Ze klampt zich zo wanhopig vast aan mannen die niet de juiste voor haar zijn, zo jammer. Ze lijkt me zeker lief maar ook behoorlijk labiel als het om relaties gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze lijkt me vooral heel onzeker en daarom gevoelig voor mannen die haar aan het lijntje houden (zoals Tom & Jesse).

Wat voor normen en waarden zijn dat als hij haar in het hotel alle hoeken van de kamer laat zien en bij zijn moeder haar niet eens mag aanraken en dat zogenaamd respecteert?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
I'M AN 'MERICAWN WOMAN
Bimbo pls, als je zo veel waarde hecht aan het feit dat je een Amerikaanse vrouw bent, zoek dan geen vent in een land met compleet andere normen en waarden.

Nou ja, ik zeg ook niet per se dat ik het er mee eens ben of het zelf zou kunnen accepterenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat voor normen en waarden zijn dat als hij haar in het hotel alle hoeken van de kamer laat zien en bij zijn moeder haar niet eens mag aanraken en dat zogenaamd respecteert?
 . Maar ik vind het zo ongelofelijk dat die vrouwen alleen maar aan hun 'lekkere hapje' denken in de maanden of zelfs jaren dat ze chatten en in het land zelf pas achter de realiteit komen en het cultuurverschil dan ineens een enorm probleem is. Als je er zelf voor hebt gekozen vind ik toch ook dat je het grotendeels moet accepteren
. Maar ik vind het zo ongelofelijk dat die vrouwen alleen maar aan hun 'lekkere hapje' denken in de maanden of zelfs jaren dat ze chatten en in het land zelf pas achter de realiteit komen en het cultuurverschil dan ineens een enorm probleem is. Als je er zelf voor hebt gekozen vind ik toch ook dat je het grotendeels moet accepteren  . En niet wijn moet gaan maken van druiven in de keuken van je vriend uit het Midden-Oosten
. En niet wijn moet gaan maken van druiven in de keuken van je vriend uit het Midden-Oosten  .
.

Dit is samengevat hoe Amerikanen zijn. Totaal geen research naar de afkomst van hun internetrelaties. Je ziet het bij elke 90 Day's vrouw. Danielle, Rebecca, Lisa, Angela, enz. Ze drukken hun wil door.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg ook niet per se dat ik het er mee eens ben of het zelf zou kunnen accepteren. Maar ik vind het zo ongelofelijk dat die vrouwen alleen maar aan hun 'lekkere hapje' denken in de maanden of zelfs jaren dat ze chatten en in het land zelf pas achter de realiteit komen en het cultuurverschil dan ineens een enorm probleem is. Als je er zelf voor hebt gekozen vind ik toch ook dat je het grotendeels moet accepteren
. En niet wijn moet gaan maken van druiven in de keuken van je vriend uit het Midden-Oosten
.

Zelfs Avery had zich flink misrekent en die was nog wel bekeerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dit is samengevat hoe Amerikanen zijn. Totaal geen research naar de afkomst van hun internetrelaties. Je ziet het bij elke 90 Day's vrouw. Danielle, Rebecca, Lisa, Angela, enz. Ze drukken hun wil door.
De mannen zijn ook schuldig in deze. Die gebruiken wat vrouwen op leeftijd voor een greencard.

Avery is 19. Deze vrouwen zijn allemaal 40+quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zelfs Avery had zich flink misrekent en die was nog wel bekeerd.

Blijft een bijzonder volkje.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dit is samengevat hoe Amerikanen zijn. Totaal geen research naar de afkomst van hun internetrelaties. Je ziet het bij elke 90 Day's vrouw. Danielle, Rebecca, Lisa, Angela, enz. Ze drukken hun wil door.
De mannen zijn ook schuldig in deze. Die gebruiken wat vrouwen op leeftijd voor een greencard.
 .
.

Ja al wonen ze nog steeds apart. Instagram vier weken geleden:quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Avery is 19. Deze vrouwen zijn allemaal 40+
Zijn die 2 nog bij elkaar trouwens?

Dit vind ik zo raar, hebben ze geen google of zo? Ze zijn altijd verbaasd over gebruiken (van bijvoorbeeld de Islam), over hoe men woont, over het eten, alles. Doen ze geen research? En leren ze niet even iets van de taal? Het is net Ik Vertrek wat dat betreftquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:55 schreef RockNijntje het volgende:
jaren dat ze chatten en in het land zelf pas achter de realiteit komen en het cultuurverschil dan ineens een enorm probleem is.

Het lijkt zelfs wel alsof ze gewoon de waarheid niet willen weten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind ik zo raar, hebben ze geen google of zo? Ze zijn altijd verbaasd over gebruiken (van bijvoorbeeld de Islam), over hoe men woont, over het eten, alles. Doen ze geen research? En leren ze niet even iets van de taal? Het is net Ik Vertrek wat dat betreft

Misschien is dat het inderdaad. Of ze denken gewoon dat alles is zoals in Amerika.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt zelfs wel alsof ze gewoon de waarheid niet willen weten.

Je verwoordt het goed inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind ik zo raar, hebben ze geen google of zo? Ze zijn altijd verbaasd over gebruiken (van bijvoorbeeld de Islam), over hoe men woont, over het eten, alles. Doen ze geen research? En leren ze niet even iets van de taal? Het is net Ik Vertrek wat dat betreft
 . Maar het is naast onwetendheid ook onwil. Want zodra ze de regels wel kennen hebben ze er schijt aan en verbreken ze de regels
. Maar het is naast onwetendheid ook onwil. Want zodra ze de regels wel kennen hebben ze er schijt aan en verbreken ze de regels  .
.

Ik heb ook het idee dat ze liever in die bubble van fantasie blijven leven dan de realiteit onder ogen zien.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je verwoordt het goed inderdaad. Maar het is naast onwetendheid ook onwil. Want zodra ze de regels wel kennen hebben ze er schijt aan en verbreken ze de regels
.

De meeste Amerikanen reizen niet buiten de VS, dus weten niet zoveel over andere culturen. Volgens mij kennen ze daar ook niet zoiets als verlofdagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is dat het inderdaad. Of ze denken gewoon dat alles is zoals in Amerika.

Sowieso, maanden of jarenlang uren per dag met elkaar chatten zoals ze altijd zeggen en dan zo weinig afweten van de leefsituatie van de ander.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]

Man, als je dan meeleest met zo'n chat (wat je ook ziet bij het programma Catfish) zijn het meestal maar oppervlakkige ' I love yous' , hartjes en smilies en wat algemene vleierij die de ander dan voor diepe gesprekken aan heeft gezien. Over echt belangrijke zaken (hoe je in het leven staat, wat je toekomstdromen zijn, waar je op af knapt), daar hebben ze het meestal niet eens over gehad. Net zoals Ed, die niet wist van de kinderwens van Rose. Het is geen relatie, het is egostrelerij en dat zullen ze op dat moment nodig hebben gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Sowieso, maanden of jarenlang uren per dag met elkaar chatten zoals ze altijd zeggen en dan zo weinig afweten van de leefsituatie van de ander.

Wellicht, maar Ed ook nog nooit van een kapper.quote:Op zondag 19 april 2020 22:12 schreef nils7 het volgende:
Die Rose had nog nooit van een scheermesje gehoord?

Coupe Mayonaise is de shit!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wellicht, maar Ed ook nog nooit van een kapper.

Eens! Maar het zijn, zoals je bij Catfish inderdaad ook ziet, mensen die het zelf graag willen. En dan ga je over alles heen kijken, als jou fantasie maar kan blijven bestaan. En dan janken als het niet zo is. Je maakt zo helemaal een beeld van iemand in je hoofd en je wilt er zelf aan blijven vasthouden, zegmaar. Diepere gesprekken horen hier idd niet thuis. En dit is dan de extremere vorm er van. Ik denk dat Ed en Rose dit ook wel bij elkaar doen en dat ze wel meer voordelen (van beide kanten) zien dan alleen een liefdevolle relatie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Man, als je dan meeleest met zo'n chat (wat je ook ziet bij het programma Catfish) zijn het meestal maar oppervlakkige ' I love yous' , hartjes en smilies en wat algemene vleierij die de ander dan voor diepe gesprekken aan heeft gezien. Over echt belangrijke zaken (hoe je in het leven staat, wat je toekomstdromen zijn, waar je op af knapt), daar hebben ze het meestal niet eens over gehad. Net zoals Ed, die niet wist van de kinderwens van Rose. Het is geen relatie, het is egostrelerij en dat zullen ze op dat moment nodig hebben gehad.

Als ze echt zo arm is als het programma schetste snap ik echt wel dat dat een luxeproduct is wat ze zichzelf niet kan veroorloven. Ze had toch ook een onbehandelde (maag)zweer?quote:Op zondag 19 april 2020 22:12 schreef nils7 het volgende:
Die Rose had nog nooit van een scheermesje gehoord?

Over het behaard zijn zal ik geen uitspraken doen. Maar bij de Action hier heb je al 5 scheermesjes of zo voor amper 2 euro. Hoeveel moet 1 stuk op de Filipijnen dan wel niet kosten? Kan de wereld niet zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ze echt zo arm is als het programma schetste snap ik echt wel dat dat een luxeproduct is wat ze zichzelf niet kan veroorloven. Ze had toch ook een onbehandelde (maag)zweer?

Wat was er zo horror aan? Zelf niks van gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:09 schreef Leandra het volgende:
Wat moet ik lachen im Pao bij Pillow Talk, hoe ze Emily op afstand door de TV zit te coachen tijdens die Russische horrorbevalling

Meer info in jouw post is wel gewenst.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
Genieten dit! Zou dit de hele dag doorgaan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |