HitlerGod. @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Maandag is Hitler jarig.
@:Zipportal
Ja, maar dat was een foutieve, of je bent me nu aan het verneuken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, je claimde eerst van wel
Jammer dit Befbekje
Dit, maar zonder tomaat, want dat vind ik ranzig.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
sla, ham, kaas, tomaat, ei, komkommer...zoiets
quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een foutieve, of je bent me nu aan het verneuken.
Als dat zo is, dan verneuk ik je moeder vanavond.
Lady Aïda, Steffi en Esther Duijn blijf ik trouw, de rest van de vrouwelijke DJ's moet ik niets van hebben.quote:
Deze gooi ik ff op mijn Chromecastquote:
wel dikke memmen andersquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lady Aïda, Steffi en Esther Duijn blijf ik trouw, de rest van de vrouwelijke DJ's moet ik niets van hebben.
Al zag ik laatst twee meiden uit Manchester draaien die erg goed waren, maar die zagen er ook niet uit als typische Instagrampoezen, dat is al een pluspunt.
(lol)twitter:appy54929246 twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 17:05:20@op1npo @mauricedehond Vergas die biroloog maar reageer retweet
Geklikt !!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geklikt !!
Piemel eruit, here we go !
ik zag drie keer een kookfilmpje met broccoli langskomen, en dan nu weer een enorme pizza naar binnen zitten werken.quote:
Wie is ze?quote:
Misschien kun je berichten over die irritante aartsluie vetklomp posten in ONZ.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik zag drie keer een kookfilmpje met broccoli langskomen, en dan nu weer een enorme pizza naar binnen zitten werken.
Weegt hij zijn broccoli ook doordeweeks?
koekoekquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je berichten over die irritante aartsluie vetklomp posten in ONZ.
Stop pesten nuquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als @Elan die aids gewoon daarlaat is er NIETS aan de hand.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:11 schreef Doublepain het volgende:
Ben al een uur naar bartafels aan het kijken en vrees toch echt dat ik weer bij IKEA uitkom
Sorry @:elan
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als @:elan die aids gewoon daarlaat is er NIETS aan de hand.
Goed punt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Nu heb je het over iemand die zich meer identificeert met dat gedrocht dan met @:el_stinho
dan ben je snel uitgepraat lijkt me.
Stop met haten op Braddie, loser.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Nu heb je het over iemand die zich meer identificeert met dat gedrocht dan met @:el_stinho
dan ben je snel uitgepraat lijkt me.
Jij ook, puistenkop.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt.
(al is het wel @:EL-stinho niet el_stinho)
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt.
(al is het wel @:EL-stinho niet el_stinho)
Ik haat niet.quote:
Je bent zelf initieel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat niet.
Sterker nog, mijn initiële reactie was meer een sneer naar @:onlogisch maar helaas werd dat niet helemaal opgepikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |