De meeste Amerikanen reizen niet buiten de VS, dus weten niet zoveel over andere culturen. Volgens mij kennen ze daar ook niet zoiets als verlofdagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is dat het inderdaad. Of ze denken gewoon dat alles is zoals in Amerika.

Sowieso, maanden of jarenlang uren per dag met elkaar chatten zoals ze altijd zeggen en dan zo weinig afweten van de leefsituatie van de ander.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind ik zo raar, hebben ze geen google of zo? Ze zijn altijd verbaasd over gebruiken (van bijvoorbeeld de Islam), over hoe men woont, over het eten, alles. Doen ze geen research? En leren ze niet even iets van de taal? Het is net Ik Vertrek wat dat betreft

Man, als je dan meeleest met zo'n chat (wat je ook ziet bij het programma Catfish) zijn het meestal maar oppervlakkige ' I love yous' , hartjes en smilies en wat algemene vleierij die de ander dan voor diepe gesprekken aan heeft gezien. Over echt belangrijke zaken (hoe je in het leven staat, wat je toekomstdromen zijn, waar je op af knapt), daar hebben ze het meestal niet eens over gehad. Net zoals Ed, die niet wist van de kinderwens van Rose. Het is geen relatie, het is egostrelerij en dat zullen ze op dat moment nodig hebben gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Sowieso, maanden of jarenlang uren per dag met elkaar chatten zoals ze altijd zeggen en dan zo weinig afweten van de leefsituatie van de ander.

Wellicht, maar Ed ook nog nooit van een kapper.quote:Op zondag 19 april 2020 22:12 schreef nils7 het volgende:
Die Rose had nog nooit van een scheermesje gehoord?

Coupe Mayonaise is de shit!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wellicht, maar Ed ook nog nooit van een kapper.

Eens! Maar het zijn, zoals je bij Catfish inderdaad ook ziet, mensen die het zelf graag willen. En dan ga je over alles heen kijken, als jou fantasie maar kan blijven bestaan. En dan janken als het niet zo is. Je maakt zo helemaal een beeld van iemand in je hoofd en je wilt er zelf aan blijven vasthouden, zegmaar. Diepere gesprekken horen hier idd niet thuis. En dit is dan de extremere vorm er van. Ik denk dat Ed en Rose dit ook wel bij elkaar doen en dat ze wel meer voordelen (van beide kanten) zien dan alleen een liefdevolle relatie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Man, als je dan meeleest met zo'n chat (wat je ook ziet bij het programma Catfish) zijn het meestal maar oppervlakkige ' I love yous' , hartjes en smilies en wat algemene vleierij die de ander dan voor diepe gesprekken aan heeft gezien. Over echt belangrijke zaken (hoe je in het leven staat, wat je toekomstdromen zijn, waar je op af knapt), daar hebben ze het meestal niet eens over gehad. Net zoals Ed, die niet wist van de kinderwens van Rose. Het is geen relatie, het is egostrelerij en dat zullen ze op dat moment nodig hebben gehad.

Als ze echt zo arm is als het programma schetste snap ik echt wel dat dat een luxeproduct is wat ze zichzelf niet kan veroorloven. Ze had toch ook een onbehandelde (maag)zweer?quote:Op zondag 19 april 2020 22:12 schreef nils7 het volgende:
Die Rose had nog nooit van een scheermesje gehoord?

Over het behaard zijn zal ik geen uitspraken doen. Maar bij de Action hier heb je al 5 scheermesjes of zo voor amper 2 euro. Hoeveel moet 1 stuk op de Filipijnen dan wel niet kosten? Kan de wereld niet zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ze echt zo arm is als het programma schetste snap ik echt wel dat dat een luxeproduct is wat ze zichzelf niet kan veroorloven. Ze had toch ook een onbehandelde (maag)zweer?

Wat was er zo horror aan? Zelf niks van gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:09 schreef Leandra het volgende:
Wat moet ik lachen im Pao bij Pillow Talk, hoe ze Emily op afstand door de TV zit te coachen tijdens die Russische horrorbevalling

Meer info in jouw post is wel gewenst.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
Genieten dit! Zou dit de hele dag doorgaan?

Er is al de hele dag pillowtalk. Geloof dat het nog uren doorgaat. Heel leuk. Alle stellen die nog bij elkaar zijn geven commentaar op de andere stellen.quote:

Ik heb er 10 minuten naar gekeken, er wordt vreselijk belerend gedaan. Alsof zij de wijsheid in pacht hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is al de hele dag pillowtalk. Geloof dat het nog uren doorgaat. Heel leuk. Alle stellen die nog bij elkaar zijn geven commentaar op de andere stellen.
 .Gauw weer uitgezet.
 .Gauw weer uitgezet.

Vooral David die daar zelfgenoegzaam zit/ligt te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:14 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Ik heb er 10 minuten naar gekeken, er wordt vreselijk belerend gedaan. Alsof zij de wijsheid in pacht hebben.Gauw weer uitgezet.

In feite doen ze precies hetzelfde on-cam als wij hier in het topic doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:14 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Ik heb er 10 minuten naar gekeken, er wordt vreselijk belerend gedaan. Alsof zij de wijsheid in pacht hebben.Gauw weer uitgezet.

Ja, echt! Ontspannen. Ik zit echt te genieten hier van.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:42 schreef Leandra het volgende:
De meeste stellen zijn zo een stuk leuker dan toen ze nog in het programma zaten.

Scheelt als je niet hoeft te acterenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:42 schreef Leandra het volgende:
De meeste stellen zijn zo een stuk leuker dan toen ze nog in het programma zaten.
 Zelfde als op hun eigen socials.
  Zelfde als op hun eigen socials.

Vrijdag avond Houseparty met z'n allen?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite doen ze precies hetzelfde on-cam als wij hier in het topic doen.
Als je van een deel van ons beelden zou maken tijdens het kijken van 90 days zou je net zulke compilaties kunnen maken.
Met het verschil dat zij allemaal ervaringsdeskundigen zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |