Adam ja! Lang geleden, hehe.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je Teen Mom? Want dan heet de andere daddy Adammaar dat vond ik ook inderdaad heel lief en natuurlijk gaan, geen enkele dwang. Daddy Cole
Dat kind spreekt zo goed Engels dat hij een term als "Daddy" begrijpt?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Adam ja! Lang geleden, hehe.
Ik ben wel benieuwd wat Prince nu trouwens snapt van het feit dat Ed ("daddy") en zijn moeder geen ding meer zijn. Je hebt een papa, je papa gaat weg, er komt een gekke oude witte dikke man in je leven die je papa moet noemen, papa gaat weg...
In de VS verhuist men makkelijk en ver, en dan was je gewoon een nieuw gezin in de wijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Slaat nergens op, want iedereen die het gezin een beetje kent weet toch wel dat een van de ouders niet de biologische ouder is. Sneu voor de biologische vaders die wel om hun kinderen geven. Even zo hun achternaam vervangen voor die van een of andere man.
Bron.quote:While Mike Brady is depicted as being a widower, Schwartz originally wanted the character of Carol Brady to have been a divorcée, but the network objected to this. A compromise was reached whereby Carol's marital status (whether she was divorced or widowed) was never directly revealed.
quote:In 1966, following the success of his TV series Gilligan's Island, Sherwood Schwartz conceived the idea for The Brady Bunch after reading in The Los Angeles Times that "30% of marriages [in the United States] have a child or children from a previous marriage."
Nee, je bent niet de enige die dat vindt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ben ik nou de enige, of wordt Darcey steeds lelijker met al die ingrepen? Vooral haar lippen, brrrr
En hopelijk worden die dochters niet zo needy als hun moeder. En niet zo oppervlakkig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige die dat vindt.
De vader van Mabel is overleden volgens mij heette hij Los met zijn achternaam haar stiefvader is ook overleden. Volgens mij zei Johan Friso op hun trouwdag het erg te vinden dat er 3 vaders niet bij konden zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de VS verhuist men makkelijk en ver, en dan was je gewoon een nieuw gezin in de wijk.
50 jaar geleden waren er ook nog vrijwel geen gemengde huwelijken, dus ook wat dat betreft viel het allemaal niet zo snel op.
Kijk naar een serie als "The Brady bunch", daar is zelfs een achternaam als basis voor de naam van de show genomen, terwijl het expliciet om een samengesteld gezin ging (van een weduwe en weduwnaar weliswaar, maar toch).
Kijk naar Mabel Wisse Smit... om eens een NL voorbeeld te nemen.
Edit: of zij weduwe of gescheiden was is nooit gemeld:
[..]
Bron.
Edit 2, uit diezelfde bron, is dit ook nog wel een puntje, 1966 hè 54 jaar geleden, één op de 3 gezinnen met een kind/kinderen uit een vorig huwelijk, dat is echt een bizar hoog percentage, zeker voor die tijd.
Ik vraag me af of we dat in NL nu al halen.
[..]
Ik weet dat haar vader is overleden, en ik vind het voor Nederland in deze tijd vrij bizar dat je als kind dan de naam van je stiefvader aanneemt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef F_r het volgende:
[..]
De vader van Mabel is overleden volgens mij heette hij Los met zijn achternaam haar stiefvader is ook overleden. Volgens mij zei Johan Friso op hun trouwdag het erg te vinden dat er 3 vaders niet bij konden zijn.
Van de rimboe naar trailerparktrashquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:04 schreef RipCity het volgende:
In het nieuwe seizoen Paul en karine weer:
https://www.facebook.com/(...)76799349276021/?vh=e
Vraag me af hoe Paul het doet tijdens corona. Zal wel hele dag in marsmannetjes pak lopen
Ik vind haar er mooier uitzien.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Ace1 het volgende:
Pff Karine is wel veranderd ten opzichte van het eerste seizoen waar ze in zat
Ik dacht dat die twee al lang uit elkaar warenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:04 schreef RipCity het volgende:
In het nieuwe seizoen Paul en karine weer:
https://www.facebook.com/(...)76799349276021/?vh=e
Vraag me af hoe Paul het doet tijdens corona. Zal wel hele dag in marsmannetjes pak lopen
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat die twee al lang uit elkaar waren
oeh..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond de hele avond/halve nacht 90 Days
Nee zij wilde gewoon het nog aan kijken en hij had uit gemaakt omdat zij niet wilde verlovenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe komt ze er nou bij dat Geoffrey het uitgemaakt heeft? Dat deed ze toch zelf?
Geef haar eens ongelijk. Hij had eerlijk moeten zijn op het internet. Zij had ook gewoon moeten zeggen dat hij niet haar eerste Amerikaantje is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee zij wilde gewoon het nog aan kijken en hij had uit gemaakt omdat zij niet wilde verloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |