ik zag drie keer een kookfilmpje met broccoli langskomen, en dan nu weer een enorme pizza naar binnen zitten werken.quote:
Wie is ze?quote:
Misschien kun je berichten over die irritante aartsluie vetklomp posten in ONZ.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik zag drie keer een kookfilmpje met broccoli langskomen, en dan nu weer een enorme pizza naar binnen zitten werken.
Weegt hij zijn broccoli ook doordeweeks?
koekoekquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je berichten over die irritante aartsluie vetklomp posten in ONZ.
Stop pesten nuquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als @Elan die aids gewoon daarlaat is er NIETS aan de hand.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:11 schreef Doublepain het volgende:
Ben al een uur naar bartafels aan het kijken en vrees toch echt dat ik weer bij IKEA uitkom
Sorry @:elan
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als @:elan die aids gewoon daarlaat is er NIETS aan de hand.
Goed punt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Nu heb je het over iemand die zich meer identificeert met dat gedrocht dan met @:el_stinho
dan ben je snel uitgepraat lijkt me.
Stop met haten op Braddie, loser.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Nu heb je het over iemand die zich meer identificeert met dat gedrocht dan met @:el_stinho
dan ben je snel uitgepraat lijkt me.
Jij ook, puistenkop.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt.
(al is het wel @:EL-stinho niet el_stinho)
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt.
(al is het wel @:EL-stinho niet el_stinho)
Ik haat niet.quote:
Je bent zelf initieel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat niet.
Sterker nog, mijn initiële reactie was meer een sneer naar @:onlogisch maar helaas werd dat niet helemaal opgepikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |