(lol)twitter:Schellevis twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 19:14:37Op https://t.co/RoVX3Tf4Ol kun je stemmen op de zeven verschillende corona-apps.
Maar als je je cookies verwijdert of incognitomodus gebruikt, kun je oneindig stemmen 🤦♂️ reageer retweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Rot toch op met die idioot, gisteren wilde hij nog 30 kg afvallen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stop met haten op Braddie, loser.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]Prima keuze maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Dat ziet er toch prima uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Iemand de pizza in zijn mond niet gunnen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rot toch op met die idioot, gisteren wilde hij nog 30 kg afvallen.
Vandaag:
[ afbeelding ]
Hij doet maar, als ik het maar niet hoef te zien.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Iemand de pizza in zijn mond niet gunnen.
Wat een kloothommel ben jij.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij doet maar, als ik het maar niet hoef te zien.
anus lopen krabben voor het etenquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eet smakelijk @:Befbekje
[ afbeelding ]
Zo zou het bij jou er ook uit zien.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eet smakelijk @:Befbekje
[ afbeelding ]
[..]Prima toch, hoop dat hij je naar behoren van dienst zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo zou het bij jou er ook uit zien.
[..]Heb je snel gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij om te oordelen over iemand anders zijn eetgewoonten?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rot toch op met die idioot, gisteren wilde hij nog 30 kg afvallen.
Vandaag:
[ afbeelding ]
Ja was ook het eerste adresje op de planning, rijdt als nieuw. Supernetjes van binnen nog en ze kon al het dealeronderhoud laten zien. Dus meteen maar gedaanquote:
Van pizza shoarma naar margarita is ook gewoon een vooruitgang.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over iemand anders zijn eetgewoonten?
Misschien werkt dit wel voor hem, weet jij veel!
en maar eentje hequote:Op zaterdag 18 april 2020 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Van pizza shoarma naar margarita is ook gewoon een vooruitgang.
achjoh kan jou het schelen maatjequote:Op zaterdag 18 april 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
Ik had zin in een glaasje rode wijn
Ik zat niet echt op te letten en schonk het in alsof het sinas was
Heb ik nu opeens een halve liter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |