Heb je bij mij naar binnen gekeken?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw was vanmiddag haar man met een tondeuse aan het bewerken. Het duurde ongeveer 1,5 uur, maar toen had hij ook wel een kapsel dat geen kapper ooit voor elkaar heeft gekregen.

Zal ik de foto’s van het resultaat maar delen dan?quote:Op zondag 19 april 2020 01:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je bij mij naar binnen gekeken?
@:anneloos

Ho hoquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Eerst @:skysherrif vervangen.
Eén ding tegelijk, asjeblaf.

Bij deze besloten!quote:Op zondag 19 april 2020 07:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun jij niet beter mod worden van ONZ? 99% van je posts zijn toch daar?

Opeltje, zie pag 3quote:

prima dingquote:Op zondag 19 april 2020 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Opeltje, zie pag 3
Uiteindelijk maar 3300 kwijt ook en bevalt me voor zo’n bak wel.

Ja, kleine ton op de teller, dealeronderhouden met alle boekjes en van een betrouwbaar overkomend vrouwtje geweest. Hopelijk kan ‘ie wat jaartjes probleemloos voor de deur staan, weet je toch nooit bij dit soort auto’s. Of bij elke auto.quote:

Welkom in de Opel familiequote:Op zondag 19 april 2020 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Opeltje, zie pag 3
Uiteindelijk maar 3300 kwijt ook en bevalt me voor zo’n bak wel.

Pfoe zeg dat wel, ik ging gisteren even naar de Jan Linders en toen trok ik al behoorlijk veel bekijks Buitendam!quote:Op zondag 19 april 2020 10:02 schreef Buitendam het volgende:
Wat een mooie auto. Daar zullen heel wat vrouwen in smalle bikini's maar wat graag in willen stappen.

BraddieGodquote:Op zondag 19 april 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
@:ggmm
Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op

Die zit binnen dit jaar wel onder de 100 kilo hoor.quote:Op zondag 19 april 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BraddieGod
Ik voel me misselijk. Niet omdat ik teveel heb gegeten, want ik heb geen vol gevoel.
Een pizza en een kapsalon naar binnen gewerkt.

Echt hequote:Op zondag 19 april 2020 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zit binnen dit jaar wel onder de 100 kilo hoor.

Daarvoor ook al een pizzaquote:Op zondag 19 april 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BraddieGod
Ik voel me misselijk. Niet omdat ik teveel heb gegeten, want ik heb geen vol gevoel.
Een pizza en een kapsalon naar binnen gewerkt.

3 deurs is wel matig, vooral straks als je weer met je matties de straat op magquote:Op zondag 19 april 2020 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, kleine ton op de teller, dealeronderhouden met alle boekjes en van een betrouwbaar overkomend vrouwtje geweest. Hopelijk kan ‘ie wat jaartjes probleemloos voor de deur staan, weet je toch nooit bij dit soort auto’s. Of bij elke auto.

Geen idee, er kijkt toch sowieso geen hond naar dat vloggen van hem neem ik aanquote:Op zondag 19 april 2020 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarvoor ook al een pizza
@:Caland
Ook weer gedoneerd gekregen, wie zou z'n feeder zijn?

Njah, de tijd dat we met z’n allen in de auto afspraken ligt alweer een jaar of 10 achter me en ben geen allochtoon.quote:Op zondag 19 april 2020 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3 deurs is wel matig, vooral straks als je weer met je matties de straat op mag

Ook met spullen kut hoor, moet je die kanjerstoel naar voren gooien en dan vrotten om het erin te krijgenquote:Op zondag 19 april 2020 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, de tijd dat we met z’n allen in de auto afspraken ligt alweer een jaar of 10 achter me en ben geen allochtoon.

Hij krijgt het bijna allemaal gedoneerd, nadeel van met iedereen je adres delen is is dat er soms ook wat lijpo's voor je deur staan, maar ach. Je moet wat over hebben voor je dagelijkse 6000 kcal.quote:Op zondag 19 april 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, er kijkt toch sowieso geen hond naar dat vloggen van hem neem ik aan

Aanzienlijk deel van mijn maten heeft werkbusjes. Dat is altijd wel handig.quote:Op zondag 19 april 2020 10:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook met spullen kut hoor, moet je die kanjerstoel naar voren gooien en dan vrotten om het erin te krijgen
Nooit meer voor mij

"Werk"busjesquote:Op zondag 19 april 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Aanzienlijk deel van mijn maten heeft werkbusjes. Dat is altijd wel handig.

Hij is eigenlijk een soort hoer.quote:Op zondag 19 april 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij krijgt het bijna allemaal gedoneerd, nadeel van met iedereen je adres delen is is dat er soms ook wat lijpo's voor je deur staan, maar ach. Je moet wat over hebben voor je dagelijkse 6000 kcal.

Soort vanquote:Op zondag 19 april 2020 11:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk een soort hoer.
@:ItsTheBradgeHere

Hoeveel moet jij eten voor een vol gevoel?quote:Op zondag 19 april 2020 11:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Soort van
Maar goed, ik klaag voor alsnog niet. Zolang het geen onbetaalde bestellingen zijn en het is in overleg gegaan.

Normaal zit ik wel vol van 1 grote pizzaquote:Op zondag 19 april 2020 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel moet jij eten voor een vol gevoel?

Wat een godenmerkquote:Op zondag 19 april 2020 11:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De wehrmacht had ook veel plezier aan de Opel

Ga een leven zoeken ofzo.
 Ga een leven zoeken ofzo.

Ah, z’n feeder is gevonden.quote:Op zondag 19 april 2020 12:48 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom al dat gehaat op Bradge in dit topicGa een leven zoeken ofzo.

Opdonderen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:48 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom al dat gehaat op Bradge in dit topicGa een leven zoeken ofzo.

Tyft zelf opquote:

Die gastjes daar willen alleen maar dat die gozer van alles naar binnen schuift volgensmijquote:

Dat bestel ik ook weleens hoorquote:Op zondag 19 april 2020 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gastjes daar willen alleen maar dat die gozer van alles naar binnen schuift volgensmij
Want serieus, pizza en kapsalon, wat is dat nou voor combi
 Met alleen een kapsalon kom je niet aan het minimum bedrag. De pizza tyf ik in de koelkast en eet ik de volgende dag op
 Met alleen een kapsalon kom je niet aan het minimum bedrag. De pizza tyf ik in de koelkast en eet ik de volgende dag op  Gewoon dubbelvouwen en dan in het tosti-ijzer. Jummie
 Gewoon dubbelvouwen en dan in het tosti-ijzer. Jummie  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |