abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192876084
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:13 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.

Hey, iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft. Dat respecteer ik ook, mits het mij niet hindert. Ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn in de relatie.

Het zou alleen geen type voor mij zijn voor een serieuze relatie (iemand die half Tinder of Instagram heeft afgewerkt). Mja, nogmaals die keuze heb je niet altijd, want liefde overkomt je zonder dat je iemands verleden weet.
Je kunt het toch ook gewoon vragen? Ik ben daar altijd meteen vrij openhartig in, en je kunt er moeilijk over liegen als je iets serieus met iemand wil.
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 16:42:58 #277
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192876191
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:13 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.

Hey, iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft. Dat respecteer ik ook, mits het mij niet hindert. Ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn in de relatie.

Het zou alleen geen type voor mij zijn voor een serieuze relatie (iemand die half Tinder of Instagram heeft afgewerkt). Mja, nogmaals die keuze heb je niet altijd, want liefde overkomt je zonder dat je iemands verleden weet.
Als je daadwerkelijk verliefd wordt op iemand en diegene wil jou ook en het enige wat tussen jullie in staat is haar 'verleden' op seksgebied, dan kap je het echt niet af. Als je dat wel doet dan zit die verliefdheid ook niet zo diep.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192876304
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk verliefd wordt op iemand en diegene wil jou ook en het enige wat tussen jullie in staat is haar 'verleden' op seksgebied, dan kap je het echt niet af. Als je dat wel doet dan zit die verliefdheid ook niet zo diep.
Eens.
  donderdag 30 april 2020 @ 16:59:45 #279
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192876404
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je kunt het toch ook gewoon vragen? Ik ben daar altijd meteen vrij openhartig in, en je kunt er moeilijk over liegen als je iets serieus met iemand wil.
Ik vraag niet naar dingen waarop het antwoord nooit goed zal zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik voel me totaal niet beledigd, ik vind het wel een hele respectloze manier om over vrouwen te praten. Je zegt dat je het respecteert maar dat is onzin, want als je het zou respecteren zou je niet dergelijke respectloze termen gebruiken.

Kijk dat jij liever een relatie hebt met iemand die weinig bedpartners heeft gehad is helemaal prima. Maar het feit dat je de behoefte voelt om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad neer te zetten als sletten, afgelikte boterhammen, etc. is gewoon echt niet oké.

En nu kom je weer met zo'n belachelijke overdrijving 'half Tinder of Instagram afgewerkt'. Dat slaat gewoon werkelijk nergens op. Dat een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad betekent niet dat ze met iedere man die ze tegen is gekomen het bed in is gedoken.
Er is een verschil tussen meerdere bedpartners en een veeg zijn voor mannen.
Sommige vrouwen kicken op dat laatste en daar heb ik het over. Maar jij voelt je steeds aangesproken. Laten we niet bakkeleien in deze topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Klopt.
pi_192876718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:59 schreef Plots het volgende:

Perfecte basis voor een duurzame relatie _O_
  donderdag 30 april 2020 @ 18:04:32 #281
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192877174
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Perfecte basis voor een duurzame relatie _O_
Jij en @Generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.
pi_192877388
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:59 schreef Plots het volgende:

[..]

[..]

Er is een verschil tussen meerdere bedpartners en een veeg zijn voor mannen.
Sommige vrouwen kicken op dat laatste en daar heb ik het over. Maar jij voelt je steeds aangesproken. Laten we niet bakkeleien in deze topic.
[..]

Klopt.
Ik voel me helemaal niet aangesproken. Ik spreek jou aan op de respectloze manier waarop je over vrouwen, die met meerdere mannen casual seks hebben gehad, praat.

Zoals ik al zei, het is helemaal prima dat jij geen relatie wilt met iemand die buiten relaties om seks heeft gehad. Maar de respectloze manier waarop je over vrouwen praat die wel met meerdere mannen casual seks hebben (gehad), is gewoon niet oké.

[ Bericht 0% gewijzigd door madam-april op 30-04-2020 18:39:21 ]
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 18:24:02 #283
16180 crew  CoolGuy
pi_192877516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef Plots het volgende:

[..]

Jij en @:generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.
Dan kun je dus ook nooit weten of ze een afgelikte boterham was, want wie zegt dat wat ánderen over haar zeggen de waarheid is? Maar, die strategie zal vast goed werken voor je, anders hing je die niet aan, denk ik dan.
  donderdag 30 april 2020 @ 18:35:07 #284
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192877693
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar...wat is daar het probleem van dan, als dat al zo zou zijn? Want die hebben dan sex met mannen (naja, niet alle, sommige ook met andere vrouwen) dus die mannen zijn dan toch net zo 'fout' als die vrouwen?

Wanneer zou je dan wél een serieuze relatie met een vrouw kunnen beginnen? Als ze seks heeft op straat? of in een auto? Of gewoon helemaal niet? Serieuze vraag he, ik probeer je gedachtegang te volgen.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik hoef geen afgelebberde boterham of een sletje die ONS heeft in auto's of parken.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Klinkt heel 'normaal'.. :')

Een vrouw die geniet van seks en meerdere bedpartners heeft gehad is geen afgelebberde boterham en/of slet. Het is nogal respectloos om vrouwen zo te beschrijven.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik voel me helemaal niet aangesproken. Ik spreek jou aan op de respectloze manier waarop je over vrouwen, die met meerdere mannen casual seks hebben
gehad, praat.

Zoals ik al zei, het is helemaal prima dat jij geen relatie wilt met iemand die buiten relaties om seks heeft gehad. Maar de respectloze manier waarop je over vrouwen praat die wel met meerdere mannen casual seks hebben (gehad), is gewoon niet oké.
Ik had het met @CoolGuy over sex in auto's, op straat en parken. Vind jij dat casual sex? (Jij maakt er 'meerdere bedpartners' van). Maar ik vind dat niét 'casual'. Laten we het op een meningsverschil aub. Dit gaat al 2 pagina's zo
pi_192881126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef Plots het volgende:

[..]

Jij en @:generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.
Dit klinkt dan wel weer wat verbitterd. Alle vrouwen over één kam scheren hoeft ook weer niet.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:34:03 #286
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192888001
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:12 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dit klinkt dan wel weer wat verbitterd. Alle vrouwen over één kam scheren hoeft ook weer niet.
@Plots: is gewoon bang dat hij de vrouwtjes niet kan plezieren zoals zijn voorgangers dat hebben gedaan. Onzekerheid dus.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 11:43:14 #287
16180 crew  CoolGuy
pi_192888168
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:34 schreef M1stral het volgende:

[..]

@:Plots: is gewoon bang dat hij de vrouwtjes niet kan plezieren zoals zijn voorgangers dat hebben gedaan. Onzekerheid dus.
Ik herken het wel, uit de tijd dat 'relaties' voor mij niet meer dan theorie waren, en dan kon je leuk fantaseren over hoe de vriendin moest zijn, en alles wat daar niet aan voldeed (om willekeurige redenen) viel af, maar stiekem was dat vooral omdat, als ík bepaalde waarom een meid afviel, ik het ook niet hoefde te proberen want 'ze was toch niet goed genoeg', en ik hoefde dan niet uit m'n comfortzone te komen en af te gaan omdat ik het niet voor elkaar kreeg.

Maar dat is niet hoe de echte wereld werkt. Ja, voor sommigen wel, dat zie je ook hier op het forum, net als IRL, maar dat ligt niet aan alle anderen, maar aan henzelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door CoolGuy op 01-05-2020 12:00:51 ]
pi_192889261
CoolGuy jij bent toch heel rijk? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Dat soort dingen helpen ook wel mee op datingvlak. Dan heb je meer credits bij vrouwen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 12:55:38 #289
16180 crew  CoolGuy
pi_192889322
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Huck_ het volgende:

Dat soort dingen helpen ook wel mee op datingvlak. Dan heb je meer credits bij vrouwen.
Wil je een golddigger dan? Voor seks misschien, maar toch niet als relatie?
pi_192889397
quote:

Zelfs ik word depressief van wat je schrijft... hoe triest moet jij je wel niet voelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Uhmmpie op 01-05-2020 13:09:05 ]
pi_192889644
quote:

Dat beeld bestaat er inderdaad. Geloof mij dat voor de meeste vrouwen geldt dat ze niet op materialistische dingen vallen. Ze vallen oa op mannen die hun shit op orde hebben.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 13:20:33 #292
16180 crew  CoolGuy
pi_192889720
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat beeld bestaat er inderdaad. Geloof mij dat voor de meeste vrouwen geldt dat ze niet op materialistische dingen vallen. Ze vallen oa op mannen die hun shit op orde hebben.
Dit inderdaad.
pi_192889840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

En hun eigen broek kunnen ophouden.
Schoon huis, baan, meer kunnen koken dan een gebakken ei... dat soort dingen.
pi_192889927
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En hun eigen broek kunnen ophouden.
Schoon huis, baan, meer kunnen koken dan een gebakken ei... dat soort dingen.
Grote piemel ook natuurlijk vergeet dat niet
pi_192889982
Ach, veel vrouwen willen wel een soort van stabiliteit! En iemand met een beetje geld. Hoeft niet veel te zijn, maar toch. En ik geloof er zeker wel in dat je als je wat vermogend bent (en ermee te koop loopt), je inderdaad interessanter bent voor sommigen. Dat betekent niet dat die vrouwen op het geld uit zijn ofzo, maar het kan iemand zeker aantrekkelijker maken. Dus het klopt wel vind ik.
pi_192890124
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Grote piemel ook natuurlijk vergeet dat niet
Belangrijk meetpunt ja.

Maar stiekem was ik wel enigzins serieus.
Ben zelf inmiddels 40... dus als ik dan een leuke meneer tegenkom... verwacht ik toch minstens dat ie inmiddels ook geleerd heeft fatsoenlijk voor zichzelf te kunnen zorgen.
Ik date geen pubers tenslotte.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:56:22 #297
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192890461
quote:

Weet je wat ook helpt. Vrouwen daten die gewoon hun eigen broek op kunnen houden in plaats van te moeten teren op andermans centen.

Meer credits bij vrouwen. Kom op zeg. Als geld het enige is wat je te bieden hebt en het ontbreekt je daar al aan, dan heb je wel grotere problemen waardoor je geen succes hebt bij de vrouwen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192891142
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:31 schreef Mar_an het volgende:
Ach, veel vrouwen willen wel een soort van stabiliteit! En iemand met een beetje geld. Hoeft niet veel te zijn, maar toch. En ik geloof er zeker wel in dat je als je wat vermogend bent (en ermee te koop loopt), je inderdaad interessanter bent voor sommigen. Dat betekent niet dat die vrouwen op het geld uit zijn ofzo, maar het kan iemand zeker aantrekkelijker maken. Dus het klopt wel vind ik.
Mensen die geld hebben hebben ook karaktereigenschappen die aantrekkelijk zijn
pi_192891321
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:32 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Mensen die geld hebben hebben ook karaktereigenschappen die aantrekkelijk zijn
Niet perse... zeker niet in het geval van heel veel geld ook.

Dan heb je namelijk OF iemand die heel veel werkt.. want dat geld komt ergens vandaan.
OF iemand bij wie het geld met de geboorte mee kwam... en dat klinkt denk ik leuker dan het is.
(Iets met nooit iets hoeven doen voor dingen.. brengt vast niet het beste in mensen boven)
pi_192891598
Ja ach zo zwart wit is het allemaal niet, maar ik ben het wel eens met Huck. Als iemand geld heeft, is/wordt hij toch wel wat interessanter voor veel vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')