abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 mei 2020 @ 22:32:59 #126
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_193038944
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ash verbergt heel wat vermoed ik. Ik vind hem trouwens best eng met die uitpuilende felle ogen. Alsof hij steeds onder invloed van iets is.
Hij schijnt ergens te hebben gezegd dat hij een schildklier aandoening heeft, daar krijg je ook van die enge puilogen van.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator zaterdag 9 mei 2020 @ 22:38:51 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_193039084
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 22:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij schijnt ergens te hebben gezegd dat hij een schildklier aandoening heeft, daar krijg je ook van die enge puilogen van.
Ja, dat zou nog best eens kunnen. Ik vind die ogen best eng. Geeft hem iets fanatieks.
pi_193045238
Uitpuilende ogen of zo'n tic, wat maakt dat uit als je de persoon aantrekkelijk, leuk vindt. :?
Niemand is perfect. :P

Die moeder van Usman is bang dat haar zoon in de VS als slaaf zal worden behandeld. Door de mensen in de VS niet, door Lisa wel, dat blijkt nu al. _O-

Erg onaantrekkelijk zo'n vrouw van 50 die haar middelvinger opsteekt. Niet erg volwassen. :{
pi_193046326
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 21:10 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Kan zij ook weinig aan doen. Zat mannen die daar niet zozeer naar kijken maar meer naar het karakter (hoewel haar karakter niet zo best is :P).
Wat blijft er dan nog over :?
pi_193047764
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 10:55 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Wat blijft er dan nog over :?
Ik zeg dat meiden zoals zij prima zijn voor sommige mannen als het karakter goed is. :P
Niet elke man is op zoek naar een dikke kont en dikke tieten.

En er zijn heel veel meiden zoals zij in haar land, zeker wb lichaamsbouw en gezicht. Dus er valt vast wel een vrouw te vinden die er zo uitziet en een mooi karakter heeft.
pi_193048440
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 21:10 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Kan zij ook weinig aan doen. Zat mannen die daar niet zozeer naar kijken maar meer naar het karakter (hoewel haar karakter niet zo best is :P).
Ik denk dat als ze een lieve man treft die wel aardig is voor haar dat ze ook leukere karaktertrekken laat zien. Ed heeft haar tot noch toe geen enkele reden gegeven om aardig te zijn tegen hem :X Walgelijk figuur, hij is van binnen net zo lelijk als van buiten.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_193051740
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 14:10 schreef rena het volgende:

[..]

Ik denk dat als ze een lieve man treft die wel aardig is voor haar dat ze ook leukere karaktertrekken laat zien. Ed heeft haar tot noch toe geen enkele reden gegeven om aardig te zijn tegen hem :X Walgelijk figuur, hij is van binnen net zo lelijk als van buiten.
Totaal geen realiteitszin ook. Als je alleen al kijkt naar Cameo, daar vragen David & Annie ( *; ) 57usd en Ed 99usd voor een filmpje :r _O-
pi_193052241
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 18:52 schreef Phoebster het volgende:

[..]

Totaal geen realiteitszin ook. Als je alleen al kijkt naar Cameo, daar vragen David & Annie ( *; ) 57usd en Ed 99usd voor een filmpje :r _O-
David & Annie maken er dan ook een topfilmpje van :D Die zijn echt leuk samen.

99 :') En maar posten dat hij de allergrootste 90day ster van alle seizoenen en alles is :D Als hij niet uitgenodigd wordt voor nieuw seizoen of pillow talk verdwijnt die net zo snel en zal die terugdenken aan deze tijd en hoe hij iedereen heeft behandeld.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 20:12:03 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_193052805
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 19:31 schreef RipCity het volgende:

[..]

David & Annie maken er dan ook een topfilmpje van :D Die zijn echt leuk samen.

99 :') En maar posten dat hij de allergrootste 90day ster van alle seizoenen en alles is :D Als hij niet uitgenodigd wordt voor nieuw seizoen of pillow talk verdwijnt die net zo snel en zal die terugdenken aan deze tijd en hoe hij iedereen heeft behandeld.
Vooral Annie vind ik grappig. David blijf ik een oetl*l vinden. Maar samen kunnen ze het goed vinden en dat is het belangrijkste.
En die Ed? Om te kotsen.
  zondag 10 mei 2020 @ 20:13:28 #135
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193052836
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 09:21 schreef Gruj0 het volgende:
Uitpuilende ogen of zo'n tic, wat maakt dat uit als je de persoon aantrekkelijk, leuk vindt. :?
Niemand is perfect. :P

Die moeder van Usman is bang dat haar zoon in de VS als slaaf zal worden behandeld. Door de mensen in de VS niet, door Lisa wel, dat blijkt nu al. _O-

Erg onaantrekkelijk zo'n vrouw van 50 die haar middelvinger opsteekt. Niet erg volwassen. :{
Naja van wat ik tot nu toe heb gezien van dr karakter denk ik wel dat ze schermt met hem het land uit te zetten als hij niet doet wat ze zegt
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 20:23:20 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_193052965
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 20:13 schreef nils7 het volgende:

[..]

Naja van wat ik tot nu toe heb gezien van dr karakter denk ik wel dat ze schermt met hem het land uit te zetten als hij niet doet wat ze zegt
Zeker weten. Alsof ze hem een grote worst voorhoudt en weer terugtrekt als hij niet precies doet wat zij beveelt. Bah, wat een naar mens. En hij is ook doorzichtig hoor dat het hem alleen om de verblijfsvergunning gaat en haar laat vallen zodra hij zijn verblijfsvergunning heeft.
pi_193053804
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 11:27 schreef Gruj0 het volgende:
Die Ed is echt dom. _O- Zelfs de thuiskijker wist eerder dan hij dat Rose met hem 2 kinderen wil. Ze zei het namelijk aan het begin van deze serie tegen de camera. _O- _O-

Hij moet die jonge dames met rust laten en op zoek naar een vrouw in de VS van zijn eigen leeftijd.

Trouwens, waarom zeggen (best veel) mensen dat Rose lelijk is? Ik vind haar niet lelijk. Ze lijkt geen make up te dragen dus op zich verbergt ze niks. Kijk naar Avery. Zonder make up is het een totaal andere vrouw. Als Avery al zoveel met make up kan bereiken, dan Rose vast ook wel.
[..]

Vertel in een spoiler dan. :P
Maar Avery heeft een heerlijk lijf.
pi_193053965
Bijzonder trouwens dat hier niet meer over Ash z'n seminar wordt gezegd. Jezus wat was dat een bij elkaar geraapte ouderwetse onzin zeg, wat een faalhaas. Ondanks dat de meeste vrouwen, incl die blonde, hem in het begin wel wilde doen, veranderde dat totaal naar het einde toe. Die kerel is zo onzeker als de pest. Nog zo'n zelfbenoemde coach die totaal niet weet waar hij het over heeft. Zelfs zijn eigen onzin had hij niet op orde. 1 opmerking en hij was de weg kwijt en vervalt in een welles nietes discussie. Echt een mafklapper. Nog nooit zoveel plaatsvervangende schaamte gevoeld.
  zondag 10 mei 2020 @ 21:16:59 #139
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193054081
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Cockwhale het volgende:
Bijzonder trouwens dat hier niet meer over Ash z'n seminar wordt gezegd. Jezus wat was dat een bij elkaar geraapte ouderwetse onzin zeg, wat een faalhaas. Ondanks dat de meeste vrouwen, incl die blonde, hem in het begin wel wilde doen, veranderde dat totaal naar het einde toe. Die kerel is zo onzeker als de pest. Nog zo'n zelfbenoemde coach die totaal niet weet waar hij het over heeft. Zelfs zijn eigen onzin had hij niet op orde. 1 opmerking en hij was de weg kwijt en vervalt in een welles nietes discussie. Echt een mafklapper. Nog nooit zoveel plaatsvervangende schaamte gevoeld.
Ik moet die vanavond nog terug kijken hahah
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193054177
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 14:10 schreef rena het volgende:

[..]

Ik denk dat als ze een lieve man treft die wel aardig is voor haar dat ze ook leukere karaktertrekken laat zien. Ed heeft haar tot noch toe geen enkele reden gegeven om aardig te zijn tegen hem :X Walgelijk figuur, hij is van binnen net zo lelijk als van buiten.
Maar dat is ook wat ik bedoel met dat dit met Ed ook haar eigen schuld is.

Ze heeft gekozen voor een oplossing waar ze de minste moeite voor hoeft te doen. Dat is Ed. Ed ziet vrouwen als lustobjecten. Personen met een kut waar hij zich op kan uitleven. Heeft niks met liefde te maken. Die kerel wil gewoon jonge meiden pakken, niks meer, niks minder.

Hij is al eens vreemd gegaan binnen zijn huwelijk en deze hele serie is het alleen maar "ik, ik, ik, ik, ik". Met wat meer moeite was ze echt wel een betere VS of EU gozer tegengekomen op het net.

quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vooral Annie vind ik grappig. David blijf ik een oetl*l vinden. Maar samen kunnen ze het goed vinden en dat is het belangrijkste.
En die Ed? Om te kotsen.
Ze lijken het idd goed met elkaar te vinden. Ze lijken gelukkig met elkaar. Dat is idd het belangrijkste wat er is. Ook al is David een geval apart. :P

quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 20:13 schreef nils7 het volgende:

[..]

Naja van wat ik tot nu toe heb gezien van dr karakter denk ik wel dat ze schermt met hem het land uit te zetten als hij niet doet wat ze zegt
Was Danielle met die Tunesier ook niet zo? :N

Maar Usman is idd niet veel beter. Die maakt er geen geheim van naar de VS te willen voor een beter leven. Die laat Lisa vallen zodra de buit binnen is.
pi_193054178
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Cockwhale het volgende:
Bijzonder trouwens dat hier niet meer over Ash z'n seminar wordt gezegd. Jezus wat was dat een bij elkaar geraapte ouderwetse onzin zeg, wat een faalhaas. Ondanks dat de meeste vrouwen, incl die blonde, hem in het begin wel wilde doen, veranderde dat totaal naar het einde toe. Die kerel is zo onzeker als de pest. Nog zo'n zelfbenoemde coach die totaal niet weet waar hij het over heeft. Zelfs zijn eigen onzin had hij niet op orde. 1 opmerking en hij was de weg kwijt en vervalt in een welles nietes discussie. Echt een mafklapper. Nog nooit zoveel plaatsvervangende schaamte gevoeld.
Als iets In scene gezet was was dat het wel :D :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193054281
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Cockwhale het volgende:
Bijzonder trouwens dat hier niet meer over Ash z'n seminar wordt gezegd. Jezus wat was dat een bij elkaar geraapte ouderwetse onzin zeg, wat een faalhaas. Ondanks dat de meeste vrouwen, incl die blonde, hem in het begin wel wilde doen, veranderde dat totaal naar het einde toe. Die kerel is zo onzeker als de pest. Nog zo'n zelfbenoemde coach die totaal niet weet waar hij het over heeft. Zelfs zijn eigen onzin had hij niet op orde. 1 opmerking en hij was de weg kwijt en vervalt in een welles nietes discussie. Echt een mafklapper. Nog nooit zoveel plaatsvervangende schaamte gevoeld.
Dat was idd wel opvallend, hoeveel vrouwen met groots verlangen naar hem keken.
Hij is vast zo'n sexual healing "medicijnman". _O-
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 21:24:21 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_193054300
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:16 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ik moet die vanavond nog terug kijken hahah
Cockwhale heeft het helemaal goed. Wat een faalhaas die Ash.
pi_193054394
Aflevering van eergisteren is vanavond om 22h te zien. :P
pi_193055909
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat was idd wel opvallend, hoeveel vrouwen met groots verlangen naar hem keken.
Hij is vast zo'n sexual healing "medicijnman". _O-
Heb me kapot gelachen bij dat stuk.
Hij is meer zo'n pua geval die meestal met incels werken. :')
pi_193057282
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:20 schreef RipCity het volgende:

[..]

Als iets In scene gezet was was dat het wel :D :P
Nou, dat betwijfel ik. Zo wil niemand op tv verschijnen, godskolere.
pi_193059679
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 14:10 schreef rena het volgende:

[..]

Ik denk dat als ze een lieve man treft die wel aardig is voor haar dat ze ook leukere karaktertrekken laat zien. Ed heeft haar tot noch toe geen enkele reden gegeven om aardig te zijn tegen hem :X Walgelijk figuur, hij is van binnen net zo lelijk als van buiten.
Hij wordt dan ook vreselijk terecht on camera snoeihard gedumpt :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_193060347
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Was Danielle met die Tunesier ook niet zo? :N

Maar Usman is idd niet veel beter. Die maakt er geen geheim van naar de VS te willen voor een beter leven. Die laat Lisa vallen zodra de buit binnen is.
Danielle, wat een drama was dat. Steeds dreigen met het land uitzetten (waar ze alle reden toe had) maar dan weer jankend de aanklacht intrekken. Volgens mij is die vent nog steeds in de VS.
pi_193060802
Die David kan toch niet echt zijn? Wat een bosmongool. Net als Caesar vorig jaar.
pi_193061403
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 09:05 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Danielle, wat een drama was dat. Steeds dreigen met het land uitzetten (waar ze alle reden toe had) maar dan weer jankend de aanklacht intrekken. Volgens mij is die vent nog steeds in de VS.
Na Uber chauffeur is hij nu vrachtwagenchauffeur
https://instagram.com/mohamedjbaliusa?igshid=lsvmnne4apt1
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')