Niets.quote:
Hij ging toch even weg of zo om iets te halen (ik ving vaag iets op over een bankstel)quote:
Bankstel is codetaal voor zes kapsalons en twee pizza's.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij ging toch even weg of zo om iets te halen (ik ving vaag iets op over een bankstel)
Hij ging een vriend helpen met verhuizenquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij ging toch even weg of zo om iets te halen (ik ving vaag iets op over een bankstel)
TR gezetquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:22 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/live
LIVE IS LIVE LALAAAAAALALALA
Kan hij mooi live commentaar gevenquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
Live gaan terwijl er dadelijk persconferentie is.
Slim.
Dit is toch ook geen tijd om live te gaanquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
Slim.
De inhoud van de persconferentie is al uitgelekt, de inhoud van de braadstream nog niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
Slim.
Rutte zal dan ook rekening moeten houden met de onvoorzienbare streams van Braad. Als BradgeTV live is heeft hij maar gewoon even te wachten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
Slim.
Waarom zou je posts met live TRren?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:54 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Alle posts met Live erin worden toch geTRt?
Ik dacht, help even
Ik wil een klacht indienen.quote:
Vraag dat aan de Brad! Die inmiddels z'n post daarover heeft aangepastquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou je posts met live TRren?
Mogen we van Bradje niet posten wanneer ie live is? Hij wil toch kijkers? WAT IS DEZEN!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:20 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Vraag dat aan de Brad! Die inmiddels z'n post daarover heeft aangepast
Nee ik wil een klacht indienen...quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar hebben we een ander subforum voor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |