quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:59 schreef Zipportal het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 18 april 2020
Positief geteste personen
31.589* (+1.140)
Ziekenhuisopnames 9.594
(+129)
Overleden personen
3.601** (+142)
31.589* (+1.140)
Ziekenhuisopnames 9.594
(+129)
Overleden personen
3.601** (+142)
31.589* (+1.140)
Ziekenhuisopnames 9.594
(+129)
Overleden personen
3.601** (+142)
Ik had hem laatst al de groetjes van VBL gedaan toen met z'n mondkapjesbericht maar niks vernomen verder.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
COVID-19: Alle scholen, horeca en sportclubs dicht
Present.
Misschien nu wel?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had hem laatst al de groetjes van VBL gedaan toen met z'n mondkapjesbericht maar niks vernomen verder.
Wat vies.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien nu wel?
De nieuwe Otter is uit. @:coco.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien nu wel?
De nieuwe Otter is uit. @:coco.
Is het ook.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:38 schreef aTypisch het volgende:
bohh tonijn genot
zonder brood, @:tarado vindt dit niet leuk en smakeloos
Heb je #appathon nog een beetje gevolgd?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:38 schreef aTypisch het volgende:
bohh tonijn genot
ik eet nooit tonijn op brood, het liefst rauwquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:38 schreef aTypisch het volgende:
bohh tonijn genot
Hoiquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb je #appathon nog een beetje gevolgd?
Op discovery is er een tijdje een programma over tonijnvissers geweest, die beesten brengen flink wat geld op.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik eet nooit tonijn op brood, het liefst rauw
[ afbeelding ]
Hashtag op Twitter over die bijeenkomst vandaag van de regering waar de kandidaten voor de app hun plannetjes konden openbaren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb geen flauw idee wat een #appathon is.
ik hoor het wel wanneer ze dat kutproduct lancerenquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hashtag op Twitter over die bijeenkomst vandaag van de regering waar de kandidaten voor de app hun plannetjes konden openbaren.
Zolang er bijna niemand getest wordt lijkt het me dat zo'n app niet erg betrouwbaar is.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hashtag op Twitter over die bijeenkomst vandaag van de regering waar de kandidaten voor de app hun plannetjes konden openbaren.
nee joh, massa surveillance is de oplossing voor 'terrorisme' en ook voor dit viurs (zelfs als er geen data is)quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zolang er bijna niemand getest wordt lijkt het me dat zo'n app niet erg betrouwbaar is.
Een deel van de experts heeft zich al teruggetrokken begreep ikquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik hoor het wel wanneer ze dat kutproduct lanceren
Ze weten dus eigenlijk niet zo goed waar ze precies mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een deel van de experts heeft zich al teruggetrokken begreep ik.
https://www.veiligtegenco(...)-selectieproces.html
viursquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee joh, massa surveillance is de oplossing voor 'terrorisme' en ook voor dit viurs (zelfs als er geen data is)
genot
Meer, meer, meeeeeer.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag net een reiger op de rand van het balkon zitten bij het appartement van een oud dametje, naar binnen kijkend naar een beeldje van een soortgenoot, lol
Tot zover dit leuke berichtje
broodjes met niks?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes.
Oh, was vergeten "gezond" er achter te zetten.quote:
Met geraspte kaas?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, was vergeten "gezond" er achter te zetten.
wat houd dat inquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, was vergeten "gezond" er achter te zetten.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Maandag is Hitler jarig.
@:Zipportal
HitlerGod. @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Maandag is Hitler jarig.
@:Zipportal
Ja, maar dat was een foutieve, of je bent me nu aan het verneuken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, je claimde eerst van wel
Jammer dit Befbekje
Dit, maar zonder tomaat, want dat vind ik ranzig.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
sla, ham, kaas, tomaat, ei, komkommer...zoiets
quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een foutieve, of je bent me nu aan het verneuken.
Als dat zo is, dan verneuk ik je moeder vanavond.
Lady Ada, Steffi en Esther Duijn blijf ik trouw, de rest van de vrouwelijke DJ's moet ik niets van hebben.quote:
Deze gooi ik ff op mijn Chromecastquote:
wel dikke memmen andersquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lady Ada, Steffi en Esther Duijn blijf ik trouw, de rest van de vrouwelijke DJ's moet ik niets van hebben.
Al zag ik laatst twee meiden uit Manchester draaien die erg goed waren, maar die zagen er ook niet uit als typische Instagrampoezen, dat is al een pluspunt.
(lol)twitter:appy54929246 twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 17:05:20@op1npo @mauricedehond Vergas die biroloog maar reageer retweet
Geklikt !!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geklikt !!
Piemel eruit, here we go !
ik zag drie keer een kookfilmpje met broccoli langskomen, en dan nu weer een enorme pizza naar binnen zitten werken.quote:
Wie is ze?quote:
Misschien kun je berichten over die irritante aartsluie vetklomp posten in ONZ.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik zag drie keer een kookfilmpje met broccoli langskomen, en dan nu weer een enorme pizza naar binnen zitten werken.
Weegt hij zijn broccoli ook doordeweeks?
koekoekquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je berichten over die irritante aartsluie vetklomp posten in ONZ.
Stop pesten nuquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als @Elan die aids gewoon daarlaat is er NIETS aan de hand.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:11 schreef Doublepain het volgende:
Ben al een uur naar bartafels aan het kijken en vrees toch echt dat ik weer bij IKEA uitkom
Sorry @:elan
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als @:elan die aids gewoon daarlaat is er NIETS aan de hand.
Goed punt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Nu heb je het over iemand die zich meer identificeert met dat gedrocht dan met @:el_stinho
dan ben je snel uitgepraat lijkt me.
Stop met haten op Braddie, loser.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Nu heb je het over iemand die zich meer identificeert met dat gedrocht dan met @:el_stinho
dan ben je snel uitgepraat lijkt me.
Jij ook, puistenkop.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt.
(al is het wel @:EL-stinho niet el_stinho)
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt.
(al is het wel @:EL-stinho niet el_stinho)
Ik haat niet.quote:
Je bent zelf initieel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat niet.
Sterker nog, mijn initile reactie was meer een sneer naar @:onlogisch maar helaas werd dat niet helemaal opgepikt.
(lol)twitter:Schellevis twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 19:14:37Op https://t.co/RoVX3Tf4Ol kun je stemmen op de zeven verschillende corona-apps.
Maar als je je cookies verwijdert of incognitomodus gebruikt, kun je oneindig stemmen 🤦♂️ reageer retweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Rot toch op met die idioot, gisteren wilde hij nog 30 kg afvallen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stop met haten op Braddie, loser.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]Prima keuze maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Dat ziet er toch prima uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Iemand de pizza in zijn mond niet gunnen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rot toch op met die idioot, gisteren wilde hij nog 30 kg afvallen.
Vandaag:
[ afbeelding ]
Hij doet maar, als ik het maar niet hoef te zien.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Iemand de pizza in zijn mond niet gunnen.
Wat een kloothommel ben jij.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij doet maar, als ik het maar niet hoef te zien.
anus lopen krabben voor het etenquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eet smakelijk @:Befbekje
[ afbeelding ]
Zo zou het bij jou er ook uit zien.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eet smakelijk @:Befbekje
[ afbeelding ]
[..]Prima toch, hoop dat hij je naar behoren van dienst zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo zou het bij jou er ook uit zien.
[..]Heb je snel gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij om te oordelen over iemand anders zijn eetgewoonten?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rot toch op met die idioot, gisteren wilde hij nog 30 kg afvallen.
Vandaag:
[ afbeelding ]
Ja was ook het eerste adresje op de planning, rijdt als nieuw. Supernetjes van binnen nog en ze kon al het dealeronderhoud laten zien. Dus meteen maar gedaanquote:
Van pizza shoarma naar margarita is ook gewoon een vooruitgang.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over iemand anders zijn eetgewoonten?
Misschien werkt dit wel voor hem, weet jij veel!
en maar eentje hequote:Op zaterdag 18 april 2020 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Van pizza shoarma naar margarita is ook gewoon een vooruitgang.
achjoh kan jou het schelen maatjequote:Op zaterdag 18 april 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
Ik had zin in een glaasje rode wijn
Ik zat niet echt op te letten en schonk het in alsof het sinas was
Heb ik nu opeens een halve liter
Dat gebeurt @PicoMMP ook heel vaakquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
Dat vind ik allebei geen pizzasoorten, al zegt dat weinig meer, je hebt ook al m&m pizza's met chocopasta.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Van pizza shoarma naar margarita is ook gewoon een vooruitgang.
Ik had laatst twee flessen witte wijn op het aanrecht.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
tong80 lacht je nu uit, die nam dat als ontbijt. Was het ook Hemawijn uit een pak.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
Een beetje wijn maakt veel dingen toch wel lekkerder.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had laatst twee flessen witte wijn op het aanrecht.
Wilde gaan bakken.
Pleurde in plaats van olie witte wijn in de koekenpan.
Imca Marinaquote:
Je moeder is inderdaad lekkerder als ik vantevoren gezopen heb, ja.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje wijn maakt veel dingen toch wel lekkerder.
Haha ga door, ik geniet.quote:
Eerst @skysherrif vervangen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt wel tijd voor een nieuwe moderator hier nu @:onlogisch weg is
Waar is hij mod?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Eerst @:skysherrif vervangen.
En ding tegelijk, asjeblaf.
Was de Fiat Multipla niet de lelijkste?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je kijken, dit. Ga je toch ook niet mee over straat.
Dat is de meme in real life, ja, maar ik vind deze lelijker.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was de Fiat Multipla niet de lelijkste?
Toch wel knap, om als auto-ontwerper zoiets lelijks te kunnen bedenken.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag jaren terug iemand er in rijden en ik bleef mezelf maar afvragen waarom je nou je zuurverdiende geld aan zoiets zou uitgeven??
Zal wel een Fiat showroommedewerker geweest zijn die hem gewoon te leen had
quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben die Tarantinofilm weer aan het kijken
Hij is na 57 minuten nog steeds ontzettend kut
@:ggmm
Ik had @Coco. ook nog gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben die Tarantinofilm weer aan het kijken
Hij is na 57 minuten nog steeds ontzettend kut
Leuke waggie ( @Coco. ) Caland. Van een oud vrouwtje geweest?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, ik had jou ook moeten taggen maat
Ben er ook geen fan van.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niet na Jackie Brown al zijn afgehaakt bij Tarantino.
Nee ok, maar jij hebt een dusdanig culturele armoede in je hoofd dat niemand jou ooit iets kwalijk zal nemen.quote:
sowquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee ok, maar jij hebt een dusdanig culturele armoede in je hoofd dat niemand jou ooit iets kwalijk zal nemen.
Nee, middelbare leeftijd.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuke waggie ( @:coco. ) Caland. Van een oud vrouwtje geweest?
Basterds is dan wel een uitzondering.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inglorious Basterds en Reservoir Dogs
Ik vond vooral Kill Bill kut.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Basterds is dan wel een uitzondering.
Ja en jij vindt de lama's leuk en je eet je tosti's met 16 sauzen.quote:
Haten op mijn tosti'squote:Op zaterdag 18 april 2020 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en jij vindt de lama's leuk en je eet je tosti's met 16 sauzen.
Dus eigenlijk ben jij een hele smakeloze man.
Ik was van plan hem later te kijken maar kan dus beter iets anders uitzoeken...quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
1 uur en 50 minuten
Het slaat nog steeds compleet nergens op
@:ggmm @:lange_lans
Gewoon doorkijken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
1 uur en 50 minuten
Het slaat nog steeds compleet nergens op
@:ggmm @:lange_lans
Mwa, Caland gebruikt veel drugs en drank. Heeft net nog een halve liter wijn op.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was van plan hem later te kijken maar kan dus beter iets anders uitzoeken...
LEUGENS.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon doorkijken.
Ik beloof je dat het einde zo tof is dat je denkt goh wat blij dat ik hierop gewacht heb!
een vol verstandquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Caland gebruikt veel drugs en drank. Heeft net nog een halve liter wijn op.
Ik denk dat het voor iemand met een vol verstand veel beter te volgen is.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je totaal geen historisch besef hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is het sowieso beter zelf te kijken ipv meningen van anderen, met het risico op een kutfilm voor lief.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Caland gebruikt veel drugs en drank. Heeft net nog een halve liter wijn op.
Ik denk dat het voor iemand met een vol verstand veel beter te volgen is.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar, dit is duidelijk niet aan jou besteed.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:57 schreef Caland het volgende:
2:10
Aan het overwegen hem gewoon af te zetten
CDquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk is alleen de muziek goed
Ik had net zo goed een CD kunnen opzetten
Vuile klootzak!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon doorkijken.
Ik beloof je dat het einde zo tof is dat je denkt goh wat blij dat ik hierop gewacht heb!
Prima acteurs, matige kutfilmquote:
Je kijkt hem morgen nog maar een keer als je niet dronken bent.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima acteurs, matige kutfilm
Dat is mijn review en daar zal je het mee moeten doen
IK BEN NIET DRONKENquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kijkt hem morgen nog maar een keer als je niet dronken bent.
Gozer hier heeft zo'n auto puur voor de lol, zijn ouders hebben een huis van 7 miljoen en hij rijdt ook een BMW M8 en en klassieke Jaguar.quote:
Welke filmquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima acteurs, matige kutfilm
Dat is mijn review en daar zal je het mee moeten doen
Die film is gewoon heel matig Ren. Dat jij dat soort prullaria hier aan durft te prijzen.quote:
soort aandachtstrekkerij dusquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Gozer hier heeft zo'n auto puur voor de lol, zijn ouders hebben een huis van 7 miljoen en hij rijdt ook een BMW M8 en en klassieke Jaguar.
Staat hij hem zondag helemaal in de was te zetten en schoon te maken. Kan daar wel om lachen stiekem.
Mwoah waarom.quote:
waarom moet je dan aan hem vragen maar het is duidelijk een geval aandacht willenquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah waarom.
Hij heeft er originele Brabus velgen onder zitten die duurder zijn als die auto.
Ik snap dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Die film is gewoon heel matig Ren. Dat jij dat soort prullaria hier aan durft te prijzen.
Een ruime voldoende inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een ruime voldoende inderdaad.
Als jij dit soort cijfers vroeger op je rapport had zien staan had je nu wellicht een baan gehad.
Zoquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij dit soort cijfers vroeger op je rapport had zien staan had je nu wellicht een baan gehad.
hateful eightquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
Ik slinger ook Netflix eens aan.
Graag tips.
Dan niet 2Klulquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:48 schreef GGMM het volgende:
Tips zijn niet meer nodig. Het wordt Edge of Tomorrow
Doei.
Leuke Renquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een 7,9, je blijft je eigen standaarden verloochenen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:48 schreef GGMM het volgende:
Tips zijn niet meer nodig. Het wordt Edge of Tomorrow
Doei.
Leuk Roland!quote:
Gefeliciteerd Roland!quote:
Lostquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
Ik slinger ook Netflix eens aan.
Graag tips.
delen ze tegenwoordig cijfers uit op assertiviteitstrainingenquote:
thanksquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk Roland!
Maar dat kregen wij altijd standaard als een tentamen een jaar te laat werd nagekeken, dus dit zegt ons niets.
thanks nielsquote:
Jammer dit soort posts.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
delen ze tegenwoordig cijfers uit op assertiviteitstrainingen
X-MO !!quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan porno tv-kanalen kijken, wat lief van Ziggogoden
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:06 schreef Doublepain het volgende:
Helemaal niet gezien, is het wat?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:06 schreef Doublepain het volgende:
Dit is verbodenquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:28 schreef KingRoland het volgende:
trouwens morgen ga ik naa de buurvrouw om mijn haren te knippenbuurvrouwgod
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat je 390 euro boete krijgtquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Mijn buurvrouw was vanmiddag haar man met een tondeuse aan het bewerken. Het duurde ongeveer 1,5 uur, maar toen had hij ook wel een kapsel dat geen kapper ooit voor elkaar heeft gekregen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Mijn neef knipt mij ook altijd een uur lang, maar dan is mijn overloop tot de nanometer perfectquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw was vanmiddag haar man met een tondeuse aan het bewerken. Het duurde ongeveer 1,5 uur, maar toen had hij ook wel een kapsel dat geen kapper ooit voor elkaar heeft gekregen.
In dit geval hoop ik meer dat mensen niet al te hard beginnen te lachen als ze hem zien.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn neef knipt mij ook altijd een uur lang, maar dan is mijn overloop tot de nanometer perfect
Wel een rood hoofd erna, maar wel waard
Weer zo’n achterlijk modjequote:Op zondag 19 april 2020 00:08 schreef Elan het volgende:
NWS / "Bevolking moet in opstand komen tegen de lockdown"
Tijd voor verzet tegen het boomer-griepje.
@:Caland
@:Onlogisch
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw was vanmiddag haar man met een tondeuse aan het bewerken. Het duurde ongeveer 1,5 uur, maar toen had hij ook wel een kapsel dat geen kapper ooit voor elkaar heeft gekregen.
als dat topic naar COR gaat gaan er koppen rollen dat is zekerquote:Op zondag 19 april 2020 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat in elk geval (nog) niet in COR dus onze vriend kan niks uitrichten.
Heb je bij mij naar binnen gekeken?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal ik de foto’s van het resultaat maar delen dan?quote:Op zondag 19 april 2020 01:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je bij mij naar binnen gekeken?
@:anneloos
Ho hoquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Eerst @:skysherrif vervangen.
En ding tegelijk, asjeblaf.
Bij deze besloten!quote:Op zondag 19 april 2020 07:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun jij niet beter mod worden van ONZ? 99% van je posts zijn toch daar?
Opeltje, zie pag 3quote:
prima dingquote:Op zondag 19 april 2020 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Opeltje, zie pag 3
Uiteindelijk maar 3300 kwijt ook en bevalt me voor zo’n bak wel.
Ja, kleine ton op de teller, dealeronderhouden met alle boekjes en van een betrouwbaar overkomend vrouwtje geweest. Hopelijk kan ‘ie wat jaartjes probleemloos voor de deur staan, weet je toch nooit bij dit soort auto’s. Of bij elke auto.quote:
Welkom in de Opel familiequote:Op zondag 19 april 2020 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Opeltje, zie pag 3
Uiteindelijk maar 3300 kwijt ook en bevalt me voor zo’n bak wel.
Pfoe zeg dat wel, ik ging gisteren even naar de Jan Linders en toen trok ik al behoorlijk veel bekijks Buitendam!quote:Op zondag 19 april 2020 10:02 schreef Buitendam het volgende:
Wat een mooie auto. Daar zullen heel wat vrouwen in smalle bikini's maar wat graag in willen stappen.
BraddieGodquote:Op zondag 19 april 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op
Die zit binnen dit jaar wel onder de 100 kilo hoor.quote:Op zondag 19 april 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BraddieGod
Ik voel me misselijk. Niet omdat ik teveel heb gegeten, want ik heb geen vol gevoel.
Een pizza en een kapsalon naar binnen gewerkt.
Echt hequote:Op zondag 19 april 2020 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zit binnen dit jaar wel onder de 100 kilo hoor.
Daarvoor ook al een pizzaquote:Op zondag 19 april 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BraddieGod
Ik voel me misselijk. Niet omdat ik teveel heb gegeten, want ik heb geen vol gevoel.
Een pizza en een kapsalon naar binnen gewerkt.
3 deurs is wel matig, vooral straks als je weer met je matties de straat op magquote:Op zondag 19 april 2020 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, kleine ton op de teller, dealeronderhouden met alle boekjes en van een betrouwbaar overkomend vrouwtje geweest. Hopelijk kan ‘ie wat jaartjes probleemloos voor de deur staan, weet je toch nooit bij dit soort auto’s. Of bij elke auto.
Geen idee, er kijkt toch sowieso geen hond naar dat vloggen van hem neem ik aanquote:Op zondag 19 april 2020 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarvoor ook al een pizza
@:Caland
Ook weer gedoneerd gekregen, wie zou z'n feeder zijn?
Njah, de tijd dat we met z’n allen in de auto afspraken ligt alweer een jaar of 10 achter me en ben geen allochtoon.quote:Op zondag 19 april 2020 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3 deurs is wel matig, vooral straks als je weer met je matties de straat op mag
Ook met spullen kut hoor, moet je die kanjerstoel naar voren gooien en dan vrotten om het erin te krijgenquote:Op zondag 19 april 2020 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, de tijd dat we met z’n allen in de auto afspraken ligt alweer een jaar of 10 achter me en ben geen allochtoon.
Hij krijgt het bijna allemaal gedoneerd, nadeel van met iedereen je adres delen is is dat er soms ook wat lijpo's voor je deur staan, maar ach. Je moet wat over hebben voor je dagelijkse 6000 kcal.quote:Op zondag 19 april 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, er kijkt toch sowieso geen hond naar dat vloggen van hem neem ik aan
Aanzienlijk deel van mijn maten heeft werkbusjes. Dat is altijd wel handig.quote:Op zondag 19 april 2020 10:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook met spullen kut hoor, moet je die kanjerstoel naar voren gooien en dan vrotten om het erin te krijgen
Nooit meer voor mij
"Werk"busjesquote:Op zondag 19 april 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Aanzienlijk deel van mijn maten heeft werkbusjes. Dat is altijd wel handig.
Hij is eigenlijk een soort hoer.quote:Op zondag 19 april 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij krijgt het bijna allemaal gedoneerd, nadeel van met iedereen je adres delen is is dat er soms ook wat lijpo's voor je deur staan, maar ach. Je moet wat over hebben voor je dagelijkse 6000 kcal.
Soort vanquote:Op zondag 19 april 2020 11:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk een soort hoer.
@:ItsTheBradgeHere
Hoeveel moet jij eten voor een vol gevoel?quote:Op zondag 19 april 2020 11:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Soort van
Maar goed, ik klaag voor alsnog niet. Zolang het geen onbetaalde bestellingen zijn en het is in overleg gegaan.
Normaal zit ik wel vol van 1 grote pizzaquote:Op zondag 19 april 2020 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel moet jij eten voor een vol gevoel?
Wat een godenmerkquote:Op zondag 19 april 2020 11:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De wehrmacht had ook veel plezier aan de Opel
Ah, z’n feeder is gevonden.quote:Op zondag 19 april 2020 12:48 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom al dat gehaat op Bradge in dit topicGa een leven zoeken ofzo.
Opdonderen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:48 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom al dat gehaat op Bradge in dit topicGa een leven zoeken ofzo.
Tyft zelf opquote:
Die gastjes daar willen alleen maar dat die gozer van alles naar binnen schuift volgensmijquote:
Dat bestel ik ook weleens hoorquote:Op zondag 19 april 2020 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gastjes daar willen alleen maar dat die gozer van alles naar binnen schuift volgensmij
Want serieus, pizza en kapsalon, wat is dat nou voor combi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |