Goeie OP.quote:Op maandag 20 april 2020 21:44 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
BradgeTV is terug! Zowel tijdens als na Corona gaat er vreugde worden gebracht in tal van onnozele / leuke / (misschien) interessante filmpjes over een deel van mijn leven.
[ afbeelding ]
"Natuurlijk werd er wel eens een leugentje verteld om eigen bestwil (onder andere de so you think you can Peugeotpoetsen-stage, en Braad's wraak op de Polo) maar het is inderdaad meestal een tamelijk pretentieloze kijkervaring. Overduidelijk gemaakt enthousiasme waarbij alles amazing en awesome is zie je bij Braad niet, een auto van 1500 euro wordt al beschouwd als duur, het vlees wordt gewoon aangebrand getoond, en vogelnest en touwtjesshirt in volle glorie gedragen. Je ziet een persoon in plaats van een zorgvuldig opgebouwd levend reclamebord."
Geniet.
Ik heb nog nooit een kapsalon gegetenquote:Op maandag 20 april 2020 21:00 schreef Nikonlover het volgende:
Iedereen haalt weleens een kapsalon, gewoon omdat het lekker is. Zit niet zo te janken
Ik ook niet. Maar ik ben sowieso geen patatliefhebber.quote:Op maandag 20 april 2020 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten
Topwagentjequote:Op maandag 20 april 2020 23:09 schreef InverHouse het volgende:
Voor 125 euro toch nog redelijk wat kilometers gereden![]()
Kap eens. Dit is niet je dagboekquote:Op maandag 20 april 2020 23:31 schreef phoenyx het volgende:
Ik ben nu klaar met diablo, maghda verslagen hoera
Gaat zeker lekkerquote:Op maandag 20 april 2020 23:36 schreef junkiexp het volgende:
Lekker streampje weer hoor, trolletje geband, bijna 6 uur gestreamd en nog 1 sub tot de 1,03
Stuk minder leuk!quote:Op maandag 20 april 2020 23:37 schreef MissionPhailed het volgende:
Dan nu van de Braadstream naar de dagelijkse Trumpstream
Shoarmapizza is opgegaan, kapsalon is 40% opgegaan, rest in de kliko.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey bradge ok vroeg me af of je echt al dat eten opeet in je video's. Die shormapizza en kapsalon in een keer??
Geen eten weggooien man, je bewaarde die ochtend snacks toch ook?quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Shoarmapizza is opgegaan, kapsalon is 40% opgegaan, rest in de kliko.
Die kapsalon was echt niet te bikken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen eten weggooien man, je bewaarde die ochtend snacks toch ook?
Die 40% was zeker de sla en tomaatquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Shoarmapizza is opgegaan, kapsalon is 40% opgegaan, rest in de kliko.
Is dit serieusquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:23 schreef Nikonlover het volgende:
Ik sta nu in de rij bij De Admiraal. Een enorme rij. Al lijkt de rij mss groter door de 1,5 meter afstand.
Straks lekker een broodje jos brinkie en broodje bal kopen en eten![]()
![]()
Ja, ik maak zo wel ff piccaquote:
Broodje Jos Brinkie ?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:23 schreef Nikonlover het volgende:
Ik sta nu in de rij bij De Admiraal. Een enorme rij. Al lijkt de rij mss groter door de 1,5 meter afstand.
![]()
Broodje frikandel satesausquote:
Hihi yepquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:23 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
quote:
ik zit klaar!quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:46 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Live over c.a 20 minuten op BradgeTV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |