abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192871100
@geeninspiratie1235 dat was geen sarcasme maar zn eigen woorden helaas.

En inderdaad bijzonder onaantrekkelijk.

(Ligt het dan misschien TOCH aan alle vrouwen... volgens mij zijn alle vrouwen in dit topic het tenslotte redelijk met elkaar eens)
pi_192871236
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:32 schreef Uhmmpie het volgende:
@:geeninspiratie1235 dat was geen sarcasme maar zn eigen woorden helaas.

En inderdaad bijzonder onaantrekkelijk.

(Ligt het dan misschien TOCH aan alle vrouwen... volgens mij zijn alle vrouwen in dit topic het tenslotte redelijk met elkaar eens)
Nou dit keer ben ik het ook met jullie eens hoor. Dat zegt wel wat. :)
pi_192871632
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nou dit keer ben ik het ook met jullie eens hoor. Dat zegt wel wat. :)
Yikes _O-
pi_192871660
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Yikes _O-
Niet goed? :@
pi_192871834
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:21 schreef Uhmmpie het volgende:
ik, gebruik met instemming..

En waarom zou je niet zo’n vrouwtje onder je hoede nemen.. en dr beschermen tegen al die vreselijke kerels.. door dr gewoon een goed en bevredigend seksleven te geven binnen je relatie.

Scheelt een hoop vreemd gaan als een vrouw/man tevreden is met zn seksleven.
Het is onzekerheid van die user. Zeg nou zelf. Als hij de optie zou hebben zou hij ook alle lekkere wijven van de wereld in bed willen hebben. Die optie heeft hij niet, dus veroordeelt hij anderen die wel veel sex hebben.

Waarom zou je je partner afrekenen op sexpartners, zolang hij/zij maar trouw is in de relatie. Dat is belangrijker en heeft niks te maken met hoeveel sexparters er zijn geweest.
pi_192871844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:18 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Het is onzekerheid van die user. Zeg nou zelf. Als hij de optie zou hebben zou hij ook alle lekkere wijven van de wereld in bed willen hebben. Die optie heeft hij niet, dus veroordeeld hij anderen die wel veel sex hebben.

Waarom zou je je partner afrekenen op sexpartners, zolang hij/zij maar trouw is in de relatie. Dat is belangrijker en heeft niks te maken met hoeveel sexparters er zijn geweest.
Nou dit.

QFT
pi_192871849
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niet goed? :@
Jawel hoor :)

Ik plaag je een beetje.
pi_192871950
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jawel hoor :)

Ik plaag je een beetje.
Ah, dat vind ik altijd wel leuk. :)
pi_192871967
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:18 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Het is onzekerheid van die user. Zeg nou zelf. Als hij de optie zou hebben zou hij ook alle lekkere wijven van de wereld in bed willen hebben. Die optie heeft hij niet, dus veroordeelt hij anderen die wel veel sex hebben.

Omdat niet iedereen dezelfde mening en opvatting heeft. Dat kan toch.
pi_192872004
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:27 schreef Womanly het volgende:

[..]

Omdat niet iedereen dezelfde mening en opvatting heeft. Dat kan toch.
Dat kan zeker, je schiet jezelf er alleen een beetje mee in eigen voet.
pi_192872035
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah, dat vind ik altijd wel leuk. :)
In tegenstelling tot wat sommige mensen hier schijnen te denken kan ik best mensen waar ik het regelmatig niet mee eens ben.. gewoon wel leuk vinden :)

Het gaat een beetje om de manier waarop :)
pi_192872131
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat kan zeker, je schiet jezelf er alleen een beetje mee in eigen voet.
Kan. Kan ook niet.
pi_192872169
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat sommige mensen hier schijnen te denken kan ik best mensen waar ik het regelmatig niet mee eens ben.. gewoon wel leuk vinden :)

Het gaat een beetje om de manier waarop :)
Nou ik heb jou ook altijd enorm gewaardeerd als user hoor. :Y O+ Lekker open-minded.
pi_192872177
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:36 schreef Womanly het volgende:

[..]

Kan. Kan ook niet.
Principes zijn principes bedoel je?
pi_192872344
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Principes zijn principes bedoel je?
Ja als die user een wat meer conservatieve vrouw zoekt. Kan gewoon.
pi_192872411
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:54 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja als die user een wat meer conservatieve vrouw zoekt. Kan gewoon.
Dat kan zeker, ik hoor dat conservatieve alleen niet zo terug in zijn argumentatie. Dat is gewoon sletten bashen. En dat vind ik onterecht.
pi_192872556
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat kan zeker, ik hoor dat conservatieve alleen niet zo terug in zijn argumentatie. Dat is gewoon sletten bashen. En dat vind ik onterecht.
Ieder zijn mening.
pi_192873731
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik hoor vooral dat de vrouw conservatief, braaf en volgzaam dient te zijn.
Niet zo de indruk dat hij diezelfde regels ook voor zichzelf stelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 30-04-2020 14:39:55 ]
pi_192873763
Het hoeft geen onzekerheid te zijn, maar kan ook een soort van trots zijn of zo.
pi_192874146
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:39 schreef Mar_an het volgende:
Het hoeft geen onzekerheid te zijn, maar kan ook een soort van trots zijn of zo.
Want dat maakt uit? Als je daar waarde aan hecht moet je denk ik eerst eens aan jezelf te gaan werken.
pi_192874179
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Want dat maakt uit? Als je daar waarde aan hecht moet je denk ik eerst eens aan jezelf te gaan werken.
Waarom?
pi_192874505
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik hoor vooral dat de brouw conservatief, braaf en volgzaam dient te zijn.
Niet zo de indruk dat hij diezelfde regels ook voor zichzelf stelt.
Nee precies, ik had dezelfde indruk.
pi_192874872
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:39 schreef Mar_an het volgende:
Dat soort trots is ook gewoon een uiting van onzekerheid.
  donderdag 30 april 2020 @ 15:34:48 #264
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192875221
Voorbeeld:

Of iemand een slet is geweest, kan je niet van haar aflezen, en naar haar verleden vraag ik niet. Toen ik 16 was had ik een serieuze relatie met een meid. Ik kende haar verleden dus niet. Er kwamen wel ongevraagd mensen naar mij toe, die het beste met mij voor hadden, en die zeggen gewoon tegen je "zij is echt vies". Of "je verdient beter". Zulke dingen zijn natuurlijk niet leuk om te horen als je ergens enthousiast aan begint. Plus toen ik haar ermee confronteerde, kon ze niet geloven dat men dat tegen mij zei en maakte het zelf uit. Soort zoekt soort.

Is het trots of onzekerheid? Als iedereen een vrouw kan krijgen, dan is die vrouw voor mij niet meer interessant of speciaal.

Men wilt toch diep in hun hart een relatie met die ene speciale. Dan heb je intiemere sex en een speciale relatie. Of je eindigt met een gemiddelde relatie, omdat wat voor reden ook. Bijv. omdat de maatschappij het van je verwacht.
pi_192875316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat soort trots is ook gewoon een uiting van onzekerheid.
Hoeft toch niet zo te zijn. Kan dat je het niet prettig vindt als iemand seks heeft gehad met veel personen, omdat je zelf ook niet zo in het leven staat. Ik zou iemand dan niet meteen de stempel onzekerheid geven.
pi_192875372
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef Plots het volgende:
Voorbeeld:

Of iemand een slet is geweest, kan je niet van haar aflezen, en naar haar verleden vraag ik niet. Toen ik 16 was had ik een serieuze relatie met een meid. Ik kende haar verleden dus niet. Er kwamen wel ongevraagd mensen naar mij toe, die het beste met mij voor hadden, en die zeggen gewoon tegen je "zij is echt vies". Of "je verdient beter". Zulke dingen zijn natuurlijk niet leuk om te horen als je ergens enthousiast aan begint. Plus toen ik haar ermee confronteerde, kon ze niet geloven dat men dat tegen mij zei en maakte het zelf uit. Soort zoekt soort.

Is het trots of onzekerheid? Als iedereen een vrouw kan krijgen, dan is die vrouw voor mij niet meer interessant of speciaal.

Men wilt toch diep in hun hart een relatie met die ene speciale. Dan heb je intiemere sex en een speciale relatie. Of je eindigt met een gemiddelde relatie, omdat wat voor reden ook. Bijv. omdat de maatschappij het van je verwacht.
Dit klinkt een beetje als een jeugdtrauma. Begrijpelijk hoor, misschien had ik hetzelfde gezegd als ik in jouw schoenen had gestaan.

Maar er zijn ook echt veel vrouwen (en mannen, want ook mannen kunnen heel veel bedpartners hebben gehad) die gewoon loyaal zijn als ze eenmaal een relatie hebben. Dat onderscheid moet je denk ik wel maken.

Bij mij is labiliteit inmiddels een grote red flag geworden. Als ik het idee heb dat iemand niet stabiel is begin ik er sowieso niet aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2020 15:46:33 ]
pi_192875475
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef Plots het volgende:
Voorbeeld:

Hoe oud ben je? Je klinkt namelijk nog steeds als 16..

Ik heb al ruim 9 jaar een relatie nu, maar voordat ik een relatie had met hem heb ik enorm genoten van seks met anderen. Dat ik voordat ik een relatie met mijn vriend kreeg seks heb gehad met anderen zegt werkelijk helemaal niks over mijn relatie met mijn vriend en/of de seks die ik met mijn vriend heb.

Het is ook echt onzin om te beweren dat een vrouw die met meerdere mannen seks heeft gehad, met iedereen het bed in duikt. Zelfs al zou ze elke week een ander hebben, dan nog zijn er meer mannen waar ze geen seks mee heeft gehad dan mannen waar ze wel seks mee heeft gehad.
pi_192875477
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit klinkt een beetje als een jeugdtrauma. Begrijpelijk hoor, misschien had ik hetzelfde gezegd als ik in jouw schoenen had gestaan.

Maar er zijn ook echt veel vrouwen (en mannen, want ook mannen kunnen heel veel bedpartners hebben gehad) die gewoon loyaal zijn als ze eenmaal een relatie hebben. Dat onderscheid moet je denk ik wel maken.

Bij mij is labiliteit inmiddels een grote red flag geworden. Als ik het idee heb dat iemand niet stabiel is begin ik er sowieso niet aan.
Jij zou lekker een relatie aangaan met een meid die door al je vrienden gekierd is ja?
pi_192875539
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:40 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Hoeft toch niet zo te zijn. Kan dat je het niet prettig vindt als iemand seks heeft gehad met veel personen, omdat je zelf ook niet zo in het leven staat. Ik zou iemand dan niet meteen de stempel onzekerheid geven.
Dat kan en dat is ook prima. Maar dan maak je je niet druk om wat anderen zullen zeggen of denken over haar en jou. Dan voel je niet de behoefte om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad weg te zetten als slet of afgelikte boterham.
pi_192875563
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Jij zou lekker een relatie aangaan met een meid die door al je vrienden gekierd is ja?
@Plots had het niet over vrienden. Dat zou wel een dingetje zijn, maar het maakt mij niet uit of iemand 30 bedpartners heeft gehad hoor.
pi_192875649
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat kan en dat is ook prima. Maar dan maak je je niet druk om wat anderen zullen zeggen of denken over haar en jou. Dan voel je niet de behoefte om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad weg te zetten als slet of afgelikte boterham.
Ja dat is waar!
pi_192875743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

@:Plots had het niet over vrienden. Dat zou wel een dingetje zijn, maar het maakt mij niet uit of iemand 30 bedpartners heeft gehad hoor.
Het zou zomaar kunnen als je je in hetzelfde milieu begeeft
  donderdag 30 april 2020 @ 16:13:51 #273
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192875807
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.

Hey, iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft. Dat respecteer ik ook, mits het mij niet hindert. Ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn in de relatie.

Het zou alleen geen type voor mij zijn voor een serieuze relatie (iemand die half Tinder of Instagram heeft afgewerkt). Mja, nogmaals die keuze heb je niet altijd, want liefde overkomt je zonder dat je iemands verleden weet.
pi_192875829
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit is in elke studentenstad zo. Ik heb het idee dat de balans ook een beetje zoek is inmiddels. (Er zijn veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.)
Valt reuze mee. Strakke kleding, make up, haarspul enz doet een hele hoop.
pi_192876055
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:13 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.

Hey, iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft. Dat respecteer ik ook, mits het mij niet hindert. Ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn in de relatie.

Het zou alleen geen type voor mij zijn voor een serieuze relatie (iemand die half Tinder of Instagram heeft afgewerkt). Mja, nogmaals die keuze heb je niet altijd, want liefde overkomt je zonder dat je iemands verleden weet.
Ik voel me totaal niet beledigd, ik vind het wel een hele respectloze manier om over vrouwen te praten. Je zegt dat je het respecteert maar dat is onzin, want als je het zou respecteren zou je niet dergelijke respectloze termen gebruiken.

Kijk dat jij liever een relatie hebt met iemand die weinig bedpartners heeft gehad is helemaal prima. Maar het feit dat je de behoefte voelt om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad neer te zetten als sletten, afgelikte boterhammen, etc. is gewoon echt niet oké.

En nu kom je weer met zo'n belachelijke overdrijving 'half Tinder of Instagram afgewerkt'. Dat slaat gewoon werkelijk nergens op. Dat een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad betekent niet dat ze met iedere man die ze tegen is gekomen het bed in is gedoken.
pi_192876084
quote:

[..]

Je kunt het toch ook gewoon vragen? Ik ben daar altijd meteen vrij openhartig in, en je kunt er moeilijk over liegen als je iets serieus met iemand wil.
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 16:42:58 #277
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192876191
quote:

[..]

Als je daadwerkelijk verliefd wordt op iemand en diegene wil jou ook en het enige wat tussen jullie in staat is haar 'verleden' op seksgebied, dan kap je het echt niet af. Als je dat wel doet dan zit die verliefdheid ook niet zo diep.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192876304
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk verliefd wordt op iemand en diegene wil jou ook en het enige wat tussen jullie in staat is haar 'verleden' op seksgebied, dan kap je het echt niet af. Als je dat wel doet dan zit die verliefdheid ook niet zo diep.
Eens.
  donderdag 30 april 2020 @ 16:59:45 #279
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192876404
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je kunt het toch ook gewoon vragen? Ik ben daar altijd meteen vrij openhartig in, en je kunt er moeilijk over liegen als je iets serieus met iemand wil.
Ik vraag niet naar dingen waarop het antwoord nooit goed zal zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik voel me totaal niet beledigd, ik vind het wel een hele respectloze manier om over vrouwen te praten. Je zegt dat je het respecteert maar dat is onzin, want als je het zou respecteren zou je niet dergelijke respectloze termen gebruiken.

Kijk dat jij liever een relatie hebt met iemand die weinig bedpartners heeft gehad is helemaal prima. Maar het feit dat je de behoefte voelt om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad neer te zetten als sletten, afgelikte boterhammen, etc. is gewoon echt niet oké.

En nu kom je weer met zo'n belachelijke overdrijving 'half Tinder of Instagram afgewerkt'. Dat slaat gewoon werkelijk nergens op. Dat een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad betekent niet dat ze met iedere man die ze tegen is gekomen het bed in is gedoken.
Er is een verschil tussen meerdere bedpartners en een veeg zijn voor mannen.
Sommige vrouwen kicken op dat laatste en daar heb ik het over. Maar jij voelt je steeds aangesproken. Laten we niet bakkeleien in deze topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Klopt.
pi_192876718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:59 schreef Plots het volgende:

Perfecte basis voor een duurzame relatie _O_
  donderdag 30 april 2020 @ 18:04:32 #281
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192877174
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Perfecte basis voor een duurzame relatie _O_
Jij en @Generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.
pi_192877388
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:59 schreef Plots het volgende:

[..]

[..]

Er is een verschil tussen meerdere bedpartners en een veeg zijn voor mannen.
Sommige vrouwen kicken op dat laatste en daar heb ik het over. Maar jij voelt je steeds aangesproken. Laten we niet bakkeleien in deze topic.
[..]

Klopt.
Ik voel me helemaal niet aangesproken. Ik spreek jou aan op de respectloze manier waarop je over vrouwen, die met meerdere mannen casual seks hebben gehad, praat.

Zoals ik al zei, het is helemaal prima dat jij geen relatie wilt met iemand die buiten relaties om seks heeft gehad. Maar de respectloze manier waarop je over vrouwen praat die wel met meerdere mannen casual seks hebben (gehad), is gewoon niet oké.

[ Bericht 0% gewijzigd door madam-april op 30-04-2020 18:39:21 ]
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 18:24:02 #283
16180 crew  CoolGuy
pi_192877516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef Plots het volgende:

[..]

Jij en @:generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.
Dan kun je dus ook nooit weten of ze een afgelikte boterham was, want wie zegt dat wat ánderen over haar zeggen de waarheid is? Maar, die strategie zal vast goed werken voor je, anders hing je die niet aan, denk ik dan.
  donderdag 30 april 2020 @ 18:35:07 #284
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192877693
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar...wat is daar het probleem van dan, als dat al zo zou zijn? Want die hebben dan sex met mannen (naja, niet alle, sommige ook met andere vrouwen) dus die mannen zijn dan toch net zo 'fout' als die vrouwen?

Wanneer zou je dan wél een serieuze relatie met een vrouw kunnen beginnen? Als ze seks heeft op straat? of in een auto? Of gewoon helemaal niet? Serieuze vraag he, ik probeer je gedachtegang te volgen.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik hoef geen afgelebberde boterham of een sletje die ONS heeft in auto's of parken.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Klinkt heel 'normaal'.. :')

Een vrouw die geniet van seks en meerdere bedpartners heeft gehad is geen afgelebberde boterham en/of slet. Het is nogal respectloos om vrouwen zo te beschrijven.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik voel me helemaal niet aangesproken. Ik spreek jou aan op de respectloze manier waarop je over vrouwen, die met meerdere mannen casual seks hebben
gehad, praat.

Zoals ik al zei, het is helemaal prima dat jij geen relatie wilt met iemand die buiten relaties om seks heeft gehad. Maar de respectloze manier waarop je over vrouwen praat die wel met meerdere mannen casual seks hebben (gehad), is gewoon niet oké.
Ik had het met @CoolGuy over sex in auto's, op straat en parken. Vind jij dat casual sex? (Jij maakt er 'meerdere bedpartners' van). Maar ik vind dat niét 'casual'. Laten we het op een meningsverschil aub. Dit gaat al 2 pagina's zo
pi_192881126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef Plots het volgende:

[..]

Jij en @:generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.
Dit klinkt dan wel weer wat verbitterd. Alle vrouwen over één kam scheren hoeft ook weer niet.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:34:03 #286
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192888001
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:12 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dit klinkt dan wel weer wat verbitterd. Alle vrouwen over één kam scheren hoeft ook weer niet.
@Plots: is gewoon bang dat hij de vrouwtjes niet kan plezieren zoals zijn voorgangers dat hebben gedaan. Onzekerheid dus.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 11:43:14 #287
16180 crew  CoolGuy
pi_192888168
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:34 schreef M1stral het volgende:

[..]

@:Plots: is gewoon bang dat hij de vrouwtjes niet kan plezieren zoals zijn voorgangers dat hebben gedaan. Onzekerheid dus.
Ik herken het wel, uit de tijd dat 'relaties' voor mij niet meer dan theorie waren, en dan kon je leuk fantaseren over hoe de vriendin moest zijn, en alles wat daar niet aan voldeed (om willekeurige redenen) viel af, maar stiekem was dat vooral omdat, als ík bepaalde waarom een meid afviel, ik het ook niet hoefde te proberen want 'ze was toch niet goed genoeg', en ik hoefde dan niet uit m'n comfortzone te komen en af te gaan omdat ik het niet voor elkaar kreeg.

Maar dat is niet hoe de echte wereld werkt. Ja, voor sommigen wel, dat zie je ook hier op het forum, net als IRL, maar dat ligt niet aan alle anderen, maar aan henzelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door CoolGuy op 01-05-2020 12:00:51 ]
pi_192889261
CoolGuy jij bent toch heel rijk? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Dat soort dingen helpen ook wel mee op datingvlak. Dan heb je meer credits bij vrouwen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 12:55:38 #289
16180 crew  CoolGuy
pi_192889322
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Huck_ het volgende:

Dat soort dingen helpen ook wel mee op datingvlak. Dan heb je meer credits bij vrouwen.
Wil je een golddigger dan? Voor seks misschien, maar toch niet als relatie?
pi_192889397
quote:

Zelfs ik word depressief van wat je schrijft... hoe triest moet jij je wel niet voelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Uhmmpie op 01-05-2020 13:09:05 ]
pi_192889644
quote:

Dat beeld bestaat er inderdaad. Geloof mij dat voor de meeste vrouwen geldt dat ze niet op materialistische dingen vallen. Ze vallen oa op mannen die hun shit op orde hebben.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 13:20:33 #292
16180 crew  CoolGuy
pi_192889720
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat beeld bestaat er inderdaad. Geloof mij dat voor de meeste vrouwen geldt dat ze niet op materialistische dingen vallen. Ze vallen oa op mannen die hun shit op orde hebben.
Dit inderdaad.
pi_192889840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

En hun eigen broek kunnen ophouden.
Schoon huis, baan, meer kunnen koken dan een gebakken ei... dat soort dingen.
pi_192889927
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En hun eigen broek kunnen ophouden.
Schoon huis, baan, meer kunnen koken dan een gebakken ei... dat soort dingen.
Grote piemel ook natuurlijk vergeet dat niet
pi_192889982
Ach, veel vrouwen willen wel een soort van stabiliteit! En iemand met een beetje geld. Hoeft niet veel te zijn, maar toch. En ik geloof er zeker wel in dat je als je wat vermogend bent (en ermee te koop loopt), je inderdaad interessanter bent voor sommigen. Dat betekent niet dat die vrouwen op het geld uit zijn ofzo, maar het kan iemand zeker aantrekkelijker maken. Dus het klopt wel vind ik.
pi_192890124
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Grote piemel ook natuurlijk vergeet dat niet
Belangrijk meetpunt ja.

Maar stiekem was ik wel enigzins serieus.
Ben zelf inmiddels 40... dus als ik dan een leuke meneer tegenkom... verwacht ik toch minstens dat ie inmiddels ook geleerd heeft fatsoenlijk voor zichzelf te kunnen zorgen.
Ik date geen pubers tenslotte.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:56:22 #297
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192890461
quote:

Weet je wat ook helpt. Vrouwen daten die gewoon hun eigen broek op kunnen houden in plaats van te moeten teren op andermans centen.

Meer credits bij vrouwen. Kom op zeg. Als geld het enige is wat je te bieden hebt en het ontbreekt je daar al aan, dan heb je wel grotere problemen waardoor je geen succes hebt bij de vrouwen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192891142
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:31 schreef Mar_an het volgende:
Ach, veel vrouwen willen wel een soort van stabiliteit! En iemand met een beetje geld. Hoeft niet veel te zijn, maar toch. En ik geloof er zeker wel in dat je als je wat vermogend bent (en ermee te koop loopt), je inderdaad interessanter bent voor sommigen. Dat betekent niet dat die vrouwen op het geld uit zijn ofzo, maar het kan iemand zeker aantrekkelijker maken. Dus het klopt wel vind ik.
Mensen die geld hebben hebben ook karaktereigenschappen die aantrekkelijk zijn
pi_192891321
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:32 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Mensen die geld hebben hebben ook karaktereigenschappen die aantrekkelijk zijn
Niet perse... zeker niet in het geval van heel veel geld ook.

Dan heb je namelijk OF iemand die heel veel werkt.. want dat geld komt ergens vandaan.
OF iemand bij wie het geld met de geboorte mee kwam... en dat klinkt denk ik leuker dan het is.
(Iets met nooit iets hoeven doen voor dingen.. brengt vast niet het beste in mensen boven)
pi_192891598
Ja ach zo zwart wit is het allemaal niet, maar ik ben het wel eens met Huck. Als iemand geld heeft, is/wordt hij toch wel wat interessanter voor veel vrouwen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 14:58:40 #301
16180 crew  CoolGuy
pi_192891651
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:55 schreef Mar_an het volgende:
Ja ach zo zwart wit is het allemaal niet, maar ik ben het wel eens met Huck. Als iemand geld heeft, is/wordt hij toch wel wat interessanter voor veel vrouwen.
Ja, en de vrouwen die zonder dat geld niet in je geinteresseerd waren zijn niet de meest geweldige vrouwen voor een relatie natuurlijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')