Met jezelf?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:52 schreef Generationalpha het volgende:
Nieuw topic, frisse moed. Mensen die erin slagen het Corona-moralisme een beetje te ontwijken en af en toe nog een leuke tinderdate op te pikken?![]()
Morgen weer ouderwets Netflix & Chill in mijn huis, werd wel weer eens tijd.
Maar nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:49 schreef Solid-Snake het volgende:
Ja dat geloof ik best. En alleen maar logisch.
Dat is alleen maar een slecht scenario als je het idee hebt dat je per sé een relatie moét hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Maar nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario.
Je snapt toch ook wel het verschil in deze situatie?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Maar nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario.
Daten is een heel stuk vrijheid beleven. Dat kan nu niet meer. Je kan wel nog meer gaan chatten en videobellen maar dat is alleen handig met mensen die je al kent. Je mist gewoon een stukje aantrekkingskracht, energie. Nu blijft het nog oppervlakkiger.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een slecht scenario als je het idee hebt dat je per sé een relatie moét hebben.
Volgens mij is het niet zo zeer 'een relatie', maar als je sámen woont, dat je dingen samen mag doen? Al weet ik dat niet zeker. Als dat zo is, dan lijkt het me het slechtste scenario voor die mensen die wel een relatie hebben maar elkaar niet mogen zien momenteel.
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'een heel stuk vrijheid beleven' ? Dat geldt toch ook voor op een terras kunnen gaan zitten, en zo'n beetje alle andere dingen die nu niet mogen c.q. niet verstandig zijn?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Daten is een heel stuk vrijheid beleven. Dat kan nu niet meer. Je kan wel nog meer gaan chatten en videobellen maar dat is alleen handig met mensen die je al kent. Je mist gewoon een stukje aantrekkingskracht, energie. Nu blijft het nog oppervlakkiger.
Omdat het sociale contact nu tot een minimum beperkt is. Daten is juist vrijheid, elkaar ergens voor het eerst ontmoeten, zien, meemaken, voelen. Als je een relatie hebt en samenwoont kan je gewoon elke avond op de bank tegen elkaar aankruipen of in bed. Nu is je alleenstaande positie nog meer bevestigd omdat het beperkt is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel het verschil in deze situatie?
En waarom laat je het klinken alsof het zo erg is om single te zijn?
Het gaat mij anders prima af.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja het lijkt me echt kut om nu single te zijn. Vrijgezelle vrienden vinden het best moeilijk. Iedereen met kinderen ronduit kut en setjes zonder kinderen chillen hem hard.
Er ontstaan ook veel meer scheidingen door corona, juist omdat de mensen constant met elkaar samen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Omdat het sociale contact nu tot een minimum beperkt is. Daten is juist vrijheid, elkaar ergens voor het eerst ontmoeten, zien, meemaken, voelen. Als je een relatie hebt en samenwoont kan je gewoon elke avond op de bank tegen elkaar aankruipen of in bed. Nu is je alleenstaande positie nog meer bevestigd omdat het beperkt is.
Normaal werk je op de apps na een eerste date toe. Dat gaat nu niet. Eindeloos chatten is sowieso nooit goed. En digitaal contact is inwisselbaar.
Als daten een belangrijk onderdeel van je leven is dan is het toch logisch dat je dan een groot stuk vrijheid daarin mist. En ja tuurlijk geldt dat ook voor alle overige dingen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'een heel stuk vrijheid beleven' ? Dat geldt toch ook voor op een terras kunnen gaan zitten, en zo'n beetje alle andere dingen die nu niet mogen c.q. niet verstandig zijn?
Die heb ik in mijn omgeving nog niet mee gemaakt, maar Corona is nog niet voorbij, dus we gaan het vast nog meemaken inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:06 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Er ontstaan ook veel meer scheidingen door corona, juist omdat de mensen constant met elkaar samen zijn.
Ik zou momenteel ook zeker niet eindeloos gaan chatten. Daarom zit ik zelf nu niet op Tinder, ik wacht daar gewoon mee totdat we weer dingen normaal kunnen doen.
Jawel, maar het algehele leven is beperkt, niet specifiek het 'date deel', zeg maar.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:14 schreef Womanly het volgende:
[..]
Als daten een belangrijk onderdeel van je leven is dan is het toch logisch dat je dan een groot stuk vrijheid daarin mist. En ja tuurlijk geldt dat ook voor alle overige dingen.
Zit jij nog op die apps? Of ben je afgehaakt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Daten is een heel stuk vrijheid beleven. Dat kan nu niet meer. Je kan wel nog meer gaan chatten en videobellen maar dat is alleen handig met mensen die je al kent. Je mist gewoon een stukje aantrekkingskracht, energie. Nu blijft het nog oppervlakkiger.
Op Tinder kom ik veel mannen tegen die alleen uit zijn op seks, niks mis mee, maar niet wat ik zoek. Ook veel laagopgeleide mannen, daar is niks mis mee, maar niet wat ik zoek. Ook gewoon veel profielen zonder tekst, of alleen maar foto's met zonnebril, dan val je bij mij direct af. Bij elkaar is dat wel ongeveer 75% van de profielen van mannen denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan af dan? Als ik naar mijn persoonlijke situatie kijk wordt er niet eens de moeite gedaan joh op den Tinder.
Als je er maar 1 op de 30 liket (wat ik me opzich prima kan voorstellen als vrouw) dan snap ik dat het lang duurt voordat je een beetje matches hebt. Dan moet je echt lang swipen. Toch zijn ze er dus wel op Tinder.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Op Tinder kom ik veel mannen tegen die alleen uit zijn op seks, niks mis mee, maar niet wat ik zoek. Ook veel laagopgeleide mannen, daar is niks mis mee, maar niet wat ik zoek. Ook gewoon veel profielen zonder tekst, of alleen maar foto's met zonnebril, dan val je bij mij direct af. Bij elkaar is dat wel ongeveer 75% van de profielen van mannen denk ik.
De rest daar kijk ik even naar, of ik de foto's leuk vind en of de rest een beetje aansluit. Dan blijven er nog steeds wel wat mannen over hoor, maar ik denk dat ik hooguit 1 op 30 naar rechts swipe? Ik zit nu op happn te kijken en daar staan minder profielen op maar doen mannen wel iets meer moeite om wat van zichzelf te laten zien, vind ik wel fijner, ik denk dat ik nu 1 op 15 naar boven swipe.
Verschil is dat ik op Tinder heel heel veel profielen kan swipen en bij happn wat minder, dan voelt t wat minder als een vleeskeuring waar ik me doorheen moet ploegen.
Niks ten nadele van de mannen op tinder, maar t aanbod is denk ik heel wat groter dan de vraag. Na een uurtje swipen heb ik dan 10 matches ofzo, maar wat moet ik met zoveel matches? Ik vind t zelf leuker om 1 voor een te doen, ik heb er ook geen haast bij. Maar Tinder is echt voor de massale vleeskeuring.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je er maar 1 op de 30 liket (wat ik me opzich prima kan voorstellen als vrouw) dan snap ik dat het lang duurt voordat je een beetje matches hebt. Dan moet je echt lang swipen. Toch zijn ze er dus wel op Tinder.![]()
Probeer je nu nog wel te daten dan?
In welke leeftijdscategorie vis je? Verder wel herkenbaar hoor, ook wat vrouwen betreft. Tinder is toch een beetje het "uitschot". (Al klinkt dat wel heel negatief want we zitten er zelf ook op.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Niks ten nadele van de mannen op tinder, maar t aanbod is denk ik heel wat groter dan de vraag. Na een uurtje swipen heb ik dan 10 matches ofzo, maar wat moet ik met zoveel matches? Ik vind t zelf leuker om 1 voor een te doen, ik heb er ook geen haast bij. Maar Tinder is echt voor de massale vleeskeuring.
Nou ik was eigenlijk eind februari net weer een beetje in de stemming om eens rond te gaan kijken. Maarja toen kwam corona. En nu verveel ik me omdat ik thuiszit tot begin mei dus dacht ik dat ik me iig wel een beetje kon vermaken met kletspraatjes. Ik ben daar ook wel duidelijk over. En als er echt n leuke man tussen lijkt te zitten kunnen we altijd nog op anderhalve meter afstand een wandeling maken.
Geen idee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als ik iemand like op Tinder maar daarna nog steeds af en toe dat profiel krijg te zien, heeft diegene mij dan nog niet geliked?
Damn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
maar ik denk dat ik hooguit 1 op 30 naar rechts swipe?
Die foto passeert wel op een afstand minder dan 1,5 meter. Dus in die zin zijn ze wel dichterbij dan in real life.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Damn.
Ik geef die mannen meer kans als ze je in het echt aanspreken
Das waar, opzicht, een vrouw versieren vanaf 1.5 meter, ik denk dat ze het wel komisch vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:28 schreef M1stral het volgende:
[..]
Die foto passeert wel op een afstand minder dan 1,5 meter. Dus in die zin zijn ze wel dichterbij dan in real life.
Ik zou de voorkeur geven aan mime.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Das waar, opzicht, een vrouw versieren vanaf 1.5 meter, ik denk dat ze het wel komisch vinden.
HEY JIJ DAAR, ja jij op 1.5 meter, hoiii ik ben, ***
Ik kijk naar 35 tot 43, ben zelf 36.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
In welke leeftijdscategorie vis je? Verder wel herkenbaar hoor, ook wat vrouwen betreft. Tinder is toch een beetje het "uitschot". (Al klinkt dat wel heel negatief want we zitten er zelf ook op.)
Aan de andere kant toch ergens ook wel logisch dat mensen snel klaar zijn met "ik zit hier alleen om te kletsen"? Als iemand dat tegen mij zegt dan kap ik het ook af.
Ik denk dat in t echt aanspreken ook beter werkt hoor. Maar ik merk dat sinds ik 30+ ben ik minder vaak op plekken ben waar single mannen komen, en het ook past om mensen aan te spreken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Damn.
Ik geef die mannen meer kans als ze je in het echt aanspreken
Ik vind mensen sowieso een beetje op zichzelf, als ik wil doe ik buiten onder de mensen allerlei dingen zonder aangesproken te worden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik denk dat in t echt aanspreken ook beter werkt hoor. Maar ik merk dat sinds ik 30+ ben ik minder vaak op plekken ben waar single mannen komen, en het ook past om mensen aan te spreken.
Ik swipe ofwel 30+ of 18-19quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik kijk naar 35 tot 43, ben zelf 36.
Nou t is vooral dat ik nu t waarschijnlijk wel even duurt voor er afgesproken kan worden niet nu al veel ga investeren in de gesprekken. Je kan wel 4 weken intens chatten, en dan vanalles gaan voelen maar of het in t echt ook zo is weet je pas als je afspreekt. Dat is wat ik er vooral mee bedoel.
Ik val in de leeftijdscategorie waarin @Mevrouw_voor_jou mannen zoekt, dus misschien snap ik het daarom niet. Maar, vanwaar dat enthousiasme over hostels? Ik moet bij het lezen van dat woord direct denken aan volgepropte slaapzalen en gedeelde badkamers. En dan denk ik: neeeeeee! Ik vind de gevraagde prijzen per nacht vaak nog relatief duur ook.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:50 schreef ludovico het volgende:
Maar okay sommige plekken daar heb je wel beduidend meer kans daarop. Zoals hostels.
Ja sowieso, alleen is mijn partner ook een vriend en heb ik dus iig 1 vriend wél bij de hand.1quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het gaat mij anders prima af.
Ik mis meer de sociale interactie met vrienden dan het hebben van een relatie.
Maar die 4 weken zijn met een leuke digiflirtage toch leuker dan zonder?quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik kijk naar 35 tot 43, ben zelf 36.
Nou t is vooral dat ik nu t waarschijnlijk wel even duurt voor er afgesproken kan worden niet nu al veel ga investeren in de gesprekken. Je kan wel 4 weken intens chatten, en dan vanalles gaan voelen maar of het in t echt ook zo is weet je pas als je afspreekt. Dat is wat ik er vooral mee bedoel.
Hoe oud ben je zelf? Denk je dat 18-19 jarigen interesse hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik swipe ofwel 30+ of 18-19
Maar voor de grap dus wat dat betreft.![]()
Zit wat in ook. Heb je je iig vermaakt en het is (zeker in deze periode) leuker dan niks. Maar je houdt toch wat verwachtingen bij die eerste meet, zeker na een aantal weken gezellig chatten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar die 4 weken zijn met een leuke digiflirtage toch leuker dan zonder?
Schrodingers dateals het chatten heel leuk is blijft die date potentieel heel leuk zolang je niet kunt meeten.
Ik snap zelf nooit zo goed waarom het leuke chatten gezien wordt als verloren tijd wanneer de uitkomst ruk is. Ik investeer er ook nauwelijks tijd in. Of ik ben thuis en niets bijzonders te doen, dus beetje internetten, netflix en een leuke chat maakt dat leuker, of ik ben iets aan het doen en chat niet. Of alleen even tussendoor.
Het is niet dat ik mijn nobelprijzend winnend werk er voor aan de kant moet leggen oid.
Het is dus niet dat een leuke chat me veel kost, het levert alleen dingen op.
Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:05 schreef drakin het volgende:
Het ligt dus aan dat crush time en niet aan de instellingen dat ik op 40+ heb gezet, nou alweer een jonkie van 30 die me leuk vind.
crush time?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:05 schreef drakin het volgende:
Het ligt dus aan dat crush time en niet aan de instellingen dat ik op 40+ heb gezet, nou alweer een jonkie van 30 die me leuk vind.
Ik hoef geen speelgoedquote:
happn heeft datquote:
Had ik op happn ook jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:05 schreef drakin het volgende:
Ach even een lekker tussendoortjequote:Op zaterdag 18 april 2020 15:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Had ik op happn ook ja
En bloedserieus dan ook nog.
Ik was gewoon een keer zo oud...
Op een datingapp zitten terwijl je al voorzien bent is wel ontzettend sneu.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:56 schreef Gruj0 het volgende:
Teveel tijd besteden aan iemand via de app (chat) is verspilde tijd en moeite, zeker in deze tijd.
Het kan net zo goed zijn dat iemand al voorzien is maar uit verveling gaat appen met anderen die misschien wel meer verwachten.
Nou, wat denk je zelf. Geen like is geen match, dus geen match is geen like.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wat doen jullie als je een bekende collega of kennis op zo'n app ziet? Kom er regelmatig wat tegen maar ze liken nooit terug en om dan op het werk of whatsapp ineens te zeggen, jij ook hier is misschien wat akwardik neem aan dat ze mij ook wel een keer voorbij zien komen dan.
Hmm ik heb op die manier 2x gedate met iemandquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wat doen jullie als je een bekende collega of kennis op zo'n app ziet? Kom er regelmatig wat tegen maar ze liken nooit terug en om dan op het werk of whatsapp ineens te zeggen, jij ook hier is misschien wat akwardik neem aan dat ze mij ook wel een keer voorbij zien komen dan.
Ik denk dat we t zelfde bedoelen maar het anders noemen. Sommige mensen hangen al veel op aan wat digigeflirt en gechat en ik doe dat niet. Kan het nog steeds wel keigezellig zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar die 4 weken zijn met een leuke digiflirtage toch leuker dan zonder?
Schrodingers dateals het chatten heel leuk is blijft die date potentieel heel leuk zolang je niet kunt meeten.
Ik snap zelf nooit zo goed waarom het leuke chatten gezien wordt als verloren tijd wanneer de uitkomst ruk is. Ik investeer er ook nauwelijks tijd in. Of ik ben thuis en niets bijzonders te doen, dus beetje internetten, netflix en een leuke chat maakt dat leuker, of ik ben iets aan het doen en chat niet. Of alleen even tussendoor.
Het is niet dat ik mijn nobelprijzend winnend werk er voor aan de kant moet leggen oid.
Het is dus niet dat een leuke chat me veel kost, het levert alleen dingen op.
Mwah.. toch niet helemaal mijn ding geloof ikquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach even een lekker tussendoortje
Alleen niet in deze tijd
Dan zal remqo wel snel een account aanmakenquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg alleen nog maar asians en Latinas die aan de andere kant van de wereld zitten als match
Hey jij ook hierquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dan zal remqo wel snel een account aanmaken
Ja wilde even weten wat jij had gepostquote:
Vanwaar die interessequote:Op zaterdag 18 april 2020 19:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja wilde even weten wat jij had gepost
Haal je maar niks in je hoofdquote:
Date jij nog?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haal je maar niks in je hoofd
Heb je deze vraag niet al eens eerder gesteld?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Sorry ben een beetje eenzaamquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haal je maar niks in je hoofd
27. Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf? Denk je dat 18-19 jarigen interesse hebben?
Omdat daar mensen komen die massaal dingen willen doen en mensen willen leren kennen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:30 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik val in de leeftijdscategorie waarin @:Mevrouw_voor_jou mannen zoekt, dus misschien snap ik het daarom niet. Maar, vanwaar dat enthousiasme over hostels? Ik moet bij het lezen van dat woord direct denken aan volgepropte slaapzalen en gedeelde badkamers. En dan denk ik: neeeeeee! Ik vind de gevraagde prijzen per nacht vaak nog relatief duur ook.
Jawel, maar deze user vind dat vrouwen hem maar moeten daten als ze dat met anderen ook doen, ofzo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:00 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Heb je deze vraag niet al eens eerder gesteld?
No shit sherlock.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Op een datingapp zitten terwijl je al voorzien bent is wel ontzettend sneu.
Dat werkt (denk ik) vooral voor tieners en (begin) twintigers.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat daar mensen komen die massaal dingen willen doen en mensen willen leren kennen.
Als je voorzien bent ga je lekker batsen of je moet, zeldzaam, apart van je geliefde zitten. En dan app je die waarschijnlijk. Of je werkt in de zorg. Jezus poes, je zou eens ergens onvoorwaardelijk lol in hebbenquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:56 schreef Gruj0 het volgende:
Teveel tijd besteden aan iemand via de app (chat) is verspilde tijd en moeite, zeker in deze tijd.
Het kan net zo goed zijn dat iemand al voorzien is maar uit verveling gaat appen met anderen die misschien wel meer verwachten.
Ik kom wel vaker bekende mensen tegen op de appsquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:00 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Heb je deze vraag niet al eens eerder gesteld?
Mwoah, oneens. De hele categorie 22-35 is best aanwezig daar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat werkt (denk ik) vooral voor tieners en (begin) twintigers.
Oke dat kan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker bekende mensen tegen op de apps
Zou jij bekenden sowieso naar links swipen? Ik zou bijvoorbeeld ook een luchtig berichtje willen sturen via ander kanaal waar je toch al contact met diegene hebt dat je elkaar gezien hebt maar dat is natuurlijk best ongemakkelijk. En zelf geloof ik in geen like is geen interesse. Het blijft voor mij sowieso lastig om bekenden in mijn omgeving aan te spreken ook al weet je dat ze single zijn en je misschien wel uit die friendzone wilt. Laatst hadden we het met een groepje collega's over dating apps en veel zaten daar op en veel was ik ook al weleens tegengekomen daarop ja. Maar dan blijft het toch wat oppervlakkig zo'n discussie en niemand die elkaar dan durft te koppelen ofzo ook al weet je dus dat een boel single zijn en in dezelfde vijver vissen. Dan vat ik dat op als geen interesse.quote:Op zondag 19 april 2020 00:20 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Oke dat kan.
Maar wat verwacht je precies van hun? Dat je automatisch een like zou moeten krijgen?
Het verschilt per bekende, en het zou dan niet eens meteen automatisch zijn dat ik het doe omdat ik die persoon wil daten of neuken, maar meer gewoon voor de lol van.quote:Op zondag 19 april 2020 00:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Zou jij bekenden sowieso naar links swipen? Ik zou bijvoorbeeld ook een luchtig berichtje willen sturen via ander kanaal waar je toch al contact met diegene hebt dat je elkaar gezien hebt maar dat is natuurlijk best ongemakkelijk. En zelf geloof ik in geen like is geen interesse. Het blijft voor mij sowieso lastig om bekenden in mijn omgeving aan te spreken ook al weet je dat ze single zijn en je misschien wel uit die friendzone wilt. Laatst hadden we het met een groepje collega's over dating apps en veel zaten daar op en veel was ik ook al weleens tegengekomen daarop ja. Maar dan blijft het toch wat oppervlakkig zo'n discussie en niemand die elkaar dan durft te koppelen ofzo ook al weet je dus dat een boel single zijn en in dezelfde vijver vissen. Dan vat ik dat op als geen interesse.
Dat kan je ook zeggen van die singlereizen. De leeftijden zijn uiteenlopend.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mwoah, oneens. De hele categorie 22-35 is best aanwezig daar.
Je schat de leeftijden te jong dus.
Daarom ben ik erg blij dat ik echt nét voor het corona gebeuren een leuke date heb leren kennen waar ik momenteel regelmatig mee afspreek.quote:Op zondag 19 april 2020 17:41 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk dat mijn soms wat anarchistische kant me in deze weken wel tegenwerkt. Heb je een leuk gesprek met iemand en wil je eigenlijk deze week afspreken, durft mevrouw het in verband met corona niet aan.
Ik weet dat de discussie hier al vaker gevoerd is maar ik heb er niet zoveel moeite mee om af te spreken. Mannen lijken mij vaak toch net wat gewaagder ingesteld dan vrouwen en zullen het sneller wél doen.
Het is dubbel. Aan de ene kant snap ik dat mensen nu op de app zitten omdat ze zich vervelen. Aan de andere kant denk ik: Wacht lekker een paar weken als je toch niet durft te daten.
"Mijn anarchistische kant werkt me tegen."quote:Op zondag 19 april 2020 17:41 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk dat mijn soms wat anarchistische kant me in deze weken wel tegenwerkt. Heb je een leuk gesprek met iemand en wil je eigenlijk deze week afspreken, durft mevrouw het in verband met corona niet aan.
Ik weet dat de discussie hier al vaker gevoerd is maar ik heb er niet zoveel moeite mee om af te spreken. Mannen lijken mij vaak toch net wat gewaagder ingesteld dan vrouwen en zullen het sneller wél doen.
Het is dubbel. Aan de ene kant snap ik dat mensen nu op de app zitten omdat ze zich vervelen. Aan de andere kant denk ik: Wacht lekker een paar weken als je toch niet durft te daten.
En vooral met contacten binnen 5km die niet durven te daten weet je dat het lastig wordt om de interesse te behouden.quote:Op zondag 19 april 2020 18:09 schreef Zolder het volgende:
[..]
Daarom ben ik erg blij dat ik echt nét voor het corona gebeuren een leuke date heb leren kennen waar ik momenteel regelmatig mee afspreek.
Ik zit echt niet te wachten op Tinder momenteel, mensen van over de hele wereld voorgeschoteld krijgen, het merendeel van de vrouwen die niet durven af te spreken momenteel, waarom Tinderen ze dan? Ze weten zelf toch ook wel dat het app-contact in die tussentijd saai wordt en zo doodbloedt, en dat een zichzelf respecterende man daar niet op zit te wachten.
Ok dan.quote:Op zondag 19 april 2020 18:10 schreef Poem_ het volgende:
[..]
"Mijn anarchistische kant werkt me tegen."
"Wij mannen zijn toch wel wat gewaagder dan vrouwen hoor, hihi."
Klinkt een beetje als een willekeurige greep uit de blog van de chick die hier zo werd neergesabeld.
Dit is echt een kansloos idee van Tinder inderdaad, ze stimuleren het zelfs.quote:Op zondag 19 april 2020 18:09 schreef Zolder het volgende:
Ik zit echt niet te wachten op Tinder momenteel, mensen van over de hele wereld voorgeschoteld krijgen.
Had er zojuist ook weer zo 1.quote:Het merendeel van de vrouwen die niet durven af te spreken momenteel, waarom Tinderen ze dan? Ze weten zelf toch ook wel dat het app-contact in die tussentijd saai wordt en zo doodbloedt, en dat een zichzelf respecterende man daar niet op zit te wachten.
Dat, of ze zijn allemaal op zich wél verstandig bezig. Dat vind ik helemaal niet zoquote:Op zondag 19 april 2020 18:54 schreef Hexagon het volgende:
Niet durven vanwege Corona is natuurlijk ook wel een goede smoes om af te wimpelen
Hier hebben we al over gehad. Nogmaals, hier kun je dus verschillend over denken.quote:Op zondag 19 april 2020 18:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat, of ze zijn allemaal op zich wél verstandig bezig. Dat vind ik helemaal niet zo.
Maak zelf een app voor mensen die wel daten deze periode.quote:Op zondag 19 april 2020 19:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hier hebben we al over gehad. Nogmaals, hier kun je dus verschillend over denken.
Ik vind alleen wel, dat als je er dan wél voor kiest om op die apps te gaan, het niet heel netjes is om er puur om de verveling op te gaan.
Vind jij het niet irritant dan?quote:Op zondag 19 april 2020 19:16 schreef Womanly het volgende:
[..]
Maak zelf een app voor mensen die wel daten deze periode.
Ja, hebben we het over gehad, maar je blijft er zelf continue op terug komen toch?quote:Op zondag 19 april 2020 19:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hier hebben we al over gehad. Nogmaals, hier kun je dus verschillend over denken.
Ik vind alleen wel, dat als je er dan wél voor kiest om op die apps te gaan, het niet heel netjes is om er puur om de verveling op te gaan.
Nee op dit moment date ik zelf ook niet. Maar ik vind het wel leuk om eventueel al wat contact op te doen voor later. Moet wel zeggen dat ik het nu na een week ongeveer het wel zat ben en de app weer wil gaan verwijderen.quote:Op zondag 19 april 2020 19:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vind jij het niet irritant dan?
Same here. 5 vrouwen die nu niet willen daten vanwege corona. Van degene die in de zorg werkt snap ik het nog enigszins, maar verder... de propaganda machine van NPO werpt zijn vruchten af hoor!quote:Op zondag 19 april 2020 17:41 schreef Generationalpha het volgende:
Wat contact op te doen voor later is: Eerst leuke gesprekken, dan een paar weken/maanden laten rusten en dan weer de gesprekken heropenen?quote:Op zondag 19 april 2020 19:22 schreef Womanly het volgende:
[..]
Nee op dit moment date ik zelf ook niet. Maar ik vind het wel leuk om eventueel al wat contact op te doen voor later. Moet wel zeggen dat ik het nu na een week ongeveer het wel zat ben en de app weer wil gaan verwijderen.
Werkt voor geen meter. Helemaal niet als je nu intensieve gesprekken hebt. Wat ik met die vrouwen doe is af en toe een berichtje sturen, maar geen lange chats.quote:Op zondag 19 april 2020 20:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat contact op te doen voor later is: Eerst leuke gesprekken, dan een paar weken/maanden laten rusten en dan weer de gesprekken heropenen?
Ik betwijfel of dat werkt.
Hebben ze niet gewoon een goede smoes nu?quote:Op zondag 19 april 2020 19:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Same here. 5 vrouwen die nu niet willen daten vanwege corona. Van degene die in de zorg werkt snap ik het nog enigszins, maar verder... de propaganda machine van NPO werpt zijn vruchten af hoor!
Gewoon af en toe een bericht. Als het niet werkt dan werkt het niet. Maar mocht het wel werken dan is het mooi toch.quote:Op zondag 19 april 2020 20:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat contact op te doen voor later is: Eerst leuke gesprekken, dan een paar weken/maanden laten rusten en dan weer de gesprekken heropenen?
Ik betwijfel of dat werkt.
Jajoh collectieve angsthazerij heerst nu hoogtij.quote:Op zondag 19 april 2020 19:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Same here. 5 vrouwen die nu niet willen daten vanwege corona. Van degene die in de zorg werkt snap ik het nog enigszins, maar verder... de propaganda machine van NPO werpt zijn vruchten af hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |