In tegenstelling tot wat sommige mensen hier schijnen te denken kan ik best mensen waar ik het regelmatig niet mee eens ben.. gewoon wel leuk vindenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik altijd wel leuk.
Kan. Kan ook niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat kan zeker, je schiet jezelf er alleen een beetje mee in eigen voet.
Nou ik heb jou ook altijd enorm gewaardeerd als user hoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat sommige mensen hier schijnen te denken kan ik best mensen waar ik het regelmatig niet mee eens ben.. gewoon wel leuk vinden
Het gaat een beetje om de manier waarop
Ja als die user een wat meer conservatieve vrouw zoekt. Kan gewoon.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Principes zijn principes bedoel je?
Dat kan zeker, ik hoor dat conservatieve alleen niet zo terug in zijn argumentatie. Dat is gewoon sletten bashen. En dat vind ik onterecht.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:54 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ja als die user een wat meer conservatieve vrouw zoekt. Kan gewoon.
Ieder zijn mening.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat kan zeker, ik hoor dat conservatieve alleen niet zo terug in zijn argumentatie. Dat is gewoon sletten bashen. En dat vind ik onterecht.
Ik hoor vooral dat de vrouw conservatief, braaf en volgzaam dient te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat kan zeker, ik hoor dat conservatieve alleen niet zo terug in zijn argumentatie. Dat is gewoon sletten bashen. En dat vind ik onterecht.
Want dat maakt uit? Als je daar waarde aan hecht moet je denk ik eerst eens aan jezelf te gaan werken.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:39 schreef Mar_an het volgende:
Het hoeft geen onzekerheid te zijn, maar kan ook een soort van trots zijn of zo.
Waarom?quote:Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Want dat maakt uit? Als je daar waarde aan hecht moet je denk ik eerst eens aan jezelf te gaan werken.
Nee precies, ik had dezelfde indruk.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik hoor vooral dat de brouw conservatief, braaf en volgzaam dient te zijn.
Niet zo de indruk dat hij diezelfde regels ook voor zichzelf stelt.
Dat soort trots is ook gewoon een uiting van onzekerheid.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:39 schreef Mar_an het volgende:
Het hoeft geen onzekerheid te zijn, maar kan ook een soort van trots zijn of zo.
Hoeft toch niet zo te zijn. Kan dat je het niet prettig vindt als iemand seks heeft gehad met veel personen, omdat je zelf ook niet zo in het leven staat. Ik zou iemand dan niet meteen de stempel onzekerheid geven.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat soort trots is ook gewoon een uiting van onzekerheid.
Dit klinkt een beetje als een jeugdtrauma. Begrijpelijk hoor, misschien had ik hetzelfde gezegd als ik in jouw schoenen had gestaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef Plots het volgende:
Voorbeeld:
Of iemand een slet is geweest, kan je niet van haar aflezen, en naar haar verleden vraag ik niet. Toen ik 16 was had ik een serieuze relatie met een meid. Ik kende haar verleden dus niet. Er kwamen wel ongevraagd mensen naar mij toe, die het beste met mij voor hadden, en die zeggen gewoon tegen je "zij is echt vies". Of "je verdient beter". Zulke dingen zijn natuurlijk niet leuk om te horen als je ergens enthousiast aan begint. Plus toen ik haar ermee confronteerde, kon ze niet geloven dat men dat tegen mij zei en maakte het zelf uit. Soort zoekt soort.
Is het trots of onzekerheid? Als iedereen een vrouw kan krijgen, dan is die vrouw voor mij niet meer interessant of speciaal.
Men wilt toch diep in hun hart een relatie met die ene speciale. Dan heb je intiemere sex en een speciale relatie. Of je eindigt met een gemiddelde relatie, omdat wat voor reden ook. Bijv. omdat de maatschappij het van je verwacht.
Hoe oud ben je? Je klinkt namelijk nog steeds als 16..quote:Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef Plots het volgende:
Voorbeeld:
Of iemand een slet is geweest, kan je niet van haar aflezen, en naar haar verleden vraag ik niet. Toen ik 16 was had ik een serieuze relatie met een meid. Ik kende haar verleden dus niet. Er kwamen wel ongevraagd mensen naar mij toe, die het beste met mij voor hadden, en die zeggen gewoon tegen je "zij is echt vies". Of "je verdient beter". Zulke dingen zijn natuurlijk niet leuk om te horen als je ergens enthousiast aan begint. Plus toen ik haar ermee confronteerde, kon ze niet geloven dat men dat tegen mij zei en maakte het zelf uit. Soort zoekt soort.
Is het trots of onzekerheid? Als iedereen een vrouw kan krijgen, dan is die vrouw voor mij niet meer interessant of speciaal.
Men wilt toch diep in hun hart een relatie met die ene speciale. Dan heb je intiemere sex en een speciale relatie. Of je eindigt met een gemiddelde relatie, omdat wat voor reden ook. Bijv. omdat de maatschappij het van je verwacht.
Jij zou lekker een relatie aangaan met een meid die door al je vrienden gekierd is ja?quote:Op donderdag 30 april 2020 15:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als een jeugdtrauma. Begrijpelijk hoor, misschien had ik hetzelfde gezegd als ik in jouw schoenen had gestaan.
Maar er zijn ook echt veel vrouwen (en mannen, want ook mannen kunnen heel veel bedpartners hebben gehad) die gewoon loyaal zijn als ze eenmaal een relatie hebben. Dat onderscheid moet je denk ik wel maken.
Bij mij is labiliteit inmiddels een grote red flag geworden. Als ik het idee heb dat iemand niet stabiel is begin ik er sowieso niet aan.
Dat kan en dat is ook prima. Maar dan maak je je niet druk om wat anderen zullen zeggen of denken over haar en jou. Dan voel je niet de behoefte om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad weg te zetten als slet of afgelikte boterham.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:40 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Hoeft toch niet zo te zijn. Kan dat je het niet prettig vindt als iemand seks heeft gehad met veel personen, omdat je zelf ook niet zo in het leven staat. Ik zou iemand dan niet meteen de stempel onzekerheid geven.
@Plots had het niet over vrienden. Dat zou wel een dingetje zijn, maar het maakt mij niet uit of iemand 30 bedpartners heeft gehad hoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij zou lekker een relatie aangaan met een meid die door al je vrienden gekierd is ja?
Ja dat is waar!quote:Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat kan en dat is ook prima. Maar dan maak je je niet druk om wat anderen zullen zeggen of denken over haar en jou. Dan voel je niet de behoefte om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad weg te zetten als slet of afgelikte boterham.
Het zou zomaar kunnen als je je in hetzelfde milieu begeeftquote:Op donderdag 30 april 2020 15:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
@:Plots had het niet over vrienden. Dat zou wel een dingetje zijn, maar het maakt mij niet uit of iemand 30 bedpartners heeft gehad hoor.
Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat kan en dat is ook prima. Maar dan maak je je niet druk om wat anderen zullen zeggen of denken over haar en jou. Dan voel je niet de behoefte om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad weg te zetten als slet of afgelikte boterham.
Valt reuze mee. Strakke kleding, make up, haarspul enz doet een hele hoop.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is in elke studentenstad zo. Ik heb het idee dat de balans ook een beetje zoek is inmiddels. (Er zijn veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.)
Ik voel me totaal niet beledigd, ik vind het wel een hele respectloze manier om over vrouwen te praten. Je zegt dat je het respecteert maar dat is onzin, want als je het zou respecteren zou je niet dergelijke respectloze termen gebruiken.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:13 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.
Hey, iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft. Dat respecteer ik ook, mits het mij niet hindert. Ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn in de relatie.
Het zou alleen geen type voor mij zijn voor een serieuze relatie (iemand die half Tinder of Instagram heeft afgewerkt). Mja, nogmaals die keuze heb je niet altijd, want liefde overkomt je zonder dat je iemands verleden weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |