abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214729995
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 03:01 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Volgens mij is Angela een dierenarts assistant, of was ze dat in ieder geval. Maar Angela en Michael zijn inmiddels wel uit elkaar.....goh.....
Angela probeert het huwelijk nietig te laten verklaren.

Michael is een inzamelingsactie gestart: https://www.gofundme.com/f/support-michael-ilesanmis-legal-battle
pi_214730027
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 08:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Is dat al uitgezonden in Nederland op TLC?
Dat was in eerste deel Tell All. Ik kijk via Discovery+, daar staat nu deel 2 in de lijst. Volgens mij loopt het wel gelijk met de zender.

Unexpected is trouwens ook leuk. Een kopie van Teen Mom.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 16-08-2024 13:32:55 ]
pi_214734935
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 13:19 schreef Mylene het volgende:

[..]
Dat was in eerste deel Tell All. Ik kijk via Discovery+, daar staat nu deel 2 in de lijst. Volgens mij loopt het wel gelijk met de zender.

Unexpected is trouwens ook leuk. Een kopie van Teen Mom.
TLC loopt volgens mij een week achter.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214739876
Heb aflevering 2 van de Tell All gezien en ik vind het naar om te zien hoe Angela zich gedraagt richting Michael. En dat productie er gewoon met de neus bovenop staat en het gewoon wordt gefilmd.. De rollen zouden omgedraaid moeten zijn en we hadden de beelden niet gezien.

Verder snap ik de arrogantie van Big Ed niet dat hij zo vol van zichzelf is. Ik weet nog ooit dat er zo’n meisje in de Filipijnen leefde waar hij mee had. Ze leefde in enorme armoede, sliep op de grond en douchte letterlijk tussen de ratten. Hij zou weleens haar uitweg kunnen zijn geweest. Maar zelfs zij heeft hem afgewezen. Waar komt zijn arrogantie toch vandaan?
pi_214745967
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 20:24 schreef Ixia het volgende:
Heb aflevering 2 van de Tell All gezien en ik vind het naar om te zien hoe Angela zich gedraagt richting Michael. En dat productie er gewoon met de neus bovenop staat en het gewoon wordt gefilmd.. De rollen zouden omgedraaid moeten zijn en we hadden de beelden niet gezien.

Verder snap ik de arrogantie van Big Ed niet dat hij zo vol van zichzelf is. Ik weet nog ooit dat er zo’n meisje in de Filipijnen leefde waar hij mee had. Ze leefde in enorme armoede, sliep op de grond en douchte letterlijk tussen de ratten. Hij zou weleens haar uitweg kunnen zijn geweest. Maar zelfs zij heeft hem afgewezen. Waar komt zijn arrogantie toch vandaan?
Goede vraag, kennelijk had hij toch enige verwachting van Liz door na zijn intrede in de villa geëmotioneerd te zeggen dat hij haar mistte. Zij werd dat vervolgens ook tot onbegrip van Jasmin, dat Liz zijn walgelijke tranen afveegde. Toen Liz Jason introduceerde werd hij vals. Het kwam erop neer dat ze een afgelikte boterham was en dat de relatie geen stand zou houden. Ik las dat Liz en Jason nog steeds bij elkaar zijn. Hij had totaal niet verwacht dat ze een ander zou krijgen, en de arrogantie ja, dat ze misschien wel bij hem zou terugkomen.

Als Angela het niet lukt om het huwelijk met Michael nietig te laten verklaren, zit ze financieel aan hem vast, dan moet ze hem onderhouden, zorgverzekering ook betalen.

Ik ben nu ook 90 Day Fiancé: The Other Way seizoen 5 aan het kijken. Met die Nederlandse griet, een beetje dom is ze wel, Kirsten. Opvallend dat deze afleveringen 1:27 duren zonder reclame en bij het nieuwe seizoen maar 44 minuten. Pillow Talk vind ik trouwens ook leuk.

90 Day Fiancé: Love in Paradise vond ik tegenvallen. Met die enge spermadonor, wat de Duitse vrouw in hem zag zeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 18-08-2024 16:37:47 ]
pi_214746094
Nieuw seizoen 90 Day Fiancé UK, de deelnemers, Louise and Jose keren terug. Hij was zo irritant met zijn I love you chicken.

Kadie en Alejandro uit het eerste seizoen zijn dus uit elkaar. In februari bevallen van een zoontje. Hij is de vader.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mylene op 18-08-2024 16:50:39 ]
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:43:50 #282
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214752567
Oh men, wat een douchebag.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 29 september 2024 @ 08:11:52 #283
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_215123924
prime is echt helemaal nutteloos tegenwoordig. Afleveringen komen niet (my big fat fabulous life/ forbidden love) of later dan dat het uitgezonden wordt, erop te staan. Ik denk dat ik prima maar eens af ga zeggen
pi_215314917
Is er nog wat nieuws te bewonderen binnenkort?

We keken op een gegeven moment afgelopen zomer vier series tegelijk op The Learning Channel ( :') ) (Love after lockup, 90 days en dan ook nog die polygame stelletjes en de Busbees _O-

Nu niks meer.
blablablabla
pi_215315152
Forbidden Love is erg leuk. Stelletjes van verschillende geloven. Erg goed gemaakt. Volgens mij van dezelfde makers als 90 Days.

Pinkstergemeente en Islam en hij gaat zich mogelijk dan mogelijk bekeren tot de Islam. Terwijl zijn familie haar probeert te bekeren.
Katholiek en Orthodox Joods en zij moet dan Joods worden. Zo zal zich moeten bedekken met een pruik, zoals een moslima met hoofddoek.
Amish en Engels.
Katholiek, uit conservatief gedeelte VS, is getrouwd met een moslim wat voor de nodige strubbelingen zorgt.

Love During Lockup is ook vermakelijk.

Verder heb je 90 Days Fiancé, Before en The Other Way.

Unexpected is ook leuk, zeg maar kids die op jonge leeftijd ouders worden. Inmiddels ook alweer 6 seizoen.
pi_215315255
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 23:43 schreef Mylene het volgende:
Forbidden Love is erg leuk. Stelletjes van verschillende geloven. Erg goed gemaakt. Volgens mij van dezelfde makers als 90 Days.

Pinkstergemeente en Islam en hij gaat zich mogelijk dan mogelijk bekeren tot de Islam. Terwijl zijn familie haar probeert te bekeren.
Katholiek en Orthodox Joods en zij moet dan Joods worden. Zo zal zich moeten bedekken met een pruik, zoals een moslima met hoofddoek.
Amish en Engels.
Katholiek, uit conservatief gedeelte VS, is getrouwd met een moslim wat voor de nodige strubbelingen zorgt.

Love During Lockup is ook vermakelijk.

Verder heb je 90 Days Fiancé, Before en The Other Way.

Unexpected is ook leuk, zeg maar kids die op jonge leeftijd ouders worden. Inmiddels ook alweer 6 seizoen.
Zal me er eens in verdiepen. Zaten ook sister wives te kijken, maar dat was dan weer een andere man dan uit die andere sister wives serie. Blijkbaar is dat wel de OG of zo want daar zijn echt al heel veel seizoenen van _O-

Unexpected vind ik niks. Lijkt op didnt know I was pregnant. Dat is eigenlijk elke aflevering hetzelfde riedeltje en zit weinig verdieping in de personages zoals die reallife soaps.
blablablabla
pi_215674433
Statler doet de thee spillen.

Bekijk deze YouTube-video
pi_215674876
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 19:45 schreef Mylene het volgende:
Statler doet de thee spillen.

Bekijk deze YouTube-video
Stuk sympathieker.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_216179726
Ik ben before the 90 days aan het kijken, die vrouw die met Chidi is. Wat een trainwreck. Okay dat zijn ze allemaal, maar zij is echt koekoek. Ze is ook alleen maar gek op Chidi, omdat hij haar niet kan zien, en haar niet kan afwijzen om haar uiterlijk.
pi_216184119
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 09:16 schreef Michellee het volgende:
Ik ben before the 90 days aan het kijken, die vrouw die met Chidi is. Wat een trainwreck. Okay dat zijn ze allemaal, maar zij is echt koekoek. Ze is ook alleen maar gek op Chidi, omdat hij haar niet kan zien, en haar niet kan afwijzen om haar uiterlijk.
Ik kijk deze ook (hbo) maar ben al wat verder in het seizoen. Zij komt echt totaal gestoord over. Interpreteert alles wat Chidi zegt negatief. Valt zo geen normaal gesprek mee te voeren.
Wel een leuk seizoen verder vind ik, met veel variatie. 'The other way' zijn we halverwege het seizoen afgehaakt. Vonden we saai/irritant. Binnenkort nog wel even de tell all kijken.
  zondag 5 januari 2025 @ 17:41:29 #291
16715 Mylene
*schatje*
pi_216184304
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 17:17 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Ik kijk deze ook (hbo) maar ben al wat verder in het seizoen. Zij komt echt totaal gestoord over. Interpreteert alles wat Chidi zegt negatief. Valt zo geen normaal gesprek mee te voeren.
Wel een leuk seizoen verder vind ik, met veel variatie. 'The other way' zijn we halverwege het seizoen afgehaakt. Vonden we saai/irritant. Binnenkort nog wel even de tell all kijken.
Op HBO is inmiddels ook het derde seizoen van 90 Days Fiancé UK te zien. Ik vond het tegenvallen. Die gast van I love you chicken deed ook weer mee. Echt vreselijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')