Ik vind het normaal als een meid "gewone" sex heeft gehad in serieuze relaties.1 of 2 relaties met vergelijkbare mannen als mezelf (geen tokkies of foute jongens oid). Gewoon een normale meid met normale sex met normale relaties met normale mannen dus. Dat vind ik wel normaal, maar al het andere niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar...wat is daar het probleem van dan, als dat al zo zou zijn? Want die hebben dan sex met mannen (naja, niet alle, sommige ook met andere vrouwen) dus die mannen zijn dan toch net zo 'fout' als die vrouwen?
Wanneer zou je dan wél een serieuze relatie met een vrouw kunnen beginnen? Als ze seks heeft op straat? of in een auto? Of gewoon helemaal niet? Serieuze vraag he, ik probeer je gedachtegang te volgen.
Ja, hopelijk zijn er single vrouwen die op zichzelf wonen en wachten met sex met de juiste man, waarmee ze iets kan opbouwen.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Single vrouw hier, en het is 1 van mijn grootste nachtmerries om thuis sex te hebben met mannen van apps, van wat ik hier op dit forum lees hoe de mannen op die apps zijn.
Zijn volgens veel posts niet of alleen nep geïnteresseerd in vrouwen, als je leest hoe saai men appen met vrouwen soms vindt. Komen dus ook waarschijnlijk niet verder dan hoi ben jij een beetje stout afspreken ja waar donderdag in het park ivm corona oké. Of willen alleen indruk maken, hetzij als entertainer, hetzij met iets anders, waarbij het publiek inwisselbaar is. Wat moet je daar als vrouw nou mee. Ik ga nog liever papier prikken op straat dan in op de avances van zo'n gast, als ze in de inwisselbare aspecten van mij waren geïnteresseerd.
En niet meer dan 2 relaties waar in ze seks had...quote:Op woensdag 29 april 2020 19:48 schreef Plots het volgende:
[..]
Ja, hopelijk zijn er single vrouwen die op zichzelf wonen en wachten met sex met de juiste man, waarmee ze iets kan opbouwen.
Dat hangt eigenlijk van Dr leeftijd af. Mogen wel meer relaties zijn naar mate ze ouder wordt. M'n punt was eigenlijk dat ze niet gebruikt mag zijn door mannen ofzo. Oke, ze kan er wel mee geëxperimenteerd hebben, sex thuis met een man via datingapp, om er achter te komen dat het niets voor haar is. Maar het moet geen afwerkadres zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En niet meer dan 2 relaties waar in ze seks had...
Klinkt heel 'normaal'..quote:Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik vind het normaal als een meid "gewone" sex heeft gehad in serieuze relaties.1 of 2 relaties met vergelijkbare mannen als mezelf (geen tokkies of foute jongens oid). Gewoon een normale meid met normale sex met normale relaties met normale mannen dus. Dat vind ik wel normaal, maar al het andere niet.
Ik hoef geen afgelebberde boterham of een sletje die ONS heeft in auto's of parken.
Dus experimenteren mag... zolang ze er maar niet te veel lol in had?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:05 schreef Plots het volgende:
[..]
Dat hangt eigenlijk van Dr leeftijd af. Mogen wel meer relaties zijn naar mate ze ouder wordt. M'n punt was eigenlijk dat ze niet gebruikt mag zijn door mannen ofzo. Oke, ze kan er wel mee geëxperimenteerd hebben, sex thuis met een man via datingapp, om er achter te komen dat het niets voor haar is. Maar het moet geen afwerkadres zijn.
Ik stond een keer op het punt om sex te hebben bij een meid thuis waarmee ik dacht serieus te zijn. Toen ik een condoom uit haar la moest pakken, zag ik allerlei soorten condooms, afgescheurde strips in alle kleuren, alsof ik nummer zoveel was op haar strippenkaart. Toen was bij mij de zin snel verdwenen. Heb er misschien een beetje een trauma aan overgehouden.
Ik wil niet dat ik met mijn vrouwtje door de stad lopen en dat allerlei mannen die haar hebben gedaan, met argusogen ons aankijken en denken wat voor dingen ze met haar hebben gedaan. Of dat half Tinder over 5 jaar onze familie foto's bekijkt op Facebook en denk wat voor vieze ze dingen met haar hebben gedaan. Zo een vrouw is niks voor mij. Mja, aan de ene kant heb ik het misschien niet voor het zeggen, want liefde overkomt je, maar ik.zou me dan echt zo'n 'nice guy finish' last persoon voelen.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klinkt heel 'normaal'..![]()
Een vrouw die geniet van seks en meerdere bedpartners heeft gehad is geen afgelebberde boterham en/of slet. Het is nogal respectloos om vrouwen zo te beschrijven.
Ja precies. Om er achter te komen dat het niets voor haar is.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dus experimenteren mag... zolang ze er maar niet te veel lol in had?
En als ze laten we zeggen, 2 of 3x per jaar gedurende 4 jaar met mannen heeft afgesproken en daar seks mee heeft gehad (dan heeft ze dus 8-12 keer seks gehad in die periode), is het dan een afwerkadres?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:05 schreef Plots het volgende:
[..]
Dat hangt eigenlijk van Dr leeftijd af. Mogen wel meer relaties zijn naar mate ze ouder wordt. M'n punt was eigenlijk dat ze niet gebruikt mag zijn door mannen ofzo. Oke, ze kan er wel mee geëxperimenteerd hebben, sex thuis met een man via datingapp, om er achter te komen dat het niets voor haar is. Maar het moet geen afwerkadres zijn.
Ze deed het in ieder geval veilig. En waarom had je zelf geen condooms bij je?quote:Ik stond een keer op het punt om sex te hebben bij een meid thuis waarmee ik dacht serieus te zijn. Toen ik een condoom uit haar la moest pakken, zag ik allerlei soorten condooms, afgescheurde strips in alle kleuren, alsof ik nummer zoveel was op haar strippenkaart. Toen was bij mij de zin snel verdwenen. Heb er misschien een beetje een trauma aan overgehouden.
Je moet wel echt gruwelijk onzeker zijn over jezelf om je daar druk om te maken..quote:Op woensdag 29 april 2020 20:28 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik met mijn vrouwtje door de stad lopen en dat allerlei mannen die haar hebben gedaan, met argusogen ons aankijken en denken wat voor dingen ze met haar hebben gedaan. Of dat half Tinder over 5 jaar onze familie foto's bekijkt op Facebook en denk wat voor vieze ze dingen met haar hebben gedaan. Zo een vrouw is niks voor mij. Mja, aan de ene kant heb ik het misschien niet voor het zeggen, want liefde overkomt je, maar ik.zou me dan echt zo'n 'nice guy finish' last persoon voelen.
[..]
Ja precies. Om er achter te komen dat het niets voor haar is.
Je wil een vrouw die seks vies vindt?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:28 schreef Plots het volgende:
Ja precies. Om er achter te komen dat het niets voor haar is.
Nee, alleen seks met ieder ander dan Plots.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:33 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je wil een vrouw die seks vies vindt?
Dan kies ik sowieso liever een vaste relatie met veel seks. Dat is tenminste nog inhoudelijk en doet er veel ervaring mee op. Maar 3/4 mannen per jaar, oppervlakkige sex, daarmee zou ik niets willen. Maar gelukkig trek ik die vrouwen ook niet echt aan. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
En als ze laten we zeggen, 2 of 3x per jaar gedurende 4 jaar met mannen heeft afgesproken en daar seks mee heeft gehad (dan heeft ze dus 8-12 keer seks gehad in die periode), is het dan een afwerkadres?
Als ze in die periode een vaste relatie had gehad, had ze hoogstwaarschijnlijk heel wat vaker seks gehad.
[..]
Ze deed het in ieder geval veilig. En waarom had je zelf geen condooms bij je?
Heb je zelf weleens 'oppervlakkige' seks?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:35 schreef Plots het volgende:
[..]
Dan kies ik sowieso liever een vaste relatie met veel seks. Dat is tenminste nog inhoudelijk en doet er veel ervaring mee op. Maar 3/4 mannen per jaar, oppervlakkige sex, daarmee zou ik niets willen. Maar gelukkig trek ik die vrouwen ook niet echt aan. Soort zoekt soort.
Nee, onzekerheid lijkt me eerder. Want immers, het wordt dan voor degene die onzeker is in zijn gedachten des te moeilijker om haar te behouden want immers, hij moet tegen heel wat opboksen. Als je denkt in termen als slet en afgelikte boterham als zij seks niet heeft beleefd zoals Plots wil dat zij het beleefd heeft, dan is het probleem niet zo zeer dat dat haar een 'slet' of een 'afgelikte boterham' maakt, maar meer de onzekerheid achter dergelijke gedachten imho.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:27 schreef SwitchSwatch het volgende:
Zal dan wel puur jaloezie zijn. “Mijn vriendin heeft wel veel sex gehad en ik niet”?
is nog steeds veelquote:Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef madam-april het volgende:
En als ze laten we zeggen, 2 of 3x per jaar gedurende 4 jaar met mannen heeft afgesproken
Uiteindelijk ben jij wel diegene die een relatie met haar heeft, incl. de seks. Jij doet die dingen dus ook met haar. Zou je die andere kerels eerder aan kunnen kijken van: "yup, nu is het mijn tijd 😏😂".quote:Op woensdag 29 april 2020 20:28 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik met mijn vrouwtje door de stad lopen en dat allerlei mannen die haar hebben gedaan, met argusogen ons aankijken en denken wat voor dingen ze met haar hebben gedaan.
Eens.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, onzekerheid lijkt me eerder. Want immers, het wordt dan voor degene die onzeker is in zijn gedachten des te moeilijker om haar te behouden want immers, hij moet tegen heel wat opboksen. Als je denkt in termen als slet en afgelikte boterham als zij seks niet heeft beleefd zoals Plots wil dat zij het beleefd heeft, dan is het probleem niet zo zeer dat dat haar een 'slet' of een 'afgelikte boterham' maakt, maar meer de onzekerheid achter dergelijke gedachten imho.
Ieuwww seks bah vies..quote:Op woensdag 29 april 2020 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is nog steeds veel
elke vier maanden een ander neukertje die je finaal afpaalt lol
viezerik
Een jaartje gehad. Maar toen op uitgekeke, omdat het leeg is.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je zelf weleens 'oppervlakkige' seks?
Ja, ik laat zelf weinig personen dichtbij komen (trust issues).quote:Op woensdag 29 april 2020 20:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben jij wel diegene die een relatie met haar heeft, incl. de seks. Jij doet die dingen dus ook met haar. Zou je die andere kerels eerder aan kunnen kijken van: "yup, nu is het mijn tijd 😏😂".
Wat ze daarvoor heeft uitgespookt zou eigenlijk niet uit moeten maken, ze is nu met jou. Maar ik snap jouw gedachte ergens wel.
Is het misschien een stukje onzekerheid dat je mogelijk "tekort" schiet? Of door een "losbandige" vrouw raar wordt aangekeken als ze weet dat er veel verschil in ervaring zit?
Met hoeveel vrouwen heb je in dat jaar oppervlakkige seks gehad?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:59 schreef Plots het volgende:
[..]
Een jaartje gehad. Maar toen op uitgekeke, omdat het leeg is.
[..]
Ja, ik laat zelf weinig personen dichtbij komen (trust issues).
"Yup nu is het mijn tijd"
Die quote is geldig bij mannen die de vrouw graag wilde behouden of er iets mee verder wilde opbouwen. Maar die quote is niet geldig bij vrouwen die als een dier werden behandeld door de man. (weet niet hoe ik dat laatste anders moet omschrijven, omdat afgelebberde boterham als respectloos wordt geïnterpreteerd)
De grote vraag in mijn hoofd is nu vooral... wat hij normale seks vind.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:33 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je wil een vrouw die seks vies vindt?
En wat is gebruikt worden?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:10 schreef Plots het volgende:
Ik wil niet verder persoonlijk worden in deze topic. Denk dat ik m'n punt wel heb gemaakt over sommige vrouwen die gebruikt worden.
Een vrouw die er geheel vrijwillig en bewust voor kiest om casual seks te hebben met mannen, wordt niet 'gebruikt' door die mannen. In ieder geval niet meer dan dat zij die mannen 'gebruikt'.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:10 schreef Plots het volgende:
Ik wil niet verder persoonlijk worden in deze topic. Denk dat ik m'n punt wel heb gemaakt over sommige vrouwen die gebruikt worden.
Nee de leuke plek waar ik vroeger kwam is alweer een tijd weg. Maar volgens mij is Hemingway wel leuk en ik ging ook vaak naar Broers. Maar ben al een tijd niet meer geweest dus ben niet up to date.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:15 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vriend van mij stelde voor corona al om eens Utrecht in te duiken.Ik heb er gestudeerd, weet jij wat nu voor 30+ een beetje leuke kroegen zijn?
Sletvrees van hier tot Tokkiestanquote:Op woensdag 29 april 2020 21:10 schreef Plots het volgende:
You sound really funquote:Op woensdag 29 april 2020 19:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Single vrouw hier, en het is 1 van mijn grootste nachtmerries om thuis sex te hebben met mannen van apps, van wat ik hier op dit forum lees hoe de mannen op die apps zijn.
Zijn volgens veel posts niet of alleen nep geïnteresseerd in vrouwen, als je leest hoe saai men appen met vrouwen soms vindt. Komen dus ook waarschijnlijk niet verder dan hoi ben jij een beetje stout afspreken ja waar donderdag in het park ivm corona oké. Of willen alleen indruk maken, hetzij als entertainer, hetzij met iets anders, waarbij het publiek inwisselbaar is. Wat moet je daar als vrouw nou mee. Ik ga nog liever papier prikken op straat dan in op de avances van zo'n gast als ze in de inwisselbare aspecten van mij waren geïnteresseerd.
Dit, tenzij alleen de man komt, dan kan je nog discussiëren.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een vrouw die er geheel vrijwillig en bewust voor kiest om casual seks te hebben met mannen, wordt niet 'gebruikt' door die mannen. In ieder geval niet meer dan dat zij die mannen 'gebruikt'.
Mooi gezegd!quote:Op woensdag 29 april 2020 21:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En wat is gebruikt worden?
Als ze het lekker vonden? Is het dan wel echt gebruikt worden? Of meer wederzijds gebruik, gebruik met instemming..
En waarom zou je niet zo’n vrouwtje onder je hoede nemen.. en dr beschermen tegen al die vreselijke kerels.. door dr gewoon een goed en bevredigend seksleven te geven binnen je relatie.
Scheelt een hoop vreemd gaan als een vrouw/man tevreden is met zn seksleven.
Ze heeft heel erg last van het prinsessensyndroom. Een man moet met het eerste gesprek haar al behandelen als een übermensch. Anders is het niet goed genoeg voor mevrouw. Dream on...quote:
Ik snap helemaal niets van mannen die vrouwen afzeiken omdat ze een slet zouden zijn. Wat een onzin, ik vind het juist geweldig als een vrouw geniet van seks!quote:Op woensdag 29 april 2020 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een vrouw die er geheel vrijwillig en bewust voor kiest om casual seks te hebben met mannen, wordt niet 'gebruikt' door die mannen. In ieder geval niet meer dan dat zij die mannen 'gebruikt'.
Nou ja, volgens mij was jij degene die het al teveel gevraagd vond om een beetje interesse te tonen in iemand.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:14 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Ze heeft heel erg last van het prinsessensyndroom. Een man moet met het eerste gesprek haar al behandelen als een übermensch. Anders is het niet goed genoeg voor mevrouw. Dream on...
Met een beetje interesse tonen kom je nergens, het moet gelijk perfect zijn. Dat hebben de vrouwen hier bevestigd.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:18 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij was jij degene die het al teveel gevraagd vond om een beetje interesse te tonen in iemand.
Maar als jij je al datende zo gedraagd als je hier doet... tja.. nogal wiedes dat ze bij je wegrennen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:27 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Met een beetje interesse tonen kom je nergens, het moet gelijk perfect zijn. Dat hebben de vrouwen hier bevestigd.
Wel weer grappig dat er een vrouw in dit topic zich net zo gedraagt als ik maar niemand iets tegen haar zegtquote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar als jij je al datende zo gedraagd als je hier doet... tja.. nogal wiedes dat ze bij je wegrennen.
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Wel weer grappig dat er een vrouw in dit topic zich net zo gedraagt als ik maar niemand iets tegen haar zegt
Mannen kunnen het ook nooit goed doen he
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:14 schreef Huck_ het volgende:
Ze heeft heel erg last van het prinsessensyndroom. Een man moet met het eerste gesprek haar al behandelen als een übermensch. Anders is het niet goed genoeg voor mevrouw. Dream on...
Geen idee of dit sarcastisch bedoeld is, maar zijn houding komt op mij iig niet aantrekkelijk over. De moeite die iemand in een ander stopt moet in verhouding zijn met het verwachte resultaat, maar als de dienst spammen ter promotie van betekenisloze seks niet in trek is dan richt iemand zich op de verkeerde en zal het resultaat er nooit inzitten. Kan diegene zich de moeite ook besparen dus dan heeft het geen zin om de niet-geïnteresseerden verwend te gaan noemen, daarmee bereik je ook niks. Niet dat mijn post wel iets bereikt. Soms ben je het gewoon zat en wil je zeuren.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:18 schreef Poem_ het volgende:
Nou ja, volgens mij was jij degene die het al teveel gevraagd vond om een beetje interesse te tonen in iemand.
Nou dit keer ben ik het ook met jullie eens hoor. Dat zegt wel wat.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:32 schreef Uhmmpie het volgende:
@:geeninspiratie1235 dat was geen sarcasme maar zn eigen woorden helaas.
En inderdaad bijzonder onaantrekkelijk.
(Ligt het dan misschien TOCH aan alle vrouwen... volgens mij zijn alle vrouwen in dit topic het tenslotte redelijk met elkaar eens)
Yikesquote:Op donderdag 30 april 2020 10:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nou dit keer ben ik het ook met jullie eens hoor. Dat zegt wel wat.
Het is onzekerheid van die user. Zeg nou zelf. Als hij de optie zou hebben zou hij ook alle lekkere wijven van de wereld in bed willen hebben. Die optie heeft hij niet, dus veroordeelt hij anderen die wel veel sex hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:21 schreef Uhmmpie het volgende:
ik, gebruik met instemming..
En waarom zou je niet zo’n vrouwtje onder je hoede nemen.. en dr beschermen tegen al die vreselijke kerels.. door dr gewoon een goed en bevredigend seksleven te geven binnen je relatie.
Scheelt een hoop vreemd gaan als een vrouw/man tevreden is met zn seksleven.
Nou dit.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:18 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het is onzekerheid van die user. Zeg nou zelf. Als hij de optie zou hebben zou hij ook alle lekkere wijven van de wereld in bed willen hebben. Die optie heeft hij niet, dus veroordeeld hij anderen die wel veel sex hebben.
Waarom zou je je partner afrekenen op sexpartners, zolang hij/zij maar trouw is in de relatie. Dat is belangrijker en heeft niks te maken met hoeveel sexparters er zijn geweest.
Ah, dat vind ik altijd wel leuk.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jawel hoor
Ik plaag je een beetje.
Omdat niet iedereen dezelfde mening en opvatting heeft. Dat kan toch.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:18 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het is onzekerheid van die user. Zeg nou zelf. Als hij de optie zou hebben zou hij ook alle lekkere wijven van de wereld in bed willen hebben. Die optie heeft hij niet, dus veroordeelt hij anderen die wel veel sex hebben.
Waarom zou je je partner afrekenen op sexpartners, zolang hij/zij maar trouw is in de relatie. Dat is belangrijker en heeft niks te maken met hoeveel sexparters er zijn geweest.
Dat kan zeker, je schiet jezelf er alleen een beetje mee in eigen voet.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:27 schreef Womanly het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen dezelfde mening en opvatting heeft. Dat kan toch.
In tegenstelling tot wat sommige mensen hier schijnen te denken kan ik best mensen waar ik het regelmatig niet mee eens ben.. gewoon wel leuk vindenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik altijd wel leuk.
Kan. Kan ook niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat kan zeker, je schiet jezelf er alleen een beetje mee in eigen voet.
Nou ik heb jou ook altijd enorm gewaardeerd als user hoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat sommige mensen hier schijnen te denken kan ik best mensen waar ik het regelmatig niet mee eens ben.. gewoon wel leuk vinden
Het gaat een beetje om de manier waarop
Ja als die user een wat meer conservatieve vrouw zoekt. Kan gewoon.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Principes zijn principes bedoel je?
Dat kan zeker, ik hoor dat conservatieve alleen niet zo terug in zijn argumentatie. Dat is gewoon sletten bashen. En dat vind ik onterecht.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:54 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ja als die user een wat meer conservatieve vrouw zoekt. Kan gewoon.
Ieder zijn mening.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat kan zeker, ik hoor dat conservatieve alleen niet zo terug in zijn argumentatie. Dat is gewoon sletten bashen. En dat vind ik onterecht.
Ik hoor vooral dat de vrouw conservatief, braaf en volgzaam dient te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat kan zeker, ik hoor dat conservatieve alleen niet zo terug in zijn argumentatie. Dat is gewoon sletten bashen. En dat vind ik onterecht.
Want dat maakt uit? Als je daar waarde aan hecht moet je denk ik eerst eens aan jezelf te gaan werken.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:39 schreef Mar_an het volgende:
Het hoeft geen onzekerheid te zijn, maar kan ook een soort van trots zijn of zo.
Waarom?quote:Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Want dat maakt uit? Als je daar waarde aan hecht moet je denk ik eerst eens aan jezelf te gaan werken.
Nee precies, ik had dezelfde indruk.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik hoor vooral dat de brouw conservatief, braaf en volgzaam dient te zijn.
Niet zo de indruk dat hij diezelfde regels ook voor zichzelf stelt.
Dat soort trots is ook gewoon een uiting van onzekerheid.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:39 schreef Mar_an het volgende:
Het hoeft geen onzekerheid te zijn, maar kan ook een soort van trots zijn of zo.
Hoeft toch niet zo te zijn. Kan dat je het niet prettig vindt als iemand seks heeft gehad met veel personen, omdat je zelf ook niet zo in het leven staat. Ik zou iemand dan niet meteen de stempel onzekerheid geven.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat soort trots is ook gewoon een uiting van onzekerheid.
Dit klinkt een beetje als een jeugdtrauma. Begrijpelijk hoor, misschien had ik hetzelfde gezegd als ik in jouw schoenen had gestaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef Plots het volgende:
Voorbeeld:
Of iemand een slet is geweest, kan je niet van haar aflezen, en naar haar verleden vraag ik niet. Toen ik 16 was had ik een serieuze relatie met een meid. Ik kende haar verleden dus niet. Er kwamen wel ongevraagd mensen naar mij toe, die het beste met mij voor hadden, en die zeggen gewoon tegen je "zij is echt vies". Of "je verdient beter". Zulke dingen zijn natuurlijk niet leuk om te horen als je ergens enthousiast aan begint. Plus toen ik haar ermee confronteerde, kon ze niet geloven dat men dat tegen mij zei en maakte het zelf uit. Soort zoekt soort.
Is het trots of onzekerheid? Als iedereen een vrouw kan krijgen, dan is die vrouw voor mij niet meer interessant of speciaal.
Men wilt toch diep in hun hart een relatie met die ene speciale. Dan heb je intiemere sex en een speciale relatie. Of je eindigt met een gemiddelde relatie, omdat wat voor reden ook. Bijv. omdat de maatschappij het van je verwacht.
Hoe oud ben je? Je klinkt namelijk nog steeds als 16..quote:Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef Plots het volgende:
Voorbeeld:
Of iemand een slet is geweest, kan je niet van haar aflezen, en naar haar verleden vraag ik niet. Toen ik 16 was had ik een serieuze relatie met een meid. Ik kende haar verleden dus niet. Er kwamen wel ongevraagd mensen naar mij toe, die het beste met mij voor hadden, en die zeggen gewoon tegen je "zij is echt vies". Of "je verdient beter". Zulke dingen zijn natuurlijk niet leuk om te horen als je ergens enthousiast aan begint. Plus toen ik haar ermee confronteerde, kon ze niet geloven dat men dat tegen mij zei en maakte het zelf uit. Soort zoekt soort.
Is het trots of onzekerheid? Als iedereen een vrouw kan krijgen, dan is die vrouw voor mij niet meer interessant of speciaal.
Men wilt toch diep in hun hart een relatie met die ene speciale. Dan heb je intiemere sex en een speciale relatie. Of je eindigt met een gemiddelde relatie, omdat wat voor reden ook. Bijv. omdat de maatschappij het van je verwacht.
Jij zou lekker een relatie aangaan met een meid die door al je vrienden gekierd is ja?quote:Op donderdag 30 april 2020 15:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als een jeugdtrauma. Begrijpelijk hoor, misschien had ik hetzelfde gezegd als ik in jouw schoenen had gestaan.
Maar er zijn ook echt veel vrouwen (en mannen, want ook mannen kunnen heel veel bedpartners hebben gehad) die gewoon loyaal zijn als ze eenmaal een relatie hebben. Dat onderscheid moet je denk ik wel maken.
Bij mij is labiliteit inmiddels een grote red flag geworden. Als ik het idee heb dat iemand niet stabiel is begin ik er sowieso niet aan.
Dat kan en dat is ook prima. Maar dan maak je je niet druk om wat anderen zullen zeggen of denken over haar en jou. Dan voel je niet de behoefte om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad weg te zetten als slet of afgelikte boterham.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:40 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Hoeft toch niet zo te zijn. Kan dat je het niet prettig vindt als iemand seks heeft gehad met veel personen, omdat je zelf ook niet zo in het leven staat. Ik zou iemand dan niet meteen de stempel onzekerheid geven.
@Plots had het niet over vrienden. Dat zou wel een dingetje zijn, maar het maakt mij niet uit of iemand 30 bedpartners heeft gehad hoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij zou lekker een relatie aangaan met een meid die door al je vrienden gekierd is ja?
Ja dat is waar!quote:Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat kan en dat is ook prima. Maar dan maak je je niet druk om wat anderen zullen zeggen of denken over haar en jou. Dan voel je niet de behoefte om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad weg te zetten als slet of afgelikte boterham.
Het zou zomaar kunnen als je je in hetzelfde milieu begeeftquote:Op donderdag 30 april 2020 15:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
@:Plots had het niet over vrienden. Dat zou wel een dingetje zijn, maar het maakt mij niet uit of iemand 30 bedpartners heeft gehad hoor.
Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat kan en dat is ook prima. Maar dan maak je je niet druk om wat anderen zullen zeggen of denken over haar en jou. Dan voel je niet de behoefte om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad weg te zetten als slet of afgelikte boterham.
Valt reuze mee. Strakke kleding, make up, haarspul enz doet een hele hoop.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is in elke studentenstad zo. Ik heb het idee dat de balans ook een beetje zoek is inmiddels. (Er zijn veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.)
Ik voel me totaal niet beledigd, ik vind het wel een hele respectloze manier om over vrouwen te praten. Je zegt dat je het respecteert maar dat is onzin, want als je het zou respecteren zou je niet dergelijke respectloze termen gebruiken.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:13 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.
Hey, iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft. Dat respecteer ik ook, mits het mij niet hindert. Ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn in de relatie.
Het zou alleen geen type voor mij zijn voor een serieuze relatie (iemand die half Tinder of Instagram heeft afgewerkt). Mja, nogmaals die keuze heb je niet altijd, want liefde overkomt je zonder dat je iemands verleden weet.
Je kunt het toch ook gewoon vragen? Ik ben daar altijd meteen vrij openhartig in, en je kunt er moeilijk over liegen als je iets serieus met iemand wil.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:13 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik heb een beetje de indruk dat je jij beledigd voelt over een afgelikte boterham zijn. Wie de schoen past trekt hem aan, wat je in je post daarvoor ook bevestigd.
Hey, iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft. Dat respecteer ik ook, mits het mij niet hindert. Ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn in de relatie.
Het zou alleen geen type voor mij zijn voor een serieuze relatie (iemand die half Tinder of Instagram heeft afgewerkt). Mja, nogmaals die keuze heb je niet altijd, want liefde overkomt je zonder dat je iemands verleden weet.
Als je daadwerkelijk verliefd wordt op iemand en diegene wil jou ook en het enige wat tussen jullie in staat is haar 'verleden' op seksgebied, dan kap je het echt niet af. Als je dat wel doet dan zit die verliefdheid ook niet zo diep.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:13 schreef Plots het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk verliefd wordt op iemand en diegene wil jou ook en het enige wat tussen jullie in staat is haar 'verleden' op seksgebied, dan kap je het echt niet af. Als je dat wel doet dan zit die verliefdheid ook niet zo diep.
Ik vraag niet naar dingen waarop het antwoord nooit goed zal zijn.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook gewoon vragen? Ik ben daar altijd meteen vrij openhartig in, en je kunt er moeilijk over liegen als je iets serieus met iemand wil.
Er is een verschil tussen meerdere bedpartners en een veeg zijn voor mannen.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet beledigd, ik vind het wel een hele respectloze manier om over vrouwen te praten. Je zegt dat je het respecteert maar dat is onzin, want als je het zou respecteren zou je niet dergelijke respectloze termen gebruiken.
Kijk dat jij liever een relatie hebt met iemand die weinig bedpartners heeft gehad is helemaal prima. Maar het feit dat je de behoefte voelt om vrouwen die meerdere bedpartners hebben gehad neer te zetten als sletten, afgelikte boterhammen, etc. is gewoon echt niet oké.
En nu kom je weer met zo'n belachelijke overdrijving 'half Tinder of Instagram afgewerkt'. Dat slaat gewoon werkelijk nergens op. Dat een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad betekent niet dat ze met iedere man die ze tegen is gekomen het bed in is gedoken.
Klopt.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk verliefd wordt op iemand en diegene wil jou ook en het enige wat tussen jullie in staat is haar 'verleden' op seksgebied, dan kap je het echt niet af. Als je dat wel doet dan zit die verliefdheid ook niet zo diep.
Perfecte basis voor een duurzame relatiequote:Op donderdag 30 april 2020 16:59 schreef Plots het volgende:
Ik vraag niet naar dingen waarop het antwoord nooit goed zal zijn.
Jij en @Generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Perfecte basis voor een duurzame relatie
Ik voel me helemaal niet aangesproken. Ik spreek jou aan op de respectloze manier waarop je over vrouwen, die met meerdere mannen casual seks hebben gehad, praat.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:59 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik vraag niet naar dingen waarop het antwoord nooit goed zal zijn.
[..]
Er is een verschil tussen meerdere bedpartners en een veeg zijn voor mannen.
Sommige vrouwen kicken op dat laatste en daar heb ik het over. Maar jij voelt je steeds aangesproken. Laten we niet bakkeleien in deze topic.
[..]
Klopt.
Dan kun je dus ook nooit weten of ze een afgelikte boterham was, want wie zegt dat wat ánderen over haar zeggen de waarheid is? Maar, die strategie zal vast goed werken voor je, anders hing je die niet aan, denk ik dan.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef Plots het volgende:
[..]
Jij en @:generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar...wat is daar het probleem van dan, als dat al zo zou zijn? Want die hebben dan sex met mannen (naja, niet alle, sommige ook met andere vrouwen) dus die mannen zijn dan toch net zo 'fout' als die vrouwen?
Wanneer zou je dan wél een serieuze relatie met een vrouw kunnen beginnen? Als ze seks heeft op straat? of in een auto? Of gewoon helemaal niet? Serieuze vraag he, ik probeer je gedachtegang te volgen.
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik hoef geen afgelebberde boterham of een sletje die ONS heeft in auto's of parken.
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klinkt heel 'normaal'..![]()
Een vrouw die geniet van seks en meerdere bedpartners heeft gehad is geen afgelebberde boterham en/of slet. Het is nogal respectloos om vrouwen zo te beschrijven.
Ik had het met @CoolGuy over sex in auto's, op straat en parken. Vind jij dat casual sex? (Jij maakt er 'meerdere bedpartners' van). Maar ik vind dat niét 'casual'. Laten we het op een meningsverschil aub. Dit gaat al 2 pagina's zoquote:Op donderdag 30 april 2020 18:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangesproken. Ik spreek jou aan op de respectloze manier waarop je over vrouwen, die met meerdere mannen casual seks hebben
gehad, praat.
Zoals ik al zei, het is helemaal prima dat jij geen relatie wilt met iemand die buiten relaties om seks heeft gehad. Maar de respectloze manier waarop je over vrouwen praat die wel met meerdere mannen casual seks hebben (gehad), is gewoon niet oké.
Dit klinkt dan wel weer wat verbitterd. Alle vrouwen over één kam scheren hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef Plots het volgende:
[..]
Jij en @:generationalpha vragen aan een vrouw met hoeveel mannen ze sex heeft gehad? Geeft ze toch geen (eerlijk) antwoord op.
@Plots: is gewoon bang dat hij de vrouwtjes niet kan plezieren zoals zijn voorgangers dat hebben gedaan. Onzekerheid dus.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:12 schreef Womanly het volgende:
[..]
Dit klinkt dan wel weer wat verbitterd. Alle vrouwen over één kam scheren hoeft ook weer niet.
Ik herken het wel, uit de tijd dat 'relaties' voor mij niet meer dan theorie waren, en dan kon je leuk fantaseren over hoe de vriendin moest zijn, en alles wat daar niet aan voldeed (om willekeurige redenen) viel af, maar stiekem was dat vooral omdat, als ík bepaalde waarom een meid afviel, ik het ook niet hoefde te proberen want 'ze was toch niet goed genoeg', en ik hoefde dan niet uit m'n comfortzone te komen en af te gaan omdat ik het niet voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:34 schreef M1stral het volgende:
[..]
@:Plots: is gewoon bang dat hij de vrouwtjes niet kan plezieren zoals zijn voorgangers dat hebben gedaan. Onzekerheid dus.
Wil je een golddigger dan? Voor seks misschien, maar toch niet als relatie?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Huck_ het volgende:
CoolGuy jij bent toch heel rijk? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dat soort dingen helpen ook wel mee op datingvlak. Dan heb je meer credits bij vrouwen.
Zelfs ik word depressief van wat je schrijft... hoe triest moet jij je wel niet voelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Huck_ het volgende:
Dat soort dingen helpen ook wel mee op datingvlak. Dan heb je meer credits bij vrouwen.
Dat beeld bestaat er inderdaad. Geloof mij dat voor de meeste vrouwen geldt dat ze niet op materialistische dingen vallen. Ze vallen oa op mannen die hun shit op orde hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Huck_ het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat beeld bestaat er inderdaad. Geloof mij dat voor de meeste vrouwen geldt dat ze niet op materialistische dingen vallen. Ze vallen oa op mannen die hun shit op orde hebben.
En hun eigen broek kunnen ophouden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat beeld bestaat er inderdaad. Geloof mij dat voor de meeste vrouwen geldt dat ze niet op materialistische dingen vallen. Ze vallen oa op mannen die hun shit op orde hebben.
Grote piemel ook natuurlijk vergeet dat nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En hun eigen broek kunnen ophouden.
Schoon huis, baan, meer kunnen koken dan een gebakken ei... dat soort dingen.
Belangrijk meetpunt ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Grote piemel ook natuurlijk vergeet dat niet
Weet je wat ook helpt. Vrouwen daten die gewoon hun eigen broek op kunnen houden in plaats van te moeten teren op andermans centen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Huck_ het volgende:
Mensen die geld hebben hebben ook karaktereigenschappen die aantrekkelijk zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:31 schreef Mar_an het volgende:
Ach, veel vrouwen willen wel een soort van stabiliteit! En iemand met een beetje geld. Hoeft niet veel te zijn, maar toch. En ik geloof er zeker wel in dat je als je wat vermogend bent (en ermee te koop loopt), je inderdaad interessanter bent voor sommigen. Dat betekent niet dat die vrouwen op het geld uit zijn ofzo, maar het kan iemand zeker aantrekkelijker maken. Dus het klopt wel vind ik.
Niet perse... zeker niet in het geval van heel veel geld ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Mensen die geld hebben hebben ook karaktereigenschappen die aantrekkelijk zijn
Ja, en de vrouwen die zonder dat geld niet in je geinteresseerd waren zijn niet de meest geweldige vrouwen voor een relatie natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:55 schreef Mar_an het volgende:
Ja ach zo zwart wit is het allemaal niet, maar ik ben het wel eens met Huck. Als iemand geld heeft, is/wordt hij toch wel wat interessanter voor veel vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |