Waar is je food review?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:02 schreef Nikonlover het volgende:
Viel best tegen dat kipkrokantdingIk had echt kip verwacht maar was separaatvlees
Die andere stop ik tussen een broodje met wat sla en chilisaus. Kipburger
Bradge is Slagharen junk.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:34 schreef Bluedisplay het volgende:
Word je gesponsord door Slagharen? Vanwege de vele filmpjes.
Ik ga Braadslee niet na-apenquote:
Ik ben niet creatiefquote:Op woensdag 22 april 2020 18:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ok, jij wilde toch YT filmpjes gaan maken?
Ga de vuvuzela bespelenquote:Op woensdag 22 april 2020 18:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben niet creatiefAls ik een instrument zou spelen zou ik het mss wel doen ja
quote:
Weet je wat ik wel leuk vindquote:Op woensdag 22 april 2020 19:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
Nja mss ga ik wel een keer een filmpje doen
Trekken met links ipv rechts?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel leuk vind
Mensen die nieuwe dingen leren maar dan niet achter de computer of zo.
Nee iets coolsquote:
Nietquote:
Wel. Ik stuur hem morgen opquote:
Nee, niet.quote:
WELLUSquote:
Ik ga t echt doen. Ik krijg hem niet verkocht via marktplaats, ze bieden kutbedragen. En voor braad is het een upgrade. Ik geef hem dus liever wegquote:Op woensdag 22 april 2020 19:52 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jij zou ook naar de cafetaria gaan maar dat bleek ook een leugen
Hij houdt van de themeing, die is beter dan die van de Efteling. Zei bradge op streamquote:Op woensdag 22 april 2020 18:34 schreef Bluedisplay het volgende:
Word je gesponsord door Slagharen? Vanwege de vele filmpjes.
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij houdt van de themeing, die is beter dan die van de Efteling. Zei bradge op stream
Bitch wat?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij houdt van de themeing, die is beter dan die van de Efteling. Zei bradge op stream
Heeft Slagharen themeing?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tokkiethemequote:
Nu uh nigguhquote:
Het is de laatste zeg 10-15 jaar steeds meer een kinderpark geworden ja.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:27 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ik ben als kind begin deze eeuw wel eens in Slagharen geweest, vond ik toen best leuk. Maar in mijn herinnering is het ook echt een park voor kinderen. Wat maakt het voor jou nog steeds zo leuk?
3 dagen = 3 nachten?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het is de laatste zeg 10-15 jaar steeds meer een kinderpark geworden ja.
Wat het mij zo leuk maakt is de sfeer die er hangt, de thematisering vind ik wat hebben.
En, ook niet onbelangrijk, de huisjes zijn er goedkoop. Als je 3 dagen gaat zit je in een mooi huisje voor 300 euro en daar zit dan ontbijt en avondeten bij inbegrepen. Als je met 4 man gaat zit je dus op omgerekend 17,50 p/p p/n. Dat is super cheap.
Ohquote:Op woensdag 22 april 2020 22:36 schreef Sheffield het volgende:
[..]
3 dagen = 3 nachten?
Dan is het toch 25eu p/p/p/n
Heeft hij een fiets?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:54 schreef ZwangerPetro het volgende:
NWS / Horeca steunen? Stop met Thuisbezorgd
Volgende keer op de fiets naar De Admiraal, Braad.
In de zomer van 2017 zou z'n buurman een fiets voor hem regelen en in orde maken, de arme man is nu nog steeds bezig. Wordt ongetwijfeld een prachtfiets dus.quote:
Hij heeft wel meerdere gratis hometrainers in zijn bezit gehad, maar die zijn allemaal op mysterieuze wijze verdwenen.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee zijn bovenbenen zijn te sterk voor de ketting
Aha nice.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
27 April Koningsdag stream, maar that's it.
Heb een vermoeden marktplaats - thuisbezorgdquote:Op woensdag 22 april 2020 23:18 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij heeft wel meerdere gratis hometrainers in zijn bezit gehad, maar die zijn allemaal op mysterieuze wijze verdwenen.
Heb echt de hele dag dat ene liedje van je in m'n kop zitten... "Soms zit je broek wat strak"...quote:Op woensdag 22 april 2020 23:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Yes, vanaf 11 uur in den ochtend
Dat is fijnquote:Op woensdag 22 april 2020 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb echt de hele dag dat ene liedje van je in m'n kop zitten... "Soms zit je broek wat strak"...
Ja maar ook dat refrein man...quote:Op woensdag 22 april 2020 23:36 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is fijnCatchy melodieën ben ik dus wel goed in
"Te dik"quote:Op woensdag 22 april 2020 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar ook dat refrein man...
Ik mag dat wel, die humor...
Wat is de titel eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |