.
.

Ja maar nee dat wil ik niet, daarvoor kijk ik het programma nietquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:09 schreef nils7 het volgende:
Wat ook kan... het blijft natuurlijk televisie.
Dat er al die tijd al wel echt contact was en ze deze story er gewoon bij hebben verzonnen.
 .
.

Welkom in de US waar alles fake is, van de valuta tot aan de tieten van Darcey!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar nee dat wil ik niet, daarvoor kijk ik het programma niet.

Ja zonde hoor, maar zelfs de meest serieuze programma's zijn daar gewoon nepquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Welkom in de US waar alles fake is, van de valuta tot aan de tieten van Darcey!
 . Laat staan zo'n programma als 90 Days To Wed inderdaad.
. Laat staan zo'n programma als 90 Days To Wed inderdaad. . Ik kijk altijd de korte filmpjes op Facebook en Instagram en lees artikelen over de recente gebeurtenissen. Alleen de hoogtepunten zien en lezen vind ik vermakelijk, ongeacht of het echt of nep is, al dat onbelangrijke drama en de continue herhaling frustreert me
. Ik kijk altijd de korte filmpjes op Facebook en Instagram en lees artikelen over de recente gebeurtenissen. Alleen de hoogtepunten zien en lezen vind ik vermakelijk, ongeacht of het echt of nep is, al dat onbelangrijke drama en de continue herhaling frustreert me  .
.

Was zondagavond in de aflevering. Als je t al wil kijken kan je t zien op YouTube. Of met vpn via tlc site.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die zag ik niet aan komen......
Echt niet.....
Wil een hoop typen maar dat spoiled wat.
Als dit op Instagram staat, komt dit dan wel in de afleveringen of is dit een updatje achteraf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).

het is een beetje 50% scripted en 50% reality. Vanzelfsprekend is er ook veel echt anders zouden die stellen niet 5 jaar later nog bij elkaar zijn met kids etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:09 schreef nils7 het volgende:
Wat ook kan... het blijft natuurlijk televisie.
Dat er al die tijd al wel echt contact was en ze deze story er gewoon bij hebben verzonnen.

quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was zondagavond in de aflevering. Als je t al wil kijken kan je t zien op YouTube. Of met vpn via tlc site.Ah wij lopen er 2 achter toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie op Reddit vaak dikke spoilers voorbij komen hahaha.
Ik kijk meestal de Nederlandse op zondag avond terug op TLC maar die is dan zooo laat dat ik het laatste half uur meestal mis hahah.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen

Die stephanie heeft gewoon een account op onlyfans waar je tegen geld haar "naakt filmpjes" kunt bekijken. Daarvan zijn er ook een paar gelekt en ik kan je vertellen....ze probeert het wel maar het is gewoon niet geil...quote:Op maandag 11 mei 2020 22:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen (vrouwen) op haar jaloers zullen zijn. Ook al is Andrei niet zo'n heel beste vent. Geld verdienen doen ze nu kennelijk wel.
[..]
Mocht dit echt zijn, ben ik oprecht blij voor hem. 7 jaar van iemands leven vergallen voor wat geld is not done.
[..]
Ze heeft de looks mee en daar wil ze gebruik van maken. Geef haar eens ongelijk. Ik denk ergens wel dat dit met Erika gewoon nep is om aandacht te vergaren.
Die arme moeder trouwens. Eerst een lesbo als dochter en nu ook nog eens naakt te zien in een schrift of zo.
Alexei en Loren hebben een kindje gekregen. Mooi, gun het ze ook.

Dat is best krom, als je bedenkt hoe preuts ze deed bij het papiermache-en van haar tieten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef magrec het volgende:
[..]
Die stephanie heeft gewoon een account op onlyfans waar je tegen geld haar "naakt filmpjes" kunt bekijken. Daarvan zijn er ook een paar gelekt en ik kan je vertellen....ze probeert het wel maar het is gewoon niet geil...
https://onlyfans.com/stepanka

Sowieso, wanneer je wat te verbergen hebt ga je toch niet vrijwillig met je smoel op TV. Alsof haar familie niet mee kan kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is best krom, als je bedenkt hoe preuts ze deed bij het papiermache-en van haar tieten.

Ja echt hé? Zo irritant is dat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:17 schreef RockNijntje het volgende:
al dat onbelangrijke drama en de continue herhaling frustreert me.

Nou, Ed overdrijft wel heel erg, maar ik zou ook niet graag onder die omstandigheden leven. Echt niet. Geen wonder dat dat meisje er graag weg wil.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:31 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat Ed toch al 54 is geworden.De man kan niets, hij valt bij het voeren van de varkens en dan niet gewoon één keer, maar achter elkaar.In dat huisje van Rose is het dikke ellende en is ie alsmaar bang dat ie of geëlektrocuteerd wordt, of gestolen. Hij is bang voor een voedselvergiftiging, bang voor de hygiëne, bang voor het vliegen, kan niet zelf douchen. Hij heeft speciale lakens laten opsturen want anders gaat ie ook dood. Heeft de man in het normale leven een voorproever of voordoener of zo? Zonder Rose in de buurt was ie al lang dood geweest. En het is natuurlijk niet zo erg als je alles vies vindt, of overal bang voor bent, maar waarom ga je dan in hemelsnaam naar de Filipijnen?

Aandachtsgevalquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:56 schreef RipCity het volgende:
Jesse komt in nieuwe tv serie op tlc...
https://www.instagram.com/tv/CAIfJADKbrX/?igshid=1bopj7zcpampf

Als ik hem zie schaam ik me altijd dat hij Nederland representeert voor een groot internationaal publiekquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:56 schreef RipCity het volgende:
Jesse komt in nieuwe tv serie op tlc...
https://www.instagram.com/tv/CAIfJADKbrX/?igshid=1bopj7zcpampf
 . Dan wil ik echt naar de wereld schreeuwen dat we niet allemaal zo zijn
. Dan wil ik echt naar de wereld schreeuwen dat we niet allemaal zo zijn  .
.

Ik heb precies hetzelfde. Men krijgt daar in Amerika een geheel verkeerd beeld van de mannen hier.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik hem zie schaam ik me altijd dat hij Nederland representeert voor een groot internationaal publiek. Dan wil ik echt naar de wereld schreeuwen dat we niet allemaal zo zijn
.

Ja precies. Misschien lullig naar Amerikanen toe, maar ik denk ook wel dat wij slim genoeg zijn om in te zien dat bijvoorbeeld niet alle Colombianen en Filipijnen "zo" zijn, bij Amerikanen heb ik dat idee minderquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Men krijgt daar in Amerika een geheel verkeerd beeld van de mannen hier.
Die denken straks dat elke man hier zo'n botte, zelfingenomen eikel is wat gelukkig geheel bezijden de waarheid is.
 . Die zijn zo wereldvreemd en naïef dat ze direct conclusies over alle Nederlandse mannen trekken uit zo'n Jesse
. Die zijn zo wereldvreemd en naïef dat ze direct conclusies over alle Nederlandse mannen trekken uit zo'n Jesse  .
.

Maar heeft hij een green card dan dat hij zich wil settelen in New York
 Maar heeft hij een green card dan dat hij zich wil settelen in New York  

Echt plaatsvervangende schaamte, zo'n slechte ambassadeur.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik hem zie schaam ik me altijd dat hij Nederland representeert voor een groot internationaal publiek. Dan wil ik echt naar de wereld schreeuwen dat we niet allemaal zo zijn
.

Ze lijkt me vooral heel onzeker en daarom gevoelig voor mannen die haar aan het lijntje houden (zoals Tom & Jesse).quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Darcey? Ik kan zo moeilijk plaatsen of ze nou een heks of een super lieve vrouw is.

quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:10 schreef F_r het volgende:
Ze lijkt mij erg onzeker en opzoek te zijn naar bevestiging
Dat beeld kreeg in inderdaad ook al. Ze lijkt me best wel een lieve vrouw die in haar leven nogal wat pech heeft gehad met relaties en daardoor erg onzeker geworden is, waardoor ze veel te veel pikt. Die keren dat ze lekker haar eigen plan trekt of tegen Jesse of Tom explodeert zijn mijn inziens meer dan terechtquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze lijkt me vooral heel onzeker en daarom gevoelig voor mannen die haar aan het lijntje houden (zoals Tom & Jesse).
 . Maar in de media wordt ze dan vervolgens een of andere gehaaide bitch genoemd, dus ik vroeg me af of ik iets gemist had
. Maar in de media wordt ze dan vervolgens een of andere gehaaide bitch genoemd, dus ik vroeg me af of ik iets gemist had  (de seizoenen met Darcey heb ik wel volledig gezien).
 (de seizoenen met Darcey heb ik wel volledig gezien).

Ik gun haar wel liefde, maar ze wordt weg gezet alsof ze er zo wanhopig naar zoekt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Darcey? Ik kan zo moeilijk plaatsen of ze nou een heks of een super lieve vrouw is.

I'M AN 'MERICAWN WOMANquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Althans ik gun het haar meer dan zo'n dikke bimbo die denkt even een slaafje uit Nigeria mee te pikken.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |