Helemaal zelf geschreven (melodie en lyrics)?quote:
Ik ben allergisch voor noten hahahahahaquote:Op woensdag 22 april 2020 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Merk nu dat het eigenlijk wel verrot is als je geen noten kunt lezen enzo... Compositie studeren enzo...
Ik heb precies hetzelfde vriend. Die van mij is ook foktop maat.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
en NOG irritanter...
de G-snaar..
Echt...
Het is gebaseerd op Soepkip van Ernst & Bobbie. Couplet is qua melodie wel afwijkend, maar akkoorden zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helemaal zelf geschreven (melodie en lyrics)?
Respect...
Baasquote:
Thanksquote:Op woensdag 22 april 2020 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
naja bij deze nog even: kijk veel naar je filmpjes de laatste quarantaine tijd, en is altijd een opsteker na een dag thuiswerken. Keep it up!
mooi, ga morgen ff proberen aan te sluiten.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
ThanksIk ben ook dagelijks live!
YEAH!!!!!!! Dan is ie dus goedgekeurdquote:Op donderdag 23 april 2020 08:06 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Er zitten nu ook ad filmpjes voor je eigen filmpjes Bradge! Je loopt binnen!
Wauw hoe heb je het daar mee kunnen redden.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Slagharen heeft een wildwest thema. Overigens dank Nikon lover. Die GT-710 die nu in de PC zit is
Sjaquote:Op donderdag 23 april 2020 09:10 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Wauw hoe heb je het daar mee kunnen redden.
Heerlukk snelle vingers Harriequote:Op donderdag 23 april 2020 09:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PoepGod in het topic. @:wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |