heb je jezelf verraden als SBS volk.
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:23 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga een godenmaaltijd maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:23 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga een godenmaaltijd maken![]()
[ afbeelding ]
Nee manquote:
Ja dat zei je ook al onder mijn video, Hans.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:14 schreef Welvaert het volgende:
Slagharen laat me niet lachen man.. Is een beetje het SBS6 onder de 'pretparken', puur en alleen voor tokkies en volk van het kamp.
Waar is je food review?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:02 schreef Nikonlover het volgende:
Viel best tegen dat kipkrokantdingIk had echt kip verwacht maar was separaatvlees
Die andere stop ik tussen een broodje met wat sla en chilisaus. Kipburger
Bradge is Slagharen junk.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:34 schreef Bluedisplay het volgende:
Word je gesponsord door Slagharen? Vanwege de vele filmpjes.
Ik ga Braadslee niet na-apenquote:
Ik ben niet creatiefquote:Op woensdag 22 april 2020 18:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ok, jij wilde toch YT filmpjes gaan maken?
Ga de vuvuzela bespelenquote:Op woensdag 22 april 2020 18:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben niet creatiefAls ik een instrument zou spelen zou ik het mss wel doen ja
quote:
Weet je wat ik wel leuk vindquote:Op woensdag 22 april 2020 19:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
Nja mss ga ik wel een keer een filmpje doen
Trekken met links ipv rechts?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel leuk vind
Mensen die nieuwe dingen leren maar dan niet achter de computer of zo.
Nee iets coolsquote:
Nietquote:
Wel. Ik stuur hem morgen opquote:
Nee, niet.quote:
WELLUSquote:
Ik ga t echt doen. Ik krijg hem niet verkocht via marktplaats, ze bieden kutbedragen. En voor braad is het een upgrade. Ik geef hem dus liever wegquote:Op woensdag 22 april 2020 19:52 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jij zou ook naar de cafetaria gaan maar dat bleek ook een leugen
Hij houdt van de themeing, die is beter dan die van de Efteling. Zei bradge op streamquote:Op woensdag 22 april 2020 18:34 schreef Bluedisplay het volgende:
Word je gesponsord door Slagharen? Vanwege de vele filmpjes.
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij houdt van de themeing, die is beter dan die van de Efteling. Zei bradge op stream
Bitch wat?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij houdt van de themeing, die is beter dan die van de Efteling. Zei bradge op stream
Heeft Slagharen themeing?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tokkiethemequote:
Nu uh nigguhquote:
Het is de laatste zeg 10-15 jaar steeds meer een kinderpark geworden ja.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:27 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ik ben als kind begin deze eeuw wel eens in Slagharen geweest, vond ik toen best leuk. Maar in mijn herinnering is het ook echt een park voor kinderen. Wat maakt het voor jou nog steeds zo leuk?
3 dagen = 3 nachten?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het is de laatste zeg 10-15 jaar steeds meer een kinderpark geworden ja.
Wat het mij zo leuk maakt is de sfeer die er hangt, de thematisering vind ik wat hebben.
En, ook niet onbelangrijk, de huisjes zijn er goedkoop. Als je 3 dagen gaat zit je in een mooi huisje voor 300 euro en daar zit dan ontbijt en avondeten bij inbegrepen. Als je met 4 man gaat zit je dus op omgerekend 17,50 p/p p/n. Dat is super cheap.
Ohquote:Op woensdag 22 april 2020 22:36 schreef Sheffield het volgende:
[..]
3 dagen = 3 nachten?
Dan is het toch 25eu p/p/p/n
Heeft hij een fiets?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:54 schreef ZwangerPetro het volgende:
NWS / Horeca steunen? Stop met Thuisbezorgd
Volgende keer op de fiets naar De Admiraal, Braad.
In de zomer van 2017 zou z'n buurman een fiets voor hem regelen en in orde maken, de arme man is nu nog steeds bezig. Wordt ongetwijfeld een prachtfiets dus.quote:
Hij heeft wel meerdere gratis hometrainers in zijn bezit gehad, maar die zijn allemaal op mysterieuze wijze verdwenen.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee zijn bovenbenen zijn te sterk voor de ketting
Aha nice.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
27 April Koningsdag stream, maar that's it.
Heb een vermoeden marktplaats - thuisbezorgdquote:Op woensdag 22 april 2020 23:18 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij heeft wel meerdere gratis hometrainers in zijn bezit gehad, maar die zijn allemaal op mysterieuze wijze verdwenen.
Heb echt de hele dag dat ene liedje van je in m'n kop zitten... "Soms zit je broek wat strak"...quote:Op woensdag 22 april 2020 23:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Yes, vanaf 11 uur in den ochtend
Dat is fijnquote:Op woensdag 22 april 2020 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb echt de hele dag dat ene liedje van je in m'n kop zitten... "Soms zit je broek wat strak"...
Ja maar ook dat refrein man...quote:Op woensdag 22 april 2020 23:36 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is fijnCatchy melodieën ben ik dus wel goed in
"Te dik"quote:Op woensdag 22 april 2020 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar ook dat refrein man...
Ik mag dat wel, die humor...
Wat is de titel eigenlijk?
Helemaal zelf geschreven (melodie en lyrics)?quote:
Ik ben allergisch voor noten hahahahahaquote:Op woensdag 22 april 2020 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Merk nu dat het eigenlijk wel verrot is als je geen noten kunt lezen enzo... Compositie studeren enzo...
Ik heb precies hetzelfde vriend. Die van mij is ook foktop maat.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
en NOG irritanter...
de G-snaar..
Echt...
Het is gebaseerd op Soepkip van Ernst & Bobbie. Couplet is qua melodie wel afwijkend, maar akkoorden zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helemaal zelf geschreven (melodie en lyrics)?
Respect...
Baasquote:
Thanksquote:Op woensdag 22 april 2020 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
naja bij deze nog even: kijk veel naar je filmpjes de laatste quarantaine tijd, en is altijd een opsteker na een dag thuiswerken. Keep it up!
mooi, ga morgen ff proberen aan te sluiten.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
ThanksIk ben ook dagelijks live!
YEAH!!!!!!! Dan is ie dus goedgekeurdquote:Op donderdag 23 april 2020 08:06 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Er zitten nu ook ad filmpjes voor je eigen filmpjes Bradge! Je loopt binnen!
Wauw hoe heb je het daar mee kunnen redden.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Slagharen heeft een wildwest thema. Overigens dank Nikon lover. Die GT-710 die nu in de PC zit is
Sjaquote:Op donderdag 23 april 2020 09:10 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Wauw hoe heb je het daar mee kunnen redden.
Heerlukk snelle vingers Harriequote:Op donderdag 23 april 2020 09:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PoepGod in het topic. @:wereldgozer
Ik ben Bas en ik rijd in een Twingo? Ik weet niet of hij nog online staat, maar laatst is hij nog wel als verzoeken gespeeld.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je had ook ooit een nummer over de Twingo, leeft die nog ergens voort?
Ja, die leeft hier voort:quote:Op donderdag 23 april 2020 10:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je had ook ooit een nummer over de Twingo, leeft die nog ergens voort?
Deze manquote:Op donderdag 23 april 2020 10:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan staan ver boven Ernst en Bobbie![]()
Dan moet 'ie ff snel een stream gaan starten. Spelend rijk.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
YEAH!!!!!!! Dan is ie dus goedgekeurd![]()
Als t goed is heeft ie nu ook superchat
Kwartiertje ga ik live.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:47 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan moet 'ie ff snel een stream gaan starten. Spelend rijk.
Uiteraard amigo.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan staan ver boven Ernst en Bobbie![]()
Dat double tracking moment is echt heerlijkquote:Op donderdag 23 april 2020 10:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, die leeft hier voort:
Eeuwig zondequote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit is er iets soortgelijks gekomen
Op het einde zelfs 3 partsquote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat double tracking moment is echt heerlijk
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit is er iets soortgelijks gekomen
jaaa! hij is livequote:Op donderdag 23 april 2020 10:47 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan moet 'ie ff snel een stream gaan starten. Spelend rijk.
@Elan nog meer videokaarten en monitoren.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
jaaa! hij is liveen heeft superchat
Door wie?!quote:Op donderdag 23 april 2020 11:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Pauze van 15 minuten net, werd gebeld
oh wat moeten die luiquote:
Betalenquote:Op donderdag 23 april 2020 12:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh wat moeten die lui
spannond
Gedoneerd gekregen of wat ?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:elan nog meer videokaarten en monitoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |