Juist los van elkaar wat kunnen doen is erg fijn! Zolang je elkaar daarnaast ook niet kwijt raakt.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:29 schreef Uhmmpie het volgende:
maar goed.. nu sowieso niet meer van toepassing.
meneer gevonden die uberhaupt niet houdt van festivals en bovenal aanmoedigt dat ik wel ga
(want hij houdt wel van dagjes in zn eentje boeken lezen op de bank met wijntje
klopt.. ik heb het jaren niet gedaan.. en dan mis je toch iets.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:41 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Juist los van elkaar wat kunnen doen is erg fijn! Zolang je elkaar daarnaast ook niet kwijt raakt.
EN houden van festivals en niet kunnen gaan is een beetje als reiziger thuisblijver of een lezer die films moet kijken, het kan prima, maar echt leuk is anders
Dat moet je ook niet doen, ik kan het me indenken als hij 1x mee gaat om te kijken hoe het met je is en als hij dan iets heeft van "nee sorry, toch niet mijn ding" dan prima. Je hoeft niet alles samen te doen, soms is juist een uitlaatklep met vrienden erg fijn!quote:Op woensdag 29 april 2020 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
klopt.. ik heb het jaren niet gedaan.. en dan mis je toch iets.
en dat merk je pas achteraf eigenlijk.. dus ik zou er nu niet meer zo snel mee stoppen
maar ik ga ook niet iemand "dwingen" mee te gaan die er geen zin in heeft.
als je maar andere dingen wel samen doet natuurlijk
mwah we zijn oud genoeg om te weten dat we grote groepen mensen wel of niet leuk vindenquote:Op woensdag 29 april 2020 08:47 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen, ik kan het me indenken als hij 1x mee gaat om te kijken hoe het met je is en als hij dan iets heeft van "nee sorry, toch niet mijn ding" dan prima. Je hoeft niet alles samen te doen, soms is juist een uitlaatklep met vrienden erg fijn!
Daarvoor ken ik jullie leeftijden niet maar ik geloof je!quote:Op woensdag 29 april 2020 08:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mwah we zijn oud genoeg om te weten dat we grote groepen mensen wel of niet leuk vinden
quote:Op maandag 27 april 2020 13:13 schreef Gruj0 het volgende:
Ik ben ook kieskeurig en het is wat een andere Fok!ker ook al zei: je kan liefde niet afdwingen.
Ja precies. Goede posts. Wat meer realisme en wat meer relativeren en ook vooral wat meer kieskeurigheid vanuit de kant van mannen maakt volgens mij grotendeels een einde aan het incel probleem. Door de oplossing waar mannen bijna nooit genoegen mee nemen, maar die toch echt de enige oplossing is als je anderen niet kunt beïnvloeden.quote:Op maandag 27 april 2020 21:02 schreef Generationalpha het volgende:
Ik denk niet dat je zo zwart-wit kunt zeggen dat mensen van relatie naar relatie gaan.
In mijn omgeving zie ik eigenlijk van alles. Er zijn inderdaad mensen die alles neuken wat los en vast zit en zich slecht kunnen binden, er zijn mensen die dolgelukkig lijken in een relatie maar toch altijd weer single worden, (waarna het ritueel zich herhaalt) er zijn mensen die bij de eerste poging voor de rest van hun leven gebeiteld zitten en er zijn mensen die 10-20 jaar niets ondernemen/nooit daten en dan ineens toch iemand tegen het lijf lopen.
Het is soms lastig om (zeker als mensen in je omgeving stappen maken) niet in een negatieve sleur te blijven hangen. Het leven is niet rechtvaardig maar keihard. Probeer plezier te halen uit hetgeen je doet en geen negativiteit naar vrouwen uit stralen.
Zeker waar, maar ik weet niet helemaal of het incel-probleem hier aan linkt hoor. Wat ik bedoel is dat je moet proberen om die oogkleppen (waar iedereen overigens mee te maken heeft) los te laten, er zijn zoveel verschillende mensen die zoveel verschillende ervaringen hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
[..]
Ja precies. Goede posts. Wat meer realisme en wat meer relativeren en ook vooral wat meer kieskeurigheid vanuit de kant van mannen maakt volgens mij grotendeels een einde aan het incel probleem. Door de oplossing waar mannen bijna nooit genoegen mee nemen, maar die toch echt de enige oplossing is als je anderen niet kunt beïnvloeden.
Omdat ze dan zelf ook de keuze maken waar vrouwen met al hun geweldig grote jaloersmakende keuzemogelijkheid vaak ook voor kiezen.
Want als zoveel aandacht zo geweldig is dan geeft het toch te denken lijkt mij dat veel vrouwen dat niet eens gebruiken om gebruikt te worden door Chad of 10 mannen tegelijkertijd. Of voor aandacht, want dat levert alleen maar gezeik op. Beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht. En in sommige gevallen zelfs: beter helemaal geen.
Datingsites zijn wel dé middel om gewoon recht toe recht aan op doel af te gaan.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:25 schreef Uhmmpie het volgende:
Alleen als je hard zoekende bent omdat je niet zo happy bent als single..
is zo veel mogelijk mensen spreken en zien wel de manier om degene tegen te komen die wel dat gevoel triggert.
Van thuis zitten.. leer je (lijkt mij dan..) doorgaans weinig nieuwe mensen kennen.
Grappig genoeg ervaar ik vaak het meeste datesucces bij vrouwen die net op datingapps zitten en nog relatief "onschuldig" zijn. Bij mensen die er al lang opzitten heb ik het idee dat ze letterlijk verdrinken in de aandacht en de overdaad aan opties.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik blijf er toch wel bij dat het meerendeel van de mensen op datingsites zo iets hebben van voor jou 100 anderen of het is graag of niet (want er zijn toch genoeg anderen...). Met als gevolg dat ze er maar op blijven struinen. Dan houdt het op.
Dit ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:34 schreef Generationalpha het volgende:
Grappig genoeg ervaar ik vaak het meeste datesucces bij vrouwen die net op datingapps zitten en nog relatief "onschuldig" zijn. Bij mensen die er al lang opzitten heb ik het idee dat ze letterlijk verdrinken in de aandacht en de overdaad aan opties.
Zonder (snapchat)filters oid?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:53 schreef Craptacular het volgende:
Overigens merk ik op tinder het ridicuul groot aantal erg knappe vrouwen (denk aan minimaal een 8) in Amsterdam
Yeap. Allemaal bloedmooi hoor.quote:
Jaquote:Op woensdag 29 april 2020 16:58 schreef Craptacular het volgende:
Utrecht ook overigens. Daar is echt een vrouwenoverschot tov mannen
Dit is in elke studentenstad zo. Ik heb het idee dat de balans ook een beetje zoek is inmiddels. (Er zijn veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.)quote:Op woensdag 29 april 2020 16:53 schreef Craptacular het volgende:
Overigens merk ik op tinder het ridicuul groot aantal erg knappe vrouwen (denk aan minimaal een 8) in Amsterdam
Ik date al een tijdje niet heel intensief meer, echt alleen met dames waarbij ik denk: Haar zou ik zonder twijfel voorstellen aan mijn vrienden.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik heb een periode flink gedate, ik merk dat ik er nu minder energie voor heb. Het blijft toch vaak ff leuk contact en het is het vaak gewoon niet. Ik denk dat ik maar ff een sabbatical periode van het daten doe
In Rotterdam ellende. In de kroeg 80% man.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:03 schreef Generationalpha het volgende:
b het idee dat de balans ook een beetje zoek is inmiddels. (Er zijn veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.)
Vriend van mij stelde voor corona al om eens Utrecht in te duiken.quote:
Snap ik. Het is ook best vermoeiend om bv er weer eens 1 te hebben die op mute gaat.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik date al een tijdje niet heel intensief meer, echt alleen met dames waarbij ik denk: Haar zou ik zonder twijfel voorstellen aan mijn vrienden.
Heb teveel tijd vergooid aan casual daten/seks maar dat is nu wel klaar.
Het ligt ook gewoon aan de tindervibe die er hangt hoor.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Snap ik. Het is ook best vermoeiend om bv er weer eens 1 te hebben die op mute gaat.
Waarom niet? Incels denken dat Chads aan de lopende band vrouwen scoren en dat alle vrouwen aan de lopende band Chads afwerkenquote:Op woensdag 29 april 2020 12:03 schreef Generationalpha het volgende:
Zeker waar, maar ik weet niet helemaal of het incel-probleem hier aan linkt hoor.
Ik ben een relatief (in vergelijking met als ik een van stroef gesloten compromissen aan elkaar hangende zwoegrelatie had gehad met een echte man) supergelukkige single...quote:Wat ik bedoel is dat je moet proberen om die oogkleppen (waar iedereen overigens mee te maken heeft) los te laten, er zijn zoveel verschillende mensen die zoveel verschillende ervaringen hebben.
Er zijn supergelukkige singles, helaas niet al te vaak aanwezig op Fok,
Ja dat klopt. Goed dat je ook toegeeft dat er supergelukkige singles zijn. Veel mannen vinden immers dat het een schande is als er (relatief) gelukkige single vrouwen zijn. En dat was dus wat ik wou zeggen over die incels. In plaats van dat mannen boos worden op vrouwen die gelukkig zijn als single, kunnen ze ook zelf proberen om gelukkiger te worden als single. Maarja, dat zal vaak wel niet genoeg status bij hun vrienden geven of zo. Of daarvoor hebben ze een te hoge, evolutionair bepaalde, onschendbare seksdrive en ze doen niet aan masturberen want dat is niks aan. Tja.quote:en er zijn doodongelukkige mensen in een relatie. Wat @:IsItMeOrYou aangaf is dat hij ervaart dat iedereen in zijn omgeving aan de lopende band dates regelt. Maar zo makkelijk gaat dat echt niet voor iedereen. Iedereen die niet in een stabiele relatie zit (en dat zijn heel veel mensen, misschien wel 70 procent van de twintigers en dertigers) worstelt hiermee.
Tenzij je supergelukkig bent als single natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |