Daar heb ik in 2016 ooit eens mee proefgereden.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kost zo'n nieuw model? Of vind je die niet aantrekkelijk?
Kan me nog herinneren dat je daar ooit een proefrit in deed en had gevlogd, al zal die video wel weer deleted zijn
Ja, gaat een keer een vlog van komen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:28 schreef Ludwig. het volgende:
Ga je die focus ook een reviewvlog geven?
Jaaa! Al een kleur in je hoofd?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Komt er misschien wel weer een Twingo
Nee, dat absoluut nog niet. Maar wil het liefst een Twingo die qua uitrusting wel in de buurt komt van de FoFo. Zit je aan een initiale geloof ikquote:Op woensdag 22 april 2020 12:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jaaa! Al een kleur in je hoofd?
Als je maar niet weer een matig opgelapte schadeauto op de kop tikt.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Komt er misschien wel weer een Twingo
Die Serdan of hoe heet die gozer had de ruil van de eeuw met die Beemer voor de Twingo.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als je maar niet weer een matig opgelapte schadeauto op de kop tikt.
Prima deal inderdaad, een (toen) vrij goede Twingo voor een terminale BMW. Al dacht Braad op dat moment juist dat hij een koopje aan de Bimmer had.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Serdan of hoe heet die gozer had de ruil van de eeuw met die Beemer voor de Twingo.
Als nephout in een auto-interieur al als luxe wordt ervaren, dan is echt hout alleen voor de elite bereikbaar.quote:
De voormalige eigenaar had dit knutselwerkje bedacht om het raam omhoog te houden, en als rustiek alternatief voor het originele deurpaneel.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:48 schreef diadakan het volgende:
[..]
waar kijk ik naar? had die knakker de bmw opgelapt met wat houten plankjes?
Relax. Enige indicatie hoe laat je gaat beginnen?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zet 27 April maar vast in je "Agenda"___!
Koningsdag Marathon stream. op BradgeTV
Nee, daar ga ik wel op lettenquote:Op woensdag 22 april 2020 13:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als je maar niet weer een matig opgelapte schadeauto op de kop tikt.
11quote:Op woensdag 22 april 2020 13:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Relax. Enige indicatie hoe laat je gaat beginnen?
De Brolo. Mooie tijden gehad. Maar nu ook een prima auto.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, terugdenken aan die roerige tijden in 2017 met Günther en de Brolo
Dit is de meest prima auto die ik tot nu toe heb gehad gelukkigquote:Op woensdag 22 april 2020 15:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
De Brolo. Mooie tijden gehad. Maar nu ook een prima auto.
Hij is nog aan het aftellenquote:
De nieuwe Braddie is uit.quote:
Lekker hoor. Inspelen op de actualiteitquote:
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker hoor. Inspelen op de actualiteit
Ik denk dat die parken gewoon gaan sluiten dan. Er komt wel weer iets nieuws. Of niet.quote:
Als de capaciteit van Slagharen word gehalveerd gaat dat natuurlijk ook de ticketprijs verdubbelen. Of heb jij al andere informatie daaroverquote:
Slagharen werkt sowieso al met dynamische prijzen, maar een verdubbeling van de ticketprijs kan ik mij niet voorstellen. Als ze écht geen andere uitweg weten komt er wel 25-30% op de tickets, maar meer lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als de capaciteit van Slagharen word gehalveerd gaat dat natuurlijk ook de ticketprijs verdubbelen. Of heb jij al andere informatie daarover
Mooi zo.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Slagharen werkt sowieso al met dynamische prijzen, maar een verdubbeling van de ticketprijs kan ik mij niet voorstellen. Als ze écht geen andere uitweg weten komt er wel 25-30% op de tickets, maar meer lijkt mij sterk.
Niet voor mensen die naar dit soort pareltjes luisteren?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:14 schreef Welvaert het volgende:
Slagharen laat me niet lachen man.. Is een beetje het SBS6 onder de 'pretparken', puur en alleen voor tokkies en volk van het kamp.
Als ik in de club ben vibe ik hier best prima op hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 17:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Niet voor mensen die naar dit soort pareltjes luisteren?
Nu heb je jezelf verraden als SBS volk.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:16 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Als ik in de club ben vibe ik hier best prima op hoor
Het is af en toe belangrijk om laag met die chickies te gaanquote:Op woensdag 22 april 2020 17:17 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Nu heb je jezelf verraden als SBS volk.
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:23 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga een godenmaaltijd maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:23 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga een godenmaaltijd maken![]()
[ afbeelding ]
Nee manquote:
Ja dat zei je ook al onder mijn video, Hans.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:14 schreef Welvaert het volgende:
Slagharen laat me niet lachen man.. Is een beetje het SBS6 onder de 'pretparken', puur en alleen voor tokkies en volk van het kamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |