Ik ook niet. Echt niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk op dit moment niet, maar het argument dat ik telkens tegenkom in deze serie, maar ook vaak in andere programma's over kansloze relaties, is dat ze "al zoveel in de relatie geïnvesteerd hebben".
En dat is dan het excuus om er nog meer tegenaan te smijten terwijl het al een kansloze exercitie is.
Ik snap het niet.
Die Tom is zelf ook een 1e rangs klootzak dat hij dit voor de TV doet en dan ook nog op zo'n onvriendelijke manier.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:26 schreef Karina het volgende:
Het zit Darcy ook niet mee hé. Wordt ze weer gedumpt in New York.
Ja, Tom is een pretentieuze zak.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:29 schreef Gruj0 het volgende:
Rose Marie walgt van Ed, maar doet hem maar mooi
Ed die ook gelijk op TV vertelt haar gedaan te hebben en hoe mooi het was.![]()
[..]
Die Tom is zelf ook een 1e rangs klootzak dat hij dit voor de TV doet en dan ook nog op zo'n onvriendelijke manier.
Ja, hij wil net als Jesse graag die belangstelling en door dat pedante gedrag valt hij zó door het mandje. Hij meet zich een air aan waar de honden geen brood van lusten. Belachelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij is een aandachtshoer. Zowel hij als die zus van hem hebben teveel zelfvertrouwen.
Om van te kotsen idd.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij wil net als Jesse graag die belangstelling en door dat pedante gedrag valt hij zó door het mandje. Hij meet zich een air aan waar de honden geen brood van lusten. Belachelijk.
Dat gaat niet goedquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Om van te kotsen idd.
Die griet is beter af zonder hem dan met hem. Ze moet het alleen nog beseffen en zelf stoppen met al die neppe prut op haar lichaam.
Hoe zou het gaan met die Tunesier en die vrouw van 50?
Je hebt het over Rebecca en Zied?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat niet goedZij wil hem isoleren van al zijn vrienden en hij pikt het niet meer en gelijk heeft hij. Wat een vreselijk mens is dat. Zou ze nu echt denken dat zo'n jonge man op haar valt? Hij wil graag een ticket naar het westen om aan zijn carriëre te werken als Sojaboy.
We hebben het allebei over andere stellenquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt het over Rebecca en Zied?Want daar vroeg ik naar.
En die andere vrouw die onlangs naar Dubai () ging en haar zoon haar achterna kwam om te trouwen met die jonge man?
Wat ziet hij eigenlijk in haar? Hij ziet er zo goed uit dat hij zowat elke vrouw kan krijgen en hij (zijn familie iig) lijkt vermogend.
Volgens mij was Rebecca nog geen 50.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt het over Rebecca en Zied?Want daar vroeg ik naar.
En die andere vrouw die onlangs naar Dubai () ging en haar zoon haar achterna kwam om te trouwen met die jonge man?
Wat ziet hij eigenlijk in haar? Hij ziet er zo goed uit dat hij zowat elke vrouw kan krijgen en hij (zijn familie iig) lijkt vermogend.
Trump bouwt een muur terwijl zijn eigen mensen met bakken dit soort kanslozen binnenhalen of proberen iig.quote:Op zondag 19 april 2020 08:15 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Volgens mij was Rebecca nog geen 50.
Nog steeds verliefd, nog steeds niet getrouwd, nog steeds geen visum voor Zied:
https://www.intouchweekly(...)zied-still-together/
Die opmerking ook of ze was aangekomenquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij wil net als Jesse graag die belangstelling en door dat pedante gedrag valt hij zó door het mandje. Hij meet zich een air aan waar de honden geen brood van lusten. Belachelijk.
Ja, dat deed ze echt geweldig. Toen had ik voor het eerst respect voor haar.quote:Op zondag 19 april 2020 11:10 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een lul. Hij wilde nog ff zijn fifteen minutes op fame. Eerst beweren dat-ie nog romantische gevoelens voor haar had en daarna afgaan met nog wat snedige opmerkingen. Dit was de enige keer dat ik Darcy sterk vond en voor zichzelf zag opkomen, die moet ze erin houden, zodat dit soort narcisten haar niet meer als gemakkelijke prooi zien.
Nu moet ze nog leren om niet meer op van die assholes te vallen.quote:Op zondag 19 april 2020 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat deed ze echt geweldig. Toen had ik voor het eerst respect voor haar.
Daaraan kon je heel goed zien hoe hij echt in elkaar steekt. Hij kon niet tegen zijn verlies dus dan maar even een vette sneer. Min mannetje.quote:Op zondag 19 april 2020 09:05 schreef rena het volgende:
[..]
Die opmerking ook of ze was aangekomenPuur en alleen om haar nog even te stangen..
Dat is inderdaad stap twee. Ze zou nu toch zo langzamerhand beter moeten weten.quote:Op zondag 19 april 2020 11:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Nu moet ze nog leren om niet meer op van die assholes te vallen.
Ze moeten dit soort mensen tegen zichzelf beschermen en daar niet met draaiende camera bij gaan staan IMO.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:49 schreef rena het volgende:
Oh God die Yolanda die sexy foto’s naar die “Williams” heeft gestuurd en nu gechanteerd wordt![]()
![]()
Dit kan toch niet echt zijn?
Toen hij zei dat hij niet wist of hij nog iets voelde en dat die vraag beantwoord zou worden tijdens hun meeting, toen wist ik al dat dat grote onzin van hem was. Hij wilde nog even zijn fame halen op TV. Hij heeft het tegenovergestelde bereikt.quote:Op zondag 19 april 2020 11:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daaraan kon je heel goed zien hoe hij echt in elkaar steekt. Hij kon niet tegen zijn verlies dus dan maar even een vette sneer. Min mannetje.
Dat zeg ik al jaren. Maar ik ben ook geen haar beter wanneer ik dit soort programma's kijk. Een tijdje was ik gestopt, toen uit verveling weer opgepakt.quote:Op zondag 19 april 2020 13:27 schreef Za het volgende:
[..]
Ze moeten dit soort mensen tegen zichzelf beschermen en daar niet met draaiende camera bij gaan staan IMO.
De reeks begint BTW een soort nauwelijks verkapte prostitutie te worden. Jammer.
Je weet dat meeste aziatische meisjes zich nooit scheren (hoeven de meeste ook niet).quote:Op zondag 19 april 2020 22:12 schreef nils7 het volgende:
Die Rose had nog nooit van een scheermesje gehoord?
Heb alleen ervaring met west Aziatische meiden. En die kennen het mesje welquote:Op zondag 19 april 2020 22:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je weet dat meeste aziatische meisjes zich nooit scheren (hoeven de meeste ook niet).
Jup tot 12 uurquote:
Wat een sukkeltje om zich zo te verlagen. Liet echt zijn 'true colors' zien. En nu samen met een of ander golddigger modelletje.quote:Op zondag 19 april 2020 23:55 schreef Ole het volgende:
Even nog met een knaller! 'Ben je aangekomen '
Wat een l*l he?quote:Op zondag 19 april 2020 23:55 schreef Ole het volgende:
Even nog met een knaller! 'Ben je aangekomen '
Komt dat ook in Nederland op tv? Ik zie het niet in de gids staan.quote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef RipCity het volgende:
Vanavond nieuwe serie: 90DayFiance: Self Quarantined. Met o.a. Jesse
woon niet in nl dus geen idee.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:48 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Komt dat ook in Nederland op tv? Ik zie het niet in de gids staan.
De Ed heeft wel vaker de plank misgeslagen. Weet niet of je in Nederland al toe bent aan de aflevering dat ze op vakantie gaan.quote:
Walgelijke manquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De Ed heeft wel vaker de plank misgeslagen. Weet niet of je in Nederland al toe bent aan de aflevering dat ze op vakantie gaan.
Geeft ie in het hotel aan Rose een nieuwe tandenborstel omdat ze uit haar bek stinkt. (zegt ie ook gewoon), blijkt ze een maag probleem te hebben…… Toen werd ze wel efkes boos. Roept ze " Panget mo !" wat zoiets betekent als "Jij bent zelf een lelijkerd !" , en Ed zegt dan... "ik hoop maar dat het I love you is ".
Ieuw, die griezel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De Ed heeft wel vaker de plank misgeslagen. Weet niet of je in Nederland al toe bent aan de aflevering dat ze op vakantie gaan.
Geeft ie in het hotel aan Rose een nieuwe tandenborstel omdat ze uit haar bek stinkt. (zegt ie ook gewoon), blijkt ze een maag probleem te hebben…… Toen werd ze wel efkes boos. Roept ze " Panget mo !" wat zoiets betekent als "Jij bent zelf een lelijkerd !" , en Ed zegt dan... "ik hoop maar dat het I love you is ".
Ik vond het opmerkelijker dat Ed zo verbaasd was over haar omgeving. Is hij dan werkelijk waar zonder 1 seconde te googlenen naar Caloocan gegaan ? Caloocan is een van de gemeentes hier in Manila en die staat niet bekend om de "hogere inkomens groepen" om het even diplomatiek uit te drukken…..quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een armoede daar. Kan me voorstellen dat ze daar weg willen als ze de kans krijgen. Zelfs als ze daarvoor met die vieze Ed het bed moet delen.
quote:
Hij heeft wel een gave om werkelijk waar iedere keer als Rose een beetje aardig tegen hem doet, om het dan weer met een kluns actie om zeep te helpen. Tandenborstels, SOA testen, trust issues......quote:
Ik vind al ongelofelijk knap dát ze aardig tegen hem doet. Dat ze het kan verdragen dat hij met zijn bolle zweterige meurende lijf aan haar komt. Begrijp ook niets van die vader die nu ineens zo beschermend doet over zijn dochter. Had hij eerder moeten doen toen ze met Ed aanpapte.quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft wel een gave om werkelijk waar iedere keer als Rose een beetje aardig tegen hem doet, om het dan weer met een kluns actie om zeep te helpen. Tandenborstels, SOA testen, trust issues......
Darcey had Tom moeten meppenquote:
Eigenlijk wel ja. Maar voor het eerst vond ik haar klasse reageren. Uiteindelijk heeft zij gewonnen. Zeker toen hij het nog nodig vond om haar nog een belediging na te roepen. Toen zakte hij definitief door het ijs. De zelfingenomen, arrogante zak.quote:
Daarmee heeft hij zichzelf alleen maar te kijk gezet, wat een afgang.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
Zeker toen hij het nog nodig vond om haar nog een belediging na te roepen. Toen zakte hij definitief door het ijs. De zelfingenomen, arrogante zak.
Hij denkt zelf van wel. Dat is het zielige van dit mannetje. Zoals hij zichzelf te kijk zet met die houding van hem, zo met die vingertoppen tegen elkaar.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:02 schreef Za het volgende:
[..]
Daarmee heeft hij zichzelf alleen maar te kijk gezet, wat een afgang.
De man heeft zo geen klasse.
Nou, inderdaad. Nu speelt hij de zielige kaart alsof hij door emoties overmand werdquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
En helaas krijgt-ie nog steeds zendtijd, veinsend dat-ie echt van Darcy hield en niet snapt waarom ze onenigheid kregen
Jesse en Tom schijnen nu ineens dikke matties te zijnquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Nu speelt hij de zielige kaart alsof hij door emoties overmand werdHij had natuurlijk gedacht dat Darcey wel weer in zijn act zou trappen. Nou, dat viel vies tegen. Zijn airtime zit er op
Die laatste klopt als een bus. Hij en Jesse kunnen beter samen trouwen. Ze zijn uit hetzelfde verrotte hout gesneden. Zelden zulke aandachtshoeren gezien. Ze zijn nog aandachtsgeiler dan Darcey. Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen.quote:Op zondag 26 april 2020 18:13 schreef SEMTEX het volgende:
Wat pareltjes van Reddit:
"Perfect match"
[ afbeelding ]
----------------
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat was dat voor gemuteerde rat?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:19 schreef magikmichael het volgende:
Big Ed: Is that a mouse or a rat?
Rose: I think so
Já! Dat mens met haar buitensporige eisen. Hij is haar hondje en doet alles voor haar. Wat een vreselijk pokkenwijf is dat.quote:Op zondag 26 april 2020 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik zag vanmiddag nog wat stukjes van Jose en Ansifa. Dat wijf was ook helemaal gekEn die Jose alles maar betalen.
Hij is nu van haar af las ik, en superveel afgevallen. HIj heeft in de gevangenis gezetenquote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já! Dat mens met haar buitensporige eisen. Hij is haar hondje en doet alles voor haar. Wat een vreselijk pokkenwijf is dat.
Nog steeds vanwege die 'medicinale' marihuana?quote:Op zondag 26 april 2020 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is nu van haar af las ik, en superveel afgevallen. HIj heeft in de gevangenis gezetenNog een keer dus.
HIj is gepakt met 300 pounds (150 kg?) ja.quote:Op zondag 26 april 2020 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog steeds vanwege die 'medicinale' marihuana?
Goedendagquote:Op zondag 26 april 2020 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
HIj is gepakt met 300 pounds (150 kg?) ja.
Nu haar de laan uitsturen en een echt leuke, normale vrouw zoeken. Dan wordt hij stukken gelukkiger dan met die golddigger.quote:Op zondag 26 april 2020 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou hij is er iig wel van afgevallen![]()
[ afbeelding ]
Niet alleen golddigger ze was gewoon gek. Email wissen, auto bekrassen, helemaal gestoord.quote:Op zondag 26 april 2020 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu haar de laan uitsturen en een echt leuke, normale vrouw zoeken. Dan wordt hij stukken gelukkiger dan met die golddigger.
Ja, stapelmesjoggequote:Op zondag 26 april 2020 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen golddigger ze was gewoon gek. Email wissen, auto bekrassen, helemaal gestoord.
Ja al lang een nieuwe (hele rijke) vriend.quote:
Niet alle Mexicanen heten Jose! Jorge it isquote:Op zondag 26 april 2020 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik zag vanmiddag nog wat stukjes van Jose en Ansifa. Dat wijf was ook helemaal gekEn die Jose alles maar betalen.
Oh ja! Ik wist trouwens niet dat hij mexicaans wasquote:Op maandag 27 april 2020 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet alle Mexicanen heten Jose! Jorge it is
Weet ik eigenlijk ook niet, ik roep maar watquote:Op maandag 27 april 2020 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja! Ik wist trouwens niet dat hij mexicaans wasWel Latino maar niet uit welk land.
Dat had haar vader moeten doen nog voor Ed in beeld kwam. Dan was ze nu geen alleenstaande moeder geweest in die armoedige bende.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind al ongelofelijk knap dát ze aardig tegen hem doet. Dat ze het kan verdragen dat hij met zijn bolle zweterige meurende lijf aan haar komt. Begrijp ook niets van die vader die nu ineens zo beschermend doet over zijn dochter. Had hij eerder moeten doen toen ze met Ed aanpapte.
Kijk waar haar hand heen gaat. Door de tafel.quote:Op zondag 26 april 2020 18:13 schreef SEMTEX het volgende:
Wat pareltjes van Reddit:
"Perfect match"
[ afbeelding ]
----------------
Bij enquettes zit ze ook standaard in de groep "geen mening, weet niet"quote:Op maandag 27 april 2020 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Natuurlijk is Ed best wel een lompe eikel maar er is niks, helemaal niks, aan het karakter van Rose dat mij ook maar enigszins aanspreekt.
Een volslagen oninteressante en onaardige vrouw.
Eigenlijk zijn ze allebei vervelende mensen.quote:Op maandag 27 april 2020 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Natuurlijk is Ed best wel een lompe eikel maar er is niks, helemaal niks, aan het karakter van Rose dat mij ook maar enigszins aanspreekt.
Dat bedoel ik dus. Beetje schijnheilig om nu de oplettende vader te spelen.quote:Op maandag 27 april 2020 15:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat had haar vader moeten doen nog voor Ed in beeld kwam. Dan was ze nu geen alleenstaande moeder geweest in die armoedige bende.
[..]
Kijk waar haar hand heen gaat. Door de tafel.
Deze foto is wel kei zielig eigenlijk. Je ziet dat tevreden, gelukkige gezicht van die man terwijl het allemaal zwaar bedrog is. Dat zulke mensen nog met zichzelf kunnen leven.Zou die Lana hier ooit spijt van krijgen?
Ik vind haar ook helemaal niks, ze kiest zelf ook voor deze situatie (ook al is deze waarschijnlijk uit wanhoop geboren). Die Ed is natuurlijk al lang blij dat hij überhaupt nog ergens aan mag zitten, al zou ik me kapot schamen om dat zo af te moeten dwingen. Je ziet de walging gewoon in haar gezichtquote:Op maandag 27 april 2020 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja, ze gruwt van hem. Eigenlijk prostitueert ze zich.quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind haar ook helemaal niks, ze kiest zelf ook voor deze situatie (ook al is deze waarschijnlijk uit wanhoop geboren). Die Ed is natuurlijk al lang blij dat hij überhaupt nog ergens aan mag zitten, al zou ik me kapot schamen om dat zo af te moeten dwingen. Je ziet de walging gewoon in haar gezicht
eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze gruwt van hem. Eigenlijk prostitueert ze zich.
Vreselijk he? Ik hoop dat Erika haar per direct dumptquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:08 schreef rena het volgende:
Die Stephanie is echt een labiel vrouwtje hoor, jeetje wat is die onzeker over Erika en haar eventuele verledenErika lijkt mij oprecht een leuke meid.
Idd, ik vind het echt enorm puberaal gedrag en zo onaantrekkelijk bij volwassen mensenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vreselijk he? Ik hoop dat Erika haar per direct dumpt
Echt álles om maar op tv te blijven. De zelfingenomen eikelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:24 schreef Gruj0 het volgende:
Tom gaat in de komende afleveringen bij Darcey langs.![]()
Erika en Stephanie passen niet bij elkaar. Tevergeefse moeite. Die Erika kijkt wel best saai uit haar ogen zeg.
Klopt. Bij Ash heb ik ook mijn bedenkingen. Dat hij zoveel succes heeft met wat coaching. Is niet erg geloofwaardig. Zeker omdat meneer zelf is gescheiden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt álles om maar op tv te blijven. De zelfingenomen eikelHoop dat ze hem meteen wegstuurt.
Ash verbergt heel wat vermoed ik. Ik vind hem trouwens best eng met die uitpuilende felle ogen. Alsof hij steeds onder invloed van iets is.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Klopt. Bij Ash heb ik ook mijn bedenkingen. Dat hij zoveel succes heeft met wat coaching. Is niet erg geloofwaardig. Zeker omdat meneer zelf is gescheiden.
Avery ziet er zonder make up trouwens compleet anders uit.
Denk het niet, zo ziet hij er gewoon uit. Moet elke keer denken aan Pokemon op de momenten dat ze stukken met hem en Avery laten zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ash verbergt heel wat vermoed ik. Ik vind hem trouwens best eng met die uitpuilende felle ogen. Alsof hij steeds onder invloed van iets is.
We horen het allemaal vast nog wel. Dat hij het één en ander verbergt lijkt me wel duidelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Denk het niet, zo ziet hij er gewoon uit. Moet elke keer denken aan Pokemon op de momenten dat ze stukken met hem en Avery laten zien.![]()
Zou me niets verbazen als hij een gigolo blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Klopt. Bij Ash heb ik ook mijn bedenkingen. Dat hij zoveel succes heeft met wat coaching. Is niet erg geloofwaardig. Zeker omdat meneer zelf is gescheiden.
Avery ziet er zonder make up trouwens compleet anders uit.
Darcey gaat hem een voordeel van twijfel geven vrees ikquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:24 schreef Gruj0 het volgende:
Tom gaat in de komende afleveringen bij Darcey langs.![]()
Erika en Stephanie passen niet bij elkaar. Tevergeefse moeite. Die Erika kijkt wel best saai uit haar ogen zeg.
Ik vind ed wel geinigquote:Op maandag 27 april 2020 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik vind die uitpuilende ogen ook niks, veel te intens. Maar blijkbaar vinden veel vrouwen hem toch leuk, in het voorstukje zie je ook allemaal dames naar hem staren. Ik vind het echt totaal geen knappe manquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ash verbergt heel wat vermoed ik. Ik vind hem trouwens best eng met die uitpuilende felle ogen. Alsof hij steeds onder invloed van iets is.
Ik ook niet. Vind hem best eng.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind die uitpuilende ogen ook niks, veel te intens. Maar blijkbaar vinden veel vrouwen hem toch leuk, in het voorstukje zie je ook allemaal dames naar hem staren. Ik vind het echt totaal geen knappe man
Het zaakje stinkt wel iig.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als hij een gigolo blijkt te zijn.
Rose is ook niet helemaal zuiver hoor. Hier kiest ze zelf voor. Ze heeft gewoon de eerste beste die bleef plakken genomen. Dat was volkomen haar eigen keus.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:03 schreef Michellee het volgende:
Ik gruwel echt van Ed, ik word ook helemaal naar dat Rose dit "moet" doen voor een beter leven.
Jorge is flink wat afgevallen. Anfisa was niet helemaal goed, maar ik moet zeggen dat in een andere serie, ik dacht "happily ever after" liet ze meer van zichzelf zien dan alleen dat geschreeuw en gekras, waar ze zei, ik ben alleen maar eerlijk geweest. Toen dacht ik, dat klopt. Ze heeft er nooit een geheim van gemaakt dat Jorge haar moest onderhouden alleen Jorge loog steeds, omdat hij ook wist dat hij op een normale manier geen vrouw zoals haar kon krijgen.
Ik irriteer mij ook dood aan Nicole, hoe dom ben je.
(ik kijk van alles door elkaar)
Wat op zich niet vreemd is als je uit zulke armoede komt en het verkopen van je lichaam een van de manieren is om uit die armoede te ontvluchten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Rose is ook niet helemaal zuiver hoor. Hier kiest ze zelf voor. Ze heeft gewoon de eerste beste die bleef plakken genomen. Dat was volkomen haar eigen keus.
Nee dat doen we ook niet, maar laten we ook niet doen alsof Ed de enige buitenlandse geïnteresseerde is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat op zich niet vreemd is als je uit zulke armoede komt en het verkopen van je lichaam een van de manieren is om uit die armoede te ontvluchten.
En dan waarschijnlijk liever met 1 vent in het buitenland, waarbij je ook nog regelmatig geld kunt sturen, dan dagelijks 10 vetschillende toeristen, lokale criminelen en ander gespuis dat allemaal verschillende eisen heeft, je eem groter risico loopt ziek en/of gewond te raken en waar een pooier ook nog deel van de opbrengst wil hebben.
Laten we niet doen alsof ze er ook voor zou kunnen kiezen een studie te gaan doem en een baan te nemen waarmee ze ooit uit die armoede zou kunnen komen.
Denk je? Hm. Er zijn tienduizenden Filipijnse vrouwtjes die er 10 keer beter uitzien die smachten naar een buitenlandse vent. Plus ze stinkt enorm uit dr mond toch door haar ziekte en ze heeft een kind. Allemaal dingen die het misschien maken dat ze voor een gedrocht als Ed moet gaan omdat niemand anders geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nee dat doen we ook niet, maar laten we ook niet doen alsof Ed de enige buitenlandse geïnteresseerde is.
Hij is gewoon die ene waar ze waarschijnlijk de minste moeite voor hoeft te doen. Met (wat) meer moeite zou ze echt wel een betere buitenlandse vent kunnen strikken.
adem in.. tel tot 100..quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:38 schreef MaJo het volgende:
Aaaaaaaah ik word echt gek van de naiviteit van dit vrouw die met "Williams" date![]()
![]()
Ik word gewoon boos van haar en zou het liefst mijn tv uit het raam flikkeren
Rustig ademhalen...
Doe ik ook, maar mijn hartslag versnelt gewoon wanneer ik haar weer in beeld ziequote:
Wat is je bron? Ed?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:43 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Denk je? Hm. Er zijn tienduizenden Filipijnse vrouwtjes die er 10 keer beter uitzien die smachten naar een buitenlandse vent. Plus ze stinkt enorm uit dr mond toch door haar ziekte en ze heeft een kind. Allemaal dingen die het misschien maken dat ze voor een gedrocht als Ed moet gaan omdat niemand anders geïnteresseerd is.
Waar? Waar?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:31 schreef RipCity het volgende:
Meer dan 10 uur aan tell all materiaal is gelekt trouwens
Interessante ontwikkeling met David voor degene die het wil checken
Vertel in een spoiler dan.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:31 schreef RipCity het volgende:
Meer dan 10 uur aan tell all materiaal is gelekt trouwens
Interessante ontwikkeling met David voor degene die het wil checken
Heb je een link?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:05 schreef RipCity het volgende:
Ergste is nog dat ed op instagram met fake account overal negatief loopt te posten over rose en het met jonge meisjes aanlegt.. nog 10x zo triest
De vaste accounts waar je het nieuws kan volgen:quote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
De vaste accounts waar je het nieuws kan volgen:
https://instagram.com/johnyates327tv?igshid=147b149895we4
https://instagram.com/90dayfiancenews?igshid=yi549kalp1xr
Zo zijn er nog stuk of 10. Je moet ze wel volgen want veel gaat snel weer offline.
Als ik een man was, zou ik Rose totaal niet aantrekkelijk vinden. Matig gezicht, mager lichaam, 'tiet noch kont'. Lelijk? Mwah, aantrekkelijk? Totaal niet in mijn ogen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:27 schreef Gruj0 het volgende:
Trouwens, waarom zeggen (best veel) mensen dat Rose lelijk is? Ik vind haar niet lelijk. Ze lijkt geen make up te dragen dus op zich verbergt ze niks. Kijk naar Avery. Zonder make up is het een totaal andere vrouw. Als Avery al zoveel met make up kan bereiken, dan Rose vast ook wel.
[..]
Vertel in een spoiler dan.
Dit dus, oh ben wel man maar heb sowieso weinig affiniteit met Aziatische vrouwen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou ik Rose totaal niet aantrekkelijk vinden. Matig gezicht, mager lichaam, 'tiet noch kont'. Lelijk? Mwah, aantrekkelijk? Totaal niet in mijn ogen.
Kan zij ook weinig aan doen. Zat mannen die daar niet zozeer naar kijken maar meer naar het karakter (hoewel haar karakter niet zo best isquote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou ik Rose totaal niet aantrekkelijk vinden. Matig gezicht, mager lichaam, 'tiet noch kont'. Lelijk? Mwah, aantrekkelijk? Totaal niet in mijn ogen.
Hij schijnt ergens te hebben gezegd dat hij een schildklier aandoening heeft, daar krijg je ook van die enge puilogen van.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou nog best eens kunnen. Ik vind die ogen best eng. Geeft hem iets fanatieks.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij schijnt ergens te hebben gezegd dat hij een schildklier aandoening heeft, daar krijg je ook van die enge puilogen van.
Wat blijft er dan nog overquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kan zij ook weinig aan doen. Zat mannen die daar niet zozeer naar kijken maar meer naar het karakter (hoewel haar karakter niet zo best is).
Ik zeg dat meiden zoals zij prima zijn voor sommige mannen als het karakter goed is.quote:
Ik denk dat als ze een lieve man treft die wel aardig is voor haar dat ze ook leukere karaktertrekken laat zien. Ed heeft haar tot noch toe geen enkele reden gegeven om aardig te zijn tegen hemquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kan zij ook weinig aan doen. Zat mannen die daar niet zozeer naar kijken maar meer naar het karakter (hoewel haar karakter niet zo best is).
Totaal geen realiteitszin ook. Als je alleen al kijkt naar Cameo, daar vragen David & Annie (quote:Op zondag 10 mei 2020 14:10 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze een lieve man treft die wel aardig is voor haar dat ze ook leukere karaktertrekken laat zien. Ed heeft haar tot noch toe geen enkele reden gegeven om aardig te zijn tegen hemWalgelijk figuur, hij is van binnen net zo lelijk als van buiten.
David & Annie maken er dan ook een topfilmpje vanquote:Op zondag 10 mei 2020 18:52 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Totaal geen realiteitszin ook. Als je alleen al kijkt naar Cameo, daar vragen David & Annie () 57usd en Ed 99usd voor een filmpje
![]()
Vooral Annie vind ik grappig. David blijf ik een oetl*l vinden. Maar samen kunnen ze het goed vinden en dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
David & Annie maken er dan ook een topfilmpje vanDie zijn echt leuk samen.
99En maar posten dat hij de allergrootste 90day ster van alle seizoenen en alles is
Als hij niet uitgenodigd wordt voor nieuw seizoen of pillow talk verdwijnt die net zo snel en zal die terugdenken aan deze tijd en hoe hij iedereen heeft behandeld.
Naja van wat ik tot nu toe heb gezien van dr karakter denk ik wel dat ze schermt met hem het land uit te zetten als hij niet doet wat ze zegtquote:Op zondag 10 mei 2020 09:21 schreef Gruj0 het volgende:
Uitpuilende ogen of zo'n tic, wat maakt dat uit als je de persoon aantrekkelijk, leuk vindt.
Niemand is perfect.
Die moeder van Usman is bang dat haar zoon in de VS als slaaf zal worden behandeld. Door de mensen in de VS niet, door Lisa wel, dat blijkt nu al.
Erg onaantrekkelijk zo'n vrouw van 50 die haar middelvinger opsteekt. Niet erg volwassen.
Zeker weten. Alsof ze hem een grote worst voorhoudt en weer terugtrekt als hij niet precies doet wat zij beveelt. Bah, wat een naar mens. En hij is ook doorzichtig hoor dat het hem alleen om de verblijfsvergunning gaat en haar laat vallen zodra hij zijn verblijfsvergunning heeft.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Naja van wat ik tot nu toe heb gezien van dr karakter denk ik wel dat ze schermt met hem het land uit te zetten als hij niet doet wat ze zegt
Maar Avery heeft een heerlijk lijf.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:27 schreef Gruj0 het volgende:
Die Ed is echt dom.Zelfs de thuiskijker wist eerder dan hij dat Rose met hem 2 kinderen wil. Ze zei het namelijk aan het begin van deze serie tegen de camera.
![]()
Hij moet die jonge dames met rust laten en op zoek naar een vrouw in de VS van zijn eigen leeftijd.
Trouwens, waarom zeggen (best veel) mensen dat Rose lelijk is? Ik vind haar niet lelijk. Ze lijkt geen make up te dragen dus op zich verbergt ze niks. Kijk naar Avery. Zonder make up is het een totaal andere vrouw. Als Avery al zoveel met make up kan bereiken, dan Rose vast ook wel.
[..]
Vertel in een spoiler dan.
Ik moet die vanavond nog terug kijken hahahquote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Cockwhale het volgende:
Bijzonder trouwens dat hier niet meer over Ash z'n seminar wordt gezegd. Jezus wat was dat een bij elkaar geraapte ouderwetse onzin zeg, wat een faalhaas. Ondanks dat de meeste vrouwen, incl die blonde, hem in het begin wel wilde doen, veranderde dat totaal naar het einde toe. Die kerel is zo onzeker als de pest. Nog zo'n zelfbenoemde coach die totaal niet weet waar hij het over heeft. Zelfs zijn eigen onzin had hij niet op orde. 1 opmerking en hij was de weg kwijt en vervalt in een welles nietes discussie. Echt een mafklapper. Nog nooit zoveel plaatsvervangende schaamte gevoeld.
Maar dat is ook wat ik bedoel met dat dit met Ed ook haar eigen schuld is.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:10 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze een lieve man treft die wel aardig is voor haar dat ze ook leukere karaktertrekken laat zien. Ed heeft haar tot noch toe geen enkele reden gegeven om aardig te zijn tegen hemWalgelijk figuur, hij is van binnen net zo lelijk als van buiten.
Ze lijken het idd goed met elkaar te vinden. Ze lijken gelukkig met elkaar. Dat is idd het belangrijkste wat er is. Ook al is David een geval apart.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral Annie vind ik grappig. David blijf ik een oetl*l vinden. Maar samen kunnen ze het goed vinden en dat is het belangrijkste.
En die Ed? Om te kotsen.
Was Danielle met die Tunesier ook niet zo?quote:Op zondag 10 mei 2020 20:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Naja van wat ik tot nu toe heb gezien van dr karakter denk ik wel dat ze schermt met hem het land uit te zetten als hij niet doet wat ze zegt
Als iets In scene gezet was was dat het welquote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Cockwhale het volgende:
Bijzonder trouwens dat hier niet meer over Ash z'n seminar wordt gezegd. Jezus wat was dat een bij elkaar geraapte ouderwetse onzin zeg, wat een faalhaas. Ondanks dat de meeste vrouwen, incl die blonde, hem in het begin wel wilde doen, veranderde dat totaal naar het einde toe. Die kerel is zo onzeker als de pest. Nog zo'n zelfbenoemde coach die totaal niet weet waar hij het over heeft. Zelfs zijn eigen onzin had hij niet op orde. 1 opmerking en hij was de weg kwijt en vervalt in een welles nietes discussie. Echt een mafklapper. Nog nooit zoveel plaatsvervangende schaamte gevoeld.
Dat was idd wel opvallend, hoeveel vrouwen met groots verlangen naar hem keken.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Cockwhale het volgende:
Cockwhale heeft het helemaal goed. Wat een faalhaas die Ash.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik moet die vanavond nog terug kijken hahah
Heb me kapot gelachen bij dat stuk.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat was idd wel opvallend, hoeveel vrouwen met groots verlangen naar hem keken.
Hij is vast zo'n sexual healing "medicijnman".
Nou, dat betwijfel ik. Zo wil niemand op tv verschijnen, godskolere.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als iets In scene gezet was was dat het wel![]()
Hij wordt dan ook vreselijk terecht on camera snoeihard gedumptquote:Op zondag 10 mei 2020 14:10 schreef rena het volgende:
[..]
Danielle, wat een drama was dat. Steeds dreigen met het land uitzetten (waar ze alle reden toe had) maar dan weer jankend de aanklacht intrekken. Volgens mij is die vent nog steeds in de VS.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Was Danielle met die Tunesier ook niet zo?
Maar Usman is idd niet veel beter. Die maakt er geen geheim van naar de VS te willen voor een beter leven. Die laat Lisa vallen zodra de buit binnen is.
Na Uber chauffeur is hij nu vrachtwagenchauffeurquote:Op maandag 11 mei 2020 09:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Danielle, wat een drama was dat. Steeds dreigen met het land uitzetten (waar ze alle reden toe had) maar dan weer jankend de aanklacht intrekken. Volgens mij is die vent nog steeds in de VS.
Elizabeth and andreeeeeeejjjjjjjj zie je elke week in pillow talk. https://instagram.com/elizabethpotthast?igshid=1njhe8nom6qegquote:Op maandag 11 mei 2020 10:34 schreef F_r het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Benjamin en Akyni?
En Elizabeth en haar oost europeaan?
Ik hoopte eigenlijk voor die vrouwen dat ze er niet voor hebben hoeven betalen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Cockwhale het volgende:
Ach, hij werkt tenminste. Die Danielle was ook wel een randmongool hoor.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Na Uber chauffeur is hij nu vrachtwagenchauffeur
https://instagram.com/mohamedjbaliusa?igshid=lsvmnne4apt1
Nou idd. Wat een totaalmongool is dat zeg.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Cockwhale het volgende:
Die zit nu in de erotische pyramide schemesquote:Op maandag 11 mei 2020 12:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, hij werkt tenminste. Die Danielle was ook wel een randmongool hoor.
HUH?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zit nu in de erotische pyramide schemes![]()
https://www.pureromance.c(...)ali&tabname=about-mequote:
Knettergek, die heeft volgens mij nog nooit in een spiegel gekeken. Ze geloofde echt dat Mohammed op haar viel. Brrr...quote:Op maandag 11 mei 2020 12:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, hij werkt tenminste. Die Danielle was ook wel een randmongool hoor.
Die van Caesar was wel echt, maar hij was te arm voor haarquote:Op maandag 11 mei 2020 09:37 schreef GereDathan het volgende:
Die David kan toch niet echt zijn? Wat een bosmongool. Net als Caesar vorig jaar.
Dat zal het geweest zijn jaquote:Op maandag 11 mei 2020 14:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die van Caesar was wel echt, maar hij was te arm voor haar
Ik weet niet meer hoe ze heet maar die Dame van Williams en David (toevallig komen ze allebei uit dezelfde stad volgens mij).quote:Op maandag 11 mei 2020 14:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat zal het geweest zijn ja![]()
Caesar had ik dan nog medelijden mee, gematigd intelligente jongeman die volledig maar dan ook volledig naar de afgrond werd geduwd.
David heeft geld zat, dat tonnetje meer of minder zal wel.
The Learning Channel is het allang niet meer. Het is nu eerder The Ladies Channel.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:12 schreef nils7 het volgende:
Ik hoop gewoon dat dit acteurs zijn en TLC (the learning channel) je eigenlijk echt iets probeert bij te brengen.
quote:TLC is een tv-zender voor vrouwen uit de zendergroep van Discovery Channel. Op TLC zijn non-fictie, lifestyle- en entertainmentprogramma's te zien. Bijzondere verhalen, mode, bruiden, tattoos, kookprogramma's, van alles komt voorbij op TLC met als voornaamste doelgroep vrouwen van 20 tot 49 jaar.
Wat zien ze er nep uit op de foto's. Ach ja, dat is ook wel vrij normaal op instagram, I guess.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elizabeth and andreeeeeeejjjjjjjj zie je elke week in pillow talk. https://instagram.com/elizabethpotthast?igshid=1njhe8nom6qeg
Dat-ie vermoedelijk een of andere ancient programmeertaal kan programmeren (dat gok ik) maakt hem nog geen internetwizard.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:12 schreef nils7 het volgende:
Hij is dan ook nog werkzaam geweest in IT geloof ik, man man man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op maandag 11 mei 2020 20:49 schreef RipCity het volgende:
Wut? Hoe dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waatttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een stukje van de quarantaine aflevering gekeken, nou beetje saai, dat hoef ik niet meer te zien. Heleboel van die mensen kende ik ook niet. Zullen wel uit oude afleveringen zijn. Die Aziatische vrouw met die dikke man was wel een blij ei zeg
Trouwens wel grappig dat er OOK in Amerika blijkbaar wc-papier wordt gehamsterd
[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 11-05-2020 21:55:42 ]
Ik denk dat veel mensen (vrouwen) op haar jaloers zullen zijn. Ook al is Andrei niet zo'n heel beste vent. Geld verdienen doen ze nu kennelijk wel.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat zien ze er nep uit op de foto's. Ach ja, dat is ook wel vrij normaal op instagram, I guess.
Mocht dit echt zijn, ben ik oprecht blij voor hem. 7 jaar van iemands leven vergallen voor wat geld is not done.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft de looks mee en daar wil ze gebruik van maken. Geef haar eens ongelijk. Ik denk ergens wel dat dit met Erika gewoon nep is om aandacht te vergaren.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Stephanie is eigenlijk best een leuke meid. Kwam gisteren erachter dat ze naakt is gegaan en topless te zien is voor een photoshoot.
Ze is al sinds haar 13e bezig om carrière te maken op tv, want ze heeft schijnbaar vaker aan programma’s mee gedaan.
Die arme moeder trouwens. Eerst een lesbo als dochter en nu ook nog eens naakt te zien in een schrift of zo.![]()
Alexei en Loren hebben een kindje gekregen. Mooi, gun het ze ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik maak ook continu die vergelijking in m'n hoofd als ze praatquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Die omgebouwde vrouw met zijn Colombiaanse vriendin, die dan weer precies zo spreekt als Gloria uit Modern Family, heerlijk spektakel
Die zag ik niet aan komen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet.....
Wil een hoop typen maar dat spoiled wat.
Als dit op Instagram staat, komt dit dan wel in de afleveringen of is dit een updatje achteraf?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:41 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen we het even hebben over David en Lana? Jullie hadden het waarschijnlijk sowieso al over David en Lana. Ik ken deze reeks verder niet maar ik moet hier gewoon even over praten.Ik las op internet dat de site waar Lana voor werkt bang is om aangeklaagd te worden en daarom Lana ‘gedwongen’ is om David te ontmoeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees tegenstrijdige berichten op Reddit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:54 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Ik las op internet dat de site waar Lana voor werkt bang is om aangeklaagd te worden en daarom Lana ‘gedwongen’ is om David te ontmoeten.
Dat is natuurlijk ook een hele goede mogelijkheid, zou me echt niets verbazen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:54 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Ik las op internet dat de site waar Lana voor werkt bang is om aangeklaagd te worden en daarom Lana ‘gedwongen’ is om David te ontmoeten.
Aan dat laatste dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik lees tegenstrijdige berichten op Reddit.
Dat ze inmiddels wel verloofd zijn maar ook dat het er 1 is die er op lijkt maar niet Lana is etc. etc.
Ja maar nee dat wil ik niet, daarvoor kijk ik het programma nietquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:09 schreef nils7 het volgende:
Wat ook kan... het blijft natuurlijk televisie.
Dat er al die tijd al wel echt contact was en ze deze story er gewoon bij hebben verzonnen.
Welkom in de US waar alles fake is, van de valuta tot aan de tieten van Darcey!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar nee dat wil ik niet, daarvoor kijk ik het programma niet.
Ja zonde hoor, maar zelfs de meest serieuze programma's zijn daar gewoon nepquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Welkom in de US waar alles fake is, van de valuta tot aan de tieten van Darcey!
Was zondagavond in de aflevering. Als je t al wil kijken kan je t zien op YouTube. Of met vpn via tlc site.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die zag ik niet aan komen......
Echt niet.....
Als dit op Instagram staat, komt dit dan wel in de afleveringen of is dit een updatje achteraf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
het is een beetje 50% scripted en 50% reality. Vanzelfsprekend is er ook veel echt anders zouden die stellen niet 5 jaar later nog bij elkaar zijn met kids etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:09 schreef nils7 het volgende:
Wat ook kan... het blijft natuurlijk televisie.
Dat er al die tijd al wel echt contact was en ze deze story er gewoon bij hebben verzonnen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was zondagavond in de aflevering. Als je t al wil kijken kan je t zien op YouTube. Of met vpn via tlc site.Ah wij lopen er 2 achter toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie op Reddit vaak dikke spoilers voorbij komen hahaha.
Ik kijk meestal de Nederlandse op zondag avond terug op TLC maar die is dan zooo laat dat ik het laatste half uur meestal mis hahah.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Die stephanie heeft gewoon een account op onlyfans waar je tegen geld haar "naakt filmpjes" kunt bekijken. Daarvan zijn er ook een paar gelekt en ik kan je vertellen....ze probeert het wel maar het is gewoon niet geil...quote:Op maandag 11 mei 2020 22:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen (vrouwen) op haar jaloers zullen zijn. Ook al is Andrei niet zo'n heel beste vent. Geld verdienen doen ze nu kennelijk wel.
[..]
Mocht dit echt zijn, ben ik oprecht blij voor hem. 7 jaar van iemands leven vergallen voor wat geld is not done.
[..]
Ze heeft de looks mee en daar wil ze gebruik van maken. Geef haar eens ongelijk. Ik denk ergens wel dat dit met Erika gewoon nep is om aandacht te vergaren.
Die arme moeder trouwens. Eerst een lesbo als dochter en nu ook nog eens naakt te zien in een schrift of zo.![]()
Alexei en Loren hebben een kindje gekregen. Mooi, gun het ze ook.
Dat is best krom, als je bedenkt hoe preuts ze deed bij het papiermache-en van haar tieten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef magrec het volgende:
[..]
Die stephanie heeft gewoon een account op onlyfans waar je tegen geld haar "naakt filmpjes" kunt bekijken. Daarvan zijn er ook een paar gelekt en ik kan je vertellen....ze probeert het wel maar het is gewoon niet geil...
https://onlyfans.com/stepanka
Sowieso, wanneer je wat te verbergen hebt ga je toch niet vrijwillig met je smoel op TV. Alsof haar familie niet mee kan kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is best krom, als je bedenkt hoe preuts ze deed bij het papiermache-en van haar tieten.
Ja echt hé? Zo irritant is dat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:17 schreef RockNijntje het volgende:
al dat onbelangrijke drama en de continue herhaling frustreert me.
Nou, Ed overdrijft wel heel erg, maar ik zou ook niet graag onder die omstandigheden leven. Echt niet. Geen wonder dat dat meisje er graag weg wil.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:31 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat Ed toch al 54 is geworden.De man kan niets, hij valt bij het voeren van de varkens en dan niet gewoon één keer, maar achter elkaar.In dat huisje van Rose is het dikke ellende en is ie alsmaar bang dat ie of geëlektrocuteerd wordt, of gestolen. Hij is bang voor een voedselvergiftiging, bang voor de hygiëne, bang voor het vliegen, kan niet zelf douchen. Hij heeft speciale lakens laten opsturen want anders gaat ie ook dood. Heeft de man in het normale leven een voorproever of voordoener of zo? Zonder Rose in de buurt was ie al lang dood geweest. En het is natuurlijk niet zo erg als je alles vies vindt, of overal bang voor bent, maar waarom ga je dan in hemelsnaam naar de Filipijnen?
Aandachtsgevalquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:56 schreef RipCity het volgende:
Jesse komt in nieuwe tv serie op tlc...
https://www.instagram.com/tv/CAIfJADKbrX/?igshid=1bopj7zcpampf
Als ik hem zie schaam ik me altijd dat hij Nederland representeert voor een groot internationaal publiekquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:56 schreef RipCity het volgende:
Jesse komt in nieuwe tv serie op tlc...
https://www.instagram.com/tv/CAIfJADKbrX/?igshid=1bopj7zcpampf
Ik heb precies hetzelfde. Men krijgt daar in Amerika een geheel verkeerd beeld van de mannen hier.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik hem zie schaam ik me altijd dat hij Nederland representeert voor een groot internationaal publiek. Dan wil ik echt naar de wereld schreeuwen dat we niet allemaal zo zijn
.
Ja precies. Misschien lullig naar Amerikanen toe, maar ik denk ook wel dat wij slim genoeg zijn om in te zien dat bijvoorbeeld niet alle Colombianen en Filipijnen "zo" zijn, bij Amerikanen heb ik dat idee minderquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Men krijgt daar in Amerika een geheel verkeerd beeld van de mannen hier.
Die denken straks dat elke man hier zo'n botte, zelfingenomen eikel is wat gelukkig geheel bezijden de waarheid is.
Echt plaatsvervangende schaamte, zo'n slechte ambassadeur.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik hem zie schaam ik me altijd dat hij Nederland representeert voor een groot internationaal publiek. Dan wil ik echt naar de wereld schreeuwen dat we niet allemaal zo zijn
.
Ze lijkt me vooral heel onzeker en daarom gevoelig voor mannen die haar aan het lijntje houden (zoals Tom & Jesse).quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Darcey? Ik kan zo moeilijk plaatsen of ze nou een heks of een super lieve vrouw is.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:10 schreef F_r het volgende:
Ze lijkt mij erg onzeker en opzoek te zijn naar bevestiging
Dat beeld kreeg in inderdaad ook al. Ze lijkt me best wel een lieve vrouw die in haar leven nogal wat pech heeft gehad met relaties en daardoor erg onzeker geworden is, waardoor ze veel te veel pikt. Die keren dat ze lekker haar eigen plan trekt of tegen Jesse of Tom explodeert zijn mijn inziens meer dan terechtquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze lijkt me vooral heel onzeker en daarom gevoelig voor mannen die haar aan het lijntje houden (zoals Tom & Jesse).
Ik gun haar wel liefde, maar ze wordt weg gezet alsof ze er zo wanhopig naar zoekt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Darcey? Ik kan zo moeilijk plaatsen of ze nou een heks of een super lieve vrouw is.
I'M AN 'MERICAWN WOMANquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Althans ik gun het haar meer dan zo'n dikke bimbo die denkt even een slaafje uit Nigeria mee te pikken.
Ze klampt zich zo wanhopig vast aan mannen die niet de juiste voor haar zijn, zo jammer. Ze lijkt me zeker lief maar ook behoorlijk labiel als het om relaties gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze lijkt me vooral heel onzeker en daarom gevoelig voor mannen die haar aan het lijntje houden (zoals Tom & Jesse).
Wat voor normen en waarden zijn dat als hij haar in het hotel alle hoeken van de kamer laat zien en bij zijn moeder haar niet eens mag aanraken en dat zogenaamd respecteert?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
I'M AN 'MERICAWN WOMAN
Bimbo pls, als je zo veel waarde hecht aan het feit dat je een Amerikaanse vrouw bent, zoek dan geen vent in een land met compleet andere normen en waarden.
Nou ja, ik zeg ook niet per se dat ik het er mee eens ben of het zelf zou kunnen accepterenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat voor normen en waarden zijn dat als hij haar in het hotel alle hoeken van de kamer laat zien en bij zijn moeder haar niet eens mag aanraken en dat zogenaamd respecteert?
Dit is samengevat hoe Amerikanen zijn. Totaal geen research naar de afkomst van hun internetrelaties. Je ziet het bij elke 90 Day's vrouw. Danielle, Rebecca, Lisa, Angela, enz. Ze drukken hun wil door.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg ook niet per se dat ik het er mee eens ben of het zelf zou kunnen accepteren. Maar ik vind het zo ongelofelijk dat die vrouwen alleen maar aan hun 'lekkere hapje' denken in de maanden of zelfs jaren dat ze chatten en in het land zelf pas achter de realiteit komen en het cultuurverschil dan ineens een enorm probleem is. Als je er zelf voor hebt gekozen vind ik toch ook dat je het grotendeels moet accepteren
. En niet wijn moet gaan maken van druiven in de keuken van je vriend uit het Midden-Oosten
.
Zelfs Avery had zich flink misrekent en die was nog wel bekeerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dit is samengevat hoe Amerikanen zijn. Totaal geen research naar de afkomst van hun internetrelaties. Je ziet het bij elke 90 Day's vrouw. Danielle, Rebecca, Lisa, Angela, enz. Ze drukken hun wil door.
De mannen zijn ook schuldig in deze. Die gebruiken wat vrouwen op leeftijd voor een greencard.
Avery is 19. Deze vrouwen zijn allemaal 40+quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zelfs Avery had zich flink misrekent en die was nog wel bekeerd.
Blijft een bijzonder volkje.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dit is samengevat hoe Amerikanen zijn. Totaal geen research naar de afkomst van hun internetrelaties. Je ziet het bij elke 90 Day's vrouw. Danielle, Rebecca, Lisa, Angela, enz. Ze drukken hun wil door.
De mannen zijn ook schuldig in deze. Die gebruiken wat vrouwen op leeftijd voor een greencard.
Ja al wonen ze nog steeds apart. Instagram vier weken geleden:quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Avery is 19. Deze vrouwen zijn allemaal 40+
Zijn die 2 nog bij elkaar trouwens?
Dit vind ik zo raar, hebben ze geen google of zo? Ze zijn altijd verbaasd over gebruiken (van bijvoorbeeld de Islam), over hoe men woont, over het eten, alles. Doen ze geen research? En leren ze niet even iets van de taal? Het is net Ik Vertrek wat dat betreftquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:55 schreef RockNijntje het volgende:
jaren dat ze chatten en in het land zelf pas achter de realiteit komen en het cultuurverschil dan ineens een enorm probleem is.
Het lijkt zelfs wel alsof ze gewoon de waarheid niet willen weten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind ik zo raar, hebben ze geen google of zo? Ze zijn altijd verbaasd over gebruiken (van bijvoorbeeld de Islam), over hoe men woont, over het eten, alles. Doen ze geen research? En leren ze niet even iets van de taal? Het is net Ik Vertrek wat dat betreft
Misschien is dat het inderdaad. Of ze denken gewoon dat alles is zoals in Amerika.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt zelfs wel alsof ze gewoon de waarheid niet willen weten.
Je verwoordt het goed inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind ik zo raar, hebben ze geen google of zo? Ze zijn altijd verbaasd over gebruiken (van bijvoorbeeld de Islam), over hoe men woont, over het eten, alles. Doen ze geen research? En leren ze niet even iets van de taal? Het is net Ik Vertrek wat dat betreft
Ik heb ook het idee dat ze liever in die bubble van fantasie blijven leven dan de realiteit onder ogen zien.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je verwoordt het goed inderdaad. Maar het is naast onwetendheid ook onwil. Want zodra ze de regels wel kennen hebben ze er schijt aan en verbreken ze de regels
.
De meeste Amerikanen reizen niet buiten de VS, dus weten niet zoveel over andere culturen. Volgens mij kennen ze daar ook niet zoiets als verlofdagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is dat het inderdaad. Of ze denken gewoon dat alles is zoals in Amerika.
Sowieso, maanden of jarenlang uren per dag met elkaar chatten zoals ze altijd zeggen en dan zo weinig afweten van de leefsituatie van de ander.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Man, als je dan meeleest met zo'n chat (wat je ook ziet bij het programma Catfish) zijn het meestal maar oppervlakkige ' I love yous' , hartjes en smilies en wat algemene vleierij die de ander dan voor diepe gesprekken aan heeft gezien. Over echt belangrijke zaken (hoe je in het leven staat, wat je toekomstdromen zijn, waar je op af knapt), daar hebben ze het meestal niet eens over gehad. Net zoals Ed, die niet wist van de kinderwens van Rose. Het is geen relatie, het is egostrelerij en dat zullen ze op dat moment nodig hebben gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Sowieso, maanden of jarenlang uren per dag met elkaar chatten zoals ze altijd zeggen en dan zo weinig afweten van de leefsituatie van de ander.
Wellicht, maar Ed ook nog nooit van een kapper.quote:Op zondag 19 april 2020 22:12 schreef nils7 het volgende:
Coupe Mayonaise is de shit!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wellicht, maar Ed ook nog nooit van een kapper.
Eens! Maar het zijn, zoals je bij Catfish inderdaad ook ziet, mensen die het zelf graag willen. En dan ga je over alles heen kijken, als jou fantasie maar kan blijven bestaan. En dan janken als het niet zo is. Je maakt zo helemaal een beeld van iemand in je hoofd en je wilt er zelf aan blijven vasthouden, zegmaar. Diepere gesprekken horen hier idd niet thuis. En dit is dan de extremere vorm er van. Ik denk dat Ed en Rose dit ook wel bij elkaar doen en dat ze wel meer voordelen (van beide kanten) zien dan alleen een liefdevolle relatie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Man, als je dan meeleest met zo'n chat (wat je ook ziet bij het programma Catfish) zijn het meestal maar oppervlakkige ' I love yous' , hartjes en smilies en wat algemene vleierij die de ander dan voor diepe gesprekken aan heeft gezien. Over echt belangrijke zaken (hoe je in het leven staat, wat je toekomstdromen zijn, waar je op af knapt), daar hebben ze het meestal niet eens over gehad. Net zoals Ed, die niet wist van de kinderwens van Rose. Het is geen relatie, het is egostrelerij en dat zullen ze op dat moment nodig hebben gehad.
Als ze echt zo arm is als het programma schetste snap ik echt wel dat dat een luxeproduct is wat ze zichzelf niet kan veroorloven. Ze had toch ook een onbehandelde (maag)zweer?quote:Op zondag 19 april 2020 22:12 schreef nils7 het volgende:
Over het behaard zijn zal ik geen uitspraken doen. Maar bij de Action hier heb je al 5 scheermesjes of zo voor amper 2 euro. Hoeveel moet 1 stuk op de Filipijnen dan wel niet kosten? Kan de wereld niet zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ze echt zo arm is als het programma schetste snap ik echt wel dat dat een luxeproduct is wat ze zichzelf niet kan veroorloven. Ze had toch ook een onbehandelde (maag)zweer?
Wat was er zo horror aan? Zelf niks van gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:09 schreef Leandra het volgende:
Wat moet ik lachen im Pao bij Pillow Talk, hoe ze Emily op afstand door de TV zit te coachen tijdens die Russische horrorbevalling
Meer info in jouw post is wel gewenst.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
Genieten dit! Zou dit de hele dag doorgaan?
Er is al de hele dag pillowtalk. Geloof dat het nog uren doorgaat. Heel leuk. Alle stellen die nog bij elkaar zijn geven commentaar op de andere stellen.quote:
Ik heb er 10 minuten naar gekeken, er wordt vreselijk belerend gedaan. Alsof zij de wijsheid in pacht hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is al de hele dag pillowtalk. Geloof dat het nog uren doorgaat. Heel leuk. Alle stellen die nog bij elkaar zijn geven commentaar op de andere stellen.
Vooral David die daar zelfgenoegzaam zit/ligt te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:14 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Ik heb er 10 minuten naar gekeken, er wordt vreselijk belerend gedaan. Alsof zij de wijsheid in pacht hebben.Gauw weer uitgezet.
In feite doen ze precies hetzelfde on-cam als wij hier in het topic doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:14 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Ik heb er 10 minuten naar gekeken, er wordt vreselijk belerend gedaan. Alsof zij de wijsheid in pacht hebben.Gauw weer uitgezet.
Ja, echt! Ontspannen. Ik zit echt te genieten hier van.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:42 schreef Leandra het volgende:
De meeste stellen zijn zo een stuk leuker dan toen ze nog in het programma zaten.
Scheelt als je niet hoeft te acterenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:42 schreef Leandra het volgende:
De meeste stellen zijn zo een stuk leuker dan toen ze nog in het programma zaten.
Vrijdag avond Houseparty met z'n allen?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite doen ze precies hetzelfde on-cam als wij hier in het topic doen.
Als je van een deel van ons beelden zou maken tijdens het kijken van 90 days zou je net zulke compilaties kunnen maken.
Met het verschil dat zij allemaal ervaringsdeskundigen zijn.
Yepquote:
Het programma maakt meer kapot dan je lief is. Ik denk dat de programma makers bewust onbewust aansturen om sommige handelingen (bezoeken, discussies) te doen omdat ze weten dat de vlam in de pan slaat en het goede TV oplevert.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:42 schreef Leandra het volgende:
Ja dit. Bij de Nederlandse First Dates worden mensen al gedwongen bepaalde super ongemakkelijke dingen te zeggen die ze helemaal niet willen zeggen, laat staan bij zo'n Amerikaans programma als 90 Days. Ik geloof oprecht wel dat ze wat geld toegeschoven krijgen voor het acteren van een fikse ruzie als er eens een keer een 'gezond' stel tussen zitquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het programma maakt meer kapot dan je lief is. Ik denk dat de programma makers bewust onbewust aansturen om sommige handelingen (bezoeken, discussies) te doen omdat ze weten dat de vlam in de pan slaat en het goede TV oplevert.
Ze krijgen sowieso salarisquote:Op zondag 17 mei 2020 09:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dit. Bij de Nederlandse First Dates worden mensen al gedwongen bepaalde super ongemakkelijke dingen te zeggen die ze helemaal niet willen zeggen, laat staan bij zo'n Amerikaans programma als 90 Days. Ik geloof oprecht wel dat ze wat geld toegeschoven krijgen voor het acteren van een fikse ruzie als er eens een keer een 'gezond' stel tussen zit![]()
.
Is it me, of is deze chick echt tienduizend keer minder aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die zag ik niet aan komen......
Echt niet.....
Als dit op Instagram staat, komt dit dan wel in de afleveringen of is dit een updatje achteraf?
Inderdaad godskolere, wat een nepwijf dit. Ik vind haar ook niet eens zo knap, vooral qua lijf niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is best krom, als je bedenkt hoe preuts ze deed bij het papiermache-en van haar tieten.
Salaris of niet, waarom zou je jezelf te kakken zetten voor de hele VS?quote:Op zondag 17 mei 2020 09:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dit. Bij de Nederlandse First Dates worden mensen al gedwongen bepaalde super ongemakkelijke dingen te zeggen die ze helemaal niet willen zeggen, laat staan bij zo'n Amerikaans programma als 90 Days. Ik geloof oprecht wel dat ze wat geld toegeschoven krijgen voor het acteren van een fikse ruzie als er eens een keer een 'gezond' stel tussen zit![]()
.
Ze lijkt er wel op. Die hele foto lijkt genomen in de jaren 70, over aantrekkelijkheid kan je nog niks zekers zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is it me, of is deze chick echt tienduizend keer minder aantrekkelijk?
Vind het wel een mooie vrouw. Alleen denk ik niet dat zij echt lesbisch is, maar dat ze door alles op zoek is naar aandacht, bekendheid.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Inderdaad godskolere, wat een nepwijf dit. Ik vind haar ook niet eens zo knap, vooral qua lijf niet.
Ondanks dat het hartstikke sneu is natuurlijk dat mensen zo aan een beter leven moeten komen, vind ik het wel grappig om te zien hoe ver ze gaan voor die greencard. Een langeafstandsrelatie met een dikke onaardige Amerikaanse vrouw? Sign me up! Trouwen met deze vrouw? Prima! Haar wekenlang met je laten leven in je eigen woonomgeving? Overleef ik vast wel. Haar je familie laten ontmoeten? Hoort erbij. Seks met haar hebben waar ze al maanden op zit te wachten? Shitshitshitshitshit.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Salaris of niet, waarom zou je jezelf te kakken zetten voor de hele VS?Die Amerikanen zijn echt een apart volk.
Grappig dat de buitenlandse deelnemers gewoon deelnemen. Maar voor hun ligt er natuurlijk een greencard in het vooruitzicht.
Coltquote:Op maandag 18 mei 2020 09:30 schreef RipCity het volgende:
https://www.facebook.com/(...)74155662873723/?vh=e
Vind ik ook heel raarquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:36 schreef Michellee het volgende:
Ik schrik ook dat sommige vrouwen hun kinderen, de nieuwe partner die ze nog niet kennen, meteen Daddy laten noemen, zoals Nicole en die ene die iets heeft met die gozer uit Engeland.
Yup. Wat dacht je van Rose en Ed. Roses zoontje Prince moest Ed al daddy noemen...quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:36 schreef Michellee het volgende:
Ik schrik ook dat sommige vrouwen hun kinderen, de nieuwe partner die ze nog niet kennen, meteen Daddy laten noemen, zoals Nicole en die ene die iets heeft met die gozer uit Engeland.
En Ed vond dat ook niet heel vreemd, iedere Nederlandse man zou "WTF?!" geroepen hebben en keihard weggerend zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup. Wat dacht je van Rose en Ed. Roses zoontje Prince moest Ed al daddy noemen...
Nou ja... als ik de reclame van Lexa zo bekijk is de Nederlandse man er 1 zonder ruggegraat want die neemt al d'r baby 's nachts uit bed terwijl het kind niet van hem is en ze kort bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Ed vond dat ook niet heel vreemd, iedere Nederlandse man zou "WTF?!" geroepen hebben en keihard weggerend zijn.
Nou ja, iedere fatsoenlijke vent.
Tegen de tijd dat je een verkering laat overnachten terwijl je kind er ook is ben je niet kort bij elkaar hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou ja... als ik de reclame van Lexa zo bekijk is de Nederlandse man er 1 zonder ruggegraat want die neemt al d'r baby 's nachts uit bed terwijl het kind niet van hem is en ze kort bij elkaar zijn.
Ik verwacht dat die gast er trots op zou gaan dat die kleine 'm al "papa" zou noemen.
Hele foute reclame ook, want eerst lijkt het alsof hij met iets seksueels bezig is, vervolgens staat ie daar met een baby. Verzin je gewoon niet...quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je een verkering laat overnachten terwijl je kind er ook is ben je niet kort bij elkaar hoor.
In Nederland dan.
Maar je bedoelt deze reclame?
Ja die was ik even vergeten. Maar bij Nicole zag ik het eerst, toen dacht ik, je weet nog niet eens of het gaat klikken met die gozer en dan ga je opeens je dochter hem constant daddy noemen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup. Wat dacht je van Rose en Ed. Roses zoontje Prince moest Ed al daddy noemen...
Amerikanen zijn in veel dingen nogal schijnheilig. Veelal conservatief, maar wel de meeste porno ter wereld produceren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:38 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja die was ik even vergeten. Maar bij Nicole zag ik het eerst, toen dacht ik, je weet nog niet eens of het gaat klikken met die gozer en dan ga je opeens je dochter hem constant daddy noemen.
Wat Leandra zegt, denk ik ook, de hele samenleving is daar gericht op getrouwd zijn. Ik vind het ook niet normaal dat je Tom voor het eerst ziet, (na 4 jaar daten zegt ze, maar dat klopt niet helemaal want Jesse zat ertussen) en dat je meteen van hem verwacht dat hij je ten huwelijk vraagt. En ook nog in de kennismakingsweek ga je je trip naar de Canarische Eilanden omboeken naar Albanie, want je bent toch in de buurt.
![]()
Ik ben er nog niet uit wat ik van Darcey vind, rete irritant of uber vermakelijk.
Bedoel je Teen Mom? Want dan heet de andere daddy Adamquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind ik ook heel raar. De mooiste manier die ik tot nu toe zag was in een ander programma. De nieuwe vriend was al een paar jaar in beeld en het dochtertje van een jaar of 8 kwam verlegen naar haar moeder toe en vroeg fluisterend "can I call him daddy now
?", alsof ze dacht dat het ergens niet helemaal wenselijk zou zijn. Dat was natuurlijk meteen helemaal goed omdat ze zelf aangaf dat ze daar aan toe was, dus toen haar moeder zonder twijfel ja zei was het dochtertje helemaal door het dolle heen. Sindsdien noemt ze de vriend (inmiddels man) van haar moeder "daddy", wat logisch is omdat ze stiekem veel meer aan hem gehad heeft als papa dan haar aan biologische vader. Als het duidelijk moet zijn over welke papa het gaat gebruikt ze Daddy Cole en Daddy Aaron.
Ik vind dat zo veel gezonder klinken dan vrouwen die hun nieuwe date/scharrel/vriend introduceren als daddy, wtf... Ik hoor de mentale problemen op latere leeftijd gewoon voorbij vliegen
.
Slaat nergens op, want iedereen die het gezin een beetje kent weet toch wel dat een van de ouders niet de biologische ouder is. Sneu voor de biologische vaders die wel om hun kinderen geven. Even zo hun achternaam vervangen voor die van een of andere man.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:15 schreef Leandra het volgende:
Als het plaatje voor de buitenwereld maar klopt, dat is ook een van de redenen dat die kinderen vaak een andere naam kregen als moeder hertrouwde, want het hele gezin moet wel dezelfde naam hebben.
Adam ja! Lang geleden, hehe.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je Teen Mom? Want dan heet de andere daddy Adammaar dat vond ik ook inderdaad heel lief en natuurlijk gaan, geen enkele dwang. Daddy Cole
Dat kind spreekt zo goed Engels dat hij een term als "Daddy" begrijpt?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Adam ja! Lang geleden, hehe.
Ik ben wel benieuwd wat Prince nu trouwens snapt van het feit dat Ed ("daddy") en zijn moeder geen ding meer zijn. Je hebt een papa, je papa gaat weg, er komt een gekke oude witte dikke man in je leven die je papa moet noemen, papa gaat weg...
In de VS verhuist men makkelijk en ver, en dan was je gewoon een nieuw gezin in de wijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Slaat nergens op, want iedereen die het gezin een beetje kent weet toch wel dat een van de ouders niet de biologische ouder is. Sneu voor de biologische vaders die wel om hun kinderen geven. Even zo hun achternaam vervangen voor die van een of andere man.
Bron.quote:While Mike Brady is depicted as being a widower, Schwartz originally wanted the character of Carol Brady to have been a divorcée, but the network objected to this. A compromise was reached whereby Carol's marital status (whether she was divorced or widowed) was never directly revealed.
quote:In 1966, following the success of his TV series Gilligan's Island, Sherwood Schwartz conceived the idea for The Brady Bunch after reading in The Los Angeles Times that "30% of marriages [in the United States] have a child or children from a previous marriage."
Nee, je bent niet de enige die dat vindt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ben ik nou de enige, of wordt Darcey steeds lelijker met al die ingrepen? Vooral haar lippen, brrrr
En hopelijk worden die dochters niet zo needy als hun moeder. En niet zo oppervlakkig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige die dat vindt.
De vader van Mabel is overleden volgens mij heette hij Los met zijn achternaam haar stiefvader is ook overleden. Volgens mij zei Johan Friso op hun trouwdag het erg te vinden dat er 3 vaders niet bij konden zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de VS verhuist men makkelijk en ver, en dan was je gewoon een nieuw gezin in de wijk.
50 jaar geleden waren er ook nog vrijwel geen gemengde huwelijken, dus ook wat dat betreft viel het allemaal niet zo snel op.
Kijk naar een serie als "The Brady bunch", daar is zelfs een achternaam als basis voor de naam van de show genomen, terwijl het expliciet om een samengesteld gezin ging (van een weduwe en weduwnaar weliswaar, maar toch).
Kijk naar Mabel Wisse Smit... om eens een NL voorbeeld te nemen.
Edit: of zij weduwe of gescheiden was is nooit gemeld:
[..]
Bron.
Edit 2, uit diezelfde bron, is dit ook nog wel een puntje, 1966 hè 54 jaar geleden, één op de 3 gezinnen met een kind/kinderen uit een vorig huwelijk, dat is echt een bizar hoog percentage, zeker voor die tijd.
Ik vraag me af of we dat in NL nu al halen.
[..]
Ik weet dat haar vader is overleden, en ik vind het voor Nederland in deze tijd vrij bizar dat je als kind dan de naam van je stiefvader aanneemt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef F_r het volgende:
[..]
De vader van Mabel is overleden volgens mij heette hij Los met zijn achternaam haar stiefvader is ook overleden. Volgens mij zei Johan Friso op hun trouwdag het erg te vinden dat er 3 vaders niet bij konden zijn.
Van de rimboe naar trailerparktrashquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:04 schreef RipCity het volgende:
In het nieuwe seizoen Paul en karine weer:
https://www.facebook.com/(...)76799349276021/?vh=e
Vraag me af hoe Paul het doet tijdens corona. Zal wel hele dag in marsmannetjes pak lopen
Ik vind haar er mooier uitzien.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Ace1 het volgende:
Pff Karine is wel veranderd ten opzichte van het eerste seizoen waar ze in zat
Ik dacht dat die twee al lang uit elkaar warenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:04 schreef RipCity het volgende:
In het nieuwe seizoen Paul en karine weer:
https://www.facebook.com/(...)76799349276021/?vh=e
Vraag me af hoe Paul het doet tijdens corona. Zal wel hele dag in marsmannetjes pak lopen
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat die twee al lang uit elkaar waren
oeh..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond de hele avond/halve nacht 90 Days
Nee zij wilde gewoon het nog aan kijken en hij had uit gemaakt omdat zij niet wilde verlovenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe komt ze er nou bij dat Geoffrey het uitgemaakt heeft? Dat deed ze toch zelf?
Geef haar eens ongelijk. Hij had eerlijk moeten zijn op het internet. Zij had ook gewoon moeten zeggen dat hij niet haar eerste Amerikaantje is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee zij wilde gewoon het nog aan kijken en hij had uit gemaakt omdat zij niet wilde verloven
Toch is ze achter m aan gevlogenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geef haar eens ongelijk. Hij had eerlijk moeten zijn op het internet. Zij had ook gewoon moeten zeggen dat hij niet haar eerste Amerikaantje is.
Zij is beter af zonder hem. Haar familie zou met hem toch niet door een deur kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |