Elizabeth and andreeeeeeejjjjjjjj zie je elke week in pillow talk. https://instagram.com/elizabethpotthast?igshid=1njhe8nom6qegquote:Op maandag 11 mei 2020 10:34 schreef F_r het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Benjamin en Akyni?
En Elizabeth en haar oost europeaan?

Ik hoopte eigenlijk voor die vrouwen dat ze er niet voor hebben hoeven betalen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Cockwhale het volgende:
Bijzonder trouwens dat hier niet meer over Ash z'n seminar wordt gezegd. Jezus wat was dat een bij elkaar geraapte ouderwetse onzin zeg, wat een faalhaas. Ondanks dat de meeste vrouwen, incl die blonde, hem in het begin wel wilde doen, veranderde dat totaal naar het einde toe. Die kerel is zo onzeker als de pest. Nog zo'n zelfbenoemde coach die totaal niet weet waar hij het over heeft. Zelfs zijn eigen onzin had hij niet op orde. 1 opmerking en hij was de weg kwijt en vervalt in een welles nietes discussie. Echt een mafklapper. Nog nooit zoveel plaatsvervangende schaamte gevoeld.

Ach, hij werkt tenminste. Die Danielle was ook wel een randmongool hoor.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Na Uber chauffeur is hij nu vrachtwagenchauffeur
https://instagram.com/mohamedjbaliusa?igshid=lsvmnne4apt1

Nou idd. Wat een totaalmongool is dat zeg.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Cockwhale het volgende:
Bijzonder trouwens dat hier niet meer over Ash z'n seminar wordt gezegd. Jezus wat was dat een bij elkaar geraapte ouderwetse onzin zeg, wat een faalhaas. Ondanks dat de meeste vrouwen, incl die blonde, hem in het begin wel wilde doen, veranderde dat totaal naar het einde toe. Die kerel is zo onzeker als de pest. Nog zo'n zelfbenoemde coach die totaal niet weet waar hij het over heeft. Zelfs zijn eigen onzin had hij niet op orde. 1 opmerking en hij was de weg kwijt en vervalt in een welles nietes discussie. Echt een mafklapper. Nog nooit zoveel plaatsvervangende schaamte gevoeld.

Die zit nu in de erotische pyramide schemesquote:Op maandag 11 mei 2020 12:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, hij werkt tenminste. Die Danielle was ook wel een randmongool hoor.

HUH?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zit nu in de erotische pyramide schemes

https://www.pureromance.c(...)ali&tabname=about-mequote:

Knettergek, die heeft volgens mij nog nooit in een spiegel gekeken. Ze geloofde echt dat Mohammed op haar viel. Brrr...quote:Op maandag 11 mei 2020 12:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, hij werkt tenminste. Die Danielle was ook wel een randmongool hoor.

Die van Caesar was wel echt, maar hij was te arm voor haarquote:Op maandag 11 mei 2020 09:37 schreef GereDathan het volgende:
Die David kan toch niet echt zijn? Wat een bosmongool. Net als Caesar vorig jaar.

Dat zal het geweest zijn jaquote:Op maandag 11 mei 2020 14:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die van Caesar was wel echt, maar hij was te arm voor haar

Ik weet niet meer hoe ze heet maar die Dame van Williams en David (toevallig komen ze allebei uit dezelfde stad volgens mij).quote:Op maandag 11 mei 2020 14:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat zal het geweest zijn ja
Caesar had ik dan nog medelijden mee, gematigd intelligente jongeman die volledig maar dan ook volledig naar de afgrond werd geduwd.
David heeft geld zat, dat tonnetje meer of minder zal wel.

The Learning Channel is het allang niet meer. Het is nu eerder The Ladies Channel.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:12 schreef nils7 het volgende:
Ik hoop gewoon dat dit acteurs zijn en TLC (the learning channel) je eigenlijk echt iets probeert bij te brengen.
quote:TLC is een tv-zender voor vrouwen uit de zendergroep van Discovery Channel. Op TLC zijn non-fictie, lifestyle- en entertainmentprogramma's te zien. Bijzondere verhalen, mode, bruiden, tattoos, kookprogramma's, van alles komt voorbij op TLC met als voornaamste doelgroep vrouwen van 20 tot 49 jaar.

Wat zien ze er nep uit op de foto's. Ach ja, dat is ook wel vrij normaal op instagram, I guess.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elizabeth and andreeeeeeejjjjjjjj zie je elke week in pillow talk. https://instagram.com/elizabethpotthast?igshid=1njhe8nom6qeg

Dat-ie vermoedelijk een of andere ancient programmeertaal kan programmeren (dat gok ik) maakt hem nog geen internetwizard.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:12 schreef nils7 het volgende:
Hij is dan ook nog werkzaam geweest in IT geloof ik, man man man.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).

quote:Op maandag 11 mei 2020 20:49 schreef RipCity het volgende:
Wut? Hoe dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

waatttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een stukje van de quarantaine aflevering gekeken, nou beetje saai, dat hoef ik niet meer te zien. Heleboel van die mensen kende ik ook niet. Zullen wel uit oude afleveringen zijn. Die Aziatische vrouw met die dikke man was wel een blij ei zeg
Trouwens wel grappig dat er OOK in Amerika blijkbaar wc-papier wordt gehamsterd
[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 11-05-2020 21:55:42 ]

Ik denk dat veel mensen (vrouwen) op haar jaloers zullen zijn. Ook al is Andrei niet zo'n heel beste vent. Geld verdienen doen ze nu kennelijk wel.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat zien ze er nep uit op de foto's. Ach ja, dat is ook wel vrij normaal op instagram, I guess.
Mocht dit echt zijn, ben ik oprecht blij voor hem. 7 jaar van iemands leven vergallen voor wat geld is not done.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft de looks mee en daar wil ze gebruik van maken. Geef haar eens ongelijk. Ik denk ergens wel dat dit met Erika gewoon nep is om aandacht te vergaren.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Stephanie is eigenlijk best een leuke meid. Kwam gisteren erachter dat ze naakt is gegaan en topless te zien is voor een photoshoot.
Ze is al sinds haar 13e bezig om carrière te maken op tv, want ze heeft schijnbaar vaker aan programma’s mee gedaan.
Die arme moeder trouwens. Eerst een lesbo als dochter en nu ook nog eens naakt te zien in een schrift of zo.
Alexei en Loren hebben een kindje gekregen. Mooi, gun het ze ook.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |