abonnement Unibet Coolblue
pi_192667407
Leven op vakantie oorden *O*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192668825
Nieuw topic, frisse moed. Mensen die erin slagen het Corona-moralisme een beetje te ontwijken en af en toe nog een leuke tinderdate op te pikken? :)

Morgen weer ouderwets Netflix & Chill in mijn huis, werd wel weer eens tijd.
pi_192669748
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:52 schreef Generationalpha het volgende:
Nieuw topic, frisse moed. Mensen die erin slagen het Corona-moralisme een beetje te ontwijken en af en toe nog een leuke tinderdate op te pikken? :)

Morgen weer ouderwets Netflix & Chill in mijn huis, werd wel weer eens tijd.
Met jezelf?

Ik las vandaag dat er straks veel minder one night stands gaan plaatsvinden en Tinder dates omdat mensen dat niet meer durven... Geloven jullie dat? Best raar want iedereen met een relatie mag nu dus lekker lepeltje lepeltje elke avond maar de singles zitten met de shit.

Zie dit filmpje: https://eenvandaag.avrotros.nl/embed/524882/?no_cache=1
pi_192669801
Ja dat geloof ik best. En alleen maar logisch.
pi_192669912
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:49 schreef Solid-Snake het volgende:
Ja dat geloof ik best. En alleen maar logisch.
Maar nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario.
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 17:57:09 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192669949
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Maar nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario.
Dat is alleen maar een slecht scenario als je het idee hebt dat je per sé een relatie moét hebben.

Volgens mij is het niet zo zeer 'een relatie', maar als je sámen woont, dat je dingen samen mag doen? Al weet ik dat niet zeker. Als dat zo is, dan lijkt het me het slechtste scenario voor die mensen die wel een relatie hebben maar elkaar niet mogen zien momenteel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192669960
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Maar nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario.
Je snapt toch ook wel het verschil in deze situatie?

En waarom laat je het klinken alsof het zo erg is om single te zijn?
pi_192669997
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is alleen maar een slecht scenario als je het idee hebt dat je per sé een relatie moét hebben.

Volgens mij is het niet zo zeer 'een relatie', maar als je sámen woont, dat je dingen samen mag doen? Al weet ik dat niet zeker. Als dat zo is, dan lijkt het me het slechtste scenario voor die mensen die wel een relatie hebben maar elkaar niet mogen zien momenteel.
Daten is een heel stuk vrijheid beleven. Dat kan nu niet meer. Je kan wel nog meer gaan chatten en videobellen maar dat is alleen handig met mensen die je al kent. Je mist gewoon een stukje aantrekkingskracht, energie. Nu blijft het nog oppervlakkiger.
pi_192670019
Nou ja het lijkt me echt kut om nu single te zijn. Vrijgezelle vrienden vinden het best moeilijk. Iedereen met kinderen ronduit kut en setjes zonder kinderen chillen hem hard.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 18:00:56 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192670020
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Daten is een heel stuk vrijheid beleven. Dat kan nu niet meer. Je kan wel nog meer gaan chatten en videobellen maar dat is alleen handig met mensen die je al kent. Je mist gewoon een stukje aantrekkingskracht, energie. Nu blijft het nog oppervlakkiger.
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'een heel stuk vrijheid beleven' ? Dat geldt toch ook voor op een terras kunnen gaan zitten, en zo'n beetje alle andere dingen die nu niet mogen c.q. niet verstandig zijn?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192670051
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je snapt toch ook wel het verschil in deze situatie?

En waarom laat je het klinken alsof het zo erg is om single te zijn?
Omdat het sociale contact nu tot een minimum beperkt is. Daten is juist vrijheid, elkaar ergens voor het eerst ontmoeten, zien, meemaken, voelen. Als je een relatie hebt en samenwoont kan je gewoon elke avond op de bank tegen elkaar aankruipen of in bed. Nu is je alleenstaande positie nog meer bevestigd omdat het beperkt is.

Normaal werk je op de apps na een eerste date toe. Dat gaat nu niet. Eindeloos chatten is sowieso nooit goed. En digitaal contact is inwisselbaar.
pi_192670058
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja het lijkt me echt kut om nu single te zijn. Vrijgezelle vrienden vinden het best moeilijk. Iedereen met kinderen ronduit kut en setjes zonder kinderen chillen hem hard.
Het gaat mij anders prima af.

Ik mis meer de sociale interactie met vrienden dan het hebben van een relatie.
pi_192670122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Omdat het sociale contact nu tot een minimum beperkt is. Daten is juist vrijheid, elkaar ergens voor het eerst ontmoeten, zien, meemaken, voelen. Als je een relatie hebt en samenwoont kan je gewoon elke avond op de bank tegen elkaar aankruipen of in bed. Nu is je alleenstaande positie nog meer bevestigd omdat het beperkt is.

Normaal werk je op de apps na een eerste date toe. Dat gaat nu niet. Eindeloos chatten is sowieso nooit goed. En digitaal contact is inwisselbaar.
Er ontstaan ook veel meer scheidingen door corona, juist omdat de mensen constant met elkaar samen zijn.

Ik zou momenteel ook zeker niet eindeloos gaan chatten. Daarom zit ik zelf nu niet op Tinder, ik wacht daar gewoon mee totdat we weer dingen normaal kunnen doen.
pi_192670264
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'een heel stuk vrijheid beleven' ? Dat geldt toch ook voor op een terras kunnen gaan zitten, en zo'n beetje alle andere dingen die nu niet mogen c.q. niet verstandig zijn?
Als daten een belangrijk onderdeel van je leven is dan is het toch logisch dat je dan een groot stuk vrijheid daarin mist. En ja tuurlijk geldt dat ook voor alle overige dingen.
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 18:15:44 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192670294
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Er ontstaan ook veel meer scheidingen door corona, juist omdat de mensen constant met elkaar samen zijn.

Ik zou momenteel ook zeker niet eindeloos gaan chatten. Daarom zit ik zelf nu niet op Tinder, ik wacht daar gewoon mee totdat we weer dingen normaal kunnen doen.
Die heb ik in mijn omgeving nog niet mee gemaakt, maar Corona is nog niet voorbij, dus we gaan het vast nog meemaken inderdaad.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 18:16:36 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192670310
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:14 schreef Womanly het volgende:

[..]

Als daten een belangrijk onderdeel van je leven is dan is het toch logisch dat je dan een groot stuk vrijheid daarin mist. En ja tuurlijk geldt dat ook voor alle overige dingen.
Jawel, maar het algehele leven is beperkt, niet specifiek het 'date deel', zeg maar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192670339
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2020 14:12:29 ]
pi_192670651
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Daten is een heel stuk vrijheid beleven. Dat kan nu niet meer. Je kan wel nog meer gaan chatten en videobellen maar dat is alleen handig met mensen die je al kent. Je mist gewoon een stukje aantrekkingskracht, energie. Nu blijft het nog oppervlakkiger.
Zit jij nog op die apps? Of ben je afgehaakt?
  vrijdag 17 april 2020 @ 18:45:17 #19
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192670945
Wie van jullie spreekt nog steeds af via tinder enzo in deze tijd?
pi_192671588
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:45 schreef incel het volgende:
tijd?
:')
  vrijdag 17 april 2020 @ 19:15:27 #21
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192671620
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:13 schreef Leonos het volgende:

[..]

:')
Wablief?
  vrijdag 17 april 2020 @ 19:33:46 #22
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_192672001
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar zie je dat aan af dan? Als ik naar mijn persoonlijke situatie kijk wordt er niet eens de moeite gedaan joh op den Tinder.
Op Tinder kom ik veel mannen tegen die alleen uit zijn op seks, niks mis mee, maar niet wat ik zoek. Ook veel laagopgeleide mannen, daar is niks mis mee, maar niet wat ik zoek. Ook gewoon veel profielen zonder tekst, of alleen maar foto's met zonnebril, dan val je bij mij direct af. Bij elkaar is dat wel ongeveer 75% van de profielen van mannen denk ik.

De rest daar kijk ik even naar, of ik de foto's leuk vind en of de rest een beetje aansluit. Dan blijven er nog steeds wel wat mannen over hoor, maar ik denk dat ik hooguit 1 op 30 naar rechts swipe? Ik zit nu op happn te kijken en daar staan minder profielen op maar doen mannen wel iets meer moeite om wat van zichzelf te laten zien, vind ik wel fijner, ik denk dat ik nu 1 op 15 naar boven swipe.

Verschil is dat ik op Tinder heel heel veel profielen kan swipen en bij happn wat minder, dan voelt t wat minder als een vleeskeuring waar ik me doorheen moet ploegen.
pi_192672201
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Op Tinder kom ik veel mannen tegen die alleen uit zijn op seks, niks mis mee, maar niet wat ik zoek. Ook veel laagopgeleide mannen, daar is niks mis mee, maar niet wat ik zoek. Ook gewoon veel profielen zonder tekst, of alleen maar foto's met zonnebril, dan val je bij mij direct af. Bij elkaar is dat wel ongeveer 75% van de profielen van mannen denk ik.

De rest daar kijk ik even naar, of ik de foto's leuk vind en of de rest een beetje aansluit. Dan blijven er nog steeds wel wat mannen over hoor, maar ik denk dat ik hooguit 1 op 30 naar rechts swipe? Ik zit nu op happn te kijken en daar staan minder profielen op maar doen mannen wel iets meer moeite om wat van zichzelf te laten zien, vind ik wel fijner, ik denk dat ik nu 1 op 15 naar boven swipe.

Verschil is dat ik op Tinder heel heel veel profielen kan swipen en bij happn wat minder, dan voelt t wat minder als een vleeskeuring waar ik me doorheen moet ploegen.
Als je er maar 1 op de 30 liket (wat ik me opzich prima kan voorstellen als vrouw) dan snap ik dat het lang duurt voordat je een beetje matches hebt. Dan moet je echt lang swipen. Toch zijn ze er dus wel op Tinder. :)

Probeer je nu nog wel te daten dan?
  vrijdag 17 april 2020 @ 19:52:11 #24
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_192672350
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als je er maar 1 op de 30 liket (wat ik me opzich prima kan voorstellen als vrouw) dan snap ik dat het lang duurt voordat je een beetje matches hebt. Dan moet je echt lang swipen. Toch zijn ze er dus wel op Tinder. :)

Probeer je nu nog wel te daten dan?
Niks ten nadele van de mannen op tinder, maar t aanbod is denk ik heel wat groter dan de vraag. Na een uurtje swipen heb ik dan 10 matches ofzo, maar wat moet ik met zoveel matches? Ik vind t zelf leuker om 1 voor een te doen, ik heb er ook geen haast bij. Maar Tinder is echt voor de massale vleeskeuring.

Nou ik was eigenlijk eind februari net weer een beetje in de stemming om eens rond te gaan kijken. Maarja toen kwam corona. En nu verveel ik me omdat ik thuiszit tot begin mei dus dacht ik dat ik me iig wel een beetje kon vermaken met kletspraatjes. Ik ben daar ook wel duidelijk over. En als er echt n leuke man tussen lijkt te zitten kunnen we altijd nog op anderhalve meter afstand een wandeling maken.
pi_192672937
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Niks ten nadele van de mannen op tinder, maar t aanbod is denk ik heel wat groter dan de vraag. Na een uurtje swipen heb ik dan 10 matches ofzo, maar wat moet ik met zoveel matches? Ik vind t zelf leuker om 1 voor een te doen, ik heb er ook geen haast bij. Maar Tinder is echt voor de massale vleeskeuring.

Nou ik was eigenlijk eind februari net weer een beetje in de stemming om eens rond te gaan kijken. Maarja toen kwam corona. En nu verveel ik me omdat ik thuiszit tot begin mei dus dacht ik dat ik me iig wel een beetje kon vermaken met kletspraatjes. Ik ben daar ook wel duidelijk over. En als er echt n leuke man tussen lijkt te zitten kunnen we altijd nog op anderhalve meter afstand een wandeling maken.
In welke leeftijdscategorie vis je? Verder wel herkenbaar hoor, ook wat vrouwen betreft. Tinder is toch een beetje het "uitschot". (Al klinkt dat wel heel negatief want we zitten er zelf ook op. :P )

Aan de andere kant toch ergens ook wel logisch dat mensen snel klaar zijn met "ik zit hier alleen om te kletsen"? Als iemand dat tegen mij zegt dan kap ik het ook af.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2020 20:13:07 ]
pi_192673207
Als ik iemand like op Tinder maar daarna nog steeds af en toe dat profiel krijg te zien, heeft diegene mij dan nog niet geliked?
pi_192674033
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als ik iemand like op Tinder maar daarna nog steeds af en toe dat profiel krijg te zien, heeft diegene mij dan nog niet geliked?
Geen idee.

Kan ook zijn dat die persoon het profiel heeft verwijderd en weer opnieuw ingesteld.
pi_192674874
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
maar ik denk dat ik hooguit 1 op 30 naar rechts swipe?
Damn.

Ik geef die mannen meer kans als ze je in het echt aanspreken ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 17 april 2020 @ 22:28:59 #29
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192675153
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Damn.

Ik geef die mannen meer kans als ze je in het echt aanspreken ;)
Die foto passeert wel op een afstand minder dan 1,5 meter. Dus in die zin zijn ze wel dichterbij dan in real life.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192675168
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:28 schreef M1stral het volgende:

[..]

Die foto passeert wel op een afstand minder dan 1,5 meter. Dus in die zin zijn ze wel dichterbij dan in real life.
Das waar, opzicht, een vrouw versieren vanaf 1.5 meter, ik denk dat ze het wel komisch vinden.

HEY JIJ DAAR, ja jij op 1.5 meter, hoiii ik ben, ***
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 17 april 2020 @ 22:30:38 #31
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192675183
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das waar, opzicht, een vrouw versieren vanaf 1.5 meter, ik denk dat ze het wel komisch vinden.

HEY JIJ DAAR, ja jij op 1.5 meter, hoiii ik ben, ***
Ik zou de voorkeur geven aan mime.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 17 april 2020 @ 22:46:11 #32
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_192675482
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

In welke leeftijdscategorie vis je? Verder wel herkenbaar hoor, ook wat vrouwen betreft. Tinder is toch een beetje het "uitschot". (Al klinkt dat wel heel negatief want we zitten er zelf ook op. :P )

Aan de andere kant toch ergens ook wel logisch dat mensen snel klaar zijn met "ik zit hier alleen om te kletsen"? Als iemand dat tegen mij zegt dan kap ik het ook af.
Ik kijk naar 35 tot 43, ben zelf 36.

Nou t is vooral dat ik nu t waarschijnlijk wel even duurt voor er afgesproken kan worden niet nu al veel ga investeren in de gesprekken. Je kan wel 4 weken intens chatten, en dan vanalles gaan voelen maar of het in t echt ook zo is weet je pas als je afspreekt. Dat is wat ik er vooral mee bedoel.
  vrijdag 17 april 2020 @ 22:48:19 #33
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_192675526
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Damn.

Ik geef die mannen meer kans als ze je in het echt aanspreken ;)
Ik denk dat in t echt aanspreken ook beter werkt hoor. Maar ik merk dat sinds ik 30+ ben ik minder vaak op plekken ben waar single mannen komen, en het ook past om mensen aan te spreken.
pi_192675566
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik denk dat in t echt aanspreken ook beter werkt hoor. Maar ik merk dat sinds ik 30+ ben ik minder vaak op plekken ben waar single mannen komen, en het ook past om mensen aan te spreken.
Ik vind mensen sowieso een beetje op zichzelf, als ik wil doe ik buiten onder de mensen allerlei dingen zonder aangesproken te worden. :+

Maar okay sommige plekken daar heb je wel beduidend meer kans daarop. Zoals hostels. *O*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192675578
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik kijk naar 35 tot 43, ben zelf 36.

Nou t is vooral dat ik nu t waarschijnlijk wel even duurt voor er afgesproken kan worden niet nu al veel ga investeren in de gesprekken. Je kan wel 4 weken intens chatten, en dan vanalles gaan voelen maar of het in t echt ook zo is weet je pas als je afspreekt. Dat is wat ik er vooral mee bedoel.
Ik swipe ofwel 30+ of 18-19 :')
Maar voor de grap dus wat dat betreft. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192679952
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:50 schreef ludovico het volgende:
Maar okay sommige plekken daar heb je wel beduidend meer kans daarop. Zoals hostels. *O*
Ik val in de leeftijdscategorie waarin @Mevrouw_voor_jou mannen zoekt, dus misschien snap ik het daarom niet. Maar, vanwaar dat enthousiasme over hostels? Ik moet bij het lezen van dat woord direct denken aan volgepropte slaapzalen en gedeelde badkamers. En dan denk ik: neeeeeee! Ik vind de gevraagde prijzen per nacht vaak nog relatief duur ook.
pi_192680608
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het gaat mij anders prima af.

Ik mis meer de sociale interactie met vrienden dan het hebben van een relatie.
Ja sowieso, alleen is mijn partner ook een vriend en heb ik dus iig 1 vriend wél bij de hand.1
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192680684
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik kijk naar 35 tot 43, ben zelf 36.

Nou t is vooral dat ik nu t waarschijnlijk wel even duurt voor er afgesproken kan worden niet nu al veel ga investeren in de gesprekken. Je kan wel 4 weken intens chatten, en dan vanalles gaan voelen maar of het in t echt ook zo is weet je pas als je afspreekt. Dat is wat ik er vooral mee bedoel.
Maar die 4 weken zijn met een leuke digiflirtage toch leuker dan zonder?

Schrodingers date :D als het chatten heel leuk is blijft die date potentieel heel leuk zolang je niet kunt meeten.

Ik snap zelf nooit zo goed waarom het leuke chatten gezien wordt als verloren tijd wanneer de uitkomst ruk is. Ik investeer er ook nauwelijks tijd in. Of ik ben thuis en niets bijzonders te doen, dus beetje internetten, netflix en een leuke chat maakt dat leuker, of ik ben iets aan het doen en chat niet. Of alleen even tussendoor.

Het is niet dat ik mijn nobelprijzend winnend werk er voor aan de kant moet leggen oid.

Het is dus niet dat een leuke chat me veel kost, het levert alleen dingen op.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192680694
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DancingPhoebe op 18-04-2020 09:59:08 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192681006
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik swipe ofwel 30+ of 18-19 :')
Maar voor de grap dus wat dat betreft. :7
Hoe oud ben je zelf? Denk je dat 18-19 jarigen interesse hebben?
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:07:01 #41
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_192681531
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar die 4 weken zijn met een leuke digiflirtage toch leuker dan zonder?

Schrodingers date :D als het chatten heel leuk is blijft die date potentieel heel leuk zolang je niet kunt meeten.

Ik snap zelf nooit zo goed waarom het leuke chatten gezien wordt als verloren tijd wanneer de uitkomst ruk is. Ik investeer er ook nauwelijks tijd in. Of ik ben thuis en niets bijzonders te doen, dus beetje internetten, netflix en een leuke chat maakt dat leuker, of ik ben iets aan het doen en chat niet. Of alleen even tussendoor.

Het is niet dat ik mijn nobelprijzend winnend werk er voor aan de kant moet leggen oid.

Het is dus niet dat een leuke chat me veel kost, het levert alleen dingen op.
Zit wat in ook. Heb je je iig vermaakt en het is (zeker in deze periode) leuker dan niks. Maar je houdt toch wat verwachtingen bij die eerste meet, zeker na een aantal weken gezellig chatten.

Of je moet idd Schrödinger's Date doen. Ga je er met wat minder "druk" in.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_192684361
Teveel tijd besteden aan iemand via de app (chat) is verspilde tijd en moeite, zeker in deze tijd.
Het kan net zo goed zijn dat iemand al voorzien is maar uit verveling gaat appen met anderen die misschien wel meer verwachten.
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:05:13 #43
370431 drakin
vurig typje
pi_192684461
Het ligt dus aan dat crush time en niet aan de instellingen dat ik op 40+ heb gezet, nou alweer een jonkie van 30 die me leuk vind.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192684517
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:05 schreef drakin het volgende:
Het ligt dus aan dat crush time en niet aan de instellingen dat ik op 40+ heb gezet, nou alweer een jonkie van 30 die me leuk vind.
Niks mis mee toch :9
pi_192684527
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:05 schreef drakin het volgende:
Het ligt dus aan dat crush time en niet aan de instellingen dat ik op 40+ heb gezet, nou alweer een jonkie van 30 die me leuk vind.
crush time?
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:10:29 #46
370431 drakin
vurig typje
pi_192684530
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:09 schreef Womanly het volgende:

[..]

Niks mis mee toch :9
Ik hoef geen speelgoed
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:10:59 #47
370431 drakin
vurig typje
pi_192684535
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

crush time?
happn heeft dat
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192684547
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:10 schreef drakin het volgende:

[..]

happn heeft dat
Ah okee :)
pi_192684580
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:05 schreef drakin het volgende:
Het ligt dus aan dat crush time en niet aan de instellingen dat ik op 40+ heb gezet, nou alweer een jonkie van 30 die me leuk vind.
Had ik op happn ook ja

En bloedserieus dan ook nog.

Ik was gewoon een keer zo oud...
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:16:12 #50
370431 drakin
vurig typje
pi_192684595
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Had ik op happn ook ja

En bloedserieus dan ook nog.

Ik was gewoon een keer zo oud...
Ach even een lekker tussendoortje

Alleen niet in deze tijd
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:26:14 #51
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192684767
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:56 schreef Gruj0 het volgende:
Teveel tijd besteden aan iemand via de app (chat) is verspilde tijd en moeite, zeker in deze tijd.
Het kan net zo goed zijn dat iemand al voorzien is maar uit verveling gaat appen met anderen die misschien wel meer verwachten.
Op een datingapp zitten terwijl je al voorzien bent is wel ontzettend sneu.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192685073
Wat doen jullie als je een bekende collega of kennis op zo'n app ziet? Kom er regelmatig wat tegen maar ze liken nooit terug en om dan op het werk of whatsapp ineens te zeggen, jij ook hier is misschien wat akward :') ik neem aan dat ze mij ook wel een keer voorbij zien komen dan.
  zaterdag 18 april 2020 @ 16:22:29 #53
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192685490
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wat doen jullie als je een bekende collega of kennis op zo'n app ziet? Kom er regelmatig wat tegen maar ze liken nooit terug en om dan op het werk of whatsapp ineens te zeggen, jij ook hier is misschien wat akward :') ik neem aan dat ze mij ook wel een keer voorbij zien komen dan.
Nou, wat denk je zelf. Geen like is geen match, dus geen match is geen like.

Mensen zijn je niets verplicht.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192686340
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wat doen jullie als je een bekende collega of kennis op zo'n app ziet? Kom er regelmatig wat tegen maar ze liken nooit terug en om dan op het werk of whatsapp ineens te zeggen, jij ook hier is misschien wat akward :') ik neem aan dat ze mij ook wel een keer voorbij zien komen dan.
Hmm ik heb op die manier 2x gedate met iemand _O-

Waarvan 1x iemand nadat ik hem zag... via fb aangesproken dat ik dacht dat hij gewoon een relatie had. Diegene was heel boos want heel naar uit elkaar gegaan.
En uiteindelijk toch paar maanden poging tot relatie gedaan.. niet echt heel succesvol.
Spreken elkaar nu wel vaker.. na 1,5 jaar stilzwijgen omdat ik kennelijk heel eng was... appen we nu weer met enige regelmaat
pi_192686399
Oh en 1x excollega die een open relatie bleek te hebben en oprecht geïnteresseerd was toen we samen werkten.. maar niks had willen zeggen.

Beetje jammer want ik had dat niet afgeslagen.
pi_192686787
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar die 4 weken zijn met een leuke digiflirtage toch leuker dan zonder?

Schrodingers date :D als het chatten heel leuk is blijft die date potentieel heel leuk zolang je niet kunt meeten.

Ik snap zelf nooit zo goed waarom het leuke chatten gezien wordt als verloren tijd wanneer de uitkomst ruk is. Ik investeer er ook nauwelijks tijd in. Of ik ben thuis en niets bijzonders te doen, dus beetje internetten, netflix en een leuke chat maakt dat leuker, of ik ben iets aan het doen en chat niet. Of alleen even tussendoor.

Het is niet dat ik mijn nobelprijzend winnend werk er voor aan de kant moet leggen oid.

Het is dus niet dat een leuke chat me veel kost, het levert alleen dingen op.
Ik denk dat we t zelfde bedoelen maar het anders noemen. Sommige mensen hangen al veel op aan wat digigeflirt en gechat en ik doe dat niet. Kan het nog steeds wel keigezellig zijn.
pi_192687602
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:16 schreef drakin het volgende:

[..]

Ach even een lekker tussendoortje

Alleen niet in deze tijd
Mwah.. toch niet helemaal mijn ding geloof ik :)

En al voorzien van een goed tussendoortje
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 18 april 2020 @ 19:13:42 #58
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192687863
Ik krijg alleen nog maar asians en Latinas die aan de andere kant van de wereld zitten als match
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 18 april 2020 @ 19:15:41 #59
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_192687894
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg alleen nog maar asians en Latinas die aan de andere kant van de wereld zitten als match
Dan zal remqo wel snel een account aanmaken
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 18 april 2020 @ 19:17:50 #60
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192687933
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Dan zal remqo wel snel een account aanmaken
Hey jij ook hier
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 18 april 2020 @ 19:19:26 #61
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_192687956
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 19:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hey jij ook hier
Ja wilde even weten wat jij had gepost
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 18 april 2020 @ 19:26:24 #62
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192688086
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 19:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Ja wilde even weten wat jij had gepost
Vanwaar die interesse
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 18 april 2020 @ 19:30:33 #63
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_192688187
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 19:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Vanwaar die interesse
Haal je maar niks in je hoofd
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  zaterdag 18 april 2020 @ 19:35:19 #64
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192688284
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 19:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Haal je maar niks in je hoofd
Date jij nog?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192688686
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wat doen jullie als je een bekende collega of kennis op zo'n app ziet? Kom er regelmatig wat tegen maar ze liken nooit terug en om dan op het werk of whatsapp ineens te zeggen, jij ook hier is misschien wat akward :') ik neem aan dat ze mij ook wel een keer voorbij zien komen dan.
Heb je deze vraag niet al eens eerder gesteld?
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 18 april 2020 @ 20:02:28 #66
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192688703
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 19:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Haal je maar niks in je hoofd
Sorry ben een beetje eenzaam
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192688965
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoe oud ben je zelf? Denk je dat 18-19 jarigen interesse hebben?
27. Natuurlijk niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192688984
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 08:30 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik val in de leeftijdscategorie waarin @:Mevrouw_voor_jou mannen zoekt, dus misschien snap ik het daarom niet. Maar, vanwaar dat enthousiasme over hostels? Ik moet bij het lezen van dat woord direct denken aan volgepropte slaapzalen en gedeelde badkamers. En dan denk ik: neeeeeee! Ik vind de gevraagde prijzen per nacht vaak nog relatief duur ook.
Omdat daar mensen komen die massaal dingen willen doen en mensen willen leren kennen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 18 april 2020 @ 20:44:24 #69
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192689259
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 20:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Heb je deze vraag niet al eens eerder gesteld?
Jawel, maar deze user vind dat vrouwen hem maar moeten daten als ze dat met anderen ook doen, ofzo.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192690518
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:26 schreef M1stral het volgende:

[..]

Op een datingapp zitten terwijl je al voorzien bent is wel ontzettend sneu.
No shit sherlock. :+
pi_192690939
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 20:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat daar mensen komen die massaal dingen willen doen en mensen willen leren kennen.
Dat werkt (denk ik) vooral voor tieners en (begin) twintigers.
pi_192691281
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:56 schreef Gruj0 het volgende:
Teveel tijd besteden aan iemand via de app (chat) is verspilde tijd en moeite, zeker in deze tijd.
Het kan net zo goed zijn dat iemand al voorzien is maar uit verveling gaat appen met anderen die misschien wel meer verwachten.
Als je voorzien bent ga je lekker batsen of je moet, zeldzaam, apart van je geliefde zitten. En dan app je die waarschijnlijk. Of je werkt in de zorg. Jezus poes, je zou eens ergens onvoorwaardelijk lol in hebben :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192691532
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 20:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Heb je deze vraag niet al eens eerder gesteld?
Ik kom wel vaker bekende mensen tegen op de apps :')
pi_192691859
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 22:22 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dat werkt (denk ik) vooral voor tieners en (begin) twintigers.
Mwoah, oneens. De hele categorie 22-35 is best aanwezig daar.
Je schat de leeftijden te jong dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192692973
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 22:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ik kom wel vaker bekende mensen tegen op de apps :')
Oke dat kan.

Maar wat verwacht je precies van hun? Dat je automatisch een like zou moeten krijgen?
pi_192693112
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 00:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oke dat kan.

Maar wat verwacht je precies van hun? Dat je automatisch een like zou moeten krijgen?
Zou jij bekenden sowieso naar links swipen? Ik zou bijvoorbeeld ook een luchtig berichtje willen sturen via ander kanaal waar je toch al contact met diegene hebt dat je elkaar gezien hebt maar dat is natuurlijk best ongemakkelijk. En zelf geloof ik in geen like is geen interesse. Het blijft voor mij sowieso lastig om bekenden in mijn omgeving aan te spreken ook al weet je dat ze single zijn en je misschien wel uit die friendzone wilt. Laatst hadden we het met een groepje collega's over dating apps en veel zaten daar op en veel was ik ook al weleens tegengekomen daarop ja. Maar dan blijft het toch wat oppervlakkig zo'n discussie en niemand die elkaar dan durft te koppelen ofzo ook al weet je dus dat een boel single zijn en in dezelfde vijver vissen. Dan vat ik dat op als geen interesse.
pi_192693373
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 00:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Zou jij bekenden sowieso naar links swipen? Ik zou bijvoorbeeld ook een luchtig berichtje willen sturen via ander kanaal waar je toch al contact met diegene hebt dat je elkaar gezien hebt maar dat is natuurlijk best ongemakkelijk. En zelf geloof ik in geen like is geen interesse. Het blijft voor mij sowieso lastig om bekenden in mijn omgeving aan te spreken ook al weet je dat ze single zijn en je misschien wel uit die friendzone wilt. Laatst hadden we het met een groepje collega's over dating apps en veel zaten daar op en veel was ik ook al weleens tegengekomen daarop ja. Maar dan blijft het toch wat oppervlakkig zo'n discussie en niemand die elkaar dan durft te koppelen ofzo ook al weet je dus dat een boel single zijn en in dezelfde vijver vissen. Dan vat ik dat op als geen interesse.
Het verschilt per bekende, en het zou dan niet eens meteen automatisch zijn dat ik het doe omdat ik die persoon wil daten of neuken, maar meer gewoon voor de lol van.

En ja eigenlijk is geen like terug altijd geen interesse, anders hadden ze je ook wel geliked.
pi_192695158
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah, oneens. De hele categorie 22-35 is best aanwezig daar.
Je schat de leeftijden te jong dus.
Dat kan je ook zeggen van die singlereizen. De leeftijden zijn uiteenlopend.
pi_192698190
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 20:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sorry ben een beetje eenzaam
Hey Mortaxx alles goed
  zondag 19 april 2020 @ 13:34:20 #80
370431 drakin
vurig typje
pi_192698290
Oei, niet daten als je je eenzaam voelt :N Dat is een teken dat je het beste bij jezelf te rade gaan of je nog goed in je vel zit. Slechts advies van een wijze oude draak hoor.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 19 april 2020 @ 13:36:42 #81
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192698324
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 13:26 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Hey Mortaxx alles goed
Nee drie fout
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192701364
Ik merk dat mijn soms wat anarchistische kant me in deze weken wel tegenwerkt. Heb je een leuk gesprek met iemand en wil je eigenlijk deze week afspreken, durft mevrouw het in verband met corona niet aan.

Ik weet dat de discussie hier al vaker gevoerd is maar ik heb er niet zoveel moeite mee om af te spreken. Mannen lijken mij vaak toch net wat gewaagder ingesteld dan vrouwen en zullen het sneller wél doen.

Het is dubbel. Aan de ene kant snap ik dat mensen nu op de app zitten omdat ze zich vervelen. Aan de andere kant denk ik: Wacht lekker een paar weken als je toch niet durft te daten.
pi_192701811
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:41 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk dat mijn soms wat anarchistische kant me in deze weken wel tegenwerkt. Heb je een leuk gesprek met iemand en wil je eigenlijk deze week afspreken, durft mevrouw het in verband met corona niet aan.

Ik weet dat de discussie hier al vaker gevoerd is maar ik heb er niet zoveel moeite mee om af te spreken. Mannen lijken mij vaak toch net wat gewaagder ingesteld dan vrouwen en zullen het sneller wél doen.

Het is dubbel. Aan de ene kant snap ik dat mensen nu op de app zitten omdat ze zich vervelen. Aan de andere kant denk ik: Wacht lekker een paar weken als je toch niet durft te daten.
Daarom ben ik erg blij dat ik echt nét voor het corona gebeuren een leuke date heb leren kennen waar ik momenteel regelmatig mee afspreek.

Ik zit echt niet te wachten op Tinder momenteel, mensen van over de hele wereld voorgeschoteld krijgen, het merendeel van de vrouwen die niet durven af te spreken momenteel, waarom Tinderen ze dan? Ze weten zelf toch ook wel dat het app-contact in die tussentijd saai wordt en zo doodbloedt, en dat een zichzelf respecterende man daar niet op zit te wachten.
  zondag 19 april 2020 @ 18:10:10 #84
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192701823
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:41 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk dat mijn soms wat anarchistische kant me in deze weken wel tegenwerkt. Heb je een leuk gesprek met iemand en wil je eigenlijk deze week afspreken, durft mevrouw het in verband met corona niet aan.

Ik weet dat de discussie hier al vaker gevoerd is maar ik heb er niet zoveel moeite mee om af te spreken. Mannen lijken mij vaak toch net wat gewaagder ingesteld dan vrouwen en zullen het sneller wél doen.

Het is dubbel. Aan de ene kant snap ik dat mensen nu op de app zitten omdat ze zich vervelen. Aan de andere kant denk ik: Wacht lekker een paar weken als je toch niet durft te daten.
"Mijn anarchistische kant werkt me tegen."
"Wij mannen zijn toch wel wat gewaagder dan vrouwen hoor, hihi."

Klinkt een beetje als een willekeurige greep uit de blog van de chick die hier zo werd neergesabeld.
pi_192701922
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:09 schreef Zolder het volgende:

[..]

Daarom ben ik erg blij dat ik echt nét voor het corona gebeuren een leuke date heb leren kennen waar ik momenteel regelmatig mee afspreek.

Ik zit echt niet te wachten op Tinder momenteel, mensen van over de hele wereld voorgeschoteld krijgen, het merendeel van de vrouwen die niet durven af te spreken momenteel, waarom Tinderen ze dan? Ze weten zelf toch ook wel dat het app-contact in die tussentijd saai wordt en zo doodbloedt, en dat een zichzelf respecterende man daar niet op zit te wachten.
En vooral met contacten binnen 5km die niet durven te daten weet je dat het lastig wordt om de interesse te behouden.
pi_192702038
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:10 schreef Poem_ het volgende:

[..]

"Mijn anarchistische kant werkt me tegen."
"Wij mannen zijn toch wel wat gewaagder dan vrouwen hoor, hihi."

Klinkt een beetje als een willekeurige greep uit de blog van de chick die hier zo werd neergesabeld.
Ok dan.
pi_192702235
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:09 schreef Zolder het volgende:

Ik zit echt niet te wachten op Tinder momenteel, mensen van over de hele wereld voorgeschoteld krijgen.
Dit is echt een kansloos idee van Tinder inderdaad, ze stimuleren het zelfs. :') Het interesseert mij echt niets wat iemand in Cuba op dit moment uitvreet.

quote:
Het merendeel van de vrouwen die niet durven af te spreken momenteel, waarom Tinderen ze dan? Ze weten zelf toch ook wel dat het app-contact in die tussentijd saai wordt en zo doodbloedt, en dat een zichzelf respecterende man daar niet op zit te wachten.
Had er zojuist ook weer zo 1. :') "Ja ik zit er alleen op omdat ik me verveel."

Het wordt echt tijd voor een nieuwe app die alleen geschikt is voor mensen die wel durven te daten tijdens Corona.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2020 18:48:41 ]
  zondag 19 april 2020 @ 18:54:54 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192702457
Niet durven vanwege Corona is natuurlijk ook wel een goede smoes om af te wimpelen
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 18:55:40 #89
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192702465
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:54 schreef Hexagon het volgende:
Niet durven vanwege Corona is natuurlijk ook wel een goede smoes om af te wimpelen
Dat, of ze zijn allemaal op zich wél verstandig bezig. Dat vind ik helemaal niet zo :') .
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192702656
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat, of ze zijn allemaal op zich wél verstandig bezig. Dat vind ik helemaal niet zo :') .
Hier hebben we al over gehad. Nogmaals, hier kun je dus verschillend over denken.

Ik vind alleen wel, dat als je er dan wél voor kiest om op die apps te gaan, het niet heel netjes is om er puur om de verveling op te gaan.
pi_192702708
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hier hebben we al over gehad. Nogmaals, hier kun je dus verschillend over denken.

Ik vind alleen wel, dat als je er dan wél voor kiest om op die apps te gaan, het niet heel netjes is om er puur om de verveling op te gaan.
Maak zelf een app voor mensen die wel daten deze periode. :7
pi_192702715
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:16 schreef Womanly het volgende:

[..]

Maak zelf een app voor mensen die wel daten deze periode. :7
Vind jij het niet irritant dan?
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 19:18:20 #93
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192702722
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hier hebben we al over gehad. Nogmaals, hier kun je dus verschillend over denken.

Ik vind alleen wel, dat als je er dan wél voor kiest om op die apps te gaan, het niet heel netjes is om er puur om de verveling op te gaan.
Ja, hebben we het over gehad, maar je blijft er zelf continue op terug komen toch? :)

Nou, dat heeft met netjes helemaal niets te maken, niemand hoeft verantwoording af te leggen over waarom ze op die app zitten of niet. Als ze dat doen tegen verveling, dan is daar net zo min iets mis mee dan om een ONS te vinden, of een relatie, of omdat je heel erg niet alleen wil zijn, of of of.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192702754
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Vind jij het niet irritant dan?
Nee op dit moment date ik zelf ook niet. Maar ik vind het wel leuk om eventueel al wat contact op te doen voor later. Moet wel zeggen dat ik het nu na een week ongeveer het wel zat ben en de app weer wil gaan verwijderen.
pi_192702897
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:41 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk dat mijn soms wat anarchistische kant me in deze weken wel tegenwerkt. Heb je een leuk gesprek met iemand en wil je eigenlijk deze week afspreken, durft mevrouw het in verband met corona niet aan.
Same here. 5 vrouwen die nu niet willen daten vanwege corona. Van degene die in de zorg werkt snap ik het nog enigszins, maar verder... de propaganda machine van NPO werpt zijn vruchten af hoor! :')
pi_192703448
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:22 schreef Womanly het volgende:

[..]

Nee op dit moment date ik zelf ook niet. Maar ik vind het wel leuk om eventueel al wat contact op te doen voor later. Moet wel zeggen dat ik het nu na een week ongeveer het wel zat ben en de app weer wil gaan verwijderen.
Wat contact op te doen voor later is: Eerst leuke gesprekken, dan een paar weken/maanden laten rusten en dan weer de gesprekken heropenen?

Ik betwijfel of dat werkt.
pi_192704158
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat contact op te doen voor later is: Eerst leuke gesprekken, dan een paar weken/maanden laten rusten en dan weer de gesprekken heropenen?

Ik betwijfel of dat werkt.
Werkt voor geen meter. Helemaal niet als je nu intensieve gesprekken hebt. Wat ik met die vrouwen doe is af en toe een berichtje sturen, maar geen lange chats.
  zondag 19 april 2020 @ 20:55:15 #98
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_192704277
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:33 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Same here. 5 vrouwen die nu niet willen daten vanwege corona. Van degene die in de zorg werkt snap ik het nog enigszins, maar verder... de propaganda machine van NPO werpt zijn vruchten af hoor! :')
Hebben ze niet gewoon een goede smoes nu?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_192704703
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat contact op te doen voor later is: Eerst leuke gesprekken, dan een paar weken/maanden laten rusten en dan weer de gesprekken heropenen?

Ik betwijfel of dat werkt.
Gewoon af en toe een bericht. Als het niet werkt dan werkt het niet. Maar mocht het wel werken dan is het mooi toch.
pi_192705107
Silent treatment zijn vrouwen goed in.

Match verwijderen is netter vind ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192705119
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:33 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Same here. 5 vrouwen die nu niet willen daten vanwege corona. Van degene die in de zorg werkt snap ik het nog enigszins, maar verder... de propaganda machine van NPO werpt zijn vruchten af hoor! :')
Jajoh collectieve angsthazerij heerst nu hoogtij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192705246
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hebben ze niet gewoon een goede smoes nu?
Jaloers much? Natuurlijk onvoorstelbaar in jouw wereld dat er vrouwen zijn die af en toe pik willen.
pi_192706046
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:39 schreef Generationalpha het volgende:

Had er zojuist ook weer zo 1. :') "Ja ik zit er alleen op omdat ik me verveel."

Dus ze misbruikt mannen voor haar eigen entertainment.

Hoor je ook niemand over :')
  zondag 19 april 2020 @ 23:01:28 #104
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_192706577
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 21:48 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Jaloers much? Natuurlijk onvoorstelbaar in jouw wereld dat er vrouwen zijn die af en toe pik willen.
Niet voordat de 1.5 meter samenleving is opgeheven klaarblijkelijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_192724331
Een protip die ik niet voor mezelf wil houden: spraakberichten

Brengt zoveel meer leven in online dating. Text is dood, met spraakberichten heb ik zelfs recent nieuw leven geblazen in een volledig doodgebloed gesprek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2020 22:26:40 ]
  dinsdag 21 april 2020 @ 07:17:07 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192726954
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Een protip die ik niet voor mezelf wil houden: spraakberichten

Brengt zoveel meer leven in online dating. Text is dood, met spraakberichten heb ik zelfs recent nieuw leven geblazen in een volledig doodgebloed gesprek.
Het is maar net hoe die ander whatsappt. Als ik op m'n werk zit, zijn spraakberichten niet handig. Thuis niet zo erg. De hele tijd door, maakt de app traag.

Maar af en toe iets tussendoor is denk ik zeker niet verkeerd :)
pi_192726973
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Een protip die ik niet voor mezelf wil houden: spraakberichten

Brengt zoveel meer leven in online dating. Text is dood, met spraakberichten heb ik zelfs recent nieuw leven geblazen in een volledig doodgebloed gesprek.
hmm dat vind ik toch vaak niet zo handig
ze zijn leuk... MAAR... ik kan ze minstens zo vaak niet afluisteren als wel :)

op werk, onderweg, buiten... en normaal (laten we zeggen eind 2019 nog) bracht ik daar toch wel veel tijd mee door.
pi_192728513
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Een protip die ik niet voor mezelf wil houden: spraakberichten

Brengt zoveel meer leven in online dating. Text is dood, met spraakberichten heb ik zelfs recent nieuw leven geblazen in een volledig doodgebloed gesprek.
lol PUA gespot _O-
pi_192729364
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Een protip die ik niet voor mezelf wil houden: spraakberichten

Brengt zoveel meer leven in online dating. Text is dood, met spraakberichten heb ik zelfs recent nieuw leven geblazen in een volledig doodgebloed gesprek.
Idd niet altijd handig nee. Vooral niet in de chats die ik met sommige mensen heb _O-
Sowieso krijg ik dan ook altijd een beeld voor me van iemand die zijn telefoon voor zijn neus houdt en er in spreekt. Ben ik een beetje allergisch voor. Een telefoon hoort aan je oor als je er in spreekt (ouderwets, ik weet het)
Het is wat.......
pi_192731612
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 10:50 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Idd niet altijd handig nee. Vooral niet in de chats die ik met sommige mensen heb _O-
Sowieso krijg ik dan ook altijd een beeld voor me van iemand die zijn telefoon voor zijn neus houdt en er in spreekt. Ben ik een beetje allergisch voor. Een telefoon hoort aan je oor als je er in spreekt (ouderwets, ik weet het)
Jij hebt wellicht een telefoon met draaischijf voor ogen, maar in het smartphone tijdperk is een spraakberichtje niet heel vreemd lijkt me.
pi_192731623
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 09:48 schreef Huck_ het volgende:

[..]

lol PUA gespot _O-
Dat absoluut niet. Maar waarom niet dingen toepassen en/of implementeren die betere resultaten geven?
pi_192731641
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 07:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm dat vind ik toch vaak niet zo handig
ze zijn leuk... MAAR... ik kan ze minstens zo vaak niet afluisteren als wel :)

op werk, onderweg, buiten... en normaal (laten we zeggen eind 2019 nog) bracht ik daar toch wel veel tijd mee door.
Op het werk hoor je ook te werken, dame ;) En let onderweg maar op het verkeer.

Ik chat alleen thuis met mensen als ik ook echt alleen thuis ben, dus voor mij maakt het geen verschil.
pi_192731650
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2020 07:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is maar net hoe die ander whatsappt. Als ik op m'n werk zit, zijn spraakberichten niet handig. Thuis niet zo erg. De hele tijd door, maakt de app traag.

Maar af en toe iets tussendoor is denk ik zeker niet verkeerd :)
Ik heb zelf meteen ook een veel beter beeld van de wederpartij. Het brengt letterlijk wat meer leven in het gesprek.
pi_192731690
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:59 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Op het werk hoor je ook te werken, dame ;) En let onderweg maar op het verkeer.

Ik chat alleen thuis met mensen als ik ook echt alleen thuis ben, dus voor mij maakt het geen verschil.
haha nee.. dat snap ik.
maar gezien het merendeel hier aangeeft het vervelend te vinden als mensen niet meteen terug appen is het leuk dat JIJ thuis zit.. maar is het nog maar de vraag waar de ander zich dan bevind :)

en dus potentieel een negatief gevoel krijgt over gebrek aan reactie op dat leuke spraakbericht
terwijl diegene het wel had gezien.. maar eigenlijk gewoon druk is met wat anders.
pi_192731741
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

haha nee.. dat snap ik.
maar gezien het merendeel hier aangeeft het vervelend te vinden als mensen niet meteen terug appen is het leuk dat JIJ thuis zit.. maar is het nog maar de vraag waar de ander zich dan bevind :)

en dus potentieel een negatief gevoel krijgt over gebrek aan reactie op dat leuke spraakbericht
terwijl diegene het wel had gezien.. maar eigenlijk gewoon druk is met wat anders.
Snap ik. Maar dat gaat over een dieperliggend probleem.

Ik probeer mezelf af leren om para te worden als een berichtje niet (meteen) wordt beantwoord. Dat hoort er gewoon bij en die ruimte moet je de ander ook gunnen vind ik. Soms (en sommige mensen best wel vaak) heb je gewoon iets beters te doen.

Ik heb 21 matches op Tinder. Toen ik vanochtend keek had ik berichten van 7 dames. Ik mag hopen dat ze niet verwachten dat ik vandaag de hele dag door met hen ga chatten. Als ze 1 berichtje krijgen vandaag hebben ze mazzel.
pi_192731816
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:58 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Dat absoluut niet. Maar waarom niet dingen toepassen en/of implementeren die betere resultaten geven?
jezelf anders voordoen om maar pussy te krijgen is best triest :')
pi_192731822
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:04 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Snap ik. Maar dat gaat over een dieperliggend probleem.

Ik probeer mezelf af leren om para te worden als een berichtje niet (meteen) wordt beantwoord. Dat hoort er gewoon bij en die ruimte moet je de ander ook gunnen vind ik. Soms (en sommige mensen best wel vaak) heb je gewoon iets beters te doen.

Ik heb 21 matches op Tinder. Toen ik vanochtend keek had ik berichten van 7 dames. Ik mag hopen dat ze niet verwachten dat ik vandaag de hele dag door met hen ga chatten. Als ze 1 berichtje krijgen vandaag hebben ze mazzel.
mja ik stuur relatief vaak tussendoor een berichtje als dat kan
mijn werk is dat er vaak wel een klein moment tussendoor is

maar een goed gesprek... dat wordt lastiger
dan moet je gewoon wachten tot ik savonds op de bank zit.. niet aan het werk, huishouden af, kind op bed en ik niet onderweg met vrienden of iets anders leuk

ben ook wat ouder dan een deel van de users hier.. maar ik heb gewoon een leven ook
en dan kan het gewoon niet

probeer ik ook niet van een ander te verwachten ondanks dat het soms frustrerend genoeg is :)
pi_192731929
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:09 schreef Huck_ het volgende:

[..]

jezelf anders voordoen om maar pussy te krijgen is best triest :')
Dit slaat nergens op. Hoe doe je je anders voor met een spraakbericht dan? Het lijkt mij juist echter, omdat ze je stem en intonatie hoort en je je niet hoeft te verschuilen achter wat geschreven tekst.
pi_192731944
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:04 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Snap ik. Maar dat gaat over een dieperliggend probleem.

Ik probeer mezelf af leren om para te worden als een berichtje niet (meteen) wordt beantwoord. Dat hoort er gewoon bij en die ruimte moet je de ander ook gunnen vind ik. Soms (en sommige mensen best wel vaak) heb je gewoon iets beters te doen.

Ik heb 21 matches op Tinder. Toen ik vanochtend keek had ik berichten van 7 dames. Ik mag hopen dat ze niet verwachten dat ik vandaag de hele dag door met hen ga chatten. Als ze 1 berichtje krijgen vandaag hebben ze mazzel.
Hoezo word je para als je berichtje niet meteen beantwoordt wordt?
pi_192731979
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:15 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hoezo word je para als je berichtje niet meteen beantwoordt wordt?
Ik word niet para, maar in het verleden vond ik het frustrerend als de vinkjes blauw waren en je geen reactie krijgt. Ook niet na een uur, twee uur... tot soms zelfs geen reactie.

Denk dat iedereen dit gevoel wel kent.

Ik probeer dat nu juist te relativeren en begrip te tonen voor het feit dat mensen soms geen tijd / zin / gelegenheid hebben om wat terug te sturen
pi_192731992
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:17 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ik word niet para, maar in het verleden vond ik het frustrerend als de vinkjes blauw waren en je geen reactie krijgt. Ook niet na een uur, twee uur... tot soms zelfs geen reactie.

Denk dat iedereen dit gevoel wel kent.

Ik probeer dat nu juist te relativeren en begrip te tonen voor het feit dat mensen soms geen tijd / zin / gelegenheid hebben om wat terug te sturen
Vrouwen vallen op mannen met agressieproblemen dus dit komt wel goed ;)
pi_192732012
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:18 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Vrouwen vallen op mannen met agressieproblemen dus dit komt wel goed ;)
_O-

Helemaal top. Ben weer gerustgesteld. ^O^
pi_192732019
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:18 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

_O-

Helemaal top. Ben weer gerustgesteld. ^O^
Kijk maar hoeveel vrouwen geilen op Badr Hari ;)
pi_192733234
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:18 schreef Huck_ het volgende:
Vrouwen vallen op mannen met agressieproblemen dus dit komt wel goed ;)
Niet op agressieproblemen per se.
Ik denk meer dat vrouwen, spreek nu even voor mezelf, vallen op mannen waarvan het duidelijk is dat ze emoties hebben wat hen menselijk en interessant maakt, ipv dat ze zichzelf voordoen als robot om altijd in control te kunnen zijn en zich emotioneel dominant op te stellen (zelfde verhaal als "zodra vriendin emoties toont die me niet bevallen dump ik haar gelijk voor haar 10 anderen").
Het is simpelweg een kwestie van niet altijd de emotioneel door emoties geregeerde gedomineerde machteloze persoon willen zijn en je beter voelen als de ander dat ook eens is. Want testosteron vlakt volgens mij emotie schommelingen af of zo, mannen met minder testosteron ervaren wat het is om meer zoals een vrouw te zijn. Namelijk: gestresst en boos om niks, enz. Dat is echt vreselijk, maar nog erger als een ander dat gebruikt om jou de les te lezen - terwijl hij zelf geen idee heeft hoe het voelt.
Mannen die zichtbaar gefrustreerd kunnen worden hebben in ieder geval niet de red flag van: oh weer zo'n gast die emotioneel wil domineren en zijn eigen kalmte gebruikt om de redder in nood te kunnen uithangen.
Anders wordt het echter als de agressie tegen de vrouw gericht is dat is wanstaltig en totaal niet aantrekkelijk. Tenzij het komt door trauma oid en er aan gewerkt wordt of zo.
Maar heel veel vrouwen vallen juist op kalme mannen die altijd in control zijn om hen gerust te stellen en te troosten, lees ik vaak op fok. Het is ook logisch, een kalm karakter is beter voor de samenleving dan iemand die opvliegend is. Maar als je je emotioneel vaak machteloos voelt dan kan het in een relatie dus averechts werken. Tenzij de kalme persoon ook heel lief en begrijpend is misschien.

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 21-04-2020 14:34:25 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192733257
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:57 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Jij hebt wellicht een telefoon met draaischijf voor ogen, maar in het smartphone tijdperk is een spraakberichtje niet heel vreemd lijkt me.
Zo erg is het nu ook weer niet. Maar een spraakbericht via whatsapp doet me ook denken aan mensen die aan telefoneren zijn met de telefoon voor hun neus en alles op speaker. En eerlijk gezegd associeer is die manier van telefoneren met tokkies. Daarom staat het me tegen
Het is wat.......
pi_192733391
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:25 schreef gooddaddy het volgende:
Zo erg is het nu ook weer niet. Maar een spraakbericht via whatsapp doet me ook denken aan mensen die aan telefoneren zijn met de telefoon voor hun neus en alles op speaker. En eerlijk gezegd associeer is die manier van telefoneren met tokkies. Daarom staat het me tegen
Waarom associeer je dat met tokkies?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:40:16 #127
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192733457
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:25 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Zo erg is het nu ook weer niet. Maar een spraakbericht via whatsapp doet me ook denken aan mensen die aan telefoneren zijn met de telefoon voor hun neus en alles op speaker. En eerlijk gezegd associeer is die manier van telefoneren met tokkies. Daarom staat het me tegen
Ik doe het niet, alleen om de simpele reden dat het super onnatuurlijk aanvoelt om zo een gesprek te voeren.

Als je wil praten bel of app, maar ga geen telefoongesprek voeren in berichtvorm, zo awkward.

Mocht ik dan nog een spraakbericht sturen dan is het enkel omdat ik niet in de gelegenheid zou zijn een bericht te typen. Tijdens autorijden bijvoorbeeld en alleen wanneer noodzakelijk.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192733865
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Waarom associeer je dat met tokkies?
Omdat ik die altijd zo zie telefoneren
Het is wat.......
pi_192734790
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Een protip die ik niet voor mezelf wil houden: spraakberichten

Brengt zoveel meer leven in online dating. Text is dood, met spraakberichten heb ik zelfs recent nieuw leven geblazen in een volledig doodgebloed gesprek.
Je kan ook gewoon bellen. Werkt veel beter.
pi_192735053
Ja maar bellen moet de ander dan maar weer net tijd/gelegenheid/zin voor hebben. Een spraakbericht luister je wanneer het uitkomt en je kunt het bewaren en dat is leuk.

Niet dat ik er gebruik van maak, aint nobody got time for that.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192735134
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 15:07 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Omdat ik die altijd zo zie telefoneren
Alsof alleen tokkies zo telefoneren. Dat is echt niet zo. Veel mensen doen dat voor hun werk oid ook vaak genoeg zo
pi_192735257
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Kijk maar hoeveel vrouwen geilen op Badr Hari ;)
Ligt iets genuanceerder.

Net als veel mannen op een vrouwelijke vrouw vallen, vallen de meeste vrouwen op een mannelijke man.

Wat maakt een man mannelijk? Alles wat de man in potentie helpt om te overleven. Denk aan fysieke kracht, agressie (ga Badr's vriendin maar eens wat aandoen waar hij bij staat), maar ook zekerheid in de vorm van geld of een bepaalde sociale status is aantrekkelijk voor vrouwen.
pi_192735273
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 16:14 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon bellen. Werkt veel beter.
Videobellen had ik in gedachten als volgende stap. Als het daarvoor lekker loopt zeg maar.
pi_192735393
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 16:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ligt iets genuanceerder.

Net als veel mannen op een vrouwelijke vrouw vallen, vallen de meeste vrouwen op een mannelijke man.

Wat maakt een man mannelijk? Alles wat de man in potentie helpt om te overleven. Denk aan fysieke kracht, agressie (ga Badr's vriendin maar eens wat aandoen waar hij bij staat), maar ook zekerheid in de vorm van geld of een bepaalde sociale status is aantrekkelijk voor vrouwen.
Zelfs al ben je een lopende moedervlek met haar erop.
pi_192740596
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 16:34 schreef Womanly het volgende:

[..]

Alsof alleen tokkies zo telefoneren. Dat is echt niet zo. Veel mensen doen dat voor hun werk oid ook vaak genoeg zo
Ik zeg niet dat alleen tokkies telefoneren en ik zeg ook niet dat alleen tokkies zo telefoneren. Ik zeg alleen dat wanneer iemand zo zie telefoneren dat meestal een tokkie is
Het is wat.......
pi_192740677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 16:34 schreef Womanly het volgende:

[..]

Alsof alleen tokkies zo telefoneren. Dat is echt niet zo. Veel mensen doen dat voor hun werk oid ook vaak genoeg zo
Mensen die dat doen voor hun werk.. zijn doorgaans thuis of op hun werk.

Ik heb nog nooit iemand zakelijk zien videobellen buiten.
Daarentegen wel hele verhandelingen op vol volume met betrekking tot familie, vrienden en de laatst roddels.

Dus als @gooddaddy zegt dat als hij dat ziet.. het meestal tokkies zijn... zal dat er wellicht iets mee te maken hebben :)

Ik voer mijn zakelijke gesprekken merendeels toch niet en publique :)
pi_192741552
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 20:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mensen die dat doen voor hun werk.. zijn doorgaans thuis of op hun werk.

Ik heb nog nooit iemand zakelijk zien videobellen buiten.
Daarentegen wel hele verhandelingen op vol volume met betrekking tot familie, vrienden en de laatst roddels.

Dus als @:gooddaddy zegt dat als hij dat ziet.. het meestal tokkies zijn... zal dat er wellicht iets mee te maken hebben :)

Ik voer mijn zakelijke gesprekken merendeels toch niet en publique :)
Zijn ook mensen die in hun lunchpauze buiten in de zon videobellen. Zag laatst nog iemand en dat was geen tokkie. Maar goed lekker belangrijk allemaal ook :P
pi_192742037
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 21:18 schreef Womanly het volgende:

[..]

Zijn ook mensen die in hun lunchpauze buiten in de zon videobellen. Zag laatst nog iemand en dat was geen tokkie. Maar goed lekker belangrijk allemaal ook :P
Hehehe ach.. we moeten ons ergens druk ovr maken :)
pi_192746486
We hebben tenslotte niets beters te doen tot 20 mei _O-
Het is wat.......
pi_192747071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 08:14 schreef gooddaddy het volgende:
We hebben tenslotte niets beters te doen tot 20 mei _O-
ik ben druk zat _O-

havo1-stof is weer aardig opgefrist bij mij :)

en op werk is het OOK druk gek genoeg :)
(En ik werk niet in de zorgn toch ofzo)
pi_192747652
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 09:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik ben druk zat _O-

havo1-stof is weer aardig opgefrist bij mij :)

en op werk is het OOK druk gek genoeg :)
(En ik werk niet in de zorgn toch ofzo)
Op het werk ook druk zat ja, maar er is altijf wel even tijd om op Fok! te kijken en te posten. Huiswerk enzo hoef i me niet mee bezig te houden. 16 jarige hier is geslaagd zonder eindexamen
Het is wat.......
pi_192823438
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192823871
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 01:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diezelfde vraag heb jij op 18 april toch ook al gesteld? Als die 'bekende' een vriendin van je is, kun je er toch gewoon rechtstreeks naar vragen? "Hé, ik kwam jouw profiel volgens mij laatst tegen op Tinder. Kan dat kloppen?" Als zij een (vage) bekende of collega is, kun je het er ook gewoon niet over hebben. Jullie zijn geen match. Punt.

Je kunt jezelf ook proberen wijs te maken dat de enige reden waarom jullie op de app geen match zijn voorkomt uit haar angst om jouw profiel naar rechts te swipen. Dat lijkt mij niet aannemelijk, maar kennelijk wil je dat graag horen. In dat geval: bel haar op en vraag haar gewoon om een échte date. Daarmee maak je jouw intenties naar haar toe heel duidelijk. En je krijgt closure. Succes.
pi_192823906
:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192824657
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 04:46 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Diezelfde vraag heb jij op 18 april toch ook al gesteld? Als die 'bekende' een vriendin van je is, kun je er toch gewoon rechtstreeks naar vragen? "Hé, ik kwam jouw profiel volgens mij laatst tegen op Tinder. Kan dat kloppen?" Als zij een (vage) bekende of collega is, kun je het er ook gewoon niet over hebben. Jullie zijn geen match. Punt.

Je kunt jezelf ook proberen wijs te maken dat de enige reden waarom jullie op de app geen match zijn voorkomt uit haar angst om jouw profiel naar rechts te swipen. Dat lijkt mij niet aannemelijk, maar kennelijk wil je dat graag horen. In dat geval: bel haar op en vraag haar gewoon om een échte date. Daarmee maak je jouw intenties naar haar toe heel duidelijk. En je krijgt closure. Succes.
Ik gok dat ik die reactie niet wil horen :') al is het natuurlijk wel tekenend en is de kans groot dat ze mij inderdaad ook is tegenkomen. Heb er moeite mee dat je niet kan beïnvloeden dat de ander je ook op die manier leuk vind haha.
pi_192825036
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ik gok dat ik die reactie niet wil horen :') al is het natuurlijk wel tekenend en is de kans groot dat ze mij inderdaad ook is tegenkomen. Heb er moeite mee dat je niet kan beïnvloeden dat de ander je ook op die manier leuk vind haha.
Sluit bekenden als collega's gewoon uit, dan hoef je ook niet maandelijks met dit dilemma in de weer te zitten.
  Moderator maandag 27 april 2020 @ 10:41:15 #147
5428 crew  miss_sly
pi_192825860
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ik gok dat ik die reactie niet wil horen :') al is het natuurlijk wel tekenend en is de kans groot dat ze mij inderdaad ook is tegenkomen. Heb er moeite mee dat je niet kan beïnvloeden dat de ander je ook op die manier leuk vind haha.
Wat eerlijk, vooral die laatste zin. En een mooi staaltje zelfreflectie 👍
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192825967
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ik gok dat ik die reactie niet wil horen :') al is het natuurlijk wel tekenend en is de kans groot dat ze mij inderdaad ook is tegenkomen. Heb er moeite mee dat je niet kan beïnvloeden dat de ander je ook op die manier leuk vind haha.
Lekker boeiend. Waarom moet zij je leuk vinden smaken verschillen
pi_192825983
Voor elk lekker wijf is er wel iemand die klaar van haar shit is. Verheerlijk ze niet.
pi_192826059
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 10:49 schreef Craptacular het volgende:
Voor elk lekker wijf is er wel iemand die klaar van haar shit is. Verheerlijk ze niet.
Neenee, elke vrouw die higer scoret dan een 7 kan elke man aan elke vinger krijgen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192826557
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Neenee, elke vrouw die higer scoret dan een 7 kan elke man aan elke vinger krijgen.
Elke man die dat is ook hoor ;)
pi_192826628
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Neenee, elke vrouw die higer scoret dan een 7 kan elke man aan elke vinger krijgen.
pi_192826645
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 01:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus, alweer deze vraag? :')

Accepteer gewoon dat niet elke bekende sexueel geïnteresseerd is.
pi_192827111
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 11:42 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Iedere man met een baan kan een vrouw op leeftijd met rammelende eierstokken vinden om een kind mee te verwekken (en anders een gescheiden bijstandsmoeder met al 3 kinderen) en te onderhouden in een verder platonische relatie.
Klinkt niet aantrekkelijk genoeg? Een willekeurige man om door gebruikt te worden voor seks is dat over het algemeen ook niet voor vrouwen, just deal with it.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 27-04-2020 12:26:51 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192827239
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 12:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Iedere man met een baan kan een vrouw op leeftijd met rammelende eierstokken vinden om een kind mee te verwekken (en anders een gescheiden bijstandsmoeder met al 3 kinderen) en te onderhouden in een verder platonische relatie.
Klinkt niet aantrekkelijk genoeg? Een willekeurige man om door gebruikt te worden voor seks is dat over het algemeen ook niet voor vrouwen, just deal with it.
Wijze woorden.
pi_192827292
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik gok dat ik die reactie niet wil horen :') al is het natuurlijk wel tekenend en is de kans groot dat ze mij inderdaad ook is tegenkomen. Heb er moeite mee dat je niet kan beïnvloeden dat de ander je ook op die manier leuk vind haha.
Het is al door @miss_sly gezegd, maar deze reactie getuigd echt van zelfinzicht. Je kunt inderdaad niet afdwingen dat de ander ook verliefd op jou wordt. Dat doet pijn en maakt verdrietig, maar probeer het wel te accepteren en door te gaan met jouw leven.
pi_192827441
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 11:42 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dit is gelul. Misschien dat dit wel voor jou van toepassing is
pi_192827532
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 12:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Iedere man met een baan kan een vrouw op leeftijd met rammelende eierstokken vinden om een kind mee te verwekken (en anders een gescheiden bijstandsmoeder met al 3 kinderen) en te onderhouden in een verder platonische relatie.
Klinkt niet aantrekkelijk genoeg? Een willekeurige man om door gebruikt te worden voor seks is dat over het algemeen ook niet voor vrouwen, just deal with it.
Vrouwen op leeftijd kunnen nog best kieskeurig zijn wat dat betreft en dat is goed hun recht.
Een bijstandsmoeder met 1 of meer kinderen is idd niet aantrekkelijk, maar voor elk wat wils.

Overigens gebruiken mannen en vrouwen elkaar. Je kan niet zeggen dat aan gebruik zich vooral een geslacht schuldig maakt.
pi_192827573
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Wijze woorden.
Bedankt als je het meent :')

quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:53 schreef Gruj0 het volgende:
Vrouwen op leeftijd kunnen nog best kieskeurig zijn wat dat betreft en dat is goed hun recht.
Een bijstandsmoeder met 1 of meer kinderen is idd niet aantrekkelijk, maar voor elk wat wils.

Overigens gebruiken mannen en vrouwen elkaar. Je kan niet zeggen dat aan gebruik zich vooral een geslacht schuldig maakt.
Ik zeg toch ook niet dat ze dat recht niet hebben? Ben zelf ook boven de meest begeerde leeftijd.
Klopt men gebruikt elkaar, maar dan moet men dus ook snappen dat als er voor de ander niks te halen valt diegene niet ineens de wensen uit altruisme aan gaat passen. Echte liefde is mooi, maar je kunt dat niet afdwingen, laat staan eenzijdig van de kant van een ander.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192827592
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 12:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Bedankt als je het meent :')
[..]

Ik zeg toch ook niet dat ze dat recht niet hebben? Ben zelf ook boven de meest begeerde leeftijd.
Klopt men gebruikt elkaar, maar dan moet men dus ook snappen dat als er voor de ander niks te halen valt diegene niet ineens de wensen uit altruisme aan gaat passen.
Nee, maar je zegt "iedere man met een baan". Dat klopt dus niet, want vrouwen met rammelende eierstokken kunnen kieskeurig zijn. Niet iedere man komt dus aan bak. :P

Verder idd wijze woorden, ik sluit me aan bij Uhmmpie.
pi_192827641
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:58 schreef Gruj0 het volgende:
Nee, maar je zegt "iedere man met een baan". Dat klopt dus niet, want vrouwen met rammelende eierstokken kunnen kieskeurig zijn. Niet iedere man komt dus aan bak. :P

Verder idd wijze woorden, ik sluit me aan bij Uhmmpie.
Ja dank je maar dan moet het salaris dus weer hoog genoeg zijn. Een ander verschil is natuurlijk ook dat als vrouwen echt de golddiggers zijn die veel mannen zeggen dat ze zijn, de man harder moet werken voor een gezin dan een vrouw voor seks. En dat misschien meer mannen een gezin willen dan dat er vrouwen zijn die seks willen.
Maar ja. Zonder liefde kiest men voor zichzelf.

[ Bericht 7% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 27-04-2020 20:08:01 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192827788
Ik ben ook kieskeurig en het is wat een andere Fok!ker ook al zei: je kan liefde niet afdwingen. :P
pi_192828722
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vrouwen op leeftijd kunnen nog best kieskeurig zijn wat dat betreft en dat is goed hun recht.
Een bijstandsmoeder met 1 of meer kinderen is idd niet aantrekkelijk, maar voor elk wat wils.

Overigens gebruiken mannen en vrouwen elkaar. Je kan niet zeggen dat aan gebruik zich vooral een geslacht schuldig maakt.
Ach dat combineert dan weer gied met de mannen die van het traditionele gezin en de wat meer fysiekere banen zijn doorgaans.

Net als dat die dame met bijstandsgezin uit een arbeidersgezin... niet zo zit te wachten op een sjieke rijke vent doorgaans.

Gelukkig is er op die manier voor iedereen wat leuks te scoren.
pi_192831941
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:34 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Het is al door @:miss_sly gezegd, maar deze reactie getuigd echt van zelfinzicht. Je kunt inderdaad niet afdwingen dat de ander ook verliefd op jou wordt. Dat doet pijn en maakt verdrietig, maar probeer het wel te accepteren en door te gaan met jouw leven.
Ja is lastig, dan moet je dus accepteren dat er binnenkort vast wel een net zo'n leuk iemand is die je nu nog niet kent je leven binnenwandelt. Al snap ik ook wel dat als ze keer op keer geen digitale match zijn en real life ook niet veel verder komt dan aanrdig doen tegen elkaar dat ze gewoon geen interesse heeft op dat gebied en je dat voor een ander niet kan veranderen.

Het lijkt zo simpel allemaal, daten en het leuk hebben samen. Mensen gaan van relatie naar relatie of lijken nooit alleen iig, altijd zo weer voorzien. En hier al moeite met überhaupt een relatie opstarten. En dan lijkt het allemaal nog wel zo makkelijk te gaan via de apps, maar dat is slechts een ontmoetingsmiddel, gespreksstarter.
pi_192832413
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 19:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Het lijkt zo simpel allemaal, daten en het leuk hebben samen. Mensen gaan van relatie naar relatie of lijken nooit alleen iig, altijd zo weer voorzien. En hier al moeite met überhaupt een relatie opstarten. En dan lijkt het allemaal nog wel zo makkelijk te gaan via de apps, maar dat is slechts een ontmoetingsmiddel, gespreksstarter.
Het lijkt inderdaad simpel, maar dat is het niet. Over het vetgedrukte deel: dat is (denk ik) een bias. Die hebben we (bijna) allemaal. Op de momenten dat ik lekker in m'n vel zit, zie ik op straat en op het station ook véél minder verliefde stelletjes dan op de momenten dat ik niet lekker in m'n vel zit en ook behoefte heb aan iemand die er voor mij is. Hoogstwaarschijnlijk zijn die verliefde stelletjes er altijd wel, maar vallen ze mij in de ene situatie meer op dan in de andere. In 2017 was overigens 22% van de Nederlandse bevolking alleenstaand (CBS). Een deel daarvan wil geen relatie, maar een ander deel wel. Niet iedereen vindt dus snel een (nieuwe) partner. Ach ja, die profielen op dating-sites en -apps moeten natuurlijk ook ergens vandaan komen.
pi_192833951
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 19:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Het lijkt zo simpel allemaal, daten en het leuk hebben samen. Mensen gaan van relatie naar relatie of lijken nooit alleen iig, altijd zo weer voorzien. En hier al moeite met überhaupt een relatie opstarten. En dan lijkt het allemaal nog wel zo makkelijk te gaan via de apps, maar dat is slechts een ontmoetingsmiddel, gespreksstarter.
Ik denk niet dat je zo zwart-wit kunt zeggen dat mensen van relatie naar relatie gaan.

In mijn omgeving zie ik eigenlijk van alles. Er zijn inderdaad mensen die alles neuken wat los en vast zit en zich slecht kunnen binden, er zijn mensen die dolgelukkig lijken in een relatie maar toch altijd weer single worden, (waarna het ritueel zich herhaalt) er zijn mensen die bij de eerste poging voor de rest van hun leven gebeiteld zitten en er zijn mensen die 10-20 jaar niets ondernemen/nooit daten en dan ineens toch iemand tegen het lijf lopen.

Het is soms lastig om (zeker als mensen in je omgeving stappen maken) niet in een negatieve sleur te blijven hangen. Het leven is niet rechtvaardig maar keihard. Probeer plezier te halen uit hetgeen je doet en geen negativiteit naar vrouwen uit stralen.
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:14:15 #167
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192842138
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 10:49 schreef Craptacular het volgende:
Voor elk lekker wijf is er wel iemand die klaar van haar shit is. Verheerlijk ze niet.
So true.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192849058
Het enige positieve aan corona is dat we verlost zijn van de drankjes, dansjes, reizen en vrienden profielen, want dat is niet meer mogelijk :')
pi_192849785
Iemand vroeg hier "wat als je een collega tegen komt"....

Nou dat is hier geen probleem, al mijn collega's weten dat ik op Tinder zit, niemand die dat raar vindt.

Waar ik meer van baal zijn de negatieve vrouwenprofielen waar iedere man bij voorbaat al wordt afgezeken.
pi_192849845
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Het enige positieve aan corona is dat we verlost zijn van de drankjes, dansjes, reizen en vrienden profielen, want dat is niet meer mogelijk :')
Hadden wij het gister thuis ook al over ja... al dje tig mensen met als hobby “festivals” en “reizen” zullen nu toch iets anders moeten gaan verzinnen dat net zo leuk is op 1,5m afstand in een minder sociale setting.
pi_192849899
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 19:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..].

Het lijkt zo simpel allemaal, daten en het leuk hebben samen. Mensen gaan van relatie naar relatie of lijken nooit alleen iig, altijd zo weer voorzien. En hier al moeite met überhaupt een relatie opstarten. En dan lijkt het allemaal nog wel zo makkelijk te gaan via de apps, maar dat is slechts een ontmoetingsmiddel, gespreksstarter.
Mja wat je niet ziet zijn de twijfels van die mensen... de momenten dat ze eigenlijk helemaal niet zo gelukkig zijn in die relatie..
(Want als ze gelukkig zijn in hun relatie hoppen ze ook niet tenslotte)

Ik denk dat je vooral een hoop “mooi weer” ziet.
Mensen lopen niet zo te koop met hun twijfels en negatieve gevoelens.

Terwijl je die van een ander dus niet ziet.. kun je die van jezelf moeilijk ontlopen.... dus krijg je toch een scheef beeld.
pi_192853146
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja wat je niet ziet zijn de twijfels van die mensen... de momenten dat ze eigenlijk helemaal niet zo gelukkig zijn in die relatie..
(Want als ze gelukkig zijn in hun relatie hoppen ze ook niet tenslotte)

Ik denk dat je vooral een hoop “mooi weer” ziet.
Mensen lopen niet zo te koop met hun twijfels en negatieve gevoelens.

Terwijl je die van een ander dus niet ziet.. kun je die van jezelf moeilijk ontlopen.... dus krijg je toch een scheef beeld.
Ik denk dat het heel erg vaak dit is! Het gras lijkt altijd groener maar ik ken geen vriend met een perfecte relatie als ik het ooit met ze bespreek.
Er mist vaak iets, maar dat neem je voor lief :) En er zal ook echt wel ooit gebotst worden! Nooit een ruzie kan ik me ook weer niet voorstellen.
pi_192853154
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hadden wij het gister thuis ook al over ja... al dje tig mensen met als hobby “festivals” en “reizen” zullen nu toch iets anders moeten gaan verzinnen dat net zo leuk is op 1,5m afstand in een minder sociale setting.
Ben ik blij dat ik een wintermens ben :P dat van binnenzitten houdt.
pi_192853548
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 07:47 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ben ik blij dat ik een wintermens ben :P dat van binnenzitten houdt.
nahja je kunt nog steeds van festivals houden als er geen festivals zijn natuurlijk

ik hou wel van buiten en van festivals... maar dan niet van de festivals waar de meeste mensen van houden.. dus om die ellende te voorkomen... heb ik dat er maar nooit opgezet
voor je het weet moet je ineens mee naar lowlands ofzo... :)

maar goed.. nu sowieso niet meer van toepassing.
meneer gevonden die uberhaupt niet houdt van festivals en bovenal aanmoedigt dat ik wel ga
(want hij houdt wel van dagjes in zn eentje boeken lezen op de bank met wijntjes en katten.. :) )
pi_192853626
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Het enige positieve aan corona is dat we verlost zijn van de drankjes, dansjes, reizen en vrienden profielen, want dat is niet meer mogelijk :')
Brengt alleen ook het probleem met zich mee dat je niet even kunt gaan koffie drinken ergens als first date. Maar ja, dan nemen we maar een thermoskan koffie mee :)
Het is wat.......
pi_192853638
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:29 schreef Uhmmpie het volgende:

maar goed.. nu sowieso niet meer van toepassing.
meneer gevonden die uberhaupt niet houdt van festivals en bovenal aanmoedigt dat ik wel ga
(want hij houdt wel van dagjes in zn eentje boeken lezen op de bank met wijntje
Juist los van elkaar wat kunnen doen is erg fijn! Zolang je elkaar daarnaast ook niet kwijt raakt.

EN houden van festivals en niet kunnen gaan is een beetje als reiziger thuisblijver of een lezer die films moet kijken, het kan prima, maar echt leuk is anders :)
pi_192853679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:41 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Juist los van elkaar wat kunnen doen is erg fijn! Zolang je elkaar daarnaast ook niet kwijt raakt.

EN houden van festivals en niet kunnen gaan is een beetje als reiziger thuisblijver of een lezer die films moet kijken, het kan prima, maar echt leuk is anders :)
klopt.. ik heb het jaren niet gedaan.. en dan mis je toch iets.
en dat merk je pas achteraf eigenlijk.. dus ik zou er nu niet meer zo snel mee stoppen
maar ik ga ook niet iemand "dwingen" mee te gaan die er geen zin in heeft.

als je maar andere dingen wel samen doet natuurlijk :)
pi_192853690
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

klopt.. ik heb het jaren niet gedaan.. en dan mis je toch iets.
en dat merk je pas achteraf eigenlijk.. dus ik zou er nu niet meer zo snel mee stoppen
maar ik ga ook niet iemand "dwingen" mee te gaan die er geen zin in heeft.

als je maar andere dingen wel samen doet natuurlijk :)
Dat moet je ook niet doen, ik kan het me indenken als hij 1x mee gaat om te kijken hoe het met je is en als hij dan iets heeft van "nee sorry, toch niet mijn ding" dan prima. Je hoeft niet alles samen te doen, soms is juist een uitlaatklep met vrienden erg fijn!
pi_192853702
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:47 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dat moet je ook niet doen, ik kan het me indenken als hij 1x mee gaat om te kijken hoe het met je is en als hij dan iets heeft van "nee sorry, toch niet mijn ding" dan prima. Je hoeft niet alles samen te doen, soms is juist een uitlaatklep met vrienden erg fijn!
mwah we zijn oud genoeg om te weten dat we grote groepen mensen wel of niet leuk vinden :)
pi_192854032
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mwah we zijn oud genoeg om te weten dat we grote groepen mensen wel of niet leuk vinden :)
Daarvoor ken ik jullie leeftijden niet maar ik geloof je!
pi_192855713
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:13 schreef Gruj0 het volgende:
Ik ben ook kieskeurig en het is wat een andere Fok!ker ook al zei: je kan liefde niet afdwingen. :P
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 21:02 schreef Generationalpha het volgende:

Ik denk niet dat je zo zwart-wit kunt zeggen dat mensen van relatie naar relatie gaan.

In mijn omgeving zie ik eigenlijk van alles. Er zijn inderdaad mensen die alles neuken wat los en vast zit en zich slecht kunnen binden, er zijn mensen die dolgelukkig lijken in een relatie maar toch altijd weer single worden, (waarna het ritueel zich herhaalt) er zijn mensen die bij de eerste poging voor de rest van hun leven gebeiteld zitten en er zijn mensen die 10-20 jaar niets ondernemen/nooit daten en dan ineens toch iemand tegen het lijf lopen.

Het is soms lastig om (zeker als mensen in je omgeving stappen maken) niet in een negatieve sleur te blijven hangen. Het leven is niet rechtvaardig maar keihard. Probeer plezier te halen uit hetgeen je doet en geen negativiteit naar vrouwen uit stralen.
Ja precies. Goede posts. Wat meer realisme en wat meer relativeren en ook vooral wat meer kieskeurigheid vanuit de kant van mannen maakt volgens mij grotendeels een einde aan het incel probleem. Door de oplossing waar mannen bijna nooit genoegen mee nemen, maar die toch echt de enige oplossing is als je anderen niet kunt beïnvloeden.
Omdat ze dan zelf ook de keuze maken waar vrouwen met al hun geweldig grote jaloersmakende keuzemogelijkheid vaak ook voor kiezen.
Want als zoveel aandacht zo geweldig is dan geeft het toch te denken lijkt mij dat veel vrouwen dat niet eens gebruiken om gebruikt te worden door Chad of 10 mannen tegelijkertijd. Of voor aandacht, want dat levert alleen maar gezeik op. Beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht. En in sommige gevallen zelfs: beter helemaal geen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192856205
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Ja precies. Goede posts. Wat meer realisme en wat meer relativeren en ook vooral wat meer kieskeurigheid vanuit de kant van mannen maakt volgens mij grotendeels een einde aan het incel probleem. Door de oplossing waar mannen bijna nooit genoegen mee nemen, maar die toch echt de enige oplossing is als je anderen niet kunt beïnvloeden.
Omdat ze dan zelf ook de keuze maken waar vrouwen met al hun geweldig grote jaloersmakende keuzemogelijkheid vaak ook voor kiezen.
Want als zoveel aandacht zo geweldig is dan geeft het toch te denken lijkt mij dat veel vrouwen dat niet eens gebruiken om gebruikt te worden door Chad of 10 mannen tegelijkertijd. Of voor aandacht, want dat levert alleen maar gezeik op. Beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht. En in sommige gevallen zelfs: beter helemaal geen.
Zeker waar, maar ik weet niet helemaal of het incel-probleem hier aan linkt hoor. Wat ik bedoel is dat je moet proberen om die oogkleppen (waar iedereen overigens mee te maken heeft) los te laten, er zijn zoveel verschillende mensen die zoveel verschillende ervaringen hebben.

Er zijn supergelukkige singles, helaas niet al te vaak aanwezig op Fok, en er zijn doodongelukkige mensen in een relatie. Wat @IsItMeOrYou aangaf is dat hij ervaart dat iedereen in zijn omgeving aan de lopende band dates regelt. Maar zo makkelijk gaat dat echt niet voor iedereen. Iedereen die niet in een stabiele relatie zit (en dat zijn heel veel mensen, misschien wel 70 procent van de twintigers en dertigers) worstelt hiermee.

Tenzij je supergelukkig bent als single natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2020 12:04:14 ]
pi_192856492
Mja ik was perfectly happy als single

En toch ga je dan ergens daten... net zo vaak weer mee gestopt ook trouwens.
Want ik vond het een energievretend verhaal dat eigenlijk effectief niets opleverde.

En als perfectly happy single is de keuze dan toch... waarom zou ik nog veel tijd in daten steken als ik dat ook kan steken in het leven en de vrienden waar je wel iets terug krijgt voor de tijd/energie die je er insteekt.

Leuke dingen doen met een date is leuk..
maar het is NOG leuker om dat te doen met iemand waar je nog vaker wat leuks mee kunt doen. Toch?

En toch als het dan toch gebeurd.. tja dan gebeurd het gewoon.
Zoals eerder gezegd.. verliefd worden is geen keuze.
Wat je doet met die verliefdheid is een keuze.. maar of je iemand nou echt zo leuk vind.. daar heb je bijzonder weinig inspraak in.

Alleen als je hard zoekende bent omdat je niet zo happy bent als single..
is zo veel mogelijk mensen spreken en zien wel de manier om degene tegen te komen die wel dat gevoel triggert.
Van thuis zitten.. leer je (lijkt mij dan..) doorgaans weinig nieuwe mensen kennen.

En hoe vervelend en demotiverend soms dating dan ook is.. het is dan toch wel handig en practisch.
En als dat voor iemand niet werkt.. zijn er ook andere manieren om andere mensen te leren.
Je moet alleen wel eh.. de deur uit voor de meesten.
pi_192856621
Same, jaaaarenlang dik (beheheh) tevreden vrijgezel geweest. Heus wel eens van gebaald en behoefte gehad, maar overwegend was het ok of meer dan ok. Het was iig zo leuk allemaal dat ik de energie en tijd niet over had om 3 keer per week op date te gaan.

Dat was gelukkig ook niet nodig, want het gros van de vrijgezellen die ik sprak, al dan niet op datingsites, trok me ook niet genoeg aan om mee af te spreken. Ik ben geloof ik 8 jaar alleen geweest en de mannen die ik heb gedate in die tijd zijn op 1 hand te tellen. 2 daarvan bleven hangen als fuckbuddy, dus ook geen noodzaak om daarvoor meer te daten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192859110
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:25 schreef Uhmmpie het volgende:
Alleen als je hard zoekende bent omdat je niet zo happy bent als single..
is zo veel mogelijk mensen spreken en zien wel de manier om degene tegen te komen die wel dat gevoel triggert.
Van thuis zitten.. leer je (lijkt mij dan..) doorgaans weinig nieuwe mensen kennen.

Datingsites zijn wel dé middel om gewoon recht toe recht aan op doel af te gaan.

Het is wel een romantische gedachte dat je de ware spontaan tegenkomt. Het kan wel maar naarmate je ouder wordt wordt die kans steeds kleiner. Als je al iemand ontmoet waar je de kriebels van krijgt is de kans bijzonder klein dat degene jou ook leuk vindt, single is, en het liefst ook geen kinderen en overige problemen heeft :s)

Ik blijf er toch wel bij dat het meerendeel van de mensen op datingsites zo iets hebben van voor jou 100 anderen of het is graag of niet (want er zijn toch genoeg anderen...). Met als gevolg dat ze er maar op blijven struinen. Dan houdt het op.
pi_192860021
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:27 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ik blijf er toch wel bij dat het meerendeel van de mensen op datingsites zo iets hebben van voor jou 100 anderen of het is graag of niet (want er zijn toch genoeg anderen...). Met als gevolg dat ze er maar op blijven struinen. Dan houdt het op.
Grappig genoeg ervaar ik vaak het meeste datesucces bij vrouwen die net op datingapps zitten en nog relatief "onschuldig" zijn. Bij mensen die er al lang opzitten heb ik het idee dat ze letterlijk verdrinken in de aandacht en de overdaad aan opties.
pi_192860120
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:34 schreef Generationalpha het volgende:

Grappig genoeg ervaar ik vaak het meeste datesucces bij vrouwen die net op datingapps zitten en nog relatief "onschuldig" zijn. Bij mensen die er al lang opzitten heb ik het idee dat ze letterlijk verdrinken in de aandacht en de overdaad aan opties.
Dit ja.

Ik heb een periode flink gedate, ik merk dat ik er nu minder energie voor heb. Het blijft toch vaak ff leuk contact en het is het vaak gewoon niet. Ik denk dat ik maar ff een sabbatical periode van het daten doe :')
pi_192860214
Overigens merk ik op tinder het ridicuul groot aantal erg knappe vrouwen (denk aan minimaal een 8) in Amsterdam
pi_192860236
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:53 schreef Craptacular het volgende:
Overigens merk ik op tinder het ridicuul groot aantal erg knappe vrouwen (denk aan minimaal een 8) in Amsterdam
Zonder (snapchat)filters oid? :+
pi_192860265
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:55 schreef Womanly het volgende:

[..]

Zonder (snapchat)filters oid? :+
Yeap. Allemaal bloedmooi hoor. :)

Sowieso vertelde een vriend mij dat het qua vrouwen in Amsterdam véél beter is dan Rotterdam.
pi_192860281
Utrecht ook overigens. Daar is echt een vrouwenoverschot tov mannen
pi_192860304
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:58 schreef Craptacular het volgende:
Utrecht ook overigens. Daar is echt een vrouwenoverschot tov mannen
Ja :')
pi_192860346
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:53 schreef Craptacular het volgende:
Overigens merk ik op tinder het ridicuul groot aantal erg knappe vrouwen (denk aan minimaal een 8) in Amsterdam
Dit is in elke studentenstad zo. Ik heb het idee dat de balans ook een beetje zoek is inmiddels. (Er zijn veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.)
pi_192860392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:44 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dit ja.

Ik heb een periode flink gedate, ik merk dat ik er nu minder energie voor heb. Het blijft toch vaak ff leuk contact en het is het vaak gewoon niet. Ik denk dat ik maar ff een sabbatical periode van het daten doe :')
Ik date al een tijdje niet heel intensief meer, echt alleen met dames waarbij ik denk: Haar zou ik zonder twijfel voorstellen aan mijn vrienden.

Heb teveel tijd vergooid aan casual daten/seks maar dat is nu wel klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2020 17:11:54 ]
pi_192860481
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:03 schreef Generationalpha het volgende:
b het idee dat de balans ook een beetje zoek is inmiddels. (Er zijn veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.)
In Rotterdam ellende. In de kroeg 80% man. :N
pi_192860490
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:00 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja :')
Vriend van mij stelde voor corona al om eens Utrecht in te duiken. :Y Ik heb er gestudeerd, weet jij wat nu voor 30+ een beetje leuke kroegen zijn?
pi_192860501
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik date al een tijdje niet heel intensief meer, echt alleen met dames waarbij ik denk: Haar zou ik zonder twijfel voorstellen aan mijn vrienden.

Heb teveel tijd vergooid aan casual daten/seks maar dat is nu wel klaar.
Snap ik. Het is ook best vermoeiend om bv er weer eens 1 te hebben die op mute gaat. :')
pi_192860663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:16 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Snap ik. Het is ook best vermoeiend om bv er weer eens 1 te hebben die op mute gaat. :')
Het ligt ook gewoon aan de tindervibe die er hangt hoor. :') Dat ik als man over oppervlakkigheid klaag is veelzeggend maar veel mensen zijn gewoon te makkelijk.

En daar ben ik zelf ook schuldig aan. Vandaar ook dat ik hier al eerder vroeg om serieuzere apps.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2020 17:32:16 ]
pi_192861960
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:03 schreef Generationalpha het volgende:

Zeker waar, maar ik weet niet helemaal of het incel-probleem hier aan linkt hoor.
Waarom niet? Incels denken dat Chads aan de lopende band vrouwen scoren en dat alle vrouwen aan de lopende band Chads afwerken

quote:
Wat ik bedoel is dat je moet proberen om die oogkleppen (waar iedereen overigens mee te maken heeft) los te laten, er zijn zoveel verschillende mensen die zoveel verschillende ervaringen hebben.

Er zijn supergelukkige singles, helaas niet al te vaak aanwezig op Fok,
Ik ben een relatief (in vergelijking met als ik een van stroef gesloten compromissen aan elkaar hangende zwoegrelatie had gehad met een echte man) supergelukkige single...

quote:
en er zijn doodongelukkige mensen in een relatie. Wat @:IsItMeOrYou aangaf is dat hij ervaart dat iedereen in zijn omgeving aan de lopende band dates regelt. Maar zo makkelijk gaat dat echt niet voor iedereen. Iedereen die niet in een stabiele relatie zit (en dat zijn heel veel mensen, misschien wel 70 procent van de twintigers en dertigers) worstelt hiermee.

Tenzij je supergelukkig bent als single natuurlijk.
Ja dat klopt. Goed dat je ook toegeeft dat er supergelukkige singles zijn. Veel mannen vinden immers dat het een schande is als er (relatief) gelukkige single vrouwen zijn. En dat was dus wat ik wou zeggen over die incels. In plaats van dat mannen boos worden op vrouwen die gelukkig zijn als single, kunnen ze ook zelf proberen om gelukkiger te worden als single. Maarja, dat zal vaak wel niet genoeg status bij hun vrienden geven of zo. Of daarvoor hebben ze een te hoge, evolutionair bepaalde, onschendbare seksdrive en ze doen niet aan masturberen want dat is niks aan. Tja.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 29-04-2020 18:42:30 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 29 april 2020 @ 19:14:34 #200
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192862516
Bij single vrouwen die alleen wonen, geloof ik dat zij thuis sex hebben met mannen van internet (apps). Ik zou het moeilijk vinden om daar een serieuze relatie mee te beginnen. Is wel een incelgedachte misschien, mja.
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 19:29:14 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192862734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:14 schreef Plots het volgende:
Bij single vrouwen die alleen wonen, geloof ik dat zij thuis sex hebben met mannen van internet (apps). Ik zou het moeilijk vinden om daar een serieuze relatie mee te beginnen. Is wel een incelgedachte misschien, mja.
Maar...wat is daar het probleem van dan, als dat al zo zou zijn? Want die hebben dan sex met mannen (naja, niet alle, sommige ook met andere vrouwen) dus die mannen zijn dan toch net zo 'fout' als die vrouwen?

Wanneer zou je dan wél een serieuze relatie met een vrouw kunnen beginnen? Als ze seks heeft op straat? of in een auto? Of gewoon helemaal niet? Serieuze vraag he, ik probeer je gedachtegang te volgen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192863058
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:14 schreef Plots het volgende:
Bij single vrouwen die alleen wonen, geloof ik dat zij thuis sex hebben met mannen van internet (apps). Ik zou het moeilijk vinden om daar een serieuze relatie mee te beginnen. Is wel een incelgedachte misschien, mja.
Single vrouw hier, en het is 1 van mijn grootste nachtmerries om thuis sex te hebben met mannen van apps, van wat ik hier op dit forum lees hoe de mannen op die apps zijn.
Zijn volgens veel posts niet of alleen nep geïnteresseerd in vrouwen, als je leest hoe saai men appen met vrouwen soms vindt. Komen dus ook waarschijnlijk niet verder dan hoi ben jij een beetje stout afspreken ja waar donderdag in het park ivm corona oké. Of willen alleen indruk maken, hetzij als entertainer, hetzij met iets anders, waarbij het publiek inwisselbaar is. Wat moet je daar als vrouw nou mee. Ik ga nog liever papier prikken op straat dan in op de avances van zo'n gast als ze in de inwisselbare aspecten van mij waren geïnteresseerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 29-04-2020 19:48:29 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 29 april 2020 @ 19:47:34 #203
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192863166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar...wat is daar het probleem van dan, als dat al zo zou zijn? Want die hebben dan sex met mannen (naja, niet alle, sommige ook met andere vrouwen) dus die mannen zijn dan toch net zo 'fout' als die vrouwen?

Wanneer zou je dan wél een serieuze relatie met een vrouw kunnen beginnen? Als ze seks heeft op straat? of in een auto? Of gewoon helemaal niet? Serieuze vraag he, ik probeer je gedachtegang te volgen.
Ik vind het normaal als een meid "gewone" sex heeft gehad in serieuze relaties.1 of 2 relaties met vergelijkbare mannen als mezelf (geen tokkies of foute jongens oid). Gewoon een normale meid met normale sex met normale relaties met normale mannen dus. Dat vind ik wel normaal, maar al het andere niet.

Ik hoef geen afgelebberde boterham of een sletje die ONS heeft in auto's of parken.
  woensdag 29 april 2020 @ 19:48:38 #204
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192863190
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Single vrouw hier, en het is 1 van mijn grootste nachtmerries om thuis sex te hebben met mannen van apps, van wat ik hier op dit forum lees hoe de mannen op die apps zijn.
Zijn volgens veel posts niet of alleen nep geïnteresseerd in vrouwen, als je leest hoe saai men appen met vrouwen soms vindt. Komen dus ook waarschijnlijk niet verder dan hoi ben jij een beetje stout afspreken ja waar donderdag in het park ivm corona oké. Of willen alleen indruk maken, hetzij als entertainer, hetzij met iets anders, waarbij het publiek inwisselbaar is. Wat moet je daar als vrouw nou mee. Ik ga nog liever papier prikken op straat dan in op de avances van zo'n gast, als ze in de inwisselbare aspecten van mij waren geïnteresseerd.
Ja, hopelijk zijn er single vrouwen die op zichzelf wonen en wachten met sex met de juiste man, waarmee ze iets kan opbouwen.
pi_192863429
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:48 schreef Plots het volgende:

[..]

Ja, hopelijk zijn er single vrouwen die op zichzelf wonen en wachten met sex met de juiste man, waarmee ze iets kan opbouwen.
En niet meer dan 2 relaties waar in ze seks had...
  woensdag 29 april 2020 @ 20:05:24 #206
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192863570
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En niet meer dan 2 relaties waar in ze seks had...
Dat hangt eigenlijk van Dr leeftijd af. Mogen wel meer relaties zijn naar mate ze ouder wordt. M'n punt was eigenlijk dat ze niet gebruikt mag zijn door mannen ofzo. Oke, ze kan er wel mee geëxperimenteerd hebben, sex thuis met een man via datingapp, om er achter te komen dat het niets voor haar is. Maar het moet geen afwerkadres zijn.

Ik stond een keer op het punt om sex te hebben bij een meid thuis waarmee ik dacht serieus te zijn. Toen ik een condoom uit haar la moest pakken, zag ik allerlei soorten condooms, afgescheurde strips in alle kleuren, alsof ik nummer zoveel was op haar strippenkaart. Toen was bij mij de zin snel verdwenen. Heb er misschien een beetje een trauma aan overgehouden.
pi_192863716
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik vind het normaal als een meid "gewone" sex heeft gehad in serieuze relaties.1 of 2 relaties met vergelijkbare mannen als mezelf (geen tokkies of foute jongens oid). Gewoon een normale meid met normale sex met normale relaties met normale mannen dus. Dat vind ik wel normaal, maar al het andere niet.

Ik hoef geen afgelebberde boterham of een sletje die ONS heeft in auto's of parken.
Klinkt heel 'normaal'.. :')

Een vrouw die geniet van seks en meerdere bedpartners heeft gehad is geen afgelebberde boterham en/of slet. Het is nogal respectloos om vrouwen zo te beschrijven.
pi_192863893
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:05 schreef Plots het volgende:

[..]

Dat hangt eigenlijk van Dr leeftijd af. Mogen wel meer relaties zijn naar mate ze ouder wordt. M'n punt was eigenlijk dat ze niet gebruikt mag zijn door mannen ofzo. Oke, ze kan er wel mee geëxperimenteerd hebben, sex thuis met een man via datingapp, om er achter te komen dat het niets voor haar is. Maar het moet geen afwerkadres zijn.

Ik stond een keer op het punt om sex te hebben bij een meid thuis waarmee ik dacht serieus te zijn. Toen ik een condoom uit haar la moest pakken, zag ik allerlei soorten condooms, afgescheurde strips in alle kleuren, alsof ik nummer zoveel was op haar strippenkaart. Toen was bij mij de zin snel verdwenen. Heb er misschien een beetje een trauma aan overgehouden.
Dus experimenteren mag... zolang ze er maar niet te veel lol in had?
pi_192863996
Zal dan wel puur jaloezie zijn. “Mijn vriendin heeft wel veel sex gehad en ik niet”?
  woensdag 29 april 2020 @ 20:28:35 #210
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192864015
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Klinkt heel 'normaal'.. :')

Een vrouw die geniet van seks en meerdere bedpartners heeft gehad is geen afgelebberde boterham en/of slet. Het is nogal respectloos om vrouwen zo te beschrijven.
Ik wil niet dat ik met mijn vrouwtje door de stad lopen en dat allerlei mannen die haar hebben gedaan, met argusogen ons aankijken en denken wat voor dingen ze met haar hebben gedaan. Of dat half Tinder over 5 jaar onze familie foto's bekijkt op Facebook en denk wat voor vieze ze dingen met haar hebben gedaan. Zo een vrouw is niks voor mij. Mja, aan de ene kant heb ik het misschien niet voor het zeggen, want liefde overkomt je, maar ik.zou me dan echt zo'n 'nice guy finish' last persoon voelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dus experimenteren mag... zolang ze er maar niet te veel lol in had?
Ja precies. Om er achter te komen dat het niets voor haar is.
pi_192864038
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:05 schreef Plots het volgende:

[..]

Dat hangt eigenlijk van Dr leeftijd af. Mogen wel meer relaties zijn naar mate ze ouder wordt. M'n punt was eigenlijk dat ze niet gebruikt mag zijn door mannen ofzo. Oke, ze kan er wel mee geëxperimenteerd hebben, sex thuis met een man via datingapp, om er achter te komen dat het niets voor haar is. Maar het moet geen afwerkadres zijn.
En als ze laten we zeggen, 2 of 3x per jaar gedurende 4 jaar met mannen heeft afgesproken en daar seks mee heeft gehad (dan heeft ze dus 8-12 keer seks gehad in die periode), is het dan een afwerkadres?

Als ze in die periode een vaste relatie had gehad, had ze hoogstwaarschijnlijk heel wat vaker seks gehad.

quote:
Ik stond een keer op het punt om sex te hebben bij een meid thuis waarmee ik dacht serieus te zijn. Toen ik een condoom uit haar la moest pakken, zag ik allerlei soorten condooms, afgescheurde strips in alle kleuren, alsof ik nummer zoveel was op haar strippenkaart. Toen was bij mij de zin snel verdwenen. Heb er misschien een beetje een trauma aan overgehouden.
Ze deed het in ieder geval veilig. En waarom had je zelf geen condooms bij je?
pi_192864093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:28 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik wil niet dat ik met mijn vrouwtje door de stad lopen en dat allerlei mannen die haar hebben gedaan, met argusogen ons aankijken en denken wat voor dingen ze met haar hebben gedaan. Of dat half Tinder over 5 jaar onze familie foto's bekijkt op Facebook en denk wat voor vieze ze dingen met haar hebben gedaan. Zo een vrouw is niks voor mij. Mja, aan de ene kant heb ik het misschien niet voor het zeggen, want liefde overkomt je, maar ik.zou me dan echt zo'n 'nice guy finish' last persoon voelen.
[..]

Ja precies. Om er achter te komen dat het niets voor haar is.
Je moet wel echt gruwelijk onzeker zijn over jezelf om je daar druk om te maken..
  woensdag 29 april 2020 @ 20:33:42 #213
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192864104
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:28 schreef Plots het volgende:
Ja precies. Om er achter te komen dat het niets voor haar is.
Je wil een vrouw die seks vies vindt?
pi_192864128
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je wil een vrouw die seks vies vindt?
Nee, alleen seks met ieder ander dan Plots.
  woensdag 29 april 2020 @ 20:35:58 #215
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192864139
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

En als ze laten we zeggen, 2 of 3x per jaar gedurende 4 jaar met mannen heeft afgesproken en daar seks mee heeft gehad (dan heeft ze dus 8-12 keer seks gehad in die periode), is het dan een afwerkadres?

Als ze in die periode een vaste relatie had gehad, had ze hoogstwaarschijnlijk heel wat vaker seks gehad.
[..]

Ze deed het in ieder geval veilig. En waarom had je zelf geen condooms bij je?
Dan kies ik sowieso liever een vaste relatie met veel seks. Dat is tenminste nog inhoudelijk en doet er veel ervaring mee op. Maar 3/4 mannen per jaar, oppervlakkige sex, daarmee zou ik niets willen. Maar gelukkig trek ik die vrouwen ook niet echt aan. Soort zoekt soort.
pi_192864225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:35 schreef Plots het volgende:

[..]

Dan kies ik sowieso liever een vaste relatie met veel seks. Dat is tenminste nog inhoudelijk en doet er veel ervaring mee op. Maar 3/4 mannen per jaar, oppervlakkige sex, daarmee zou ik niets willen. Maar gelukkig trek ik die vrouwen ook niet echt aan. Soort zoekt soort.
Heb je zelf weleens 'oppervlakkige' seks?
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 20:43:33 #217
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192864265
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:27 schreef SwitchSwatch het volgende:
Zal dan wel puur jaloezie zijn. “Mijn vriendin heeft wel veel sex gehad en ik niet”?
Nee, onzekerheid lijkt me eerder. Want immers, het wordt dan voor degene die onzeker is in zijn gedachten des te moeilijker om haar te behouden want immers, hij moet tegen heel wat opboksen. Als je denkt in termen als slet en afgelikte boterham als zij seks niet heeft beleefd zoals Plots wil dat zij het beleefd heeft, dan is het probleem niet zo zeer dat dat haar een 'slet' of een 'afgelikte boterham' maakt, maar meer de onzekerheid achter dergelijke gedachten imho.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192864356
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef madam-april het volgende:
En als ze laten we zeggen, 2 of 3x per jaar gedurende 4 jaar met mannen heeft afgesproken
is nog steeds veel

elke vier maanden een ander neukertje die je finaal afpaalt lol

viezerik

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2020 20:52:57 ]
  woensdag 29 april 2020 @ 20:50:42 #219
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_192864363
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:28 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik wil niet dat ik met mijn vrouwtje door de stad lopen en dat allerlei mannen die haar hebben gedaan, met argusogen ons aankijken en denken wat voor dingen ze met haar hebben gedaan.
Uiteindelijk ben jij wel diegene die een relatie met haar heeft, incl. de seks. Jij doet die dingen dus ook met haar. Zou je die andere kerels eerder aan kunnen kijken van: "yup, nu is het mijn tijd 😏😂".

Wat ze daarvoor heeft uitgespookt zou eigenlijk niet uit moeten maken, ze is nu met jou. Maar ik snap jouw gedachte ergens wel.

Is het misschien een stukje onzekerheid dat je mogelijk "tekort" schiet? Of door een "losbandige" vrouw raar wordt aangekeken als ze weet dat er veel verschil in ervaring zit?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_192864497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, onzekerheid lijkt me eerder. Want immers, het wordt dan voor degene die onzeker is in zijn gedachten des te moeilijker om haar te behouden want immers, hij moet tegen heel wat opboksen. Als je denkt in termen als slet en afgelikte boterham als zij seks niet heeft beleefd zoals Plots wil dat zij het beleefd heeft, dan is het probleem niet zo zeer dat dat haar een 'slet' of een 'afgelikte boterham' maakt, maar meer de onzekerheid achter dergelijke gedachten imho.
Eens. :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

is nog steeds veel

elke vier maanden een ander neukertje die je finaal afpaalt lol

viezerik
Ieuwww seks bah vies..
  woensdag 29 april 2020 @ 20:59:58 #221
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192864503
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:41 schreef madam-april het volgende:

[..]

Heb je zelf weleens 'oppervlakkige' seks?
Een jaartje gehad. Maar toen op uitgekeke, omdat het leeg is.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:50 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Uiteindelijk ben jij wel diegene die een relatie met haar heeft, incl. de seks. Jij doet die dingen dus ook met haar. Zou je die andere kerels eerder aan kunnen kijken van: "yup, nu is het mijn tijd 😏😂".

Wat ze daarvoor heeft uitgespookt zou eigenlijk niet uit moeten maken, ze is nu met jou. Maar ik snap jouw gedachte ergens wel.

Is het misschien een stukje onzekerheid dat je mogelijk "tekort" schiet? Of door een "losbandige" vrouw raar wordt aangekeken als ze weet dat er veel verschil in ervaring zit?
Ja, ik laat zelf weinig personen dichtbij komen (trust issues).

"Yup nu is het mijn tijd"

Die quote is geldig bij mannen die de vrouw graag wilde behouden of er iets mee verder wilde opbouwen. Maar die quote is niet geldig bij vrouwen die als een dier werden behandeld door de man. (weet niet hoe ik dat laatste anders moet omschrijven, omdat afgelebberde boterham als respectloos wordt geïnterpreteerd)
pi_192864611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:59 schreef Plots het volgende:

[..]

Een jaartje gehad. Maar toen op uitgekeke, omdat het leeg is.
[..]

Ja, ik laat zelf weinig personen dichtbij komen (trust issues).

"Yup nu is het mijn tijd"

Die quote is geldig bij mannen die de vrouw graag wilde behouden of er iets mee verder wilde opbouwen. Maar die quote is niet geldig bij vrouwen die als een dier werden behandeld door de man. (weet niet hoe ik dat laatste anders moet omschrijven, omdat afgelebberde boterham als respectloos wordt geïnterpreteerd)
Met hoeveel vrouwen heb je in dat jaar oppervlakkige seks gehad?

Hoe kom je er nou weer bij dat een vrouw als een dier behandeld wordt door mannen als ze er geheel vrijwillig en bewust voor gekozen heeft om seks met die mannen te hebben? 8)7
  woensdag 29 april 2020 @ 21:10:47 #223
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192864695
Ik wil niet verder persoonlijk worden in deze topic. Denk dat ik m'n punt wel heb gemaakt over sommige vrouwen die gebruikt worden.
pi_192864830
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je wil een vrouw die seks vies vindt?
De grote vraag in mijn hoofd is nu vooral... wat hij normale seks vind.
Alleen missionaris, orale seks.. of misschien vind ie bondage eigenlijk heel normaal.

Vragen, vragen... mijn hoofd draait overuren.

Wat is normale seks en hoe weet je if iemand er te veel plezier in heeft.

En wat is precies het probleem aan het te veel genieten van seks.

Meeste mannen die ik ken.. vinden het juist een compliment als hun vrouw/vriendin heel erg geniet van de seks.
pi_192864856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:10 schreef Plots het volgende:
Ik wil niet verder persoonlijk worden in deze topic. Denk dat ik m'n punt wel heb gemaakt over sommige vrouwen die gebruikt worden.
En wat is gebruikt worden?
Als ze het lekker vonden? Is het dan wel echt gebruikt worden? Of meer wederzijds gebruik, gebruik met instemming..

En waarom zou je niet zo’n vrouwtje onder je hoede nemen.. en dr beschermen tegen al die vreselijke kerels.. door dr gewoon een goed en bevredigend seksleven te geven binnen je relatie.

Scheelt een hoop vreemd gaan als een vrouw/man tevreden is met zn seksleven.
pi_192865067
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:10 schreef Plots het volgende:
Ik wil niet verder persoonlijk worden in deze topic. Denk dat ik m'n punt wel heb gemaakt over sommige vrouwen die gebruikt worden.
Een vrouw die er geheel vrijwillig en bewust voor kiest om casual seks te hebben met mannen, wordt niet 'gebruikt' door die mannen. In ieder geval niet meer dan dat zij die mannen 'gebruikt'.
pi_192865102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:15 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Vriend van mij stelde voor corona al om eens Utrecht in te duiken. :Y Ik heb er gestudeerd, weet jij wat nu voor 30+ een beetje leuke kroegen zijn?
Nee de leuke plek waar ik vroeger kwam is alweer een tijd weg. Maar volgens mij is Hemingway wel leuk en ik ging ook vaak naar Broers. Maar ben al een tijd niet meer geweest dus ben niet up to date.
pi_192865364
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:10 schreef Plots het volgende:
Ik wil niet verder persoonlijk worden in deze topic. Denk dat ik m'n punt wel heb gemaakt over sommige vrouwen die gebruikt worden.
Sletvrees van hier tot Tokkiestan
pi_192865374
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Single vrouw hier, en het is 1 van mijn grootste nachtmerries om thuis sex te hebben met mannen van apps, van wat ik hier op dit forum lees hoe de mannen op die apps zijn.
Zijn volgens veel posts niet of alleen nep geïnteresseerd in vrouwen, als je leest hoe saai men appen met vrouwen soms vindt. Komen dus ook waarschijnlijk niet verder dan hoi ben jij een beetje stout afspreken ja waar donderdag in het park ivm corona oké. Of willen alleen indruk maken, hetzij als entertainer, hetzij met iets anders, waarbij het publiek inwisselbaar is. Wat moet je daar als vrouw nou mee. Ik ga nog liever papier prikken op straat dan in op de avances van zo'n gast als ze in de inwisselbare aspecten van mij waren geïnteresseerd.
You sound really fun -O-
pi_192865552
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een vrouw die er geheel vrijwillig en bewust voor kiest om casual seks te hebben met mannen, wordt niet 'gebruikt' door die mannen. In ieder geval niet meer dan dat zij die mannen 'gebruikt'.
Dit, tenzij alleen de man komt, dan kan je nog discussiëren.

Ik zie dit alleen niet met een generatie verdwijnen. Die dubbele standaard.
pi_192865694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:49 schreef Huck_ het volgende:

[..]

You sound really fun -O-
Insgelijks..
pi_192865732
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En wat is gebruikt worden?
Als ze het lekker vonden? Is het dan wel echt gebruikt worden? Of meer wederzijds gebruik, gebruik met instemming..

En waarom zou je niet zo’n vrouwtje onder je hoede nemen.. en dr beschermen tegen al die vreselijke kerels.. door dr gewoon een goed en bevredigend seksleven te geven binnen je relatie.

Scheelt een hoop vreemd gaan als een vrouw/man tevreden is met zn seksleven.
Mooi gezegd!
pi_192865762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Insgelijks..
Ze heeft heel erg last van het prinsessensyndroom. Een man moet met het eerste gesprek haar al behandelen als een übermensch. Anders is het niet goed genoeg voor mevrouw. Dream on...
pi_192865804
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een vrouw die er geheel vrijwillig en bewust voor kiest om casual seks te hebben met mannen, wordt niet 'gebruikt' door die mannen. In ieder geval niet meer dan dat zij die mannen 'gebruikt'.
Ik snap helemaal niets van mannen die vrouwen afzeiken omdat ze een slet zouden zijn. Wat een onzin, ik vind het juist geweldig als een vrouw geniet van seks!

Heb liever een vrouw met al een beetje ervaring dan iemand die alleen oersaaie seks in een vaste relatie heeft gehad.
  woensdag 29 april 2020 @ 22:18:24 #235
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192865808
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:14 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ze heeft heel erg last van het prinsessensyndroom. Een man moet met het eerste gesprek haar al behandelen als een übermensch. Anders is het niet goed genoeg voor mevrouw. Dream on...
Nou ja, volgens mij was jij degene die het al teveel gevraagd vond om een beetje interesse te tonen in iemand.
pi_192865974
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:18 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nou ja, volgens mij was jij degene die het al teveel gevraagd vond om een beetje interesse te tonen in iemand.
Met een beetje interesse tonen kom je nergens, het moet gelijk perfect zijn. Dat hebben de vrouwen hier bevestigd.
pi_192866104
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:27 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Met een beetje interesse tonen kom je nergens, het moet gelijk perfect zijn. Dat hebben de vrouwen hier bevestigd.
Maar als jij je al datende zo gedraagd als je hier doet... tja.. nogal wiedes dat ze bij je wegrennen.
pi_192866203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar als jij je al datende zo gedraagd als je hier doet... tja.. nogal wiedes dat ze bij je wegrennen.
Wel weer grappig dat er een vrouw in dit topic zich net zo gedraagt als ik maar niemand iets tegen haar zegt _O-

Mannen kunnen het ook nooit goed doen he :D
pi_192866284
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Wel weer grappig dat er een vrouw in dit topic zich net zo gedraagt als ik maar niemand iets tegen haar zegt _O-

Mannen kunnen het ook nooit goed doen he :D
Oh jawel hoor :)

Maar ik word altijd wat moe van dat geklaag dat alle vrouwen....
(En net zo hard dus van vrouwen die last hebben van “alle mannen” maar dat zie je hier weer een stuk minder)

Als iemand wil dat er iets veranderd.. moet je naar jezelf kijken en niet alles neerleggen bij alle mannen/vrouwen/mensen/idioten etc.
pi_192867814
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:49 schreef Huck_ het volgende:
Sletvrees van hier tot Tokkiestan
:')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:14 schreef Huck_ het volgende:

Ze heeft heel erg last van het prinsessensyndroom. Een man moet met het eerste gesprek haar al behandelen als een übermensch. Anders is het niet goed genoeg voor mevrouw. Dream on...
:'( het is gewoon vraag en aanbod hoor..

quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:18 schreef Poem_ het volgende:
Nou ja, volgens mij was jij degene die het al teveel gevraagd vond om een beetje interesse te tonen in iemand.
Geen idee of dit sarcastisch bedoeld is, maar zijn houding komt op mij iig niet aantrekkelijk over. De moeite die iemand in een ander stopt moet in verhouding zijn met het verwachte resultaat, maar als de dienst spammen ter promotie van betekenisloze seks niet in trek is dan richt iemand zich op de verkeerde en zal het resultaat er nooit inzitten. Kan diegene zich de moeite ook besparen dus dan heeft het geen zin om de niet-geïnteresseerden verwend te gaan noemen, daarmee bereik je ook niks. Niet dat mijn post wel iets bereikt. Soms ben je het gewoon zat en wil je zeuren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192871100
@geeninspiratie1235 dat was geen sarcasme maar zn eigen woorden helaas.

En inderdaad bijzonder onaantrekkelijk.

(Ligt het dan misschien TOCH aan alle vrouwen... volgens mij zijn alle vrouwen in dit topic het tenslotte redelijk met elkaar eens)
pi_192871236
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:32 schreef Uhmmpie het volgende:
@:geeninspiratie1235 dat was geen sarcasme maar zn eigen woorden helaas.

En inderdaad bijzonder onaantrekkelijk.

(Ligt het dan misschien TOCH aan alle vrouwen... volgens mij zijn alle vrouwen in dit topic het tenslotte redelijk met elkaar eens)
Nou dit keer ben ik het ook met jullie eens hoor. Dat zegt wel wat. :)
pi_192871632
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nou dit keer ben ik het ook met jullie eens hoor. Dat zegt wel wat. :)
Yikes _O-
pi_192871660
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Yikes _O-
Niet goed? :@
pi_192871834
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:21 schreef Uhmmpie het volgende:
ik, gebruik met instemming..

En waarom zou je niet zo’n vrouwtje onder je hoede nemen.. en dr beschermen tegen al die vreselijke kerels.. door dr gewoon een goed en bevredigend seksleven te geven binnen je relatie.

Scheelt een hoop vreemd gaan als een vrouw/man tevreden is met zn seksleven.
Het is onzekerheid van die user. Zeg nou zelf. Als hij de optie zou hebben zou hij ook alle lekkere wijven van de wereld in bed willen hebben. Die optie heeft hij niet, dus veroordeelt hij anderen die wel veel sex hebben.

Waarom zou je je partner afrekenen op sexpartners, zolang hij/zij maar trouw is in de relatie. Dat is belangrijker en heeft niks te maken met hoeveel sexparters er zijn geweest.
pi_192871844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:18 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Het is onzekerheid van die user. Zeg nou zelf. Als hij de optie zou hebben zou hij ook alle lekkere wijven van de wereld in bed willen hebben. Die optie heeft hij niet, dus veroordeeld hij anderen die wel veel sex hebben.

Waarom zou je je partner afrekenen op sexpartners, zolang hij/zij maar trouw is in de relatie. Dat is belangrijker en heeft niks te maken met hoeveel sexparters er zijn geweest.
Nou dit.

QFT
pi_192871849
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niet goed? :@
Jawel hoor :)

Ik plaag je een beetje.
pi_192871950
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jawel hoor :)

Ik plaag je een beetje.
Ah, dat vind ik altijd wel leuk. :)
pi_192871967
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:18 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Het is onzekerheid van die user. Zeg nou zelf. Als hij de optie zou hebben zou hij ook alle lekkere wijven van de wereld in bed willen hebben. Die optie heeft hij niet, dus veroordeelt hij anderen die wel veel sex hebben.

Waarom zou je je partner afrekenen op sexpartners, zolang hij/zij maar trouw is in de relatie. Dat is belangrijker en heeft niks te maken met hoeveel sexparters er zijn geweest.
Omdat niet iedereen dezelfde mening en opvatting heeft. Dat kan toch.
pi_192872004
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:27 schreef Womanly het volgende:

[..]

Omdat niet iedereen dezelfde mening en opvatting heeft. Dat kan toch.
Dat kan zeker, je schiet jezelf er alleen een beetje mee in eigen voet.
pi_192872035
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah, dat vind ik altijd wel leuk. :)
In tegenstelling tot wat sommige mensen hier schijnen te denken kan ik best mensen waar ik het regelmatig niet mee eens ben.. gewoon wel leuk vinden :)

Het gaat een beetje om de manier waarop :)
pi_192872131
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat kan zeker, je schiet jezelf er alleen een beetje mee in eigen voet.
Kan. Kan ook niet.
pi_192872169
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat sommige mensen hier schijnen te denken kan ik best mensen waar ik het regelmatig niet mee eens ben.. gewoon wel leuk vinden :)

Het gaat een beetje om de manier waarop :)
Nou ik heb jou ook altijd enorm gewaardeerd als user hoor. :Y O+ Lekker open-minded.
pi_192872177
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:36 schreef Womanly het volgende:

[..]

Kan. Kan ook niet.
Principes zijn principes bedoel je?
pi_192872344
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Principes zijn principes bedoel je?
Ja als die user een wat meer conservatieve vrouw zoekt. Kan gewoon.
pi_192872411
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:54 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja als die user een wat meer conservatieve vrouw zoekt. Kan gewoon.
Dat kan zeker, ik hoor dat conservatieve alleen niet zo terug in zijn argumentatie. Dat is gewoon sletten bashen. En dat vind ik onterecht.
pi_192872556
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat kan zeker, ik hoor dat conservatieve alleen niet zo terug in zijn argumentatie. Dat is gewoon sletten bashen. En dat vind ik onterecht.
Ieder zijn mening.
pi_192873731
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat kan zeker, ik hoor dat conservatieve alleen niet zo terug in zijn argumentatie. Dat is gewoon sletten bashen. En dat vind ik onterecht.
Ik hoor vooral dat de vrouw conservatief, braaf en volgzaam dient te zijn.
Niet zo de indruk dat hij diezelfde regels ook voor zichzelf stelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 30-04-2020 14:39:55 ]
pi_192873763
Het hoeft geen onzekerheid te zijn, maar kan ook een soort van trots zijn of zo.
pi_192874146
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:39 schreef Mar_an het volgende:
Het hoeft geen onzekerheid te zijn, maar kan ook een soort van trots zijn of zo.
Want dat maakt uit? Als je daar waarde aan hecht moet je denk ik eerst eens aan jezelf te gaan werken.
pi_192874179
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Want dat maakt uit? Als je daar waarde aan hecht moet je denk ik eerst eens aan jezelf te gaan werken.
Waarom?
pi_192874505
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik hoor vooral dat de brouw conservatief, braaf en volgzaam dient te zijn.
Niet zo de indruk dat hij diezelfde regels ook voor zichzelf stelt.
Nee precies, ik had dezelfde indruk.
pi_192874872
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:39 schreef Mar_an het volgende:
Het hoeft geen onzekerheid te zijn, maar kan ook een soort van trots zijn of zo.
Dat soort trots is ook gewoon een uiting van onzekerheid.
  donderdag 30 april 2020 @ 15:34:48 #264
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192875221
Voorbeeld:

Of iemand een slet is geweest, kan je niet van haar aflezen, en naar haar verleden vraag ik niet. Toen ik 16 was had ik een serieuze relatie met een meid. Ik kende haar verleden dus niet. Er kwamen wel ongevraagd mensen naar mij toe, die het beste met mij voor hadden, en die zeggen gewoon tegen je "zij is echt vies". Of "je verdient beter". Zulke dingen zijn natuurlijk niet leuk om te horen als je ergens enthousiast aan begint. Plus toen ik haar ermee confronteerde, kon ze niet geloven dat men dat tegen mij zei en maakte het zelf uit. Soort zoekt soort.

Is het trots of onzekerheid? Als iedereen een vrouw kan krijgen, dan is die vrouw voor mij niet meer interessant of speciaal.

Men wilt toch diep in hun hart een relatie met die ene speciale. Dan heb je intiemere sex en een speciale relatie. Of je eindigt met een gemiddelde relatie, omdat wat voor reden ook. Bijv. omdat de maatschappij het van je verwacht.
pi_192875316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat soort trots is ook gewoon een uiting van onzekerheid.
Hoeft toch niet zo te zijn. Kan dat je het niet prettig vindt als iemand seks heeft gehad met veel personen, omdat je zelf ook niet zo in het leven staat. Ik zou iemand dan niet meteen de stempel onzekerheid geven.
pi_192875372
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef Plots het volgende:
Voorbeeld:

Of iemand een slet is geweest, kan je niet van haar aflezen, en naar haar verleden vraag ik niet. Toen ik 16 was had ik een serieuze relatie met een meid. Ik kende haar verleden dus niet. Er kwamen wel ongevraagd mensen naar mij toe, die het beste met mij voor hadden, en die zeggen gewoon tegen je "zij is echt vies". Of "je verdient beter". Zulke dingen zijn natuurlijk niet leuk om te horen als je ergens enthousiast aan begint. Plus toen ik haar ermee confronteerde, kon ze niet geloven dat men dat tegen mij zei en maakte het zelf uit. Soort zoekt soort.

Is het trots of onzekerheid? Als iedereen een vrouw kan krijgen, dan is die vrouw voor mij niet meer interessant of speciaal.

Men wilt toch diep in hun hart een relatie met die ene speciale. Dan heb je intiemere sex en een speciale relatie. Of je eindigt met een gemiddelde relatie, omdat wat voor reden ook. Bijv. omdat de maatschappij het van je verwacht.
Dit klinkt een beetje als een jeugdtrauma. Begrijpelijk hoor, misschien had ik hetzelfde gezegd als ik in jouw schoenen had gestaan.

Maar er zijn ook echt veel vrouwen (en mannen, want ook mannen kunnen heel veel bedpartners hebben gehad) die gewoon loyaal zijn als ze eenmaal een relatie hebben. Dat onderscheid moet je denk ik wel maken.

Bij mij is labiliteit inmiddels een grote red flag geworden. Als ik het idee heb dat iemand niet stabiel is begin ik er sowieso niet aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2020 15:46:33 ]
pi_192875475
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef Plots het volgende:
Voorbeeld:

Of iemand een slet is geweest, kan je niet van haar aflezen, en naar haar verleden vraag ik niet. Toen ik 16 was had ik een serieuze relatie met een meid. Ik kende haar verleden dus niet. Er kwamen wel ongevraagd mensen naar mij toe, die het beste met mij voor hadden, en die zeggen gewoon tegen je "zij is echt vies". Of "je verdient beter". Zulke dingen zijn natuurlijk niet leuk om te horen als je ergens enthousiast aan begint. Plus toen ik haar ermee confronteerde, kon ze niet geloven dat men dat tegen mij zei en maakte het zelf uit. Soort zoekt soort.

Is het trots of onzekerheid? Als iedereen een vrouw kan krijgen, dan is die vrouw voor mij niet meer interessant of speciaal.

Men wilt toch diep in hun hart een relatie met die ene speciale. Dan heb je intiemere sex en een speciale relatie. Of je eindigt met een gemiddelde relatie, omdat wat voor reden ook. Bijv. omdat de maatschappij het van je verwacht.
Hoe oud ben je? Je klinkt namelijk nog steeds als 16..

Ik heb al ruim 9 jaar een relatie nu, maar voordat ik een relatie had met hem heb ik enorm genoten van seks met anderen. Dat ik voordat ik een relatie met mijn vriend kreeg seks heb gehad met anderen zegt werkelijk helemaal niks over mijn relatie met mijn vriend en/of de seks die ik met mijn vriend heb.

Het is ook echt onzin om te beweren dat een vrouw die met meerdere mannen seks heeft gehad, met iedereen het bed in duikt. Zelfs al zou ze elke week een ander hebben, dan nog zijn er meer mannen waar ze geen seks mee heeft gehad dan mannen waar ze wel seks mee heeft gehad.
pi_192875477
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit klinkt een beetje als een jeugdtrauma. Begrijpelijk hoor, misschien had ik hetzelfde gezegd als ik in jouw schoenen had gestaan.

Maar er zijn ook echt veel vrouwen (en mannen, want ook mannen kunnen heel veel bedpartners hebben gehad) die gewoon loyaal zijn als ze eenmaal een relatie hebben. Dat onderscheid moet je denk ik wel maken.

Bij mij is labiliteit inmiddels een grote red flag geworden. Als ik het idee heb dat iemand niet stabiel is begin ik er sowieso niet aan.
Jij zou lekker een relatie aangaan met een meid die door al je vrienden gekierd is ja?
pi_192875539
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:40 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Hoeft toch niet zo te zijn. Kan dat je het niet prettig vindt als iemand seks heeft gehad met veel personen, omdat je zelf ook niet zo in het leven staat. Ik zou iemand dan niet meteen de stempel onzekerheid geven.
Dat kan en dat is ook prima. Maar dan maak je je niet druk om wat anderen zullen zeggen of denken over haar en jou. Dan voel je niet de behoefte om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad weg te zetten als slet of afgelikte boterham.
pi_192875563
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Jij zou lekker een relatie aangaan met een meid die door al je vrienden gekierd is ja?
@Plots had het niet over vrienden. Dat zou wel een dingetje zijn, maar het maakt mij niet uit of iemand 30 bedpartners heeft gehad hoor.
pi_192875649
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat kan en dat is ook prima. Maar dan maak je je niet druk om wat anderen zullen zeggen of denken over haar en jou. Dan voel je niet de behoefte om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad weg te zetten als slet of afgelikte boterham.
Ja dat is waar!
pi_192875743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

@:Plots had het niet over vrienden. Dat zou wel een dingetje zijn, maar het maakt mij niet uit of iemand 30 bedpartners heeft gehad hoor.
Het zou zomaar kunnen als je je in hetzelfde milieu begeeft
  donderdag 30 april 2020 @ 16:13:51 #273
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192875807
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat kan en dat is ook prima. Maar dan maak je je niet druk om wat anderen zullen zeggen of denken over haar en jou. Dan voel je niet de behoefte om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad weg te zetten als slet of afgelikte boterham.
Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.

Hey, iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft. Dat respecteer ik ook, mits het mij niet hindert. Ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn in de relatie.

Het zou alleen geen type voor mij zijn voor een serieuze relatie (iemand die half Tinder of Instagram heeft afgewerkt). Mja, nogmaals die keuze heb je niet altijd, want liefde overkomt je zonder dat je iemands verleden weet.
pi_192875829
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit is in elke studentenstad zo. Ik heb het idee dat de balans ook een beetje zoek is inmiddels. (Er zijn veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.)
Valt reuze mee. Strakke kleding, make up, haarspul enz doet een hele hoop.
pi_192876055
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:13 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.

Hey, iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft. Dat respecteer ik ook, mits het mij niet hindert. Ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn in de relatie.

Het zou alleen geen type voor mij zijn voor een serieuze relatie (iemand die half Tinder of Instagram heeft afgewerkt). Mja, nogmaals die keuze heb je niet altijd, want liefde overkomt je zonder dat je iemands verleden weet.
Ik voel me totaal niet beledigd, ik vind het wel een hele respectloze manier om over vrouwen te praten. Je zegt dat je het respecteert maar dat is onzin, want als je het zou respecteren zou je niet dergelijke respectloze termen gebruiken.

Kijk dat jij liever een relatie hebt met iemand die weinig bedpartners heeft gehad is helemaal prima. Maar het feit dat je de behoefte voelt om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad neer te zetten als sletten, afgelikte boterhammen, etc. is gewoon echt niet oké.

En nu kom je weer met zo'n belachelijke overdrijving 'half Tinder of Instagram afgewerkt'. Dat slaat gewoon werkelijk nergens op. Dat een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad betekent niet dat ze met iedere man die ze tegen is gekomen het bed in is gedoken.
pi_192876084
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:13 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.

Hey, iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft. Dat respecteer ik ook, mits het mij niet hindert. Ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn in de relatie.

Het zou alleen geen type voor mij zijn voor een serieuze relatie (iemand die half Tinder of Instagram heeft afgewerkt). Mja, nogmaals die keuze heb je niet altijd, want liefde overkomt je zonder dat je iemands verleden weet.
Je kunt het toch ook gewoon vragen? Ik ben daar altijd meteen vrij openhartig in, en je kunt er moeilijk over liegen als je iets serieus met iemand wil.
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 16:42:58 #277
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192876191
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:13 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.

Hey, iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft. Dat respecteer ik ook, mits het mij niet hindert. Ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn in de relatie.

Het zou alleen geen type voor mij zijn voor een serieuze relatie (iemand die half Tinder of Instagram heeft afgewerkt). Mja, nogmaals die keuze heb je niet altijd, want liefde overkomt je zonder dat je iemands verleden weet.
Als je daadwerkelijk verliefd wordt op iemand en diegene wil jou ook en het enige wat tussen jullie in staat is haar 'verleden' op seksgebied, dan kap je het echt niet af. Als je dat wel doet dan zit die verliefdheid ook niet zo diep.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192876304
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk verliefd wordt op iemand en diegene wil jou ook en het enige wat tussen jullie in staat is haar 'verleden' op seksgebied, dan kap je het echt niet af. Als je dat wel doet dan zit die verliefdheid ook niet zo diep.
Eens.
  donderdag 30 april 2020 @ 16:59:45 #279
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192876404
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je kunt het toch ook gewoon vragen? Ik ben daar altijd meteen vrij openhartig in, en je kunt er moeilijk over liegen als je iets serieus met iemand wil.
Ik vraag niet naar dingen waarop het antwoord nooit goed zal zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik voel me totaal niet beledigd, ik vind het wel een hele respectloze manier om over vrouwen te praten. Je zegt dat je het respecteert maar dat is onzin, want als je het zou respecteren zou je niet dergelijke respectloze termen gebruiken.

Kijk dat jij liever een relatie hebt met iemand die weinig bedpartners heeft gehad is helemaal prima. Maar het feit dat je de behoefte voelt om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad neer te zetten als sletten, afgelikte boterhammen, etc. is gewoon echt niet oké.

En nu kom je weer met zo'n belachelijke overdrijving 'half Tinder of Instagram afgewerkt'. Dat slaat gewoon werkelijk nergens op. Dat een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad betekent niet dat ze met iedere man die ze tegen is gekomen het bed in is gedoken.
Er is een verschil tussen meerdere bedpartners en een veeg zijn voor mannen.
Sommige vrouwen kicken op dat laatste en daar heb ik het over. Maar jij voelt je steeds aangesproken. Laten we niet bakkeleien in deze topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk verliefd wordt op iemand en diegene wil jou ook en het enige wat tussen jullie in staat is haar 'verleden' op seksgebied, dan kap je het echt niet af. Als je dat wel doet dan zit die verliefdheid ook niet zo diep.
Klopt.
pi_192876718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:59 schreef Plots het volgende:

Ik vraag niet naar dingen waarop het antwoord nooit goed zal zijn.

Perfecte basis voor een duurzame relatie _O_
  donderdag 30 april 2020 @ 18:04:32 #281
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192877174
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Perfecte basis voor een duurzame relatie _O_
Jij en @Generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.
pi_192877388
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:59 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik vraag niet naar dingen waarop het antwoord nooit goed zal zijn.
[..]

Er is een verschil tussen meerdere bedpartners en een veeg zijn voor mannen.
Sommige vrouwen kicken op dat laatste en daar heb ik het over. Maar jij voelt je steeds aangesproken. Laten we niet bakkeleien in deze topic.
[..]

Klopt.
Ik voel me helemaal niet aangesproken. Ik spreek jou aan op de respectloze manier waarop je over vrouwen, die met meerdere mannen casual seks hebben gehad, praat.

Zoals ik al zei, het is helemaal prima dat jij geen relatie wilt met iemand die buiten relaties om seks heeft gehad. Maar de respectloze manier waarop je over vrouwen praat die wel met meerdere mannen casual seks hebben (gehad), is gewoon niet oké.

[ Bericht 0% gewijzigd door madam-april op 30-04-2020 18:39:21 ]
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 18:24:02 #283
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192877516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef Plots het volgende:

[..]

Jij en @:generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.
Dan kun je dus ook nooit weten of ze een afgelikte boterham was, want wie zegt dat wat ánderen over haar zeggen de waarheid is? Maar, die strategie zal vast goed werken voor je, anders hing je die niet aan, denk ik dan.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 30 april 2020 @ 18:35:07 #284
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192877693
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar...wat is daar het probleem van dan, als dat al zo zou zijn? Want die hebben dan sex met mannen (naja, niet alle, sommige ook met andere vrouwen) dus die mannen zijn dan toch net zo 'fout' als die vrouwen?

Wanneer zou je dan wél een serieuze relatie met een vrouw kunnen beginnen? Als ze seks heeft op straat? of in een auto? Of gewoon helemaal niet? Serieuze vraag he, ik probeer je gedachtegang te volgen.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik hoef geen afgelebberde boterham of een sletje die ONS heeft in auto's of parken.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Klinkt heel 'normaal'.. :')

Een vrouw die geniet van seks en meerdere bedpartners heeft gehad is geen afgelebberde boterham en/of slet. Het is nogal respectloos om vrouwen zo te beschrijven.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik voel me helemaal niet aangesproken. Ik spreek jou aan op de respectloze manier waarop je over vrouwen, die met meerdere mannen casual seks hebben
gehad, praat.

Zoals ik al zei, het is helemaal prima dat jij geen relatie wilt met iemand die buiten relaties om seks heeft gehad. Maar de respectloze manier waarop je over vrouwen praat die wel met meerdere mannen casual seks hebben (gehad), is gewoon niet oké.
Ik had het met @CoolGuy over sex in auto's, op straat en parken. Vind jij dat casual sex? (Jij maakt er 'meerdere bedpartners' van). Maar ik vind dat niét 'casual'. Laten we het op een meningsverschil aub. Dit gaat al 2 pagina's zo
pi_192881126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef Plots het volgende:

[..]

Jij en @:generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.
Dit klinkt dan wel weer wat verbitterd. Alle vrouwen over één kam scheren hoeft ook weer niet.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:34:03 #286
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192888001
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:12 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dit klinkt dan wel weer wat verbitterd. Alle vrouwen over één kam scheren hoeft ook weer niet.
@Plots: is gewoon bang dat hij de vrouwtjes niet kan plezieren zoals zijn voorgangers dat hebben gedaan. Onzekerheid dus.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 11:43:14 #287
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192888168
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:34 schreef M1stral het volgende:

[..]

@:Plots: is gewoon bang dat hij de vrouwtjes niet kan plezieren zoals zijn voorgangers dat hebben gedaan. Onzekerheid dus.
Ik herken het wel, uit de tijd dat 'relaties' voor mij niet meer dan theorie waren, en dan kon je leuk fantaseren over hoe de vriendin moest zijn, en alles wat daar niet aan voldeed (om willekeurige redenen) viel af, maar stiekem was dat vooral omdat, als ík bepaalde waarom een meid afviel, ik het ook niet hoefde te proberen want 'ze was toch niet goed genoeg', en ik hoefde dan niet uit m'n comfortzone te komen en af te gaan omdat ik het niet voor elkaar kreeg.

Maar dat is niet hoe de echte wereld werkt. Ja, voor sommigen wel, dat zie je ook hier op het forum, net als IRL, maar dat ligt niet aan alle anderen, maar aan henzelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door CoolGuy op 01-05-2020 12:00:51 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192889261
CoolGuy jij bent toch heel rijk? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Dat soort dingen helpen ook wel mee op datingvlak. Dan heb je meer credits bij vrouwen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 12:55:38 #289
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192889322
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Huck_ het volgende:
CoolGuy jij bent toch heel rijk? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Dat soort dingen helpen ook wel mee op datingvlak. Dan heb je meer credits bij vrouwen.
Wil je een golddigger dan? Voor seks misschien, maar toch niet als relatie?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192889397
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Huck_ het volgende:
CoolGuy jij bent toch heel rijk? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Dat soort dingen helpen ook wel mee op datingvlak. Dan heb je meer credits bij vrouwen.
Zelfs ik word depressief van wat je schrijft... hoe triest moet jij je wel niet voelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Uhmmpie op 01-05-2020 13:09:05 ]
pi_192889644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Huck_ het volgende:
CoolGuy jij bent toch heel rijk? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Dat soort dingen helpen ook wel mee op datingvlak. Dan heb je meer credits bij vrouwen.
Dat beeld bestaat er inderdaad. Geloof mij dat voor de meeste vrouwen geldt dat ze niet op materialistische dingen vallen. Ze vallen oa op mannen die hun shit op orde hebben.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 13:20:33 #292
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192889720
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat beeld bestaat er inderdaad. Geloof mij dat voor de meeste vrouwen geldt dat ze niet op materialistische dingen vallen. Ze vallen oa op mannen die hun shit op orde hebben.
Dit inderdaad.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192889840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat beeld bestaat er inderdaad. Geloof mij dat voor de meeste vrouwen geldt dat ze niet op materialistische dingen vallen. Ze vallen oa op mannen die hun shit op orde hebben.
En hun eigen broek kunnen ophouden.
Schoon huis, baan, meer kunnen koken dan een gebakken ei... dat soort dingen.
pi_192889927
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En hun eigen broek kunnen ophouden.
Schoon huis, baan, meer kunnen koken dan een gebakken ei... dat soort dingen.
Grote piemel ook natuurlijk vergeet dat niet
pi_192889982
Ach, veel vrouwen willen wel een soort van stabiliteit! En iemand met een beetje geld. Hoeft niet veel te zijn, maar toch. En ik geloof er zeker wel in dat je als je wat vermogend bent (en ermee te koop loopt), je inderdaad interessanter bent voor sommigen. Dat betekent niet dat die vrouwen op het geld uit zijn ofzo, maar het kan iemand zeker aantrekkelijker maken. Dus het klopt wel vind ik.
pi_192890124
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Grote piemel ook natuurlijk vergeet dat niet
Belangrijk meetpunt ja.

Maar stiekem was ik wel enigzins serieus.
Ben zelf inmiddels 40... dus als ik dan een leuke meneer tegenkom... verwacht ik toch minstens dat ie inmiddels ook geleerd heeft fatsoenlijk voor zichzelf te kunnen zorgen.
Ik date geen pubers tenslotte.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:56:22 #297
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192890461
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Huck_ het volgende:
CoolGuy jij bent toch heel rijk? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Dat soort dingen helpen ook wel mee op datingvlak. Dan heb je meer credits bij vrouwen.
Weet je wat ook helpt. Vrouwen daten die gewoon hun eigen broek op kunnen houden in plaats van te moeten teren op andermans centen.

Meer credits bij vrouwen. Kom op zeg. Als geld het enige is wat je te bieden hebt en het ontbreekt je daar al aan, dan heb je wel grotere problemen waardoor je geen succes hebt bij de vrouwen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192891142
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:31 schreef Mar_an het volgende:
Ach, veel vrouwen willen wel een soort van stabiliteit! En iemand met een beetje geld. Hoeft niet veel te zijn, maar toch. En ik geloof er zeker wel in dat je als je wat vermogend bent (en ermee te koop loopt), je inderdaad interessanter bent voor sommigen. Dat betekent niet dat die vrouwen op het geld uit zijn ofzo, maar het kan iemand zeker aantrekkelijker maken. Dus het klopt wel vind ik.
Mensen die geld hebben hebben ook karaktereigenschappen die aantrekkelijk zijn
pi_192891321
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:32 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Mensen die geld hebben hebben ook karaktereigenschappen die aantrekkelijk zijn
Niet perse... zeker niet in het geval van heel veel geld ook.

Dan heb je namelijk OF iemand die heel veel werkt.. want dat geld komt ergens vandaan.
OF iemand bij wie het geld met de geboorte mee kwam... en dat klinkt denk ik leuker dan het is.
(Iets met nooit iets hoeven doen voor dingen.. brengt vast niet het beste in mensen boven)
pi_192891598
Ja ach zo zwart wit is het allemaal niet, maar ik ben het wel eens met Huck. Als iemand geld heeft, is/wordt hij toch wel wat interessanter voor veel vrouwen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 14:58:40 #301
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192891651
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:55 schreef Mar_an het volgende:
Ja ach zo zwart wit is het allemaal niet, maar ik ben het wel eens met Huck. Als iemand geld heeft, is/wordt hij toch wel wat interessanter voor veel vrouwen.
Ja, en de vrouwen die zonder dat geld niet in je geinteresseerd waren zijn niet de meest geweldige vrouwen voor een relatie natuurlijk :)
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')