The Learning Channel is het allang niet meer. Het is nu eerder The Ladies Channel.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:12 schreef nils7 het volgende:
Ik hoop gewoon dat dit acteurs zijn en TLC (the learning channel) je eigenlijk echt iets probeert bij te brengen.
quote:TLC is een tv-zender voor vrouwen uit de zendergroep van Discovery Channel. Op TLC zijn non-fictie, lifestyle- en entertainmentprogramma's te zien. Bijzondere verhalen, mode, bruiden, tattoos, kookprogramma's, van alles komt voorbij op TLC met als voornaamste doelgroep vrouwen van 20 tot 49 jaar.

Wat zien ze er nep uit op de foto's. Ach ja, dat is ook wel vrij normaal op instagram, I guess.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elizabeth and andreeeeeeejjjjjjjj zie je elke week in pillow talk. https://instagram.com/elizabethpotthast?igshid=1njhe8nom6qeg

Dat-ie vermoedelijk een of andere ancient programmeertaal kan programmeren (dat gok ik) maakt hem nog geen internetwizard.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:12 schreef nils7 het volgende:
Hij is dan ook nog werkzaam geweest in IT geloof ik, man man man.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).

quote:Op maandag 11 mei 2020 20:49 schreef RipCity het volgende:
Wut? Hoe dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

waatttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een stukje van de quarantaine aflevering gekeken, nou beetje saai, dat hoef ik niet meer te zien. Heleboel van die mensen kende ik ook niet. Zullen wel uit oude afleveringen zijn. Die Aziatische vrouw met die dikke man was wel een blij ei zeg
Trouwens wel grappig dat er OOK in Amerika blijkbaar wc-papier wordt gehamsterd
[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 11-05-2020 21:55:42 ]

Ik denk dat veel mensen (vrouwen) op haar jaloers zullen zijn. Ook al is Andrei niet zo'n heel beste vent. Geld verdienen doen ze nu kennelijk wel.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat zien ze er nep uit op de foto's. Ach ja, dat is ook wel vrij normaal op instagram, I guess.
Mocht dit echt zijn, ben ik oprecht blij voor hem. 7 jaar van iemands leven vergallen voor wat geld is not done.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft de looks mee en daar wil ze gebruik van maken. Geef haar eens ongelijk. Ik denk ergens wel dat dit met Erika gewoon nep is om aandacht te vergaren.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Stephanie is eigenlijk best een leuke meid. Kwam gisteren erachter dat ze naakt is gegaan en topless te zien is voor een photoshoot.
Ze is al sinds haar 13e bezig om carrière te maken op tv, want ze heeft schijnbaar vaker aan programma’s mee gedaan.
Die arme moeder trouwens. Eerst een lesbo als dochter en nu ook nog eens naakt te zien in een schrift of zo.
Alexei en Loren hebben een kindje gekregen. Mooi, gun het ze ook.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie

Ik maak ook continu die vergelijking in m'n hoofd als ze praatquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Die omgebouwde vrouw met zijn Colombiaanse vriendin, die dan weer precies zo spreekt als Gloria uit Modern Family, heerlijk spektakel
 .
.

Die zag ik niet aan komen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet.....
Wil een hoop typen maar dat spoiled wat.
Als dit op Instagram staat, komt dit dan wel in de afleveringen of is dit een updatje achteraf?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen

quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:41 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen we het even hebben over David en Lana? Jullie hadden het waarschijnlijk sowieso al over David en Lana. Ik ken deze reeks verder niet maar ik moet hier gewoon even over praten.Ik las op internet dat de site waar Lana voor werkt bang is om aangeklaagd te worden en daarom Lana ‘gedwongen’ is om David te ontmoeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik lees tegenstrijdige berichten op Reddit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:54 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Ik las op internet dat de site waar Lana voor werkt bang is om aangeklaagd te worden en daarom Lana ‘gedwongen’ is om David te ontmoeten.

Dat is natuurlijk ook een hele goede mogelijkheid, zou me echt niets verbazen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:54 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Ik las op internet dat de site waar Lana voor werkt bang is om aangeklaagd te worden en daarom Lana ‘gedwongen’ is om David te ontmoeten.
Aan dat laatste dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik lees tegenstrijdige berichten op Reddit.
Dat ze inmiddels wel verloofd zijn maar ook dat het er 1 is die er op lijkt maar niet Lana is etc. etc.
 . Dat eerste zou kunnen, maar dan in combinatie met het VISA-verhaal, want er is hier simpelweg geen sprake van liefde
. Dat eerste zou kunnen, maar dan in combinatie met het VISA-verhaal, want er is hier simpelweg geen sprake van liefde  .
.

.
.

Ja maar nee dat wil ik niet, daarvoor kijk ik het programma nietquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:09 schreef nils7 het volgende:
Wat ook kan... het blijft natuurlijk televisie.
Dat er al die tijd al wel echt contact was en ze deze story er gewoon bij hebben verzonnen.
 .
.

Welkom in de US waar alles fake is, van de valuta tot aan de tieten van Darcey!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar nee dat wil ik niet, daarvoor kijk ik het programma niet.

Ja zonde hoor, maar zelfs de meest serieuze programma's zijn daar gewoon nepquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Welkom in de US waar alles fake is, van de valuta tot aan de tieten van Darcey!
 . Laat staan zo'n programma als 90 Days To Wed inderdaad.
. Laat staan zo'n programma als 90 Days To Wed inderdaad. . Ik kijk altijd de korte filmpjes op Facebook en Instagram en lees artikelen over de recente gebeurtenissen. Alleen de hoogtepunten zien en lezen vind ik vermakelijk, ongeacht of het echt of nep is, al dat onbelangrijke drama en de continue herhaling frustreert me
. Ik kijk altijd de korte filmpjes op Facebook en Instagram en lees artikelen over de recente gebeurtenissen. Alleen de hoogtepunten zien en lezen vind ik vermakelijk, ongeacht of het echt of nep is, al dat onbelangrijke drama en de continue herhaling frustreert me  .
.

Was zondagavond in de aflevering. Als je t al wil kijken kan je t zien op YouTube. Of met vpn via tlc site.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die zag ik niet aan komen......
Echt niet.....
Wil een hoop typen maar dat spoiled wat.
Als dit op Instagram staat, komt dit dan wel in de afleveringen of is dit een updatje achteraf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).

het is een beetje 50% scripted en 50% reality. Vanzelfsprekend is er ook veel echt anders zouden die stellen niet 5 jaar later nog bij elkaar zijn met kids etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:09 schreef nils7 het volgende:
Wat ook kan... het blijft natuurlijk televisie.
Dat er al die tijd al wel echt contact was en ze deze story er gewoon bij hebben verzonnen.

quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was zondagavond in de aflevering. Als je t al wil kijken kan je t zien op YouTube. Of met vpn via tlc site.Ah wij lopen er 2 achter toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie op Reddit vaak dikke spoilers voorbij komen hahaha.
Ik kijk meestal de Nederlandse op zondag avond terug op TLC maar die is dan zooo laat dat ik het laatste half uur meestal mis hahah.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen

Die stephanie heeft gewoon een account op onlyfans waar je tegen geld haar "naakt filmpjes" kunt bekijken. Daarvan zijn er ook een paar gelekt en ik kan je vertellen....ze probeert het wel maar het is gewoon niet geil...quote:Op maandag 11 mei 2020 22:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen (vrouwen) op haar jaloers zullen zijn. Ook al is Andrei niet zo'n heel beste vent. Geld verdienen doen ze nu kennelijk wel.
[..]
Mocht dit echt zijn, ben ik oprecht blij voor hem. 7 jaar van iemands leven vergallen voor wat geld is not done.
[..]
Ze heeft de looks mee en daar wil ze gebruik van maken. Geef haar eens ongelijk. Ik denk ergens wel dat dit met Erika gewoon nep is om aandacht te vergaren.
Die arme moeder trouwens. Eerst een lesbo als dochter en nu ook nog eens naakt te zien in een schrift of zo.
Alexei en Loren hebben een kindje gekregen. Mooi, gun het ze ook.

Dat is best krom, als je bedenkt hoe preuts ze deed bij het papiermache-en van haar tieten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef magrec het volgende:
[..]
Die stephanie heeft gewoon een account op onlyfans waar je tegen geld haar "naakt filmpjes" kunt bekijken. Daarvan zijn er ook een paar gelekt en ik kan je vertellen....ze probeert het wel maar het is gewoon niet geil...
https://onlyfans.com/stepanka

Sowieso, wanneer je wat te verbergen hebt ga je toch niet vrijwillig met je smoel op TV. Alsof haar familie niet mee kan kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is best krom, als je bedenkt hoe preuts ze deed bij het papiermache-en van haar tieten.

Ja echt hé? Zo irritant is dat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:17 schreef RockNijntje het volgende:
al dat onbelangrijke drama en de continue herhaling frustreert me.

Nou, Ed overdrijft wel heel erg, maar ik zou ook niet graag onder die omstandigheden leven. Echt niet. Geen wonder dat dat meisje er graag weg wil.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:31 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat Ed toch al 54 is geworden.De man kan niets, hij valt bij het voeren van de varkens en dan niet gewoon één keer, maar achter elkaar.In dat huisje van Rose is het dikke ellende en is ie alsmaar bang dat ie of geëlektrocuteerd wordt, of gestolen. Hij is bang voor een voedselvergiftiging, bang voor de hygiëne, bang voor het vliegen, kan niet zelf douchen. Hij heeft speciale lakens laten opsturen want anders gaat ie ook dood. Heeft de man in het normale leven een voorproever of voordoener of zo? Zonder Rose in de buurt was ie al lang dood geweest. En het is natuurlijk niet zo erg als je alles vies vindt, of overal bang voor bent, maar waarom ga je dan in hemelsnaam naar de Filipijnen?

Aandachtsgevalquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:56 schreef RipCity het volgende:
Jesse komt in nieuwe tv serie op tlc...
https://www.instagram.com/tv/CAIfJADKbrX/?igshid=1bopj7zcpampf

Als ik hem zie schaam ik me altijd dat hij Nederland representeert voor een groot internationaal publiekquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:56 schreef RipCity het volgende:
Jesse komt in nieuwe tv serie op tlc...
https://www.instagram.com/tv/CAIfJADKbrX/?igshid=1bopj7zcpampf
 . Dan wil ik echt naar de wereld schreeuwen dat we niet allemaal zo zijn
. Dan wil ik echt naar de wereld schreeuwen dat we niet allemaal zo zijn  .
.

Ik heb precies hetzelfde. Men krijgt daar in Amerika een geheel verkeerd beeld van de mannen hier.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik hem zie schaam ik me altijd dat hij Nederland representeert voor een groot internationaal publiek. Dan wil ik echt naar de wereld schreeuwen dat we niet allemaal zo zijn
.

Ja precies. Misschien lullig naar Amerikanen toe, maar ik denk ook wel dat wij slim genoeg zijn om in te zien dat bijvoorbeeld niet alle Colombianen en Filipijnen "zo" zijn, bij Amerikanen heb ik dat idee minderquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Men krijgt daar in Amerika een geheel verkeerd beeld van de mannen hier.
Die denken straks dat elke man hier zo'n botte, zelfingenomen eikel is wat gelukkig geheel bezijden de waarheid is.
 . Die zijn zo wereldvreemd en naïef dat ze direct conclusies over alle Nederlandse mannen trekken uit zo'n Jesse
. Die zijn zo wereldvreemd en naïef dat ze direct conclusies over alle Nederlandse mannen trekken uit zo'n Jesse  .
.

Maar heeft hij een green card dan dat hij zich wil settelen in New York
 Maar heeft hij een green card dan dat hij zich wil settelen in New York  

Echt plaatsvervangende schaamte, zo'n slechte ambassadeur.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik hem zie schaam ik me altijd dat hij Nederland representeert voor een groot internationaal publiek. Dan wil ik echt naar de wereld schreeuwen dat we niet allemaal zo zijn
.

Ze lijkt me vooral heel onzeker en daarom gevoelig voor mannen die haar aan het lijntje houden (zoals Tom & Jesse).quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Darcey? Ik kan zo moeilijk plaatsen of ze nou een heks of een super lieve vrouw is.

quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:10 schreef F_r het volgende:
Ze lijkt mij erg onzeker en opzoek te zijn naar bevestiging
Dat beeld kreeg in inderdaad ook al. Ze lijkt me best wel een lieve vrouw die in haar leven nogal wat pech heeft gehad met relaties en daardoor erg onzeker geworden is, waardoor ze veel te veel pikt. Die keren dat ze lekker haar eigen plan trekt of tegen Jesse of Tom explodeert zijn mijn inziens meer dan terechtquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze lijkt me vooral heel onzeker en daarom gevoelig voor mannen die haar aan het lijntje houden (zoals Tom & Jesse).
 . Maar in de media wordt ze dan vervolgens een of andere gehaaide bitch genoemd, dus ik vroeg me af of ik iets gemist had
. Maar in de media wordt ze dan vervolgens een of andere gehaaide bitch genoemd, dus ik vroeg me af of ik iets gemist had  (de seizoenen met Darcey heb ik wel volledig gezien).
 (de seizoenen met Darcey heb ik wel volledig gezien).

Ik gun haar wel liefde, maar ze wordt weg gezet alsof ze er zo wanhopig naar zoekt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Darcey? Ik kan zo moeilijk plaatsen of ze nou een heks of een super lieve vrouw is.

I'M AN 'MERICAWN WOMANquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Althans ik gun het haar meer dan zo'n dikke bimbo die denkt even een slaafje uit Nigeria mee te pikken.
 .
.

Ze klampt zich zo wanhopig vast aan mannen die niet de juiste voor haar zijn, zo jammer. Ze lijkt me zeker lief maar ook behoorlijk labiel als het om relaties gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze lijkt me vooral heel onzeker en daarom gevoelig voor mannen die haar aan het lijntje houden (zoals Tom & Jesse).

Wat voor normen en waarden zijn dat als hij haar in het hotel alle hoeken van de kamer laat zien en bij zijn moeder haar niet eens mag aanraken en dat zogenaamd respecteert?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
I'M AN 'MERICAWN WOMAN
Bimbo pls, als je zo veel waarde hecht aan het feit dat je een Amerikaanse vrouw bent, zoek dan geen vent in een land met compleet andere normen en waarden.

Nou ja, ik zeg ook niet per se dat ik het er mee eens ben of het zelf zou kunnen accepterenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat voor normen en waarden zijn dat als hij haar in het hotel alle hoeken van de kamer laat zien en bij zijn moeder haar niet eens mag aanraken en dat zogenaamd respecteert?
 . Maar ik vind het zo ongelofelijk dat die vrouwen alleen maar aan hun 'lekkere hapje' denken in de maanden of zelfs jaren dat ze chatten en in het land zelf pas achter de realiteit komen en het cultuurverschil dan ineens een enorm probleem is. Als je er zelf voor hebt gekozen vind ik toch ook dat je het grotendeels moet accepteren
. Maar ik vind het zo ongelofelijk dat die vrouwen alleen maar aan hun 'lekkere hapje' denken in de maanden of zelfs jaren dat ze chatten en in het land zelf pas achter de realiteit komen en het cultuurverschil dan ineens een enorm probleem is. Als je er zelf voor hebt gekozen vind ik toch ook dat je het grotendeels moet accepteren  . En niet wijn moet gaan maken van druiven in de keuken van je vriend uit het Midden-Oosten
. En niet wijn moet gaan maken van druiven in de keuken van je vriend uit het Midden-Oosten  .
.

Dit is samengevat hoe Amerikanen zijn. Totaal geen research naar de afkomst van hun internetrelaties. Je ziet het bij elke 90 Day's vrouw. Danielle, Rebecca, Lisa, Angela, enz. Ze drukken hun wil door.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg ook niet per se dat ik het er mee eens ben of het zelf zou kunnen accepteren. Maar ik vind het zo ongelofelijk dat die vrouwen alleen maar aan hun 'lekkere hapje' denken in de maanden of zelfs jaren dat ze chatten en in het land zelf pas achter de realiteit komen en het cultuurverschil dan ineens een enorm probleem is. Als je er zelf voor hebt gekozen vind ik toch ook dat je het grotendeels moet accepteren
. En niet wijn moet gaan maken van druiven in de keuken van je vriend uit het Midden-Oosten
.

Zelfs Avery had zich flink misrekent en die was nog wel bekeerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dit is samengevat hoe Amerikanen zijn. Totaal geen research naar de afkomst van hun internetrelaties. Je ziet het bij elke 90 Day's vrouw. Danielle, Rebecca, Lisa, Angela, enz. Ze drukken hun wil door.
De mannen zijn ook schuldig in deze. Die gebruiken wat vrouwen op leeftijd voor een greencard.

Avery is 19. Deze vrouwen zijn allemaal 40+quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zelfs Avery had zich flink misrekent en die was nog wel bekeerd.

Blijft een bijzonder volkje.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dit is samengevat hoe Amerikanen zijn. Totaal geen research naar de afkomst van hun internetrelaties. Je ziet het bij elke 90 Day's vrouw. Danielle, Rebecca, Lisa, Angela, enz. Ze drukken hun wil door.
De mannen zijn ook schuldig in deze. Die gebruiken wat vrouwen op leeftijd voor een greencard.
 .
.

Ja al wonen ze nog steeds apart. Instagram vier weken geleden:quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Avery is 19. Deze vrouwen zijn allemaal 40+
Zijn die 2 nog bij elkaar trouwens?

Dit vind ik zo raar, hebben ze geen google of zo? Ze zijn altijd verbaasd over gebruiken (van bijvoorbeeld de Islam), over hoe men woont, over het eten, alles. Doen ze geen research? En leren ze niet even iets van de taal? Het is net Ik Vertrek wat dat betreftquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:55 schreef RockNijntje het volgende:
jaren dat ze chatten en in het land zelf pas achter de realiteit komen en het cultuurverschil dan ineens een enorm probleem is.

Het lijkt zelfs wel alsof ze gewoon de waarheid niet willen weten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind ik zo raar, hebben ze geen google of zo? Ze zijn altijd verbaasd over gebruiken (van bijvoorbeeld de Islam), over hoe men woont, over het eten, alles. Doen ze geen research? En leren ze niet even iets van de taal? Het is net Ik Vertrek wat dat betreft

Misschien is dat het inderdaad. Of ze denken gewoon dat alles is zoals in Amerika.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt zelfs wel alsof ze gewoon de waarheid niet willen weten.

Je verwoordt het goed inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind ik zo raar, hebben ze geen google of zo? Ze zijn altijd verbaasd over gebruiken (van bijvoorbeeld de Islam), over hoe men woont, over het eten, alles. Doen ze geen research? En leren ze niet even iets van de taal? Het is net Ik Vertrek wat dat betreft
 . Maar het is naast onwetendheid ook onwil. Want zodra ze de regels wel kennen hebben ze er schijt aan en verbreken ze de regels
. Maar het is naast onwetendheid ook onwil. Want zodra ze de regels wel kennen hebben ze er schijt aan en verbreken ze de regels  .
.

Ik heb ook het idee dat ze liever in die bubble van fantasie blijven leven dan de realiteit onder ogen zien.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je verwoordt het goed inderdaad. Maar het is naast onwetendheid ook onwil. Want zodra ze de regels wel kennen hebben ze er schijt aan en verbreken ze de regels
.

De meeste Amerikanen reizen niet buiten de VS, dus weten niet zoveel over andere culturen. Volgens mij kennen ze daar ook niet zoiets als verlofdagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is dat het inderdaad. Of ze denken gewoon dat alles is zoals in Amerika.

Sowieso, maanden of jarenlang uren per dag met elkaar chatten zoals ze altijd zeggen en dan zo weinig afweten van de leefsituatie van de ander.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]

Man, als je dan meeleest met zo'n chat (wat je ook ziet bij het programma Catfish) zijn het meestal maar oppervlakkige ' I love yous' , hartjes en smilies en wat algemene vleierij die de ander dan voor diepe gesprekken aan heeft gezien. Over echt belangrijke zaken (hoe je in het leven staat, wat je toekomstdromen zijn, waar je op af knapt), daar hebben ze het meestal niet eens over gehad. Net zoals Ed, die niet wist van de kinderwens van Rose. Het is geen relatie, het is egostrelerij en dat zullen ze op dat moment nodig hebben gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Sowieso, maanden of jarenlang uren per dag met elkaar chatten zoals ze altijd zeggen en dan zo weinig afweten van de leefsituatie van de ander.

Wellicht, maar Ed ook nog nooit van een kapper.quote:Op zondag 19 april 2020 22:12 schreef nils7 het volgende:
Die Rose had nog nooit van een scheermesje gehoord?

Coupe Mayonaise is de shit!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wellicht, maar Ed ook nog nooit van een kapper.

Eens! Maar het zijn, zoals je bij Catfish inderdaad ook ziet, mensen die het zelf graag willen. En dan ga je over alles heen kijken, als jou fantasie maar kan blijven bestaan. En dan janken als het niet zo is. Je maakt zo helemaal een beeld van iemand in je hoofd en je wilt er zelf aan blijven vasthouden, zegmaar. Diepere gesprekken horen hier idd niet thuis. En dit is dan de extremere vorm er van. Ik denk dat Ed en Rose dit ook wel bij elkaar doen en dat ze wel meer voordelen (van beide kanten) zien dan alleen een liefdevolle relatie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Man, als je dan meeleest met zo'n chat (wat je ook ziet bij het programma Catfish) zijn het meestal maar oppervlakkige ' I love yous' , hartjes en smilies en wat algemene vleierij die de ander dan voor diepe gesprekken aan heeft gezien. Over echt belangrijke zaken (hoe je in het leven staat, wat je toekomstdromen zijn, waar je op af knapt), daar hebben ze het meestal niet eens over gehad. Net zoals Ed, die niet wist van de kinderwens van Rose. Het is geen relatie, het is egostrelerij en dat zullen ze op dat moment nodig hebben gehad.

Als ze echt zo arm is als het programma schetste snap ik echt wel dat dat een luxeproduct is wat ze zichzelf niet kan veroorloven. Ze had toch ook een onbehandelde (maag)zweer?quote:Op zondag 19 april 2020 22:12 schreef nils7 het volgende:
Die Rose had nog nooit van een scheermesje gehoord?

Over het behaard zijn zal ik geen uitspraken doen. Maar bij de Action hier heb je al 5 scheermesjes of zo voor amper 2 euro. Hoeveel moet 1 stuk op de Filipijnen dan wel niet kosten? Kan de wereld niet zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ze echt zo arm is als het programma schetste snap ik echt wel dat dat een luxeproduct is wat ze zichzelf niet kan veroorloven. Ze had toch ook een onbehandelde (maag)zweer?

Wat was er zo horror aan? Zelf niks van gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:09 schreef Leandra het volgende:
Wat moet ik lachen im Pao bij Pillow Talk, hoe ze Emily op afstand door de TV zit te coachen tijdens die Russische horrorbevalling

Meer info in jouw post is wel gewenst.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
Genieten dit! Zou dit de hele dag doorgaan?

Er is al de hele dag pillowtalk. Geloof dat het nog uren doorgaat. Heel leuk. Alle stellen die nog bij elkaar zijn geven commentaar op de andere stellen.quote:

Ik heb er 10 minuten naar gekeken, er wordt vreselijk belerend gedaan. Alsof zij de wijsheid in pacht hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is al de hele dag pillowtalk. Geloof dat het nog uren doorgaat. Heel leuk. Alle stellen die nog bij elkaar zijn geven commentaar op de andere stellen.
 .Gauw weer uitgezet.
 .Gauw weer uitgezet.

Vooral David die daar zelfgenoegzaam zit/ligt te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:14 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Ik heb er 10 minuten naar gekeken, er wordt vreselijk belerend gedaan. Alsof zij de wijsheid in pacht hebben.Gauw weer uitgezet.

In feite doen ze precies hetzelfde on-cam als wij hier in het topic doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:14 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Ik heb er 10 minuten naar gekeken, er wordt vreselijk belerend gedaan. Alsof zij de wijsheid in pacht hebben.Gauw weer uitgezet.

Ja, echt! Ontspannen. Ik zit echt te genieten hier van.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:42 schreef Leandra het volgende:
De meeste stellen zijn zo een stuk leuker dan toen ze nog in het programma zaten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |