Eigenlijk wel ja. Maar voor het eerst vond ik haar klasse reageren. Uiteindelijk heeft zij gewonnen. Zeker toen hij het nog nodig vond om haar nog een belediging na te roepen. Toen zakte hij definitief door het ijs. De zelfingenomen, arrogante zak.quote:

Daarmee heeft hij zichzelf alleen maar te kijk gezet, wat een afgang.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
Zeker toen hij het nog nodig vond om haar nog een belediging na te roepen. Toen zakte hij definitief door het ijs. De zelfingenomen, arrogante zak.

Hij denkt zelf van wel. Dat is het zielige van dit mannetje. Zoals hij zichzelf te kijk zet met die houding van hem, zo met die vingertoppen tegen elkaar.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:02 schreef Za het volgende:
[..]
Daarmee heeft hij zichzelf alleen maar te kijk gezet, wat een afgang.
De man heeft zo geen klasse.

Nou, inderdaad. Nu speelt hij de zielige kaart alsof hij door emoties overmand werdquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
En helaas krijgt-ie nog steeds zendtijd, veinsend dat-ie echt van Darcy hield en niet snapt waarom ze onenigheid kregen
 Hij had natuurlijk gedacht dat Darcey wel weer in zijn act zou trappen. Nou, dat viel vies tegen. Zijn airtime zit er op
 Hij had natuurlijk gedacht dat Darcey wel weer in zijn act zou trappen. Nou, dat viel vies tegen. Zijn airtime zit er op  

Jesse en Tom schijnen nu ineens dikke matties te zijnquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Nu speelt hij de zielige kaart alsof hij door emoties overmand werdHij had natuurlijk gedacht dat Darcey wel weer in zijn act zou trappen. Nou, dat viel vies tegen. Zijn airtime zit er op
 /
 /  

Die laatste klopt als een bus. Hij en Jesse kunnen beter samen trouwen. Ze zijn uit hetzelfde verrotte hout gesneden. Zelden zulke aandachtshoeren gezien. Ze zijn nog aandachtsgeiler dan Darcey. Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen.quote:Op zondag 26 april 2020 18:13 schreef SEMTEX het volgende:
Wat pareltjes van Reddit:
"Perfect match"
[ afbeelding ]
----------------
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat was dat voor gemuteerde rat?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:19 schreef magikmichael het volgende:
Big Ed: Is that a mouse or a rat?
Rose: I think so

En die Jose alles maar betalen.
 En die Jose alles maar betalen.

Já! Dat mens met haar buitensporige eisen. Hij is haar hondje en doet alles voor haar. Wat een vreselijk pokkenwijf is dat.quote:Op zondag 26 april 2020 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik zag vanmiddag nog wat stukjes van Jose en Ansifa. Dat wijf was ook helemaal gekEn die Jose alles maar betalen.

Hij is nu van haar af las ik, en superveel afgevallen. HIj heeft in de gevangenis gezetenquote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já! Dat mens met haar buitensporige eisen. Hij is haar hondje en doet alles voor haar. Wat een vreselijk pokkenwijf is dat.
 Nog een keer dus.
 Nog een keer dus.

Nog steeds vanwege die 'medicinale' marihuana?quote:Op zondag 26 april 2020 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is nu van haar af las ik, en superveel afgevallen. HIj heeft in de gevangenis gezetenNog een keer dus.

HIj is gepakt met 300 pounds (150 kg?) ja.quote:Op zondag 26 april 2020 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog steeds vanwege die 'medicinale' marihuana?

Goedendagquote:Op zondag 26 april 2020 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
HIj is gepakt met 300 pounds (150 kg?) ja.

Nu haar de laan uitsturen en een echt leuke, normale vrouw zoeken. Dan wordt hij stukken gelukkiger dan met die golddigger.quote:Op zondag 26 april 2020 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou hij is er iig wel van afgevallen
[ afbeelding ]

Niet alleen golddigger ze was gewoon gek. Email wissen, auto bekrassen, helemaal gestoord.quote:Op zondag 26 april 2020 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu haar de laan uitsturen en een echt leuke, normale vrouw zoeken. Dan wordt hij stukken gelukkiger dan met die golddigger.

Ja, stapelmesjoggequote:Op zondag 26 april 2020 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen golddigger ze was gewoon gek. Email wissen, auto bekrassen, helemaal gestoord.

Ja al lang een nieuwe (hele rijke) vriend.quote:

Niet alle Mexicanen heten Jose! Jorge it isquote:Op zondag 26 april 2020 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik zag vanmiddag nog wat stukjes van Jose en Ansifa. Dat wijf was ook helemaal gekEn die Jose alles maar betalen.

Oh ja! Ik wist trouwens niet dat hij mexicaans wasquote:Op maandag 27 april 2020 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet alle Mexicanen heten Jose! Jorge it is
 Wel Latino maar niet uit welk land.
 Wel Latino maar niet uit welk land.

Weet ik eigenlijk ook niet, ik roep maar watquote:Op maandag 27 april 2020 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja! Ik wist trouwens niet dat hij mexicaans wasWel Latino maar niet uit welk land.

Dat had haar vader moeten doen nog voor Ed in beeld kwam. Dan was ze nu geen alleenstaande moeder geweest in die armoedige bende.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind al ongelofelijk knap dát ze aardig tegen hem doet. Dat ze het kan verdragen dat hij met zijn bolle zweterige meurende lijf aan haar komt. Begrijp ook niets van die vader die nu ineens zo beschermend doet over zijn dochter. Had hij eerder moeten doen toen ze met Ed aanpapte.

Kijk waar haar hand heen gaat. Door de tafel.quote:Op zondag 26 april 2020 18:13 schreef SEMTEX het volgende:
Wat pareltjes van Reddit:
"Perfect match"
[ afbeelding ]
----------------

Zou die Lana hier ooit spijt van krijgen?
 Zou die Lana hier ooit spijt van krijgen? 

Bij enquettes zit ze ook standaard in de groep "geen mening, weet niet"quote:Op maandag 27 april 2020 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Natuurlijk is Ed best wel een lompe eikel maar er is niks, helemaal niks, aan het karakter van Rose dat mij ook maar enigszins aanspreekt.
Een volslagen oninteressante en onaardige vrouw.

Eigenlijk zijn ze allebei vervelende mensen.quote:Op maandag 27 april 2020 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Natuurlijk is Ed best wel een lompe eikel maar er is niks, helemaal niks, aan het karakter van Rose dat mij ook maar enigszins aanspreekt.

Dat bedoel ik dus. Beetje schijnheilig om nu de oplettende vader te spelen.quote:Op maandag 27 april 2020 15:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat had haar vader moeten doen nog voor Ed in beeld kwam. Dan was ze nu geen alleenstaande moeder geweest in die armoedige bende.
[..]
Kijk waar haar hand heen gaat. Door de tafel.
Deze foto is wel kei zielig eigenlijk. Je ziet dat tevreden, gelukkige gezicht van die man terwijl het allemaal zwaar bedrog is. Dat zulke mensen nog met zichzelf kunnen leven.Zou die Lana hier ooit spijt van krijgen?

Ik vind haar ook helemaal niks, ze kiest zelf ook voor deze situatie (ook al is deze waarschijnlijk uit wanhoop geboren). Die Ed is natuurlijk al lang blij dat hij überhaupt nog ergens aan mag zitten, al zou ik me kapot schamen om dat zo af te moeten dwingen. Je ziet de walging gewoon in haar gezichtquote:Op maandag 27 april 2020 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:

Ja, ze gruwt van hem. Eigenlijk prostitueert ze zich.quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind haar ook helemaal niks, ze kiest zelf ook voor deze situatie (ook al is deze waarschijnlijk uit wanhoop geboren). Die Ed is natuurlijk al lang blij dat hij überhaupt nog ergens aan mag zitten, al zou ik me kapot schamen om dat zo af te moeten dwingen. Je ziet de walging gewoon in haar gezicht

eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze gruwt van hem. Eigenlijk prostitueert ze zich.

Erika lijkt mij oprecht een leuke meid.
 Erika lijkt mij oprecht een leuke meid.

Vreselijk he? Ik hoop dat Erika haar per direct dumptquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:08 schreef rena het volgende:
Die Stephanie is echt een labiel vrouwtje hoor, jeetje wat is die onzeker over Erika en haar eventuele verledenErika lijkt mij oprecht een leuke meid.

Idd, ik vind het echt enorm puberaal gedrag en zo onaantrekkelijk bij volwassen mensenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vreselijk he? Ik hoop dat Erika haar per direct dumpt

Echt álles om maar op tv te blijven. De zelfingenomen eikelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:24 schreef Gruj0 het volgende:
Tom gaat in de komende afleveringen bij Darcey langs.
Erika en Stephanie passen niet bij elkaar. Tevergeefse moeite. Die Erika kijkt wel best saai uit haar ogen zeg.
 Hoop dat ze hem meteen wegstuurt.
  Hoop dat ze hem meteen wegstuurt.

Klopt. Bij Ash heb ik ook mijn bedenkingen. Dat hij zoveel succes heeft met wat coaching. Is niet erg geloofwaardig. Zeker omdat meneer zelf is gescheiden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt álles om maar op tv te blijven. De zelfingenomen eikelHoop dat ze hem meteen wegstuurt.

Ash verbergt heel wat vermoed ik. Ik vind hem trouwens best eng met die uitpuilende felle ogen. Alsof hij steeds onder invloed van iets is.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Klopt. Bij Ash heb ik ook mijn bedenkingen. Dat hij zoveel succes heeft met wat coaching. Is niet erg geloofwaardig. Zeker omdat meneer zelf is gescheiden.
Avery ziet er zonder make up trouwens compleet anders uit.

Denk het niet, zo ziet hij er gewoon uit. Moet elke keer denken aan Pokemon op de momenten dat ze stukken met hem en Avery laten zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ash verbergt heel wat vermoed ik. Ik vind hem trouwens best eng met die uitpuilende felle ogen. Alsof hij steeds onder invloed van iets is.

We horen het allemaal vast nog wel. Dat hij het één en ander verbergt lijkt me wel duidelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Denk het niet, zo ziet hij er gewoon uit. Moet elke keer denken aan Pokemon op de momenten dat ze stukken met hem en Avery laten zien.

Zou me niets verbazen als hij een gigolo blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Klopt. Bij Ash heb ik ook mijn bedenkingen. Dat hij zoveel succes heeft met wat coaching. Is niet erg geloofwaardig. Zeker omdat meneer zelf is gescheiden.
Avery ziet er zonder make up trouwens compleet anders uit.

Darcey gaat hem een voordeel van twijfel geven vrees ikquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:24 schreef Gruj0 het volgende:
Tom gaat in de komende afleveringen bij Darcey langs.
Erika en Stephanie passen niet bij elkaar. Tevergeefse moeite. Die Erika kijkt wel best saai uit haar ogen zeg.

Ik vind ed wel geinigquote:Op maandag 27 april 2020 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |