Zolang er bijna niemand getest wordt lijkt het me dat zo'n app niet erg betrouwbaar is.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hashtag op Twitter over die bijeenkomst vandaag van de regering waar de kandidaten voor de app hun plannetjes konden openbaren.
nee joh, massa surveillance is de oplossing voor 'terrorisme' en ook voor dit viurs (zelfs als er geen data is)quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zolang er bijna niemand getest wordt lijkt het me dat zo'n app niet erg betrouwbaar is.
Een deel van de experts heeft zich al teruggetrokken begreep ikquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik hoor het wel wanneer ze dat kutproduct lanceren
Ze weten dus eigenlijk niet zo goed waar ze precies mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een deel van de experts heeft zich al teruggetrokken begreep ik.
https://www.veiligtegenco(...)-selectieproces.html
viursquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee joh, massa surveillance is de oplossing voor 'terrorisme' en ook voor dit viurs (zelfs als er geen data is)
genot
Meer, meer, meeeeeer.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag net een reiger op de rand van het balkon zitten bij het appartement van een oud dametje, naar binnen kijkend naar een beeldje van een soortgenoot, lol
Tot zover dit leuke berichtje
broodjes met niks?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes.
Oh, was vergeten "gezond" er achter te zetten.quote:
Met geraspte kaas?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, was vergeten "gezond" er achter te zetten.
wat houd dat inquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, was vergeten "gezond" er achter te zetten.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Maandag is Hitler jarig.
@:Zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |